Jump to content
FAS Goran

sp

Members
  • Content Count

    84
  • Joined

  • Last visited

About sp

  • Rank
    Regolari
  • Birthday 04/22/1993

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Zagreb

Previous Fields

  • Garage
    Lancia kappa 2.4 jtd

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Kappa se sređuje , sad se puno toga odradilo u zadnjih pola godine. U 3. misecu su dosli drugi kozni sicevi- po meni najlipsi sta su isli u kappu. Oko uskrsa je islo lakiranje , ja , caca i brat smo sami radili pripremu a jedan covik iz sela je lakira. Priprema je uzela puno vise vrimena od ocekivanog, auto je bija na tuči a to se nije ositilo pod rukom te ce ici ponovno na sredivanje tokom lita. Dvoje vrata, blatobran i gepek su bili jako udubljeni. Vrata sada izgledaju puno bolje nego prije ali se jos uvik vidi ( nismo profesionalci da znamo ispeglati savrseno velike udubine). Glavni razlog svega toga je bija ispucali lak. Auto je bija kompletno rastavljen i uspjesno sastavljen. Boja se nekome sviđa nekome ne. Uzevsi u obzir da me je kompletno lakiranje sa pripremom kostalo 100 eura ( materijal i sve u cijeni) auto je ispa savrseno. Sad kad smo rijesili vanjstinu i napokon nabavili sve dijelove koje sam želija ugraditi odjednom poceja sam sa malo zahtjevnijim zahvatom. Minja sam mjenjac, zupcasti, grijace, cistija usisnu, cr pumpu, vodenu pumpu, skratija opruge, krajnike i spone, brembo 4eroklipne celjusti sa alfe 166, glavčine sa kappe koja je imala brembo , mozda je bila jos pokoja sitnica ali se ne sicam. Bilo je u planu i turbo ali se cili posa dosta odužija tako da sam samo popustija i skinija staru turbinu i opet ju vratija. Motor je iša dosta brzo vani, grijači su mi uzeli oko 2h zivota ( samo dok sam ih odsarafija i ponovno zasarafija). Sve je islo nekako lagano, motor je bilo malo zeznut za izvaditi skupa sa getribom ali sam uspija. Vecinu posla sam sam odradija i radija sam oko 4 dana. Jako je nezgodno kad odes u kanal pa opet gori jer si nesto zaboravija ili kad ti mora netko pridrzati kontru a nema tko. Isto tako je i nezgodno mikroremen skinuti sam tako da sam uvik mora cekati da mi neko dode pomoci kod stvari koje nisam moga sam. Nisam se tija sa nicim zuriti da nesto ne zeznem. Ali sam svejedno zeznija :smijeh Zaminija kablove od map senzora i senzora bregaste. To namisitija i onda mi i dalje nije tija upaliti jer nisam jednu cijev stegnija dobro sta ide sa rail-a na injektor. 4 h zivota potrosena i jos jedno par godina na zivciranje. Ali srica kad sam ju provoza je bila neizmjerna. :hello: Za turbo jos cekam gorana da mi da downpipe I konacan rezultat kako auto izgleda. Potrosnja se smanjila za oko 1.5 l . Auto puno lipse pali, nekako mirnije radi, ide bolje. Lipše izgleda, stabilniji na visim brzinama. Ugodniji za voziti. Prisritan sam. Zahvaljujem se Goranu na vise nego korektnoj cijeni za turbo i mjenjac :care
  2. Kako mislis kruto? Baš sam tija predložiti da probas i cr pumpu prominiti.
  3. Jesi rijesija problem i kako? Ja imam isti, većinu stanica mi ne hvata.
  4. Probaj sa jačim akumulatorom. Ako nije to - bojim se da je kompresija loša.
  5. Injektore daj testirati, znam covika koji je tako rijesija problem. Mene regulative počne zezati kad mi se filter goriva zaprlja. Potpuno isti simptomi. Meni se auto ugasi recimo kad ga poklopim na niskim okretajima sa full gasom.
  6. To je još uvik jeftino. Imali su valjda neku grešku pa su ih davali tako jeftino. Krajem se sta nisam kupija jos jedne zadnje (ima sam nove na autu).
  7. Ma ako skupe toliko onda radije dam ovdje napraviti , par kolega je vec radilo za alfe replike i zadovoljni su pa cu i ja tako. Sta da ti kazem, smeta mi jako taj volan Koju gumu si stavija da.ti kilometar sat ne laze. Inače mi je tvoja kappa top. valjda ce i mojabiti do ljeta. Znas li pase li brembo sa alfe 166?
  8. Znaš li možda sa kojeg auta pase volan sa komandama? Kako si ju spustija? Jesi samo skratija opruge ili si našao negdi eibach? Vidija sam da se u njemačkoj jedna prodaje sa eibach oprugama ali ne mogu ih nigdi naći. Jesi izgubija ista na udobnosti kad si ju spustija ?
  9. Zanima me u kojoj kappi je dolazio brembo , nešto me vuče da je to bila 2.0 20vt . Ako netko zna ili ima za prodati slobodno javi.
  10. Šta nitko nikad nije mjenjo ulje u servu pa.ne želi reći kako staro ispustiti vani?
  11. Ja tražim 16 Ne mogu nigdje naći lijepe 16 5x108... Našao sam jedne od Jaguara ali ih je čovjek prodao...
  12. mogu ja u Zagrebu, hoces nove, hoces stare, hoces pojacane ili oslabljene. Meni recimo covik nudi za 450 kuna (cca 63 eura) zadnje dvije opruge, malo nize od serijala novih i malo tvrđe i daje 2 godine garancije
  13. Ma na svim je to isto, koliko sam ja skužija nema predviđen saraf za ispustanje.
  14. Posto sam mijenjao kvačilo i getribu tija sam zaminiti i ulje u servu , ali sam zaboravija jer sam imao problema drugih. Uglavnom uskoro će getriba opet doli pa me zanima postoji li mogućnost da zamijenimo ulje u volanu dok je motor unutra ili kako da sve ulje ispustim kad motor ode vani . Radi se o kappi 2.4 jtd I ako može savjet kako razraditi polugu mjenjača jer je nekako zapekla i ide gori doli ali jako teško i ne vraća se sama u sredinu. ( ona sto bas ide u getribu )

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...