Jump to content
FAS Goran

bratsaja

Members
  • Content Count

    184
  • Joined

  • Last visited


Reputation Activity

  1. Like
    bratsaja got a reaction from Djuk85 in Multipla ABS   
    Moze svasta da bude.Ako imas esp(dizel multipla) moguce je da ti ne radi centrala abs.Ako su oba tocka blokirala kvar treba traziti ili na centrali abs ili u zicama,u svakom slucaju prvo na dijagnostiku da se ocitaju greske i da se provere senzori abs.Nista ovako napamet ne moze da se resi.
  2. Like
    bratsaja got a reaction from darkman14 in Multipla ABS   
    Danas sam doveo direktno struju na pinove 17 i 18 i abs radi,lampice ne svetle.Ostaje mi da dodam osigurac i relej zbog bezbednosti i to je to.Definitivno je zica od 6mm2 u prekidu negde u kabini.
  3. Like
    bratsaja got a reaction from darkman14 in Multipla ABS   
    Definitivno je problemu napajanju abs-a jer pinovi 17 i 18 nemaju napona.Zica sa plus kleme ide na osigurac od 60a i tu ima struje iza osiguraca.potom zica ulazi u kabinu i kada izadje iz kabine ide na konektor od abs-a i tu je vec mrtva,nema struje.Znaci problem je negde u kabini ali ja ne znam gde da trazim tu zicu.Morao bih da skidam celu instrument tablu i dobar deo tepiha i izolacije da bih nasao gde vodi ta zica.Verovatno je neki konektor u pitanju pa ako neko tacno zna gde da trazim,a da ne moram da skidam pola auta....mada me malo buni da zia od 6 kvadrata izgubi kontakt,ipak je to prilicno "debelo".
    Kako sam gledao u shemi instalacija predvidjeno je da abs preko osiguraca od 60a bude stalno pod naponom pa cu probati da dovedem direktno struju drugom
    zicom do konektora i pinova 17 i 18,naravno preko osiguraca.
    Sta se desava u kabini i zasto je ta zica bez struje ostace verovatno misterija.
    p.s. podvucen text je slucajno podvucen
  4. Hvala
    bratsaja got a reaction from virke in Metan (CNG) - cena   
    Ja idem u subotu pa javljam.Koliko god da kosta ja nekako moram da stignem do Kamene Vourle makar na benzin.
  5. Hvala
    bratsaja got a reaction from neshaoct in Fiat Multipla JTD - zujanje iz kilometar sata   
    Slobodno duni malo spreja kroz resetkicu,nahvata se prasina preko senzora pa ne radi svoj posao.
  6. Hvala
    bratsaja got a reaction from neshaoct in Fiat Multipla CNG - pritisak rashladne tečnosti   
    @stormatke
     
    Moze da bude sve od nabrojanog.Ako vidis baricu ispod auta to sigurno nije curenje koje se ne vidi okom.Kako znas da je nabijao pritisak u sistem,a istovremeno kazes da curi?Po polozaju barice mozes da utvrdis odakle curi,a ako ti auto dize temperaturu onda imas nabijanje pritiska pod uslovom da je ispravan termostat i da je protok kroz ceo sistem ispravan.Postoji kod multiple problem sa kineskim hladnjakom koji je manji i zaista sa tim hladnjakom radna temperatura bude visa za jednu crticu ali to se vidi tek leti kada je velika spoljna temperaturai zato ako imas original hladnjak cuvaj ga i sipaj samo kvalitetan antifriz.
    Za pocetak resi to curenje i promeni cep ekspanzione posude pa javljaj sta se desava.
     
     
  7. Like
    bratsaja got a reaction from Djuk85 in Fiat Multipla CNG - pritisak rashladne tečnosti   
    @stormatke
     
    Moze da bude sve od nabrojanog.Ako vidis baricu ispod auta to sigurno nije curenje koje se ne vidi okom.Kako znas da je nabijao pritisak u sistem,a istovremeno kazes da curi?Po polozaju barice mozes da utvrdis odakle curi,a ako ti auto dize temperaturu onda imas nabijanje pritiska pod uslovom da je ispravan termostat i da je protok kroz ceo sistem ispravan.Postoji kod multiple problem sa kineskim hladnjakom koji je manji i zaista sa tim hladnjakom radna temperatura bude visa za jednu crticu ali to se vidi tek leti kada je velika spoljna temperaturai zato ako imas original hladnjak cuvaj ga i sipaj samo kvalitetan antifriz.
    Za pocetak resi to curenje i promeni cep ekspanzione posude pa javljaj sta se desava.
     
     
  8. Hvala
    bratsaja got a reaction from neshaoct in Fiat Multipla bipower (metan) - zamena prednjih amortizera   
    Na par mesta sumi nudili amortizere za multiplu dizel i 1.6 benzinjaru,kao (moze da se nabudzi).Malo sam istrazivao i nasao da je amortizer za bipower duzi za 2.5 centimetra i samim tim bi opruga morala da se vise sabije i tada je sklona pucanju.
    Pismeni proizvodjaci nemaju u ponudi amortizer za bipower,a ono sto sam pronasao od drugih proizvodjaca je:
    japan parts-mm0563 (ean 8052553045665)
    trw-jgm 602s i jgm 602t
    ashika-ma00563 (ean 8052553045672)
    marelli-1982g
    japko-mj00563
    master sport-290705-pcs-ms
    Nekom ce ovi podaci sigurno dobro doci,a meni treba informacija kod koga da potrazim ove brendove.
     
  9. Like
    bratsaja got a reaction from dusman13 in Gde sa starim uljem?   
    Priznajem da nisam pitao u nekom "pismenom"servisu,ali ako uzima lav auto onda je problem resen.
    Nadam se da ce ovo odvici jos nekoga da baca ulje u kanalizaciju.
  10. Hvala
    bratsaja got a reaction from neshaoct in Fiat Bravo, Marea, Multipla 1.6 / 1.2 16v - zupčenje   
    @Panic97
     
    Probaj drugu klapnu gasa.
     
     
  11. Like
    bratsaja got a reaction from Djuk85 in Multipla Bipower - CNG O ring?   
    Ne treba ti majstor za metan,nema tu sta da se pokvari.Nasi ljudi su malo teski na dzepu pa tek ponekad zamene svecice,kablove retko,a bobinu nikad.Sve ti je to vezano sa potrosnjom,losa svecica trazi jaci napon,bobina se muci,kabl sprzen vremenom i eto tebi lenje multiple i pojacane potrosnje.Ako si presao 400 km to je super,ja u gradu predjem 330-350,doduse kao taxi sto je mnogo vise kreni stani i sigurno preko 30 paljenja i gasenja dnevno.Za 7 godina nisam cuo da je neko imao problem na multipli sa uredjajem koji je tako konstruisan da nema sanse da se pokvari,a par puta sam cuo da crkne dizna ali onda auto radi na 3 klipa i to se i cuje i oseti,sto ne znaci da nije nemoguce da je i kod tebe dizna,ali ipak zameni ove strujne delove jer je to potrosno i menja se periodicno.Znaci kablovi,bobina i svecice.
    Ujutru hoce da radi nemirno kada se zaprlja klapna i to nikako ne utice na potrosnju.Moj ti je savet da ciscenje klapne ne pocinjes dok ne nadjes rezervnu jer klapna hoce da rikne od sredstva za ciscenje,ili ako imas nekoga ko poseduje UZ kupatilo pa da probate da je operete ali tako da potopite samo metalni leptir,a NIKAKO deo kroz koji prolazi struja jer iako bi to trebalo da je zaptiveno i zasticeno,godine cine svoje.
    Ja sam imao problem sa motornom instalacijom sto je cest kvar kod fiat-a,lose zice trule vremenom,i to je dosta komplikovano resiti osim ako negde ne nadjes instalaciju za koju provereno znas da je dobra i da nista nije na njoj seceno i nastavljeno.Skini komp i proveri sve pinove da nije neki pozeleneo usled loseg kontakta.
    I javi sta si uradio da znamo za drugi put.
    p.s. to sto cujes kad ugasis motor ne moze biti metan jer se u usisnoj grani nalazi podpritisak iliti vakuum tako da to sto cujes moze biti samo vazduh koji ulazi u usisnu granu (neka me neko ispravi ako gresim,nisam ni ja siguran,samo pokusavam da dodjem do resenja),sto kod multiple remeti rad motora jer svaki fals vazduh koji udje menja rezim rada motora.Probaj da kanes malo ulja na tu gumicu i smirglom ocisti rupu gde naleze gumica pa javi sta se desilo.
  12. Hvala
    bratsaja got a reaction from Panic97 in Fiat Stilo 1.2 16v / 1.4 16v / 1.6 16v / 1.8 16v - varira ler   
    @Panic97
     
    Malo si promasio temu,ali ajde sad kad si vec tu...
    Oprao si klapnu gasa i zato ti variraju obrtaji,mozda se smiri za par dana,a mozda i ne.
    Sto se tice zupcenja,ja proveravam tako sto ocitam vrednost map senzora.Ukoliko je na leru oko 35 dobro je zupcenje.Kod mene je metan pa se zupci malo drugacije nego na benzin,ali svejedno map mora da bude oko 35.
  13. Hvala
    bratsaja got a reaction from neshaoct in Fiat Stilo 1.2 16v / 1.4 16v / 1.6 16v / 1.8 16v - varira ler   
    @Panic97
     
    Malo si promasio temu,ali ajde sad kad si vec tu...
    Oprao si klapnu gasa i zato ti variraju obrtaji,mozda se smiri za par dana,a mozda i ne.
    Sto se tice zupcenja,ja proveravam tako sto ocitam vrednost map senzora.Ukoliko je na leru oko 35 dobro je zupcenje.Kod mene je metan pa se zupci malo drugacije nego na benzin,ali svejedno map mora da bude oko 35.
  14. Like
    bratsaja got a reaction from neshtry in Fiat Marea 1.6 16v - naknadna ugradnja menjača od JTD-a (dizela)?   
    Imam na multipli ugradjenu petu od dizela.Ne znam da li postoji usteda posto je multipla na metan pa me potrosnja uopste ne zanima,boljitak je u tome sto se auto mnogo manje dere u petoj i vrti se nekih 500 obrtaja manje.Ali zato kad vidi uzbrdicu........
  15. Like
    bratsaja got a reaction from knezevic76 in Fiat Bravo, Marea, Multipla 1.6 / 1.2 16v - zupčenje   
    Ako hoces precizno da uzupcis auto mora alat,nije niko blesav da baci 90 evra za alat da moze da se radi lakom za nokte.
    Bez alata mozes da prekopiras prethodno zupcenje ali to nije precizno jer pre spanovanja moras da otpustis obe bregaste i ako nisu blokirane alatom ode preciznost dodjavola.
    Ne znam zasto se uopste trudite da zupcite bez alata,sigurno na forumu ima jos clanova osim mene koji su voljni da pozajme alat dok se uz razmenu iskustava pijucka hladna koka kola u garazi.
  16. Like
    bratsaja got a reaction from bit in Gde sa starim uljem?   
    Priznajem da nisam pitao u nekom "pismenom"servisu,ali ako uzima lav auto onda je problem resen.
    Nadam se da ce ovo odvici jos nekoga da baca ulje u kanalizaciju.
  17. Like
    bratsaja got a reaction from Markobgd in Gde sa starim uljem?   
    Priznajem da nisam pitao u nekom "pismenom"servisu,ali ako uzima lav auto onda je problem resen.
    Nadam se da ce ovo odvici jos nekoga da baca ulje u kanalizaciju.
  18. Like
    bratsaja got a reaction from Markobgd in Fiat Bravo, Marea, Multipla 1.6 / 1.2 16v - zupčenje   
    Ako hoces precizno da uzupcis auto mora alat,nije niko blesav da baci 90 evra za alat da moze da se radi lakom za nokte.
    Bez alata mozes da prekopiras prethodno zupcenje ali to nije precizno jer pre spanovanja moras da otpustis obe bregaste i ako nisu blokirane alatom ode preciznost dodjavola.
    Ne znam zasto se uopste trudite da zupcite bez alata,sigurno na forumu ima jos clanova osim mene koji su voljni da pozajme alat dok se uz razmenu iskustava pijucka hladna koka kola u garazi.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...