Jump to content
FAS Euroauto Goran
Pole

Fiat Bravo, Marea, Multipla 1.6 / 1.2 16v - zupčenje

Recommended Posts

Trazio sam ali nisam nasao :no

Potrebna mi je slika zupcenja zupcastog kaisa sa sve reperima i ostalim oznakama od

Bravo 1.6 16v 76kw 1998god

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo nesto iz autodate

Capture.jpg

Ako nemas alate za blokade bregastih, radilice itd ne kreci sa tim ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bez alata ne mozes da uradis .

Izvini ..moze ona varijanta sa zeninim lakom za nokte ako si bas u krizi da ti ne okine stari kais ali ne otpustas nista nego samo obelezis , otpustis spaner i zamenis kais .

A za vracanje u nulu treba ti komparater s produzetkom i dva blokatora bregaste koja se stave umesto poklopaca kucista (kad skines bobine) . Alati ti kostaju 50e pa ako hoces kupi si.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ako te zanima alat za blokadu bregastih,prodaje moj komsija za 50e,kaze da su novi 75e

Share this post


Link to post
Share on other sites

50 eur su blokatori...25 je produzetak koji se uvrne umesto svecice pa u njega komparater...u principu moze i bez njega...stavis neku punu sipkicu od 7,8 mm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo nesto iz autodate

Capture.jpg

Ako nemas alate za blokade bregastih, radilice itd ne kreci sa tim ;)

da da to je slika iz auto date imam je i ja

hvala na slici i na brizi ostalima ali to ce se uraditi u domacoj radinosti :) jer do sada nisam jos petljao po 16v

ima nas par zaludjenika pa uvek nesto mursujemo pa tako i 16v dodje na red tako da ce biti neki free style uz :cheers: naravno ako bude moglo bez nekog alata koji mi ne budemo mogli da napravimo :yes

znam da nije stvar za zajebanciju ali znate i sami da nije to to dok sam ne razbucas sve i ne sastavis ponovo

onda bar niko drugi ne moze da ti bude kriv kad nesto crkne :lol:

inace ako nije neko upoznat zvizno mi je zupcasti tako da je sve otislo u finu i glavu sam vec skinuo tako da pribavljam delove da se sve to spakuje nazad

a delovi skuuuuupiiiiii :rofl::rant::crybaby:

Edited by Pole

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako si sve rasturio a nisi pre rasturanja stavio repere na remenice neces moci da sastavis . Moci ces da sastavis da upali ali da pogodis tacan ugao bregastih nema trika .

Alat ti se stavlja umesto zadnjih poklopaca (iza bregaste) ...na alatu su ispupcenja koja upadnu u zljeb na zadnjoj strani bregaste i tako i jedino tako je u pravilnom polozaju. Onda otpustis srafove remenica i tek tad stavljas kais . Nek ti je :cheers: u pomoci

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ko je mastovit lako moze da se napravi alat. Davnih dana kad je alat bio bezobrazno skup, prva Brava 1,6 koja je dosla sredinom 90-tih je iskoriscena za pravljenje alata. Naravno, radila je perfektno i to je bio pokazatelj da je zupcenje bilo ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa Mislim moze ali bez mehanickog trazenja nule bregastih ne moze kako valja da se napravi. Sve drugo je otprilike...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa za bregaate sam i pravio alat. Sreca pa je bio presao 60000 i nista nije dirano oko zupcenja pa je to otprlike upalilo. Znaci, doveo motor sa komparaterom u fazu,napravio metalne prsteove koje sam zavrnuo na mesto alata, ubacio metalne zubice u proreze na bregastoj i zavario zubice za prsten na licu mesta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa dobro moze tako ako je mladjan i nista nije prckano...al jednom kad popustis remenicu i pomeri se brega ne vrati je niko dok se ne nadje nula bregaste sa uglomerom ( ili alatom )

A i nije to puno para kad se pogleda...jer ako vec Z101 with 1.6 16v ima rasturen motor ...najlakse ce mu biti (sa najmanje potrosenih zivaca) da pazari alate ... i onda je siguran da je to ta snaga koju ce da razvija prava stvar :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

postoji nacin da uzubis taj motor bez alata,,ali,,trebace ti dva dana da smozgas kako,,a mozda neko i zna za foru sa 120 stepeni,,,,ili jednu sestinu zuba,,,ili kada sam ja svojevremeno pitao jednog starijeg kolegu kako da uzubim taj motor bez alata,,on reko"sa zube" :wallbash: aza radilicu imas nulu obelezenu na zamajcu,slicno kao kod 101

Edited by drekawac

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozz Ljudi,i ja imam jedan problemcic,razupcio sam palenje na fiat stilu 1.6 16v jel sam morao da rasturim hidro podizace da ih ocistim,jedam mi zaglavio, a kada sam skidao nisam obelezio remenice, da li neko ima alat da proda ili vec koliko se krece nov, treba mi blokatori za bregaste posto ima oznaka na radilici tako da mi ne treba komparater, a verovatno koliko sam citao ti blokatori dovode bregasste u centar ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li slucajno imate mere alata i slike kako izgleda. Konkretno interesuje me set blokatora za Bravo 1.2 16v. Ja bih to pravio!!!!!!

Edited by vave

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozz Ljudi,i ja imam jedan problemcic,razupcio sam palenje na fiat stilu 1.6 16v jel sam morao da rasturim hidro podizace da ih ocistim,jedam mi zaglavio, a kada sam skidao nisam obelezio remenice, da li neko ima alat da proda ili vec koliko se krece nov, treba mi blokatori za bregaste posto ima oznaka na radilici tako da mi ne treba komparater, a verovatno koliko sam citao ti blokatori dovode bregasste u centar ?

Ima ovi kineski , kingtoy na bubnju svake subote sto prodaju oni suboticani , a ima i 4m.rs u banovcima kod njih su 70e samo fiksatori...ubaci u oglase mozda neko ima da proda ako mu ne trebaju

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa ne znam da li mi trebaju samo fiksatori ili i blokatori radilice, jel neko kaze da ima oznaka na remenici na radilici i na zamajcu reper tj izmedju menjaca i motora ima cetvrtasta rupa kroz zvono menjaca pa se vidi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li neko zna kako se pravilno zupci 1.2 16v motor? I sta se desava kada naprimer nije dobro uzupcen za jedan zub?

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ti ne bi preporucio da to sam radis, posto i neki "majstori" znaju da ne uzupce dobro, a desava se nepravila rad motora, cak da auto mozda i malo poludi pa bolje ide, ili sa druge strane ide dostya losije, ali u svakom slucaju ogromne sanse da ti napravi ogromnu stetu, e sada bilo bi mozda najvolje da ti to bojasni neko bas strucan, ja to sve znam od prilike sta bi moglo biti ali da ne nagadjam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod mene je bio promasen za jedan zub, do 2-3000rpm ima snage posle je lenj i jedva povlaci i izbacuje neki cudan dim na auspuh ali ne nesto preterano . . .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naravno da necu nista sam da diram jer nemam odgovarajuci alat...Sumljam u to jer od kad sam radio glavu auto mi je malo tromiji na nizim obrtajima i ne prima onako lepo gas kao sto je pre primao...Pa sumljma da je do loseg zupcenja ili moguce zato sto sam izvadio katalizator pa je ostao sam prazan lonac pa je zbog toga izgubio snagu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...