Jump to content
FAS Euroauto Goran

interceptor

Members
  • Content Count

    71
  • Joined

  • Last visited


Reputation Activity

  1. Like
    interceptor got a reaction from Nebek in Fiat 500L - sredjivanje škripanja iz zadnjih kočnica   
    Hvala. Služi me odlično, stvarno nemam na šta da se žalim. Mada prešao sam 40h, da kažem još miriše na novo unutra. Ako si gledao majstorsku radionicu pa onaj lik Stevo Žigon, e taj sam ja. Zadovoljan sam i sa potrošnjom i sa udobnošću i komforom, naravno sve spram para koje sam dao. Imamo u firmi tri novija, i primetio sam da ovaj moj ide žustrije, oni su mnogo kilavi nešto, ne znam što, ali sam primetio da imaju drugačije menjače od mog. Jedine probleme koje sam imao, radio jednom nije hteo da se upali, ali sam ga updejtovao i od tad radi ekstra, i preštelovao bravu na gepek vratima, lupkala vrata malo, eto to je to. Ni najmanje se nisam pokajao što sam ga kupio :)
  2. Hvala
    interceptor got a reaction from Nebek in Fiat 500L - sredjivanje škripanja iz zadnjih kočnica   
    Ovako, od prošle zime se cuje neko škripanje iz zadnjeg desnog točka a od skoro i iz levog. Diskovi se defnitivno ne greju,kad se pipnu posle vožnje,ali na baš blagoj nizbrdici auto stoji, što znači da treba razraditi zadnja disk klješta. Samo da napomenem da je moj 500L iz 2013 godine i da je prešao 39900km (što bi moji drugari rekli, za šta si ti bacio pare), e sad pošto više stoji nego što se vozi  a i ja jako slabo koristim kočnicu, verovatno je to razlog. Uglavnom evo kako sam ja rešio problem pa možda nekom pomogne.
    Podrazumeva se da ste skinuli točak, i sledeća operacija je skidanje klješta:
     
     
     
    Sa zadnje strane uhvatite (ja sam gedorom) šraf 13 a viljuškastim ključem držite drugi šraf ključem 17, i odšrafite šraf 13 (imate 2 komada,gore i dole):
     
     
     
    I skinite klješta:
     

     
    Zatim treba proraditi klip, najbolje nekim špicanglama klještima, samo paziti da se ne ošteti gumica. Ja sam malo odšrafljivao, malo zašrafljivao da ga proradim,lako ide u suštini, samo dok sam šrafio malo sam kao gurao ka unutra (ne znam da li je potrebno, ali eto.):
     

     
    Posle toga sam skinuo pločice iz osigurača i očistio krajnje delove preko kojih pločica klizi kroz osigurač,kao i osigurac, a i delove pločice sa zadnje strane gde ih pritiska klip i klješta. Zatim sam sve to namazao bakarnom mašću, jer je otporna na temperature i ne najeda gumice kao tovatna litijumska mast. Obavezno malo razradite i klizače, to je ono gde ide ključ 17, samo napred nazad rukom,biće dovoljno. Rezultat je ekstra,točak se sada baš lepo okreće,
    imam i neke klipove pre i posle ali pojma nemam kako da ih ubacim....
     
        
     
    U suštini prosta operacija, a taman sam morao da skidam točkove da stavljam letnje, tako da ako neko ima isti problem,jednostavno je. Posle samo treba par puta pritisnuti kočnicu i povući ručnu da sve legne kako treba.


     
  3. Like
    interceptor reacted to shuxx in Fiat 500L - sredjivanje škripanja iz zadnjih kočnica   
    Valja to razmontirati, malo podmazati ocititi. Imas na yutube, DIno Diy. Ima Kia Ceed, ali sve sam servisira, naravno sto moze. Bas ima klip za kocnics. Mozes i ti postaviti video na yutube, pa ovde ostavis link.

    Dobar je to auto, kako te sluzi za sve ove godine?

    Sent from my POT-LX1 using Tapatalk


  4. Like
    interceptor reacted to nnovakis in Fiat 500L - sredjivanje škripanja iz zadnjih kočnica   
    Imao isti problem, auto isto 2013, problem bio na zadnjem levom točku. Sve sam isto uradio, s tim da sam zamenio zaštitnu gumu prasinarku, i obe harmonika gumice na vođicama. Set gumica je bio nešto oko 15 evra... Kad sam sve po skidao, zamenio sam i pločice jer je vanjska na tom levom tocku bila pri kraju. Stavio sam TRW, mekše su nego one što su bile. Meni je još problem bio ispod te prohromske vođice pločice, korodirala je bila čeljust, pa je komad korozije podigao prohrom dovoljno da se pločica ne vrati kad se pusti kočnica. Ogulio sve čeličnom četkom, izravnao turpijom i zaštitio bak. pastom. O istom trošku sam promenio i kočionu tečnost, od tad je sve kako treba

    Sent from my VKY-L09 using Tapatalk


  5. Like
    interceptor got a reaction from shuxx in Fiat 500L - sredjivanje škripanja iz zadnjih kočnica   
    Hvala. Služi me odlično, stvarno nemam na šta da se žalim. Mada prešao sam 40h, da kažem još miriše na novo unutra. Ako si gledao majstorsku radionicu pa onaj lik Stevo Žigon, e taj sam ja. Zadovoljan sam i sa potrošnjom i sa udobnošću i komforom, naravno sve spram para koje sam dao. Imamo u firmi tri novija, i primetio sam da ovaj moj ide žustrije, oni su mnogo kilavi nešto, ne znam što, ali sam primetio da imaju drugačije menjače od mog. Jedine probleme koje sam imao, radio jednom nije hteo da se upali, ali sam ga updejtovao i od tad radi ekstra, i preštelovao bravu na gepek vratima, lupkala vrata malo, eto to je to. Ni najmanje se nisam pokajao što sam ga kupio :)
  6. Hvala
    interceptor got a reaction from igor0511 in Fiat 500L - sredjivanje škripanja iz zadnjih kočnica   
    Ovako, od prošle zime se cuje neko škripanje iz zadnjeg desnog točka a od skoro i iz levog. Diskovi se defnitivno ne greju,kad se pipnu posle vožnje,ali na baš blagoj nizbrdici auto stoji, što znači da treba razraditi zadnja disk klješta. Samo da napomenem da je moj 500L iz 2013 godine i da je prešao 39900km (što bi moji drugari rekli, za šta si ti bacio pare), e sad pošto više stoji nego što se vozi  a i ja jako slabo koristim kočnicu, verovatno je to razlog. Uglavnom evo kako sam ja rešio problem pa možda nekom pomogne.
    Podrazumeva se da ste skinuli točak, i sledeća operacija je skidanje klješta:
     
     
     
    Sa zadnje strane uhvatite (ja sam gedorom) šraf 13 a viljuškastim ključem držite drugi šraf ključem 17, i odšrafite šraf 13 (imate 2 komada,gore i dole):
     
     
     
    I skinite klješta:
     

     
    Zatim treba proraditi klip, najbolje nekim špicanglama klještima, samo paziti da se ne ošteti gumica. Ja sam malo odšrafljivao, malo zašrafljivao da ga proradim,lako ide u suštini, samo dok sam šrafio malo sam kao gurao ka unutra (ne znam da li je potrebno, ali eto.):
     

     
    Posle toga sam skinuo pločice iz osigurača i očistio krajnje delove preko kojih pločica klizi kroz osigurač,kao i osigurac, a i delove pločice sa zadnje strane gde ih pritiska klip i klješta. Zatim sam sve to namazao bakarnom mašću, jer je otporna na temperature i ne najeda gumice kao tovatna litijumska mast. Obavezno malo razradite i klizače, to je ono gde ide ključ 17, samo napred nazad rukom,biće dovoljno. Rezultat je ekstra,točak se sada baš lepo okreće,
    imam i neke klipove pre i posle ali pojma nemam kako da ih ubacim....
     
        
     
    U suštini prosta operacija, a taman sam morao da skidam točkove da stavljam letnje, tako da ako neko ima isti problem,jednostavno je. Posle samo treba par puta pritisnuti kočnicu i povući ručnu da sve legne kako treba.


     
  7. Hvala
    interceptor got a reaction from Zan Batist in Fiat 500L - sredjivanje škripanja iz zadnjih kočnica   
    Ovako, od prošle zime se cuje neko škripanje iz zadnjeg desnog točka a od skoro i iz levog. Diskovi se defnitivno ne greju,kad se pipnu posle vožnje,ali na baš blagoj nizbrdici auto stoji, što znači da treba razraditi zadnja disk klješta. Samo da napomenem da je moj 500L iz 2013 godine i da je prešao 39900km (što bi moji drugari rekli, za šta si ti bacio pare), e sad pošto više stoji nego što se vozi  a i ja jako slabo koristim kočnicu, verovatno je to razlog. Uglavnom evo kako sam ja rešio problem pa možda nekom pomogne.
    Podrazumeva se da ste skinuli točak, i sledeća operacija je skidanje klješta:
     
     
     
    Sa zadnje strane uhvatite (ja sam gedorom) šraf 13 a viljuškastim ključem držite drugi šraf ključem 17, i odšrafite šraf 13 (imate 2 komada,gore i dole):
     
     
     
    I skinite klješta:
     

     
    Zatim treba proraditi klip, najbolje nekim špicanglama klještima, samo paziti da se ne ošteti gumica. Ja sam malo odšrafljivao, malo zašrafljivao da ga proradim,lako ide u suštini, samo dok sam šrafio malo sam kao gurao ka unutra (ne znam da li je potrebno, ali eto.):
     

     
    Posle toga sam skinuo pločice iz osigurača i očistio krajnje delove preko kojih pločica klizi kroz osigurač,kao i osigurac, a i delove pločice sa zadnje strane gde ih pritiska klip i klješta. Zatim sam sve to namazao bakarnom mašću, jer je otporna na temperature i ne najeda gumice kao tovatna litijumska mast. Obavezno malo razradite i klizače, to je ono gde ide ključ 17, samo napred nazad rukom,biće dovoljno. Rezultat je ekstra,točak se sada baš lepo okreće,
    imam i neke klipove pre i posle ali pojma nemam kako da ih ubacim....
     
        
     
    U suštini prosta operacija, a taman sam morao da skidam točkove da stavljam letnje, tako da ako neko ima isti problem,jednostavno je. Posle samo treba par puta pritisnuti kočnicu i povući ručnu da sve legne kako treba.


     
  8. Like
    interceptor got a reaction from shuxx in Fiat 500L - sredjivanje škripanja iz zadnjih kočnica   
    Ovako, od prošle zime se cuje neko škripanje iz zadnjeg desnog točka a od skoro i iz levog. Diskovi se defnitivno ne greju,kad se pipnu posle vožnje,ali na baš blagoj nizbrdici auto stoji, što znači da treba razraditi zadnja disk klješta. Samo da napomenem da je moj 500L iz 2013 godine i da je prešao 39900km (što bi moji drugari rekli, za šta si ti bacio pare), e sad pošto više stoji nego što se vozi  a i ja jako slabo koristim kočnicu, verovatno je to razlog. Uglavnom evo kako sam ja rešio problem pa možda nekom pomogne.
    Podrazumeva se da ste skinuli točak, i sledeća operacija je skidanje klješta:
     
     
     
    Sa zadnje strane uhvatite (ja sam gedorom) šraf 13 a viljuškastim ključem držite drugi šraf ključem 17, i odšrafite šraf 13 (imate 2 komada,gore i dole):
     
     
     
    I skinite klješta:
     

     
    Zatim treba proraditi klip, najbolje nekim špicanglama klještima, samo paziti da se ne ošteti gumica. Ja sam malo odšrafljivao, malo zašrafljivao da ga proradim,lako ide u suštini, samo dok sam šrafio malo sam kao gurao ka unutra (ne znam da li je potrebno, ali eto.):
     

     
    Posle toga sam skinuo pločice iz osigurača i očistio krajnje delove preko kojih pločica klizi kroz osigurač,kao i osigurac, a i delove pločice sa zadnje strane gde ih pritiska klip i klješta. Zatim sam sve to namazao bakarnom mašću, jer je otporna na temperature i ne najeda gumice kao tovatna litijumska mast. Obavezno malo razradite i klizače, to je ono gde ide ključ 17, samo napred nazad rukom,biće dovoljno. Rezultat je ekstra,točak se sada baš lepo okreće,
    imam i neke klipove pre i posle ali pojma nemam kako da ih ubacim....
     
        
     
    U suštini prosta operacija, a taman sam morao da skidam točkove da stavljam letnje, tako da ako neko ima isti problem,jednostavno je. Posle samo treba par puta pritisnuti kočnicu i povući ručnu da sve legne kako treba.


     
  9. Like
    interceptor got a reaction from debelizmaj in Fiat 500L - sredjivanje škripanja iz zadnjih kočnica   
    Ovako, od prošle zime se cuje neko škripanje iz zadnjeg desnog točka a od skoro i iz levog. Diskovi se defnitivno ne greju,kad se pipnu posle vožnje,ali na baš blagoj nizbrdici auto stoji, što znači da treba razraditi zadnja disk klješta. Samo da napomenem da je moj 500L iz 2013 godine i da je prešao 39900km (što bi moji drugari rekli, za šta si ti bacio pare), e sad pošto više stoji nego što se vozi  a i ja jako slabo koristim kočnicu, verovatno je to razlog. Uglavnom evo kako sam ja rešio problem pa možda nekom pomogne.
    Podrazumeva se da ste skinuli točak, i sledeća operacija je skidanje klješta:
     
     
     
    Sa zadnje strane uhvatite (ja sam gedorom) šraf 13 a viljuškastim ključem držite drugi šraf ključem 17, i odšrafite šraf 13 (imate 2 komada,gore i dole):
     
     
     
    I skinite klješta:
     

     
    Zatim treba proraditi klip, najbolje nekim špicanglama klještima, samo paziti da se ne ošteti gumica. Ja sam malo odšrafljivao, malo zašrafljivao da ga proradim,lako ide u suštini, samo dok sam šrafio malo sam kao gurao ka unutra (ne znam da li je potrebno, ali eto.):
     

     
    Posle toga sam skinuo pločice iz osigurača i očistio krajnje delove preko kojih pločica klizi kroz osigurač,kao i osigurac, a i delove pločice sa zadnje strane gde ih pritiska klip i klješta. Zatim sam sve to namazao bakarnom mašću, jer je otporna na temperature i ne najeda gumice kao tovatna litijumska mast. Obavezno malo razradite i klizače, to je ono gde ide ključ 17, samo napred nazad rukom,biće dovoljno. Rezultat je ekstra,točak se sada baš lepo okreće,
    imam i neke klipove pre i posle ali pojma nemam kako da ih ubacim....
     
        
     
    U suštini prosta operacija, a taman sam morao da skidam točkove da stavljam letnje, tako da ako neko ima isti problem,jednostavno je. Posle samo treba par puta pritisnuti kočnicu i povući ručnu da sve legne kako treba.


     
  10. Hvala
    interceptor got a reaction from Ivan in Fiat 500L - sredjivanje škripanja iz zadnjih kočnica   
    Ovako, od prošle zime se cuje neko škripanje iz zadnjeg desnog točka a od skoro i iz levog. Diskovi se defnitivno ne greju,kad se pipnu posle vožnje,ali na baš blagoj nizbrdici auto stoji, što znači da treba razraditi zadnja disk klješta. Samo da napomenem da je moj 500L iz 2013 godine i da je prešao 39900km (što bi moji drugari rekli, za šta si ti bacio pare), e sad pošto više stoji nego što se vozi  a i ja jako slabo koristim kočnicu, verovatno je to razlog. Uglavnom evo kako sam ja rešio problem pa možda nekom pomogne.
    Podrazumeva se da ste skinuli točak, i sledeća operacija je skidanje klješta:
     
     
     
    Sa zadnje strane uhvatite (ja sam gedorom) šraf 13 a viljuškastim ključem držite drugi šraf ključem 17, i odšrafite šraf 13 (imate 2 komada,gore i dole):
     
     
     
    I skinite klješta:
     

     
    Zatim treba proraditi klip, najbolje nekim špicanglama klještima, samo paziti da se ne ošteti gumica. Ja sam malo odšrafljivao, malo zašrafljivao da ga proradim,lako ide u suštini, samo dok sam šrafio malo sam kao gurao ka unutra (ne znam da li je potrebno, ali eto.):
     

     
    Posle toga sam skinuo pločice iz osigurača i očistio krajnje delove preko kojih pločica klizi kroz osigurač,kao i osigurac, a i delove pločice sa zadnje strane gde ih pritiska klip i klješta. Zatim sam sve to namazao bakarnom mašću, jer je otporna na temperature i ne najeda gumice kao tovatna litijumska mast. Obavezno malo razradite i klizače, to je ono gde ide ključ 17, samo napred nazad rukom,biće dovoljno. Rezultat je ekstra,točak se sada baš lepo okreće,
    imam i neke klipove pre i posle ali pojma nemam kako da ih ubacim....
     
        
     
    U suštini prosta operacija, a taman sam morao da skidam točkove da stavljam letnje, tako da ako neko ima isti problem,jednostavno je. Posle samo treba par puta pritisnuti kočnicu i povući ručnu da sve legne kako treba.


     
  11. Like
    interceptor got a reaction from dach@ in Fiat 500L - sredjivanje škripanja iz zadnjih kočnica   
    Ovako, od prošle zime se cuje neko škripanje iz zadnjeg desnog točka a od skoro i iz levog. Diskovi se defnitivno ne greju,kad se pipnu posle vožnje,ali na baš blagoj nizbrdici auto stoji, što znači da treba razraditi zadnja disk klješta. Samo da napomenem da je moj 500L iz 2013 godine i da je prešao 39900km (što bi moji drugari rekli, za šta si ti bacio pare), e sad pošto više stoji nego što se vozi  a i ja jako slabo koristim kočnicu, verovatno je to razlog. Uglavnom evo kako sam ja rešio problem pa možda nekom pomogne.
    Podrazumeva se da ste skinuli točak, i sledeća operacija je skidanje klješta:
     
     
     
    Sa zadnje strane uhvatite (ja sam gedorom) šraf 13 a viljuškastim ključem držite drugi šraf ključem 17, i odšrafite šraf 13 (imate 2 komada,gore i dole):
     
     
     
    I skinite klješta:
     

     
    Zatim treba proraditi klip, najbolje nekim špicanglama klještima, samo paziti da se ne ošteti gumica. Ja sam malo odšrafljivao, malo zašrafljivao da ga proradim,lako ide u suštini, samo dok sam šrafio malo sam kao gurao ka unutra (ne znam da li je potrebno, ali eto.):
     

     
    Posle toga sam skinuo pločice iz osigurača i očistio krajnje delove preko kojih pločica klizi kroz osigurač,kao i osigurac, a i delove pločice sa zadnje strane gde ih pritiska klip i klješta. Zatim sam sve to namazao bakarnom mašću, jer je otporna na temperature i ne najeda gumice kao tovatna litijumska mast. Obavezno malo razradite i klizače, to je ono gde ide ključ 17, samo napred nazad rukom,biće dovoljno. Rezultat je ekstra,točak se sada baš lepo okreće,
    imam i neke klipove pre i posle ali pojma nemam kako da ih ubacim....
     
        
     
    U suštini prosta operacija, a taman sam morao da skidam točkove da stavljam letnje, tako da ako neko ima isti problem,jednostavno je. Posle samo treba par puta pritisnuti kočnicu i povući ručnu da sve legne kako treba.


     
  12. Like
    interceptor got a reaction from Mijailović P. in Fiat 500L - sredjivanje škripanja iz zadnjih kočnica   
    Ovako, od prošle zime se cuje neko škripanje iz zadnjeg desnog točka a od skoro i iz levog. Diskovi se defnitivno ne greju,kad se pipnu posle vožnje,ali na baš blagoj nizbrdici auto stoji, što znači da treba razraditi zadnja disk klješta. Samo da napomenem da je moj 500L iz 2013 godine i da je prešao 39900km (što bi moji drugari rekli, za šta si ti bacio pare), e sad pošto više stoji nego što se vozi  a i ja jako slabo koristim kočnicu, verovatno je to razlog. Uglavnom evo kako sam ja rešio problem pa možda nekom pomogne.
    Podrazumeva se da ste skinuli točak, i sledeća operacija je skidanje klješta:
     
     
     
    Sa zadnje strane uhvatite (ja sam gedorom) šraf 13 a viljuškastim ključem držite drugi šraf ključem 17, i odšrafite šraf 13 (imate 2 komada,gore i dole):
     
     
     
    I skinite klješta:
     

     
    Zatim treba proraditi klip, najbolje nekim špicanglama klještima, samo paziti da se ne ošteti gumica. Ja sam malo odšrafljivao, malo zašrafljivao da ga proradim,lako ide u suštini, samo dok sam šrafio malo sam kao gurao ka unutra (ne znam da li je potrebno, ali eto.):
     

     
    Posle toga sam skinuo pločice iz osigurača i očistio krajnje delove preko kojih pločica klizi kroz osigurač,kao i osigurac, a i delove pločice sa zadnje strane gde ih pritiska klip i klješta. Zatim sam sve to namazao bakarnom mašću, jer je otporna na temperature i ne najeda gumice kao tovatna litijumska mast. Obavezno malo razradite i klizače, to je ono gde ide ključ 17, samo napred nazad rukom,biće dovoljno. Rezultat je ekstra,točak se sada baš lepo okreće,
    imam i neke klipove pre i posle ali pojma nemam kako da ih ubacim....
     
        
     
    U suštini prosta operacija, a taman sam morao da skidam točkove da stavljam letnje, tako da ako neko ima isti problem,jednostavno je. Posle samo treba par puta pritisnuti kočnicu i povući ručnu da sve legne kako treba.


     
  13. Like
    interceptor got a reaction from Barjaktar in Fiat 500L - gepek ne može da se zatvori   
    @Barjaktar
     
    I ja sam imao problem da nece da se zatvori gepek....samo sam odsrafio na donjoj plocici gde se kaci brava (na sasiji), ona dva srafa,povukao malo plocicu ka sebi i zategao srafove. Nista drugo,evo zatvara se vec godinu bez problema. Stekao sam utisak da su teska vrata pa vremenom potusnu taj deo nadole. Na samim vratima nista nisam dirao,ali mi brava ne skripi,radi ok.
     
     
  14. Like
    interceptor got a reaction from neshaoct in Fiat 500L - gepek ne može da se zatvori   
    @Barjaktar
     
    I ja sam imao problem da nece da se zatvori gepek....samo sam odsrafio na donjoj plocici gde se kaci brava (na sasiji), ona dva srafa,povukao malo plocicu ka sebi i zategao srafove. Nista drugo,evo zatvara se vec godinu bez problema. Stekao sam utisak da su teska vrata pa vremenom potusnu taj deo nadole. Na samim vratima nista nisam dirao,ali mi brava ne skripi,radi ok.
     
     
  15. Hvala
    interceptor reacted to bojan dim. in Fiat 500 L 1.4   
    To nije tacna prosecna, negde oko 10000 km se i kod mene samo prosecna brzina resetovala na 0. Prostom racunicom se dodje do prosecne brzine od oko 35km/h
  16. Zbunjen
    interceptor reacted to sasha015 in Fiat 500 L 1.4   
    Ovde nesto nije u redu?
    Kako prosecna brzina 13 km na 19ooo predjenih kilometara?Vozio si ga u prvoj na dizalici da bi potrosio 6.6 litara? :-)))
  17. Hvala
    interceptor reacted to Markobgd in Fiat 500 L 1.4   
    Za ovu prosečnu brzinu potrošnja je mizerna
  18. Like
    interceptor reacted to Zhorz in Fiat 500L / Fiat 500X - Uconnect multifunkcionalni uređaj, iskustva i problematika   
    Hvala interceptor, ja update sinoc
    Ne slikah(nit zapisah) koju sam verziju imao ali je neka na 4.0......
    Traje 25-30min....
     
    Pocetak: 
     

     
    A posle nekoliko minuta krece ovaj ekran: 
     

     
    I dok stigne do kraja prodje 25-30min, posle dok namestite stanice prodje i 40-45 min...
    Ono sto sam video novo je pokazivac spoljne temperature u meniju More
     

     
    I sto bi neki rekli: " extra update, za sada radi super mnogo bolji zvuk od ranije, nasao radio stanice koje do sada nisam mogao"
    Salim se, otkud znam cemu sluzi....ako ne bude prekidao vozacki zvucnik javljam. 
  19. Like
    interceptor reacted to Dejanco in Fiat 500L / Fiat 500X - Uconnect multifunkcionalni uređaj, iskustva i problematika   
    Hvala@interceptor uradio sam update sa 6 na 12.. bolja mi je nekako rezolucija i bolji zvuk...steta sto ne naprave taj interfejs malo lepse..ili da daju mogućnost da sami menjamo boje font itd...

    Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk


  20. Hvala
    interceptor got a reaction from neshaoct in Fiat 500L / Fiat 500X - Uconnect multifunkcionalni uređaj, iskustva i problematika   
    nadjoh ovo na netu pa rekoh da podelim
     
     
  21. Like
    interceptor got a reaction from Dejanco in Fiat 500L / Fiat 500X - Uconnect multifunkcionalni uređaj, iskustva i problematika   
    nadjoh ovo na netu pa rekoh da podelim
     
     

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...