Jump to content
FAS Goran

StalnivozacFiata

Members
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

About StalnivozacFiata

  • Rank
    Il Nuovo

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Hvala, Ivane. Nisu mi štelovali, na tehničkom sam stavio na 0 i tražio namerno izmere. I rekli su da je savršeno. E, sad naravno da je na normalnoj poziciji najbolje, ali blicaju mi ljudi, misle da vozim sa dugim svetlima, pa ja spustim. Naravno da je sve Kina, hteo sam da kažem da je brendirana sijalica, da nije no name Ali Ekspres varijanta.
  2. To je Xenon, neki markirani, ne znam tačno koji, ali nije Kinez. Izuzetni su, možda čak i prejaki. Uglavnom vozim bez ikakvog tereta pozadi na poziciji 2 za svetla, da ne smetam drugima, a opet vidim kao soko. Prolazi tehnički :). Nije bilo LED farova ni kako opcije, ako se ne varam kod tih godište. Došli su sa ristajlingom.
  3. Vidi, lepo sam ja njega i platio :D. S obzirom da sam kupovao prošle godine, jasno je zašto nisam kupovao nova kola. Cene su ludačke.
  4. Cela priča oko 500ke je strava. Evo već druga godina da mi gospođa vozi 500, jer koji drugi auto postoji za ženu?? I meni se sviđao, ali je naravno mali za glavni auto za putovanja i slično. 500x zadražva taj šarm a daje više prostora. Možda u nekoj budućnosti padne jedan.
  5. Meni sedišta nisu bila problem, jer smo svi baš manjih gabarita, posebno što se tiče kilaže. Plastika je loša, ali neki kompromis mora da se napravi. Bio sam i za 500x, lično, jer mi se mnogo dopada, ali nije bio neki izbor tokom tih meseci na oglasima.
  6. Evo par slika, pa može da se prosudi da li je ostalo dovoljno dobro estestki, da bi se progutala činjenica o plastici.
  7. Ništa nije rađeno kod tek slike. Samo pranje. Razmišljao sam u sme poliranja i keramičke zaštite da bi bio takav bar još pet godina. Farba se odlično drži, ali iz velike blizine mogu da se vide risevi. Auto je u Zrenjaninu.
  8. Hteo sam da podelim iskustva sa Tipom Hatch-om nakon nekih 15k km (relativno brzo pređenih za nekih 8 meseci - vozi se, ne stoji u garaži). Možda neko razmišlja da ga kupi. Kupio sam polovnog Tipa sa nekih 170k km na satu, 2016. godište, Lounge oprema, 1.6 multijet (120ks, bar oni kažu da je toliko). Generalni utisak je dobar, možda i odličan. Auto u ovoj opremi je spreman za sve. Oduševljenje je adaptivni tempomat koji jako lepo i tečno radi. Tipo izgleda prelepo u crvenoj boji iz doplate, mislim da se zove Rosso Amore, bordo, koja je svetla na suncu, tamna u senci (i Alfa koristi istu nijansu). Uz to idu fabričke 17-ke kombinacije crne i brušenog alumuminijuma odlično izgledaju. Tu je hrom paket, gde god su mogli nešto da hromiraju, to je i urađeno. Sasvim fino, spolja meni dosta bolje od nekog ranog klot Golfa 7 koji ima sličnu cenu za polovnjaka. Što se tiče mana, pa ima ih. Plastika na vratima je loša. Čuje se jako, zvrnda, brnda od vibracija hladnog motora. Kako se motor zagreje tako i to ode. Kao i da isto zveči i neka druga plastika napred, ali ne mogu da provalim koja je. Pretpostavljam da je ovo sve izraženije kako godine idu. Isto, šablon reljefne plastike koja je svuda korišćena je jako gadan. Baš deluje par generacija unazad. Da to u enterijeru sve bude malo bolje, doprinosi veći 7 inča displej u odnosu na manji u nižim paketima opreme. Isto tako, klima je automatska, a selektori su iz Alfe. To mu je verovatno nešto najkvalitetnije što ima u enterijeru. Isto, enterijer je za nijansu bolji sa drugim materijalom na sedištima. U višim paketima, polovina sedišta je klasičan štof, a polovina je kao neka lažna alkantara. Ali lepo izgleda i ne deluje jeftino. Meni to zvrndanje plastike i ne smeta toliko, koliko mi je ružan njen reljef. Šteta za relativno dobro osmišljen enterijer. Motor je gde priča ide na bolje. Povlači jako lepo iz svake brzine. Četvrtom se lako krene u obilaženje sa 65-70kmh a završi na 125kmh da se ne primeti. Obilazi on bez problema i iz pete sa 80kmh, pa i iz šest sa 95kmh. Vidi se da je obrtni momenat raskošan, zato i deluje kao da ima više od 120ks. Jednostavno ide jako lepo, svaki put prijatno iznenadi kada se pritisne gas do kraja. Prava potrošnja kombinovane vožnje gde je 70 odsto otvoreno, 30 odsto grad je leti 5l, a zimi 5.4l. I to nije nikakvo maženje i menjanje brzina na 2.000 rpm. Od kvarova, ima sam zamenu seta kvačila i zamajca zbog dotrajale lamele. Zapravo kažu da kvačilo u ranim modelima nije baš moglo da izdrži snagu motora. Redovne neke zamene, kao što su komplet kočnice, redovan mali servis. Ništa vanredno osim kvačila. Sve komplet sa zamajcem staje 70k dinara, tako da i nije tako strašno. Razgovarao sam drugim vlasnicima, sedeo u njihovom kolima. Zaključak je da 1.6mjet2 pravi motor za njega, a po meni, ako se kupuje polovan isključivo najviši paket opreme. Dobije se mnogo za malo para. Auto izgleda drastično drugačije u odnosu na neku klot varijantu. Ako nekog interesuje nešto konkretno oko auta neka pita. Ja nisam baš imao koga da pitam, pa sam ga opet kupio.
  9. Zahvaljujem se, proverićemo. Mislim kvačilo mu radi očekivano. Lepo odvaja, mekano je. Na GP-u sam menjao i set i zamajac, ali zato što se hidro druk razleteo skroz i sve je već bilo uveliko za zamenu. Zvukovi koje je proizvodio na stisak kvačila su bili jasan znak da nešto ne valja. Ovaj ne radi ništa, lepo menja, mekano je, ne čuje se. Ali kad daš gas iz nižih obrtaja, digne obrtaje kao da je brzinu promenio.
  10. Pozdrav ljudi, Vozim Tipa 1.6 Multijet Lounge neko vreme i jednu stvar nikako ne mogu da skontam. Pre sam vozio GP-a 1.3 multijet i nisam nikada imao jači auto. Pitanje je: na otvorenom vozim petom ili šestom brzinom u niskim obratajima, na primer 1.750 - 2.000 RPM i hoću da preteknem. Dam gas, ne mora ni pun gas, i auto odmah digne obrtaje i na bordu pokaže jedan niži stepen prenosa i kreće da vuče. Bukvalno kao da je spustio brzinu. Manuelni menjač, šest brzina. Par sekundi tako, onda počne da spušta obrtaje i pokaže brzinu u kojoj zarpravo jeste i nastavlja da vuče. Koja je to fora? Možda sam ja glupav, možda nisam imao noviji auto, ali bukvalno kao da ti spusti brzinu dok ne dođeš u neke obrtaje u kojima ima više snage da isporuči. Ništa mi tu nije jasno. Svaka pomoć da razumem je dobro došla. Hvala. P.S. ko se razmišlja o tom autu, definitvno jedan od boljih izbora. Moj je 190k km, najjača oprema, hrom paket, boja iz doplate, fabričke 17ke felne. Jedina mana je što zimi, dok ne ugreje, brutalno zuji sva plastika u suvozačevim vratima od vibracija motora.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...