Jump to content
FAS Goran

bratpuntisha

Members
  • Content Count

    52
  • Joined

  • Last visited


Reputation Activity

  1. Like
    bratpuntisha got a reaction from NemkeTr in Punto 2 1.2 8V problem sa gasenjem   
    Molim te pogledaj i "freeze frame data" kad ocitavas dijagnostiku, to su podatci koje racunar automobila "uhvati" u trenutku kad se greska detektuje.
    Reci ce ti koja je temperatura bila  motora i jos neki stvari, koliko obrtaja je bilo ,i jos neke stvari

    Zasto su ove informacije dobre i zasto je "freeze frame data" dobra stvar ?

    Zato sto kad otklonis kvar, bar ti mislis da si otklonio(al molim te nemoj nagadjati mjenjajuc napamet djelove vec uradi testove, ti dijagnostikuj a ne samo oslanjati se na komp u autu), mozes onda da sve te parametre koji su zapisani u freeze frame data, ti simuliras u voznji.
    Znaci ako se greska desila pri 100 stepeni celzijusa motora, pri obraju od 3000 rpm, onda dostigni te vrjednosti tokom voznje i vidi oce li se greska opet pojaviti.

     
  2. Like
    bratpuntisha got a reaction from Martin in Poliranje farova   
    E raja ranije sam pisao o poliranju i naucio sam ja mislim sve moguce o poliranju farova pa cu jednom prilikom napisati clanak ovde na forumu(koji mislim da sam obecao ranije) ako mi dozvole moderatori, samo se malko strpite, a vjerujte nije tesko
  3. Like
    bratpuntisha got a reaction from djomla in Poliranje farova   
    E raja ranije sam pisao o poliranju i naucio sam ja mislim sve moguce o poliranju farova pa cu jednom prilikom napisati clanak ovde na forumu(koji mislim da sam obecao ranije) ako mi dozvole moderatori, samo se malko strpite, a vjerujte nije tesko
  4. Hvala
    bratpuntisha got a reaction from neshaoct in Fiat Punto mk.2 1.2 - prevelika potrošnja   
    E htjeo pi da napisem da sam rjesio problem neki dan
    Nisam ga ni vozao nesto previse pa sam punio gorivo svakih mjesec ipo tako da me bolila pangla al evo sad se uhvati

    Nista, odvrnuo svjecice, pogledao zazor i vidio da je prevelik, jedno 1.25mm je bio(mislim istrosila se svjecica normalno je) pa sam ga samo spustio na 0.95mm posto nisam bio siguran da li treba na 1mm ili 0.9 pa sredina nema sanse da pogrjesim

    I evo sad pumpa kao prije, zlatna tacka se vratila na nekih 2000 obrtaja u 4toj trosi 2.2-3(snimicu jednom prilikom) l tako pise na kompu al provjericu jednom ono pravo domace mjerenje
    Da, iako je zima, mislim znam ja svoj auto nek mi drugi pricaju sta oce tipa oni izgovori mora zimi trositi vise ok mozda al moj ne bas, isto ljetos majstor mi stavlja vrata krivo postavi coek i kaze ma to drvo dise il sta rece, dobro mozda mora al kod mene ne 

    Sad pise da je potrosnja na 100 km 6.5l a vozim ga vecinom gradski recimo 75% grad, 25% otvoreno
  5. Hvala
    bratpuntisha got a reaction from neshaoct in Poliranje farova   
    E raja ranije sam pisao o poliranju i naucio sam ja mislim sve moguce o poliranju farova pa cu jednom prilikom napisati clanak ovde na forumu(koji mislim da sam obecao ranije) ako mi dozvole moderatori, samo se malko strpite, a vjerujte nije tesko
  6. Hvala
    bratpuntisha reacted to beli82 in Fiat Punto mk.2 1.2 - prevelika potrošnja   
    Na 1.2 8v temperatura mora uvek da stoji zakucana na sredini ako je termostat ispravan. Nema nikakvih oscilacija osim na baš dužim nizbrdicama prilikom kočenja motorom, i tada jako malo može da ode dole, i to je to. Stavi neki kršten jer je važan deo a menjaš ga sad i nikad više, pritom nije skup.
    Što se tiče lambda sondi, ima dve-jedna pre i jedna posle katalizatora. Vizuelno teško da možeš nešto da ustanoviš oko njih, a i čišćenje retko pomaže ako je sonda počela da zeza. Jedino da se na dijagnostici vidi vrednost koju očitava sonda.Ako je neka sonda pobrljavila, probaš da resetuješ motorni kompjuter (skidanjem klema na 5 minuta) pa ako to ne da rezultat, menjaš sondu.
     
    Sent from my PRA-LX1 using Tapatalk
     
     
     
     
  7. Hvala
    bratpuntisha reacted to Axic in Fiat Punto mk.2 - zadnja/stražnja svjetla, šta je šta i koje sijalice?   
    Ja sam pomešao. Skroz gore je pozicija pa ispod stop svetlo.
  8. Hvala
    bratpuntisha reacted to Axic in Fiat Punto mk.2 - zadnja/stražnja svjetla, šta je šta i koje sijalice?   
    @bratpuntisha ako gledaš otpozadi pa kreneš odozdo. 
     
    Desno (svetlo za rikverc, migavac, pozicija, stop svetlo)
    Levo (svetlo za maglu, migavac, pozicija, stop svetlo)
    Evo oznake i jačine na slici.
     

  9. Hvala
    bratpuntisha reacted to neshtry in Fiat Punto mk.2 - zadnja/stražnja svjetla, šta je šta i koje sijalice?   
    Imaš u uputstvu za upotrebu sve to,ima na forumu...
    https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/38861-uputstvo-fiat-punto-mk2a-mk2b/
     
     
     
     
     
  10. Hvala
    bratpuntisha reacted to vzr in Fiat Punto mk.2 - menjanje ozvučenja, zvučnici i radio/head unit   
    Inace evo podataka do kojih sam dosao o slotovima za audio sistem od Punta MK2 (to su neki puntici koje sam imao prilike da premerim, mozda postoje i druge konverzije):
     
    Headunit:
    Velicina 1DIN Povezivanje napajanja: ISO-A konektor Povezivanje zvucnika: ISO-B konektor Povezivanje antene: 90° koaksialni  
    Napred:
    165mm (6.5") 3/4" tweeteri kod retrovizora  
    Pozadi:
    100mm (kod modela sa 5 vrata) 130mm (kod modela sa 3 vrata - Sporting/HLX/ELX)*  
    * Ko zeli da koristiti 130mm zvucnike u fabrickim slotovima pozadi a ima fabricke zvucnike od 100mm, moze i to da se ubudzi jer ima mesta ali je potrebno dodati adapter.
    * Za sve elipse mora da se reze daska.
  11. Hvala
    bratpuntisha reacted to vzr in Razlika izmedju obicne i sporting verzije ?   
    Sporting je osnovna verzija od 3 nabrijana modela (Sporting/HGT/Abarth). Sporting se veoma malo se razlikuje od "civilnih". Ono sto svaki Sporting ima je:
    3 vrata 6 stepeni menjac Aluminijumske felne ABS 16v motor (FIRE generacija) "Kacket" spojler i ukrasna lajsna izmedju pragova *za Hill-holder i ESP nisam siguran - treba proveriti, takodje i za bocne Air Bagove Sto se agregata tice, Sporting 1.2 16v je isti civilni agregat, samo drugacije mapiran ECU. Npr "civilni" 1.2 16v ima 79ks, a Sporting 88ks ali nikakve razlike u dizajnu i geometriji. Iste stubline, isto kolenasto vratilo, ista bregasta vratila, isti prstenovi i hod klipa, malo drugaciji izduv. Isti visok kompresioni odnos (10.2:1) diktira da moras koristiti benzin visoke oktanske vrednosti (min >95 oktana). Osim ovoga, Sporting postoji i u varijanti 1.4 16v sa 95ks, to je vec malo ozbiljnije. Sto se ostatka opreme tice, Sporting bi trebalo da ima sve sto ima "civilni" sa paketom HLX/Emotion (parking senzore, elektronske retrovizore i tako neke sitnice)
     
    HGT je 1.8 motor sa 16 ventila i odlikuje ih i varijabilna kontrola tajminga ventila tzv. varijator, njihovi motori su iz generacije MultiAir. 
     
    Abarth su totalno druga prica. Njihovi motori nisu atmosferski vec rade na principu forsirane indukcije tzv. turbo.
     
    Takodje svi imaju 3 vrata i najvisi nivo opreme, ergelu ispod haube koja snagu isporucuje krajnje linearno. Mala tezina i velika snaga rezultuju jako dobrim ubrzanjem i krajnjom brzinom od preko 210km/h. Drawbacks: mnogo trose, dosta skuplje odrzavanje i duplo skuplja registracija.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...