Jump to content
FAS Goran

beli82

Members
  • Content Count

    99
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

beli82 last won the day on December 12 2018

beli82 had the most liked content!

About beli82

  • Rank
    Regolari
  • Birthday 08/28/1982

Contact Methods

  • ICQ
    0
  • Yahoo
    munze082@yahoo.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Munze Konza :)

Previous Fields

  • Garage
    2006. Fiat Grande Punto 1.4 57kw TNG

Recent Profile Visitors

2219 profile views
  1. Grandiša je prodat mom dobrom drugaru i kolegi pecarošu, tako da može lock!
  2. Zbog iznenadnog odlaska u inostranstvo teška srca moram da se rastajem sa Grandeom. Auto je kod mene nešto više od godinu dana, proizveden u decembru 2006.urađen veliki servis kod Gorana, ima atestiran plin, klima, alu felne, dva seta guma, registrovan do marta iduće godine, 122 000 na satu...kupac dobija detaljno sve šta je rađeno i šta sam eventualno planirao da radim od sitnih ulaganja(nisu ni hitna ni bitna nego sam ja psiho za održavanje) Cena bi bila 2700€ fiksno uz obavezan prenos vlasništva. tel: 0612825892 sve detalje možete videti na mojoj temi:
  3. hoću kolega, hvala. Nešto sam u gužvi ovih dana jer jurim papirologiju ali ću gledati danas-sutra da okačim oglas.
  4. Drage kolege forumaši, obzirom da mi je iskrsla neočekivano prilika da palim iz Srbije, Grande mora da traži drugog vlasnika. Na moju veliku žalost, teška srca se rastajem od njega pa sam želeo da prvo ponudim kolegama ili budućim kolegama koji prate forum, kako bi puntiša otišao u ruke nekoga ko će ga čuvati kao ja. Za sve informacije stojim na raspolaganju preko privatnih poruka.
  5. Pa normalno da je sada svima skuplja registracija jer su klošari digli cene tehničkog na oko 4000 a cene polisa nisu smanjili. Tada su osiguravajuće kuće pravdale poskupljenje upravo zbog toga što su davali procenat tehničkim pregledima, a sada kada više ne daju procenat njima, nisu smanjili polise za 60% nego su te pare stavili sebi u džep a tehnički pregledi su opet nas-krajnje korisnike udarili sa 4000 dinara više. Sada ispada da je radni sat tehničkog pregleda 8000 dinara, a toliko ne košta ni u mercedesovom ovlašćenom servisu...pritom servis ima troškove majstora, pomoćnika, amortizacije alata,...a tehnički od rashoda ima pat(i)ku. Za ovo pljačkanje bih im sada uveo uslove da moraju da imaju opremu kao NASA za Apolo program...kad već imaju basnoslovne prihode - da imaju takve i rashode. Nije ih sramota da kažu da im se ne isplati da rade...8000 dinara x minimum 8 sati, x 25 dana = 13560 evra mesečno! A to je samo računato za putnička vozila, a gde su atobusi, kamioni,... I to im nije dosta nego hoće da bojkotuju osiguranja jer ne dobijaju od njih više procenat...pa koliko je dovoljno bre, milion evra mesečno a da ništa ne radiš i da nemaš rashode?
  6. Uhvatih malo vremena da predstavim svog trenutnog ljubimca. U pitanju je Grande Punto, proizveden decembra 2006., u neobičnoj metalik-narandžastoj boji. Moram da priznam da me je boja privukla najviše, i posle šestomesečnog traganja za novim ljubimcem, posle sat vremena sam se dogovorio sa prodavcem. Uvezen je iz Austrije, tačnije, sama granica sa Nemačkom, inače rodno mesto Adolfa Hitlera. Kao i svi iz Austrije, i ovaj ima tragove soli mada nije toliko strašno jer ima dobar sloj zaštite ispod. Kao što se može videti, neki delovi su farbani(neki malo bolje a neki malo lošije) mada mi to toliko nije bilo bitno jer nije bio lomljen, krivljen i slično. Važno mi je da nije od njega pravljena kifla oko bandere i slično, da su motor i menjač dobri, da je enterijer sačuvan,... E, sad, što se tiče večite misterije-kilometraže, meni zaista deluje originalnih 105 000 zbog nekoliko stavki. Prvo je da je enterijer ekstra očuvan, volan perfektan, stanje trapova i drugih originalnih delova koji nisu menjani(a ovaj prodavac tj uvoznik nije neko ko se cima da preterano licka i budži auto jer je u fazonu "mrzi me da picanim svaki auto, ako nećeš ti da kupiš- ima ko hoće". Posebno je zanimljiva činjenica da auto ima webasto koji je morao da bude skinut sa auta zbog AMSS pregleda ali sam uređaj dobio uz auto, samo nema daljinac. Doduše nije mi ni bitno, meni deluje da je originalna km, a iako nije, auto je u sjajnom stanju mehanički. Od opreme ima prednje el. podizače i el. retrovizore, bord kompjuter, brdo vazdušnih jastuka(ne znam gde sve nema), manuelnu klimu, ABS, Alu felne, City servo, podesiv volan i vozačevo sedište,... Odmah po kupovini, urađen je veliki servis i zamenjen samo jedan stabilizator(sve kod Gorana, naravno). Potrošnja ulja je minimalna tj smešna, i sledeći korak kada su ulaganja u pitanju bio je ugradnja TNG-a. Odlučio sam se za Babića zbog preporuka kolega sa ovog, ali i drugih foruma. Ugrađen je STAG i potrošnja po gradu je okruglo 9 litara plina. Pod grad podrazumevam Zemun, Novi Beograd i Beograd mada retko kada upadam u gužve. Potrošnja je merena od punjenja do pražnjenja boce, i u pitanju je točak boca od 48l. Naravno, odmah sam rešio dečiju bolest vezanu za snopove kablova u prednjim i petim vratima i sam sam ih zamenio tj premostio i nastavio. Ostaje još da sredim crevo kompresora klime koje negde curka, i to ću prvom prilikom da sredim sada pred letnju sezonu. Za početak nekoliko slika iz prirode(sa pecanja ), a što se tiče enterijera, sliku kvari fleka od coca-cole na vozačevom sedištu.
  7. Ljudi, ovaj bezobrazluk u državi Srbiji traje predugo! Tehnički pregledi i dalje prave ljude budalama za prenošenje bonusa i tvrde da je to nemoguće i da nije po zakonu! Nezadovoljan ponašanjem zaposlenih u Henex centru u Zemunu(gde sam inače registrovao 5-6 automobila(u jednom trenutku sam imao 3 auta na svoje ime+zetov+sestrin auto), otišao sam u forsaž prošle godine i tamo uradio tehnički za atest TNG-a. Pomislio sam "ovi su ok, od sledeće godine idem kod njih za registraciju"... Sada mi ističe registracija, zovem Forsaž i kažem da treba da registrujem i prebacim bonus, radnik se pravi blesav. Daje mi koleginicu koja mi kaže da je to nemoguće! Još me ubeđuje da to nije po zakonu, da se polisa vezuje za vozilo,...posle silnih emisija sat plus, vrele gume,...saopštenja ministarstava, osiguravajućih kuća,...i dalje nas tehnički pregledi prave budalama! Znam da su oni verovatno dobili instrukcije da to rade od osiguravajućih kuća i vlasnika tehničkih pregleda ali ovo je već za pravosudne organe! Nepoznavanje zakona ih ne oslobađa odgovornosti i prošlo je mislim 5 godina od usvajanja i primene zakona a oni i dalje odbijaju da omoguće građanima ostvarivanje prava koja su im garantovana zakonom. Danas sam zvao Generali direkciju i dobio informaciju da donesem ili overen kupoprodajni ugovor, ili overenu kopiju istog ili potvrdu iz MUP-a da se auto više ne vodi na mene, kao i staru polisu ili broj iste, i da se bonus automatski prebacuje na novo vozilo. Ne samo da sam pretprošle godine preneo bonus i dobio popust već su mi uplatiili na račun razliku jer sam prethodne godine platio 4-ti stepen a imao sam pravo na popust koji mi nije omogućen na tehničkom pregledu. Kad budem imao vremena još jednom ću napisati detaljno šta treba da radite da ostvarite svoja prava jer imate, čini mi se, tri godine rok da prebacite bonus sa prodatog vozila na sledeće koje ste kupili. Dosta je bilo više lopovluka, em je osiguranje poskupelo pre neku godinu zbog tehničkog pregleda 60%, em je sada tehnički poskupeo sa 0 dinara na 4500 dinara, a niko ne vraća cenu osiguranja dole nego osiguranje zadržava tu razliku za sebe. Ko god želi da ostvari svoje zakonsko pravo, slobodno neka mi pošalje poruku, biće mi više nego drago da mu pomognem da ostvari svoja prava. Nije stvar toliko ni para koliko je stvar principa.
  8. Na 1.2 8v temperatura mora uvek da stoji zakucana na sredini ako je termostat ispravan. Nema nikakvih oscilacija osim na baš dužim nizbrdicama prilikom kočenja motorom, i tada jako malo može da ode dole, i to je to. Stavi neki kršten jer je važan deo a menjaš ga sad i nikad više, pritom nije skup. Što se tiče lambda sondi, ima dve-jedna pre i jedna posle katalizatora. Vizuelno teško da možeš nešto da ustanoviš oko njih, a i čišćenje retko pomaže ako je sonda počela da zeza. Jedino da se na dijagnostici vidi vrednost koju očitava sonda.Ako je neka sonda pobrljavila, probaš da resetuješ motorni kompjuter (skidanjem klema na 5 minuta) pa ako to ne da rezultat, menjaš sondu. Sent from my PRA-LX1 using Tapatalk
  9. Pa nalemiš na ploču isto kao i kod većine ostalih kasetaša jer će tako sigurno da radi, a ne košta te skoro ništa - samo metar i po' kabla i džek. Izguglaj malo po netu ako ima šema baš za taj radio, da se ne cimaš da tražiš na ploči kontakte. Ja sam to uradio na fordovom fabričkom audio uređaju i na dva aftermarket CD-a. Mada sad imaš na aliju za dž one bluetooth adaptere pa kad izvedeš aux iz radija, povežeš taj adapter i nema bockanja kabla u telefon, i muzika i razgovori idu preko bluetooth-a na zvučnike u autu.
  10. Pa da, zato i na određenim deonicama puteva i na nadvožnjacima stoji tabla koja upozorava na iznenadno stvaranje poledice tokom cele godine. Danas dečko izgubi život u železniku...zavario se u trafo stanicu i isto kao u Ugrinovcima, sekli olupinu da izvuku ostatke... ništa nije ostalo ni od auta ni od vozača. Pretpostavlja se da je proklizao i izleteo sa puta...pitanje je koliko brzo je vozio i da li bi mu i najbolje gume pomogle.
  11. @neshtry: pa to nije isto, čim je u pitanju SLUŽBENI auto. [emoji23]
  12. Da, ali to sam napisao za smešu gume, a ona je direktno vezana za stanje mikro krampona koji su presudni za situaciju poput one moje navedene na parkingu. Zato se nismo razumeli. Moja je greška što sam u startu izostavio te detalje iz prethodnog posta što je i dovelo do nesporazuma. Hteo sam da uštedim na dužini teksta a ono ispade još duže sada u celini. E, baš ovako naši ljudi i gledaju gume kao što ja pišem post... hoćeš u startu da uštediš a na kraju te izađe skuplje. [emoji23] Detaljnije ćemo na nekom okupljanju, da više ne davim i ne zbunjujem ljude ovde.
  13. Nismo se razumeli. Ne kažem da je all season guma za bacanje posle prve zime nego sam pričao generalno o smeši gume i mikro-kramponima koji ni na zimskim gumama ne mogu da prežive baš veliki broj km (a kod all season gume i visoke temperature). Zato sam ja i čuknuo auto sa winterama. Parking zaleđen, stanem, ubacim u prvu, krenem najsporije moguće, polako motam da uđem pored opela, auto krene ukoso, abs kaže "nema ovde kočenja sine", u sekundi cimnem ručnu da bar pokušam da ublažim udarac...ali ipak je pao "poljubac". To je bilo više naslanjanje na prednji branik opela, ali je njegov branik prsao kao lajsna i ostao da štrči. Pošto je bio parking TC-a, ostavim mu papir sa porukom za brisač i odem u TC da se ne smrzavam. Nije bilo ni svedoka ni kamera ali nisam džukela da bežim, sačekao sam ga, izvinio se i napisao evropski obrazac. Da sam imao dobre zimske gume ne bi Fabija ljubila Opela na minusu. To je ta mala razlika o kojoj pričamo, ona koja mnogo znači kad ti zatreba.
  14. Na puntu Mk2 sam imao fulda ecocontrol. Doduše nisam nešto mnogo prešao sa njima jer sam prodao auto, guma je dobra, dobro drži na putu, ali brate što onaj široki kanal voli da pokupi one krupne kamenčiće koji neće da ispadnu i cakću dok se ne obruse u ravni sa dubinom centralnog kanala...samo sam njom sam imao taj problem da sam nekoliko puta stao sa strane da iščačkam kamenčić jer mi je taj zvuk probijao mozak. I pored zatvorenog prozora samo čuješ cak,cak,cak,cak...jedini razlog zbog čega je ja neću više uzimati.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...