Jump to content
FAS Euroauto Goran

DRAGANCE

Members
  • Content Count

    219
  • Joined

  • Last visited


Reputation Activity

  1. Like
    DRAGANCE got a reaction from neshaoct in Punto GT 2.0 16v Turbo 4X4 INTEGRALE   
    Uvek sam tu da pomognem zdravoj konkurenciji
  2. Like
    DRAGANCE got a reaction from gorank82 in The ''KGT'' project 2015   
    pozicioniranje zavrseno, odlucili smo se za menjac od HGT motora, najmanje prepravki i smatramo da je dovoljno "brz" da isprati motor ....
     

     
    cilindar kvacila ostaje stari, levi i zadnji nosac kao i shalterica, problem je korpa kvacila, udara u zvono menjaca, pravimo distancere od 13mm i za sada deluje da ce sve biti kako treba
    prilikom pozicioniranja smo primetili da se dve remenice naslanjaju na sasiju, znaci bice malo secenja i varenja, nista strasno za nas
     

     
    pravimo privremeni desni nosac kako bismo znali da je motor u pravom polozaju, kasnije ce biti tu jos radova i verovatno drugi nosac ...
     

  3. Like
    DRAGANCE got a reaction from Axic in The ''KGT'' project 2015   
    pozicioniranje zavrseno, odlucili smo se za menjac od HGT motora, najmanje prepravki i smatramo da je dovoljno "brz" da isprati motor ....
     

     
    cilindar kvacila ostaje stari, levi i zadnji nosac kao i shalterica, problem je korpa kvacila, udara u zvono menjaca, pravimo distancere od 13mm i za sada deluje da ce sve biti kako treba
    prilikom pozicioniranja smo primetili da se dve remenice naslanjaju na sasiju, znaci bice malo secenja i varenja, nista strasno za nas
     

     
    pravimo privremeni desni nosac kako bismo znali da je motor u pravom polozaju, kasnije ce biti tu jos radova i verovatno drugi nosac ...
     

  4. Like
    DRAGANCE got a reaction from neshtry in The ''KGT'' project 2015   
    situacija nije bas sjajna, mnogo ulja, rdje, masti, nastavljanih zica i creva ... bice tu posla...
     

     
    malo brusilica, cetka, aksel, benzin, antirost i mnoooooogo truda
     

     
    sad vec pocinje da lici na nesto i otvara nam volju za daljim poslom ....
     

  5. Like
    DRAGANCE got a reaction from neshaoct in The ''KGT'' project 2015   
    pozicioniranje zavrseno, odlucili smo se za menjac od HGT motora, najmanje prepravki i smatramo da je dovoljno "brz" da isprati motor ....
     

     
    cilindar kvacila ostaje stari, levi i zadnji nosac kao i shalterica, problem je korpa kvacila, udara u zvono menjaca, pravimo distancere od 13mm i za sada deluje da ce sve biti kako treba
    prilikom pozicioniranja smo primetili da se dve remenice naslanjaju na sasiju, znaci bice malo secenja i varenja, nista strasno za nas
     

     
    pravimo privremeni desni nosac kako bismo znali da je motor u pravom polozaju, kasnije ce biti tu jos radova i verovatno drugi nosac ...
     

  6. Like
    DRAGANCE got a reaction from neshaoct in The ''KGT'' project 2015   
    situacija nije bas sjajna, mnogo ulja, rdje, masti, nastavljanih zica i creva ... bice tu posla...
     

     
    malo brusilica, cetka, aksel, benzin, antirost i mnoooooogo truda
     

     
    sad vec pocinje da lici na nesto i otvara nam volju za daljim poslom ....
     

  7. Like
    DRAGANCE got a reaction from gorank82 in The ''KGT'' project 2015   
    Gogo, ne stajemo dok ne padnemo
     
    oprastamo se od HGT motora
     

     
    i pozicioniramo novo srce kako bi napravili "privremene nosace"
     


  8. Like
    DRAGANCE got a reaction from DraganUS in The ''KGT'' project 2015   
    Gogo, ne stajemo dok ne padnemo
     
    oprastamo se od HGT motora
     

     
    i pozicioniramo novo srce kako bi napravili "privremene nosace"
     


  9. Like
    DRAGANCE got a reaction from jevta BG in Punto GT 2.0 16v Turbo 4X4 INTEGRALE   
    Uvek sam tu da pomognem zdravoj konkurenciji
  10. Hvala
    DRAGANCE got a reaction from gorank82 in Punto GT 2.0 16v Turbo 4X4 INTEGRALE   
    Uvek sam tu da pomognem zdravoj konkurenciji
  11. Like
    DRAGANCE got a reaction from gorank82 in The ''KGT'' project 2015   
    situacija nije bas sjajna, mnogo ulja, rdje, masti, nastavljanih zica i creva ... bice tu posla...
     

     
    malo brusilica, cetka, aksel, benzin, antirost i mnoooooogo truda
     

     
    sad vec pocinje da lici na nesto i otvara nam volju za daljim poslom ....
     

  12. Like
    DRAGANCE got a reaction from neshaoct in The ''KGT'' project 2015   
    Eto, resismo I mi da predjemo na sledeci stepenik, atmosfera je ok ali bez turba... ne moze da se vozi bas brzo...
    posle loma motora trebalo je videti sta dalje, da li ici na neku jacu atmo kubikazu ili upustiti se u nama nesto poprilicno nepozato, nikad nisam voleo turbo motore pa me I nisu nesto zanimali, ali odluka je ipak pala, zasto da se I tu ne poigramo???
     
    sta cemo, gde cemo?? prva ideja nam je bila audijev 1.8 turbo motor, dostupni su, ima delova I nisu ni skupi ,,, citamo, gledamo, pregledavamo ... ma nekako mi nije to bas to ...
    aj da ubacimo 2.0 16vT, italijanski program, I njega ima svuda kao I delova .... jurimo oglase, raspitujemo se .... slaba vajda, em ih nema em svi kukaju na njih ...
    sledeca ideja je bila 20VT ... njih ima, svi su u losem stanju .... I svi kukaju na njih
     
    sasvim slucajno iz razgovora sa kolegom Grudicem sa 402 dolazim do informacije o 2.0 8v turbo motoru, to je old school motor, bije ga glas da je izdrzljiv kao mazga I da trpi dosta boosta ..... ali aj ga nadji u ovoj prokletoj srbiji ....
     
    pojavljuje se na oglasima lancia thema sa tim motorom ali crknutim, vlasnik prodaje iskljucivo ceo auto ali ne zna sta je sa motorom .... trazimo dalje I uspevamo u januaru 2017 na minus 20 stepeni da pazarimo fiat cromu 2.0 8v turbo, nije neko sjajno stanje ali posluzice za dalje radove
     
    baza ostaje ista.... fiat punto mk1
     

  13. Like
    DRAGANCE got a reaction from neshaoct in The ''KGT'' project 2015   
    Zavrsili smo sa atmo motorima ... Uskoro detaljnije 
     

  14. Like
    DRAGANCE got a reaction from jevta BG in The ''KGT'' project 2015   
    Eto, resismo I mi da predjemo na sledeci stepenik, atmosfera je ok ali bez turba... ne moze da se vozi bas brzo...
    posle loma motora trebalo je videti sta dalje, da li ici na neku jacu atmo kubikazu ili upustiti se u nama nesto poprilicno nepozato, nikad nisam voleo turbo motore pa me I nisu nesto zanimali, ali odluka je ipak pala, zasto da se I tu ne poigramo???
     
    sta cemo, gde cemo?? prva ideja nam je bila audijev 1.8 turbo motor, dostupni su, ima delova I nisu ni skupi ,,, citamo, gledamo, pregledavamo ... ma nekako mi nije to bas to ...
    aj da ubacimo 2.0 16vT, italijanski program, I njega ima svuda kao I delova .... jurimo oglase, raspitujemo se .... slaba vajda, em ih nema em svi kukaju na njih ...
    sledeca ideja je bila 20VT ... njih ima, svi su u losem stanju .... I svi kukaju na njih
     
    sasvim slucajno iz razgovora sa kolegom Grudicem sa 402 dolazim do informacije o 2.0 8v turbo motoru, to je old school motor, bije ga glas da je izdrzljiv kao mazga I da trpi dosta boosta ..... ali aj ga nadji u ovoj prokletoj srbiji ....
     
    pojavljuje se na oglasima lancia thema sa tim motorom ali crknutim, vlasnik prodaje iskljucivo ceo auto ali ne zna sta je sa motorom .... trazimo dalje I uspevamo u januaru 2017 na minus 20 stepeni da pazarimo fiat cromu 2.0 8v turbo, nije neko sjajno stanje ali posluzice za dalje radove
     
    baza ostaje ista.... fiat punto mk1
     

  15. Like
    DRAGANCE got a reaction from gorank82 in The ''KGT'' project 2015   
    Eto, resismo I mi da predjemo na sledeci stepenik, atmosfera je ok ali bez turba... ne moze da se vozi bas brzo...
    posle loma motora trebalo je videti sta dalje, da li ici na neku jacu atmo kubikazu ili upustiti se u nama nesto poprilicno nepozato, nikad nisam voleo turbo motore pa me I nisu nesto zanimali, ali odluka je ipak pala, zasto da se I tu ne poigramo???
     
    sta cemo, gde cemo?? prva ideja nam je bila audijev 1.8 turbo motor, dostupni su, ima delova I nisu ni skupi ,,, citamo, gledamo, pregledavamo ... ma nekako mi nije to bas to ...
    aj da ubacimo 2.0 16vT, italijanski program, I njega ima svuda kao I delova .... jurimo oglase, raspitujemo se .... slaba vajda, em ih nema em svi kukaju na njih ...
    sledeca ideja je bila 20VT ... njih ima, svi su u losem stanju .... I svi kukaju na njih
     
    sasvim slucajno iz razgovora sa kolegom Grudicem sa 402 dolazim do informacije o 2.0 8v turbo motoru, to je old school motor, bije ga glas da je izdrzljiv kao mazga I da trpi dosta boosta ..... ali aj ga nadji u ovoj prokletoj srbiji ....
     
    pojavljuje se na oglasima lancia thema sa tim motorom ali crknutim, vlasnik prodaje iskljucivo ceo auto ali ne zna sta je sa motorom .... trazimo dalje I uspevamo u januaru 2017 na minus 20 stepeni da pazarimo fiat cromu 2.0 8v turbo, nije neko sjajno stanje ali posluzice za dalje radove
     
    baza ostaje ista.... fiat punto mk1
     

  16. Haha
    DRAGANCE got a reaction from Milutinac in The ''KGT'' project 2015   
    Zavrsili smo sa atmo motorima ... Uskoro detaljnije 
     

  17. Like
    DRAGANCE got a reaction from PremieRacing in The ''KGT'' project 2015   
    Zavrsili smo sa atmo motorima ... Uskoro detaljnije 
     

  18. Like
    DRAGANCE got a reaction from Tommy92 in The ''KGT'' project 2015   
    Zavrsili smo sa atmo motorima ... Uskoro detaljnije 
     

  19. Like
    DRAGANCE got a reaction from gorank82 in The ''KGT'' project 2015   
    Zavrsili smo sa atmo motorima ... Uskoro detaljnije 
     

  20. Like
    DRAGANCE got a reaction from jevta BG in The ''KGT'' project 2015   
    Zavrsili smo sa atmo motorima ... Uskoro detaljnije 
     

  21. Like
    DRAGANCE got a reaction from DraganUS in The ''KGT'' project 2015   
    Zavrsili smo sa atmo motorima ... Uskoro detaljnije 
     

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...