-
Content Count
219 -
Joined
-
Last visited
Reputation Activity
-
DRAGANCE got a reaction from neshaoct in Punto GT 2.0 16v Turbo 4X4 INTEGRALE
Uvek sam tu da pomognem zdravoj konkurenciji
-
DRAGANCE got a reaction from gorank82 in The ''KGT'' project 2015
pozicioniranje zavrseno, odlucili smo se za menjac od HGT motora, najmanje prepravki i smatramo da je dovoljno "brz" da isprati motor ....
cilindar kvacila ostaje stari, levi i zadnji nosac kao i shalterica, problem je korpa kvacila, udara u zvono menjaca, pravimo distancere od 13mm i za sada deluje da ce sve biti kako treba
prilikom pozicioniranja smo primetili da se dve remenice naslanjaju na sasiju, znaci bice malo secenja i varenja, nista strasno za nas
pravimo privremeni desni nosac kako bismo znali da je motor u pravom polozaju, kasnije ce biti tu jos radova i verovatno drugi nosac ...
-
DRAGANCE got a reaction from Axic in The ''KGT'' project 2015
pozicioniranje zavrseno, odlucili smo se za menjac od HGT motora, najmanje prepravki i smatramo da je dovoljno "brz" da isprati motor ....
cilindar kvacila ostaje stari, levi i zadnji nosac kao i shalterica, problem je korpa kvacila, udara u zvono menjaca, pravimo distancere od 13mm i za sada deluje da ce sve biti kako treba
prilikom pozicioniranja smo primetili da se dve remenice naslanjaju na sasiju, znaci bice malo secenja i varenja, nista strasno za nas
pravimo privremeni desni nosac kako bismo znali da je motor u pravom polozaju, kasnije ce biti tu jos radova i verovatno drugi nosac ...
-
DRAGANCE got a reaction from neshtry in The ''KGT'' project 2015
situacija nije bas sjajna, mnogo ulja, rdje, masti, nastavljanih zica i creva ... bice tu posla...
malo brusilica, cetka, aksel, benzin, antirost i mnoooooogo truda
sad vec pocinje da lici na nesto i otvara nam volju za daljim poslom ....
-
DRAGANCE got a reaction from neshaoct in The ''KGT'' project 2015
pozicioniranje zavrseno, odlucili smo se za menjac od HGT motora, najmanje prepravki i smatramo da je dovoljno "brz" da isprati motor ....
cilindar kvacila ostaje stari, levi i zadnji nosac kao i shalterica, problem je korpa kvacila, udara u zvono menjaca, pravimo distancere od 13mm i za sada deluje da ce sve biti kako treba
prilikom pozicioniranja smo primetili da se dve remenice naslanjaju na sasiju, znaci bice malo secenja i varenja, nista strasno za nas
pravimo privremeni desni nosac kako bismo znali da je motor u pravom polozaju, kasnije ce biti tu jos radova i verovatno drugi nosac ...
-
DRAGANCE got a reaction from neshaoct in The ''KGT'' project 2015
situacija nije bas sjajna, mnogo ulja, rdje, masti, nastavljanih zica i creva ... bice tu posla...
malo brusilica, cetka, aksel, benzin, antirost i mnoooooogo truda
sad vec pocinje da lici na nesto i otvara nam volju za daljim poslom ....
-
DRAGANCE got a reaction from gorank82 in The ''KGT'' project 2015
Gogo, ne stajemo dok ne padnemo
oprastamo se od HGT motora
i pozicioniramo novo srce kako bi napravili "privremene nosace"
-
DRAGANCE got a reaction from DraganUS in The ''KGT'' project 2015
Gogo, ne stajemo dok ne padnemo
oprastamo se od HGT motora
i pozicioniramo novo srce kako bi napravili "privremene nosace"
-
DRAGANCE got a reaction from jevta BG in Punto GT 2.0 16v Turbo 4X4 INTEGRALE
Uvek sam tu da pomognem zdravoj konkurenciji
-
DRAGANCE got a reaction from gorank82 in Punto GT 2.0 16v Turbo 4X4 INTEGRALE
Uvek sam tu da pomognem zdravoj konkurenciji
-
DRAGANCE got a reaction from gorank82 in The ''KGT'' project 2015
situacija nije bas sjajna, mnogo ulja, rdje, masti, nastavljanih zica i creva ... bice tu posla...
malo brusilica, cetka, aksel, benzin, antirost i mnoooooogo truda
sad vec pocinje da lici na nesto i otvara nam volju za daljim poslom ....
-
DRAGANCE got a reaction from neshaoct in The ''KGT'' project 2015
Eto, resismo I mi da predjemo na sledeci stepenik, atmosfera je ok ali bez turba... ne moze da se vozi bas brzo...
posle loma motora trebalo je videti sta dalje, da li ici na neku jacu atmo kubikazu ili upustiti se u nama nesto poprilicno nepozato, nikad nisam voleo turbo motore pa me I nisu nesto zanimali, ali odluka je ipak pala, zasto da se I tu ne poigramo???
sta cemo, gde cemo?? prva ideja nam je bila audijev 1.8 turbo motor, dostupni su, ima delova I nisu ni skupi ,,, citamo, gledamo, pregledavamo ... ma nekako mi nije to bas to ...
aj da ubacimo 2.0 16vT, italijanski program, I njega ima svuda kao I delova .... jurimo oglase, raspitujemo se .... slaba vajda, em ih nema em svi kukaju na njih ...
sledeca ideja je bila 20VT ... njih ima, svi su u losem stanju .... I svi kukaju na njih
sasvim slucajno iz razgovora sa kolegom Grudicem sa 402 dolazim do informacije o 2.0 8v turbo motoru, to je old school motor, bije ga glas da je izdrzljiv kao mazga I da trpi dosta boosta ..... ali aj ga nadji u ovoj prokletoj srbiji ....
pojavljuje se na oglasima lancia thema sa tim motorom ali crknutim, vlasnik prodaje iskljucivo ceo auto ali ne zna sta je sa motorom .... trazimo dalje I uspevamo u januaru 2017 na minus 20 stepeni da pazarimo fiat cromu 2.0 8v turbo, nije neko sjajno stanje ali posluzice za dalje radove
baza ostaje ista.... fiat punto mk1
-
DRAGANCE got a reaction from neshaoct in The ''KGT'' project 2015
Zavrsili smo sa atmo motorima ... Uskoro detaljnije
-
DRAGANCE got a reaction from jevta BG in The ''KGT'' project 2015
Eto, resismo I mi da predjemo na sledeci stepenik, atmosfera je ok ali bez turba... ne moze da se vozi bas brzo...
posle loma motora trebalo je videti sta dalje, da li ici na neku jacu atmo kubikazu ili upustiti se u nama nesto poprilicno nepozato, nikad nisam voleo turbo motore pa me I nisu nesto zanimali, ali odluka je ipak pala, zasto da se I tu ne poigramo???
sta cemo, gde cemo?? prva ideja nam je bila audijev 1.8 turbo motor, dostupni su, ima delova I nisu ni skupi ,,, citamo, gledamo, pregledavamo ... ma nekako mi nije to bas to ...
aj da ubacimo 2.0 16vT, italijanski program, I njega ima svuda kao I delova .... jurimo oglase, raspitujemo se .... slaba vajda, em ih nema em svi kukaju na njih ...
sledeca ideja je bila 20VT ... njih ima, svi su u losem stanju .... I svi kukaju na njih
sasvim slucajno iz razgovora sa kolegom Grudicem sa 402 dolazim do informacije o 2.0 8v turbo motoru, to je old school motor, bije ga glas da je izdrzljiv kao mazga I da trpi dosta boosta ..... ali aj ga nadji u ovoj prokletoj srbiji ....
pojavljuje se na oglasima lancia thema sa tim motorom ali crknutim, vlasnik prodaje iskljucivo ceo auto ali ne zna sta je sa motorom .... trazimo dalje I uspevamo u januaru 2017 na minus 20 stepeni da pazarimo fiat cromu 2.0 8v turbo, nije neko sjajno stanje ali posluzice za dalje radove
baza ostaje ista.... fiat punto mk1
-
DRAGANCE got a reaction from gorank82 in The ''KGT'' project 2015
Eto, resismo I mi da predjemo na sledeci stepenik, atmosfera je ok ali bez turba... ne moze da se vozi bas brzo...
posle loma motora trebalo je videti sta dalje, da li ici na neku jacu atmo kubikazu ili upustiti se u nama nesto poprilicno nepozato, nikad nisam voleo turbo motore pa me I nisu nesto zanimali, ali odluka je ipak pala, zasto da se I tu ne poigramo???
sta cemo, gde cemo?? prva ideja nam je bila audijev 1.8 turbo motor, dostupni su, ima delova I nisu ni skupi ,,, citamo, gledamo, pregledavamo ... ma nekako mi nije to bas to ...
aj da ubacimo 2.0 16vT, italijanski program, I njega ima svuda kao I delova .... jurimo oglase, raspitujemo se .... slaba vajda, em ih nema em svi kukaju na njih ...
sledeca ideja je bila 20VT ... njih ima, svi su u losem stanju .... I svi kukaju na njih
sasvim slucajno iz razgovora sa kolegom Grudicem sa 402 dolazim do informacije o 2.0 8v turbo motoru, to je old school motor, bije ga glas da je izdrzljiv kao mazga I da trpi dosta boosta ..... ali aj ga nadji u ovoj prokletoj srbiji ....
pojavljuje se na oglasima lancia thema sa tim motorom ali crknutim, vlasnik prodaje iskljucivo ceo auto ali ne zna sta je sa motorom .... trazimo dalje I uspevamo u januaru 2017 na minus 20 stepeni da pazarimo fiat cromu 2.0 8v turbo, nije neko sjajno stanje ali posluzice za dalje radove
baza ostaje ista.... fiat punto mk1
-
DRAGANCE got a reaction from Milutinac in The ''KGT'' project 2015
Zavrsili smo sa atmo motorima ... Uskoro detaljnije
-
DRAGANCE got a reaction from PremieRacing in The ''KGT'' project 2015
Zavrsili smo sa atmo motorima ... Uskoro detaljnije
-
DRAGANCE got a reaction from Tommy92 in The ''KGT'' project 2015
Zavrsili smo sa atmo motorima ... Uskoro detaljnije
-
DRAGANCE got a reaction from gorank82 in The ''KGT'' project 2015
Zavrsili smo sa atmo motorima ... Uskoro detaljnije
-
DRAGANCE got a reaction from jevta BG in The ''KGT'' project 2015
Zavrsili smo sa atmo motorima ... Uskoro detaljnije
-
DRAGANCE got a reaction from DraganUS in The ''KGT'' project 2015
Zavrsili smo sa atmo motorima ... Uskoro detaljnije