Jump to content
FAS Goran

fiat brava

Members
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

  1. Ne mislim samo na Fiat. Mislim generalno na sve dizele i drugih proizvođača. Svi imaju probleme sa egrom dpfom diznama adbluom... Sva ta prljavština mora negde da ostane. Sve je to prljavo i garavo. Svi se hvale sija auspuh. Au unutra haos...
  2. Evo ovako da podelim iskustvo na kraju svega u vezi potrošnje ulja pošto na kraju niko ne napiše šta je bilo. Problem je konačno rešen. Posto je auto imao dobru kompresiju počelo je izokola zamena seta lanca, servis turbine, čišćenje dpf-a, zamena separtora uljnih para... Potrošnja ulja se i dalje nastavila kao i pre. Morao je motor da se otvara, ravnanje glave, zamena karika, gumica, klackalica tj. polugeneralna. Bolje je ne trošiti vreme i novac nego odmah odraditi polugeneralnu. Ako ne bude nekih dodatnih troškova cena popravke izlazi od 1200-1500 evra. Mene je izašla oko 1500. Nije baš da se dizel isplati i da je neuništiv. Pozdrav svim forumašima
  3. Nekoliko njih je tražilo pomoć. Niko od njih da napiše kako je rešio problem. Kako očekuju da njima neko pomogne ako oni sami su toliko sebični da podele svoje iskustvo... Nisam ni ja primećivao na šipki potrošnju 3 godine. Nije trošio ulje nimalo. Ali pre par meseci slučajno da proverim ono suv merač. Od tada merim stalno...
  4. Kod mene je u vlasništvu 3 godine. Prešao sa njim 50000km. Ulje WRp sintetika na 10000 redovno menjano. Naravno svaki put menjani filteri goriva i ostalo što treba. Inače volim da imam siguran auto i nije mi za da dam za održavanje. Naravno zamenjena je tu gomila stvari od seta kvacila, senzor ugla volana, amortizera i td. Pukao sam za te 3 godine bas podosta novca. Zvao servis iz Zemuna kaže po 99% mora generalna koja će da kosta 150000 dinara. Znam kako sam ga održavao te 3 godine. I sada ide isto kao kad sam ga kupio. Ne dimi, ide dobro pali. Troši 5.5l goriva. Ali ulje nestaje a nema nigde mrlje... Razočaran sam puno. Posle svog truda kaže čovek generalna na 250000. A priče kako prelaze milione fiatovi motori...
  5. Jel neko rešio na kraju problem? I moj je isti motor prešao 250000 i troši 600g ulja na 1000km. Ima dpf. Sipano samo Selenia WRP 5w30 u njega. Zamenjen set lanca opet ista prica. Redovno održavan. Jel mora generalna? Rekoše to su dobri motori kad sam ga kupovao ono ispade shit
  6. Moze da se zameni mikro taster u bravi gepeka ko ima iskustva u elektronici. Privatno sam serviser elektronike tacnije imam servis televizora, telefona, tableta i ostalih elektronskih uređaja. Ja sam na mom grande punto evo stavio nov mikro taster i ako je samo taster u pitanju bolje ga je zameniti nego kupiti polovnu bravu na otpadu na kojoj je taster u ko zna kakvom stanju i moze ponovo crkne. Treba rastaviti pazljivo bravu tj. skinuti plasticni poklopac i ukloniti elektro motor koji otvara gepek. Skinuti stampanu plocu i zameniti taster sa slike. Mikro taster mozete kupiti u prodavnici elektronike Kelco gde sam ga i ja kupio. Ovo je slika kako izgleda mikro taster.
  7. Resen problem. Dzek koji ulazi u tablu sa osiguracima je pravio problem. Posto svetla rade non stop zica koja ide od ablendera do osiguraca(sivo-crvena) je rastopila plastiku od dzeka pa na tom mestu gubi kontakt.
  8. Isti problem kod mene. Proverio osigurace, zamenio sijalice i ne rade. Jel iko resio problem?

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...