Kao prvo, pozdrav i dobrodosao na FLCS forum!
Ako si svez vlasnik, moj savet je da se manes gledanja u board. Bar za pocetak, dok ne utvrdis da li, tacnije, koliko board laze. Tek nakon toga, mozes da se oslonis na te podatke, kada znas koliko odstupaju od realnosti. Dodatno, board obicno pokazuje manje od realnog.
Cepuj rezervoar par puta, sa sto vecim uzorkom kilometraze. Pa uporedi realnu potrosnju po cepu, sa onim sto pokazuje board.
Pribelezi svaki put i prosecnu brzinu i uslove voznje i imaces neku realnu sliku.
T-Jet 150 jeste poznat kao malo veci trosadzija (za neke danasnje pojmove pogotovo), zato je i izbacen iz produkcije od Brava MY10 i restajla.
Ako nije iskljucivo neka gradska guzva u pitanju, 13-14 l kombinovane je previse, pa toliko ne trosi ni 1.75 TBi.
Po SpritMonitoru, koliko se secam, korisnici su prijavljivali generalni prosek od 8.5l za T-Jet 150. Po cepu naravno.
Ako je veci udeo u voznji lokal, sa klimom, to opusteno bije jos uvis.
Ali mi je za kombinovanu (ako imas iole vise otvorenog puta), pomenuta potrosnja bas previsoka.
Resetuj bord na magistrali, pa javi koja ti je potrosnja sestom 80-90 konstantno, i kolika na autoputu, 6-om 130 konstantno. Ako na magistrali tim tempom i bez naglih ubrzanja i preticanja izvlacis 5.5-6l to je ok, a na autoputu tim tempom 120-130 racunaj oko 7-7.5l
Jer je pojam "gradska voznja" bas individualna stvar, sad npr pod klimom moze potrosnja glat da ode i 50% gore, kad puno radi u leru i u guzvama, veci otpor pruza ona nego sto je slobodnom motoru potrebno da se okrece. A na vecim brzinama se ta razlika smanjuje jer potrosnja same klime u odnosu na potrosnju auta postaje zanemariva.
I meni sad po gradu neretko predje 12-icu, a ne zivim u BGu, pa ti vidi A ukupan prosek u prethodnih 3000km na trip B mi je 9l.
@N.N. Kod mene druga godina sa allseasonom. Vozio ih i sad na ovih 40-50, ne vidim da se nesto vise troše, škripe i slično a pritom su Orium 225/45 R17, low budget Tigra.