Ticma 606 Posted May 22, 2023 Sutra stizu i zadnji Sent from my iPhone using Tapatalk 4 Bingodalton, PremieRacing, moron and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 606 Posted May 31, 2023 Razmisljam da li skidati komplet usis i cistiti zajedno sa klapnama (sto je bas veliki posao) i intercoolerima posto sam bio pametan pa nisam ugasio EGR kada sam ga kupio. Poceo je da masti creva (nadam se da nema mnogo garezi jos uvek) a samim tim ni klapne nemaju vise funkciju kakvu su imale posto su zaprljane i glave povremeno. Druga opcija je iskljuciti klapne i egr softverski i staviti nove intercoolere, sva creva plus jos jedan dodatni izmedju dva postojeca. Mozda nije idealno ali se nadam da ce lakse disati 1 PremieRacing reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6669 Posted May 31, 2023 Gasenje klapni bi moglo da utice na snagu u nekom opsegu obrtaja, najcesce u nizem. Da li je tako u konkretnom slucaju, da li ce se osetiti, to ne znam, samo kazem da se i to uzme u obzir... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 606 Posted May 31, 2023 Ici ce druga mapa pa ce se i to korigovati ali da, to je jedna od nuspojava da kazemo. 2 horvat and Bingodalton reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 5855 Posted June 1, 2023 Ja se u te vaše čađavce ič ne razumem ali mi po logici stvari izgleda ovako...: Uradiš lakšu i nadrkaniju opciju 2, nadaš se da će sve biti top topova, ali uvek ostane smrdljivi crv sumnje i delić mogućnosti da je prljav preko svake mere i da će praviti problem...onda ti skidanje usisa ne gine. Uradiš opciju 1 i SVE središ i pregledaš, čipuješ i miran si 99% više nego sa opcijom 2 (nikad 100 ). Kad već zadržavaš auto na duže staze, dobro razmisli... Možda ja i ne vidim stvari kako treba, ali logika i Marfi su moja životna škola Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 606 Posted June 7, 2023 Najveci problem je nagovoriti nekoga da to radi, ne mogu mnogo da se naplate ruke a veliki je posao. Gledao sam kako bi sam to uradio ali nemam hrabrosti da se upustim u to, jedino ja u servisu da cistim sve i sredjujem a oni da skinu i da namontiraju. Ili da kuoim nove (bolje) interkulere, ima ih u Poljskoj i sva creva da zamenim a samo usis i klapne da se operu. Sto je opet veliki posao… Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 5855 Posted June 7, 2023 On 5/31/2023 at 12:40 PM, Ticma said: ...Druga opcija je iskljuciti klapne i egr softverski i staviti nove intercoolere, sva creva plus jos jedan dodatni izmedju dva postojeca. Mozda nije idealno ali se nadam da ce lakse disati. Approved! Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 5855 Posted June 15, 2023 i ? Kočnice? Klapne? Mapa? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 606 Posted June 15, 2023 Imao sam vremena samo za kocnice ostalo ide redom u julu verovatno, hocu da porucim set za gasenje klapni iz Poljske, bolje je nego ih samo softverski ugasiti mada kqzu da nema razlike. Za EGR ne postoji nista za ovaj motor sem softverskog gasenja a za ostalo mi treba par dana slobodno da provedem u servisu… plus dok sacekam delove. Skidanje DPF, kazu bolje oko da im izvadim nego to da ih nateram da rade posto je bas problem da se skine, sve je sabijeno i nema prostora. Pregovaramo i dalje Sent from my iPhone using Tapatalk 1 PremieRacing reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 806 Posted June 15, 2023 A od jula tehnicki kad poostre, bice muke i sa dpf-om i katalizatorom.Samo lagano Sent from my SM-S901B using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 606 Posted June 15, 2023 Nece se videti da fali fizicki, ide downpipe kroz kuciste dpf Sent from my iPhone using Tapatalk 2 darkman14 and Bingodalton reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 606 Posted October 6, 2023 Prosli mesec veselo, na nesto sam naleteo na auto putu, udario prednjim levim tockom iiii puce amortizer koji je pritiskom pocepao i jastuk. Auto je zavrsio na podu pri 80-90kmh. Zbog “malih” tockova jedva je bilo moguce skrenuti pa sam polomio i plasticni rub i nekako se dogegao do prvog iskljucenja. Ceh, nov amortizer sa sve jastukom i plasticni rub koji jos nisam nasao u boji…Sent from my iPhone using Tapatalk 1 1 horvat and MS PK reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 806 Posted October 6, 2023 Ako nema ruba u boji, ti kupi bezbojni Al bas maler...bezveze.Sent from my SM-S901B using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 606 Posted October 7, 2023 Probao ali se nije video Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Bingodalton reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 606 Posted April 16 Uradjeni farovi na novo, stavljeni Osram Bi-led projektori i odradjena polimerizacija. Cekam samo led za duga posto nismo hteli da radimo jeftinu varijantu jer je zamena bas komplikovana.Sent from my iPhone using Tapatalk 1 PremieRacing reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 806 Posted April 16 A slike? Polimerizacija 3g garancije/trajnost? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 606 Posted April 20 Slikacu ovih dana posto je sve od prljave kise. Danas smo ponovo skidali farove da bi ubacili led i u duga, bukvalno je nemoguce bez skidanja a donekle mi je zao onih kojima budem morao da blicam . Godinu dana je garancija.Sent from my iPhone using Tapatalk 2 Bingodalton and PremieRacing reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 606 Posted October 4 Da li se odreci Allroad a i uzeti SuperB 2016 2.0 280ks Sent from my iPhone using Tapatalk 1 igor0511 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 3097 Posted October 4 Uh slatke muke Meni je nesto utisak da je osecaj da si u A6 u daleko skupljim kolima, ali 2.0 TSI je bas preozbiljan motor. Doduse verujem da je mrtva trka izmedju njega i 3.0TDI po snazi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 606 Posted October 4 A6 makar ovaj je takav da mozes na mars da odes a da ne osetis mada ni SuperB nije nista neudobniji, snaga, sve se moze ispeglati i na jednom i na drugom samo je teska odluka sta raditi.Sent from my iPhone using Tapatalk 1 moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 806 Posted October 4 Realno je A6 klasa za Superb, god za god.Pa mozda i A4, da eto budem iskren.Superb je produzeni Golf, sto ne znaci da je to toliko lose. Moj znas, prostran je, brz, velik gepek, neupadljiv u moru sluzbenih Superbova. Noviji je od Audija, jedino mislim da ne pruza taj tenkovski osecaj. A i brundanje 6 cilindara. Ostalo...bices zadovoljan.Sent from my SM-S901B using Tapatalk 1 moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
clockwork_orange 687 Posted October 4 Pa sad ne bih se bas slozio sa tobom Octavia je produzeni golf dok je superb produzeni passat posto dele sasiju Audi je klasa iznad VW dok je Skoda klasa ispod iako dele sasije i motorizacije sto vec verovatno sve znas U tvom slucaju jedinu prednost koju skoda ima je jeftinija registracija sve ostalo je na strani audija I da svi ce da se sklanjaju i usporavaju na autoputu kada te vide u retrovizoru Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 806 Posted October 5 Da budem precizniji, na istoj su platformi, svi oni. MQB.G7, Oct, Sup, A3, Oassat, Arteon, TT. Leon.Prednjica ista, duze medjuosovinsko rastojanje.Sent from my SM-S901B using Tapatalk 1 igor0511 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
clockwork_orange 687 Posted October 5 Da u pavu si First generation MQB (2012) The "first-generation" MQB platform underpins various vehicles from C-segment upwards.[9] Audi A3 Mk3 (2013–2020)[2] Audi Q2 (2016–present)[10] Audi TT Mk3 (2014–2023)[11] SEAT León Mk3 (2012–2020)[12] Škoda Octavia Mk3 (2012–2020)[13] Škoda Superb Mk3 (B8) (2015–2024)[14] Volkswagen Arteon/CC (2017–present)[15] Volkswagen Atlas/Teramont (2017–present)[9] Atlas Cross Sport / Teramont X (2019–present) Volkswagen Golf Mk7 (2012–2020)[2] Volkswagen Golf Sportsvan (2014–2020) Volkswagen Lamando (2014–2022)[16] Volkswagen Passat/Magotan (B8) (2014–2024)[17] Volkswagen Passat (China only) (2018–present)[18] Volkswagen Touran Mk2 (2015–present)[2] Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 606 Posted October 5 Pa sad ne bih se bas slozio sa tobom Octavia je produzeni golf dok je superb produzeni passat posto dele sasiju Audi je klasa iznad VW dok je Skoda klasa ispod iako dele sasije i motorizacije sto vec verovatno sve znas U tvom slucaju jedinu prednost koju skoda ima je jeftinija registracija sve ostalo je na strani audija I da svi ce da se sklanjaju i usporavaju na autoputu kada te vide u retrovizoruSve je jeftinije kod Skode ako cemo gledati odrzavanje, razlika u registraciji je zanemarljiva posto je moj izasao iz luksuza.Primera radi mali servis i dva gornja ramena (lemforder) sa rukama su oko 550€. Full kasko za Allraod je da ne trazim sada oko 1000€ nebitno sto je star 13 godina. Potrosnja, u gradu 13-15l (kome manje trosi laze sigurno ili ga ne vozi kako treba ). Slazem se da pruza dosta ali i trazi dosta. Kada sam gledao modele 2015-16 rekli su mi da ne razmisljam posto je sve skoro duplo losijeg kvaliteta u odnosu na moj (osim enterijera).Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites