Jump to content
FAS Goran
Djordje0508

Fiat Punto mk.2b 1.9 JTD - ima li DPF?

Recommended Posts

Imam Punto HGT 2004 godiste sa 1.9 JTD sa 100 ks.

Zanima me da li ova verzija ima dpf filter mogu priložiti sliku, pa ako mi neko može pomoći, to bi mi puno značilo relativno sam nov sa automobilima pogotovo jer mi je on prvi auto kojeg imam, unapred zahvalan..

 

20200815_182349.jpg

 

 

Edited by neshaoct
naslov / formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko se secam, ta 1910 ccm verzija od 100 KS u Puntu 2004. nije JTD nego vec MultiJet.

Ali svakako Euro 3 motor (bez DPF filtera).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja koliko znam, zakon je donesen, primena ide od narednog jula :)

 

A drugo, ako ti do sada nisu nista rekli na tehnickom za gasove, tj ako si prolazio test ne bi trebalo ni sledece godine da imas problema. Zakonom nije receno e vise ne mogu da se voze automobili koji su manji od euro 4/5 norme, vec da ne mogu da se voze oni automobili koji ne ispunjavaju normu kojoj pripadaju. Odnosno, ako su za tvoj auto koji je Euro 3 norma izduvni gasovi u okviru propisanih normi, prolazis tehnicki lagano. 

 

Makar sam ja tako razumeo celu pricu.

 

A i juce su reprizirali SAT emisiju o DPFu i katalizatorima, imas na YT negde i mozes pogledati. Profesor lepo rekao u jednom trenutku na kraju da auto bez DPF-a i dobrim sistemom za ubrizgavanje goriva moze proci tehnicki jer se ne meri kolicina cestica koje zagadjuju, dok auto sa DPF-om i npr. losim diznama nece proci jer mu je losa smesa. 

 

I sta bi bilo sa svim silnim golf 2-3/pasat 2-3 sa tdi ili samo dizel motorima?! Kad se malo mrdne van vecih gradova vidi se sta se uglavnom vozi, a to su bas automobili stari 20-25 godina zastava, vw, po koji reno... E sad, kad bi zakon odredio ljudima koji i ovako nemaju  odredio da moraju da kupe auto od 3000 eur pa navise a da taj svoj mogu samo na otpad. U najmanju ruku bi bilo velikog nezadovoljstva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

E hvala ti ovo mi je malo razjasnilo neke stvari,ma ja tek treba da ga registrujem prethodni vlasnik kaze da nema nikakvih problema i da je prolazio sve testove na tehnickom,auto je mnogo dobar nemam problema do sada sa njim pogotovo jer sam vozac pocetnik automobil je uvezen iz Svajcarske pre 2 godine,samo sam se brinuo rekoh moram da platim sada i taj prenos i novu registraciju i sve to da se cimam oko papirologije da bi mi za godinu dana rekli ej kao ne mozes vise da ga registrujes nisam znao gde vise da se obratim  i kome stoga hvala ti i srdacan pozdrav.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Upravo tako kako ti Andreja rece :thumbup: , a ako je auto normalno odrzavan (kao sto i sam kazes) nemas apsolutno nikakvog razloga za brigu.

Taman posla da se zabranjuje voznja Euro 3, samo moraju da ispune norme za vreme kada su bili projektovani.

A to sto auto nema DPF, tebi kao vlasniku moze da bude samo plus i poprilicno potencijalnih briga manje. U svakom smislu - i oko odrzavanja, regeneracija, zaje*ancije sa ciscenjima/skidanjem/softverskim gasenjem DPF, oko tehnickih pregleda... Ako te bas kopka, mozes negde da odes i proveris izduv, a licno mislim da trebas da to teras i uzivas ;) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ne izbacuju oni aute bez DPF sa tehničkog,nego neodržavane i neispravne koju puno zagađuju.
Drugi su parametri za dizele bez DPF
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jos jednom hvala svima ma verujem da necu imati nikakvih problema sve sam proverio na dijagnostici odradio veliki servis uverio se da kilometraza nije dirana kao sto sam nailazio na par slucajeva od prijatelja kojima se to desavalo samo eto me malo bunio taj dpf mislio sam da sam ga ugasio bez njega :D ali eto ovo je neko auto odlicno za pocetnika 1.9 jtd motor iskreno malo sam listao forume ne bi trebalo da mi zadaje problema ima common rail sistem ubrizgavanja odrzavan redovno evo odkad je kod mene za 3 meseca 300 km ravno presao :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

I ja bih voleo da vozim hibrid ili vozilo sa elektricnim pogonom ali posto drzava daje jedino minimalac i to jedva moram da vozim taj euro 3 motor i tjt do sada sam ulozio dosta u njega i ako opet kazu nije dovoljno onda smo stvarno zreli za automobile koji lete a oko ove teme jesam se uplasio jer nisam bas najbolje razumeo a i vozac sam pocetnik treba prvi put da registrujem auto ne znam ni sta se radi ni kako imam i onaj prenos da odradim to valjda moram kod notara pa da platim porez drzavi valjda pa nova sobracajna pa nove table.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko sam skontao iz razlicitih tekstova a i iz ove SATove emisije, jedini problem mogu da ti naprave ako si izvadio sace iz dpf-a a ovaj na tehnickom lupka po DPFu i ako zvoni ili sta vec eto prazan je :) 

 

Covek na tehnickom mora biti i sluhista. Treba naci takvog u ovom periodu jul-avgust kad se kupuju lubenice. Ide sa mnom i lupka da vidi koja valja :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahhaahahha e vala nasmeja me lepo dobro je mozda sto ga i nemam uopste bolje nego da je izvadjen a ostalo se svodi da bude ok i bez njega

Edited by Milutinac
Ne moraš citirati post odmah iznad

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, andreja.micovic said:
Koliko sam skontao iz razlicitih tekstova a i iz ove SATove emisije, jedini problem mogu da ti naprave ako si izvadio sace iz dpf-a a ovaj na tehnickom lupka po DPFu i ako zvoni ili sta vec eto prazan je  
 
Covek na tehnickom mora biti i sluhista. Treba naci takvog u ovom periodu jul-avgust kad se kupuju lubenice. Ide sa mnom i lupka da vidi koja valja

Cevka kroz sredinu a okolo staklena vuna pa da vidim hoce li da provali koja je zrela...

Share this post


Link to post
Share on other sites

i ovo je dobro ali sad su kao rekli da ce da izvines neke kamere gurati male unutra da se vidi ima li sace ili ne a uz to kao mogu da vide jel zaprljan i to sve kako sam ja razumeo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam samo sa koje strane :) dal ce raditi kolonoskopiju ili gastroskopiiju DPF-a

Kad bude bio i ovlasceni serviser koji ce da poskida sve sto treba da dodje do DPF-a da gurne kamericu i da odgovara za eventualna ostecenja onda vazi. Ovako... 

Tresla se gora... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovaj covek je toliko opusten svaka mu cast i hvala jer je i meni pocetniku objasnio sta i kako i uspeo da mi rastereti pameti i misli da moj puntic nece proci tehnicki.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Do sada jedino sto su realno zategli je bilo sa folijama... Koje su maltene proterane sa ulica, sve ostalo je rekla-kazala. Pa evo o ksenonima se prica bukvalno od kad su se pojavili i od kad ih vozim, tamo negde od 2008... Sad da uzmes neki tadasnji tekst, procitas komentare - procitaces isto sto i danas, vrti se isto vec deceniju i kusur, a svo vreme vozim odlicno osvetljenje.

Ista prica i za "nove" tehnicke od pola sata. Samo da se uzmu pare, pregledaju iste stvari za isto vreme kao i ranije i pricamo 20 min... Jedino sto sam video da dodatno popisuju su gume, 'aj zivo me zanima na sta ce da izadje sva ova halabuka za godinu-dve :D .

@Djordje0508

Svi ti to pricamo od pocetka - nemas DPF sto je samo plus, ako je auto odrzavan, teraj to i uzivaj ;) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma mozda je i bolje on ima kako sam uspeo naci u katalogu samo u sebi nesto za smanjenje zagadjenja i to a sto se tice odrzavanja ma sve je uradjeno na max mali veliki servis pumpe jedino ono za rashladjivanje motora tecnost ne znam dal valja da se mesa sa drugim ostalo je sve ok pa ja kad sam ga terao kod majstora na servis i kad ga je podigao gore na one nosace kada sam video da ispod njega nije nigde zardjao a kamoli truo iznenadio sam se pravo kilometraza nije vracana imam i dokaz cak i ugovor o prodaji prvi put automobila izmedju neke dvojice svajcaraca :D 

Edited by Milutinac
Ne moraš citirati post odmah iznad

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

@Djordje0508 - jedna molba samo, kada "kreces" u novi post, ne moras da citiras (quote) onaj post iznad jer se svakako smatra da si odgovorio na to iznad napisano. Ovako mi idemo iza tebe pa prepravljamo, a nema potrebe :)

 

Kada hoces da odgovoris na neki post od ranije, onda na -quote-

 

 

 

PS - Predstavi nam tog fake HGT-a da ga vidimo jer mi koji smo nekada imali HGT znamo da je pravi samo onaj sa 1.8 16v motorom ^_^

 

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/forum/12-predstavljanje-automobila-članova-foruma/

 

 

2 minutes ago, Mijailović P. said:


Ko nema za plin, hibrid ili elektro sve bi to meni iza žice.
 

 

 

Metan si zaboravio :)

Edited by Milutinac

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahahahahah duboko izvinjenje sto ste ispravljali nece se ponoviti  a sto se hgt tice a ovde izgleda sve neki strucnjaci za fiata ima da zavire i pod auto da znaju sta je sta :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...