Kaligulaks 2 Posted April 18, 2019 Pozdrav ljudi matorci kupili cromu 2007 automatik totalni full od opreme,150 konja koza panorama sve u fullu uradili veliki i mali servis i odmah mi bilo sumnjivo nikako da izmerim ulje merac umazan uljem 10cm iznad meraca tako da je sipkica uvek umazana preko meraca.....sad posle 5-6 meseci vidim kao otvorim cep od ulja izlazi dim i kad dignem merac ulja izlazi dim a od skoro kad mu dam gas skroz izlazi crni dim pozadi dosta.Matori se skenjali vide i oni da izgleda produvao mada ide kao metak.Moze li pomoc kako ovo ako uopste moze da se resi ljudi bi pokusali da srede ako moze jer ne vredi ovakvog ne mogu ni da prodaju.Zahvalan sam na svakom korisnom savetu Quote Share this post Link to post Share on other sites
alfini0507 1653 Posted April 18, 2019 A odakle si ti? Ima tema o predstavljanju novih clanova i ja ne videh da si se predstavio... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted April 18, 2019 Koliko trosi ulja? Quote Share this post Link to post Share on other sites
alfini0507 1653 Posted April 18, 2019 Ti ga salji kod majstora u Donju Božurnu a ja ću u Selevac... PS Vidis da ne trosi nego "preliva" kao fontana na Slaviji... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 799 Posted April 19, 2019 Da je produvao, ne bi išao kao metak. To što dimi, i još ako dimi kao tenk - skinut DPF filter i ugašen EGR ventil (ništa strašno i kod mene je tako, ali i većine mjet motora). To što "dimi" na šipci i na poklopcu - verovatno da je samo isparenje, koje se javlja od toplote u motoru. Ako i dalje sumnjaš na neki kvar - pravac kod majstora i dijagnostika da se uradi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted April 19, 2019 To "ide kao metak" je relativna stvar Taj motor u svakom slucaju ce da vuce dobro, ono po osecaju, jedino kada bi pukao klip ili karika pa ono, da radi na 3 klipa, onda ne bi ima snagu nikakvu. Ako ima potrosnju ulja povecanu onda preostaje samo merenje kompresije da bi se videlo sta je u pitanju dalje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 799 Posted April 19, 2019 Vi`š da ne može dizmeri ulje, sve masno!? 2 alfini0507 and Djuk85 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
alfini0507 1653 Posted April 19, 2019 Lokacija je bitna Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kaligulaks 2 Posted April 19, 2019 Zdravo ljudi izvinite Veljko ovde iz Krusevca to je prvo,rece neko za pdf filter da nema to je tacno jer kad ga kupili imao je check engine i majstori su ga izvadili prepravilli nesto i sad nema taj filter niti onu gresku.Ulje ne trosi sta znam kazem da izbaca na taj merac previse u vis 10cm i ne moze se lepo ni videti ali kad se nategne tumbi pozadi crno....iako mu skinuli taj filter nije imalo crno pozadi da skoro,a izvadjen ima 6 meseci taj dpf filter ili kako vec Quote Share this post Link to post Share on other sites
alfini0507 1653 Posted April 19, 2019 Parkiraj auto izvuci sipku, obrisi je i vrati je nazad... Posle pola sata izvuci je opet, prebrisi je lepo i onda izmeri nivo ulja... Cudna merenja nivoa ta sipka daje... Sta izbacuje 10cm u vis? Paru ili kapljice ulja? Na hladan ili na zagrejan motor? Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted April 19, 2019 Auto najbolje ide pred smrt. Pogledaj da li na šipci ulja, kad je izvadiš, ima pritiska. Ako su samo isparenja, no problem. Ako duva, onda odumire. Čep poklopca za sipanje ulja nije reper stanja motora. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nidza Savin 112 Posted April 19, 2019 (edited) Nije ni sipka reper stanja motora, reper su razne stvari. To sto prska na cepu i ti stari metodi mogu zaista da dovedu u zabludu nekad. Recimo, TDI motori umeju da pustaju paru, prskaju i kad su skroz ok. Istina merac je merodavniji, jer moze nekada da ukaze, ali i ne mora. Meni su >Libru svojevreno sahranili, tako, rekavsi mi gotovo je. Naime, auto je "malo" troskario ulja, cak litar na 6.000 km, ali je normalno isao, i sve redom, provarili smo da su gumice ventila. Za pocetak, skratii smo interval zamene, pazilli da ne ostane bez ulja, terali je godinama posle nakon resenog problema. Uradi kompresiju, probaj normalno da izmeris ulje, nakon rada motora ostavi malo auto da miruje, oladi se, uostalom idi na dijagnostiku, kod majstora. Ako auto vuce, normalno ravnomerno radi, moguce da motor ima problema ako potrosnja ulja i slicno na to ukazuje, ali kada motor zaista ode, sto bi neko rekao on dosta slabije vuce, slabije prima gas, gusi se jako narocito kad su hladnije temperature. Edited April 19, 2019 by Nidza Savin Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted April 20, 2019 Motor ne sme da pravi pritisak u karteru, na šipci merača ulja. Ako pravi pritisak problem je u karikama, klipovima, stublinama, jer isti ne dihtuju i delić snage (eksplozije) iz cilindra propuštaju u karter. Tačka. Nema dalje. Može auto i takav da se vozi ali se za njega kaže da je PRODUVAO. Ako je glava u pitanju (gumice, ventili, šolje), motor će sagorevati ulje i biće plavičastog dima na auspuhu. Problem se rešava skidanjem glave, obradom i novim gumicama. 2 Siciliano and neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kaligulaks 2 Posted April 22, 2019 To je problem jer ja kad ga ostavim da se ohladi ceo da i da iznerim ulje sipka je 10cm sve crna i umazana ne vidi se merac,normalno obrisem sipku vratim da izmerim izvadim opet sve crno 10cm u vis i ne vidi se a zamena je vrsena normalno u servisu i nema visak ulja sigurno.Kad ga potopim pozadi izlazi crni dim ne plavicas vec samo crni dim i to samo kad mu potopom gas a ovako ne.Kad se otvori poklopac ulja kao i merac ulja ne baca ulje vec dimi lepo se vidi da dimi na obe rupe.Ne znam sta da radim iskreno a da to sredim Quote Share this post Link to post Share on other sites
alfini0507 1653 Posted April 22, 2019 Opet nam nisi naveo svoju lokaciju Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted April 22, 2019 Pa kako je sipka uvek crna 10cm, nije mi jasno. Meris na hladan motor, lupam ujutru pre prvog paljenja? Quote Share this post Link to post Share on other sites
bit 937 Posted April 22, 2019 1. Nepravilno merenje 2. Možda greškom sipano znatno više ulja 3. Neke tečnosti nafta, voda, prolaze do kartera To su opcije koje mi padaju na pamet Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted April 22, 2019 Daj izmeri to ujutru na hladan motor i da auto bude na ravnom obavezno. Ako je opet ista sitacija prvo izvadi taj visak ulja pa onda da vidimo dalje Quote Share this post Link to post Share on other sites
DraganUS 450 Posted April 22, 2019 Ili ti bolje slikaj merac kad izvuces ujutro i okaci sliku ovde. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kaligulaks 2 Posted April 22, 2019 Ok okacicu sliku vozim 20 god znam kako se meri ulje....iz Krusevca sam vec sam se predstavio u pocetku.Auto ime neki problem definitvno oko ulja i te sipkice a pitao je neko za dpf taj filter je izvadjen pre 7-8 meseci.Stavljam sliku da vidite i pre i posle brisanja sipkice tj posle merenja sa cistom sipkicom Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted April 22, 2019 Jel dpf softverski ugasen? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kaligulaks 2 Posted April 22, 2019 Ne mislim da je izvrsena neka prepravka i da je uklonjen siguran sam da nije softverski vec je izvrsena neka prepravka i da je izvadjen i od tad ne izbaca check engine a pre je izbacalo od njega Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted April 22, 2019 Zato te i pitam za nivo ulja Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kaligulaks 2 Posted April 23, 2019 Evo slike izvadjena sipka obrisana i merenje i dalje se ne vidi i sipka umazana 10tak cm. Auto nije bio paljen 3 dana Quote Share this post Link to post Share on other sites