Jump to content
FAS Euroauto Goran
Steva081

Fiat Panda 1.2 8v - nema snagu

Recommended Posts

Pozdrav svima i Srecna Nova god!!! 

Pozdrav svima, imam veliki problem sa Pandom 1.2 8v 2004 god. Nece da ide , nece da zaslajfuje, jeeeedva dodje do 90-100 km/h, kada je maaala uzbrdica na autoputu osetim je da gubi snagu. Uradjeno slece: veliki i mali servis, zamenjene svecice, kablovi ( 3 seta kupovao u KitKomercu), ociscena klapna, zamenjene dizne . Provereno zupcenje 4 puta kod razlicitih majstora. Cak sam i namerno omasio za 1 zub da vidim i opet isto, nema snagu. Bubine rade, imam i rezervne. Zamenio komp posto je ovaj na njoj nesto umazan silikonom, otvaran je ili sta vec. I nece bre da ide i nece. Kao da imam 5 ortaka na zadnjem sedistu, tako se ponasa. Inace paliii kao mina, bilo toplo ili hladno napolju, bilo vruca ili hladna. Glavubsam skinuo, odneo sve da se sredi (7000) din, i oooopeeeettt nece da ide. Neka ideja ????

Share this post


Link to post
Share on other sites

Primetio sam da kada idem npr. 90-100 i drzim konstantnu brzinu, oseca se kao da secka pomalo, mada rezervoar usisan nekim usisivacem, pumpa goriva skinuta, proverena i vracena nazad, cak je lik i polovnu stavio za probu i opet isto. Zamenio sam i creva za dovod goriva od rezervoara do motora. Zamenio i katalizator i gornju lamda sondu, reko ajde mozda ona zeza....i dalje isto

Share this post


Link to post
Share on other sites

Isto sam primetio da se dereeeee motor a nece da ide. Jedan majstor sumnja na menjac, da nije od nje. A drugi sumnja da nije kompjuter od nje, ona ima onaj mali hibridni komp, cak sam uzeo drugi, sa istim brojem, rekoh ^mozda nesto muljano, otvaran komp i sl ^ , uzeo drugi, napravio ga da je Virdzin, 3 puta dao kontakt , cetvrti put zaverglao....Panda upalila kao mina. Bolje ide, ne secka, kao sa starim kompom ali opet nema dusu. E da, bio sam i na dekarbonizaciju i lik je povezao na lap top....izmerio 42-43 konja samo, ona treba da ima 58-60konja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam znao da se kompresija meri !!! 

Ceo zivot se mucim racunam,kubiciram glavu biretom,racunam zapremine od cela klipa do vrha boka kada je klip u GMT.

A kad je u GMT moze biti zapremina u plusu ili u minusu od ukupne zapremine komore za sagorevanje i bla,bla,bla.

 

Molim za objasnjenje kako se meri kompresija.

 

Sorry za off

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam kakav termin koriste u tvojoj okolini, merenje kompresije u mojoj okolini znaci merenje pritiska manometrom koji se stvara u cilindru tokom takta sabijanja odnosno kompresije. To sto ti spominjes se kod mene zove racunanje stepena kompresije.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Merio je jedan od majstora, morao auto da prenoci pa skidao svecicu po svecicu i stavljao nesto na mesto nje ja verglao . Sve je ok sto se tice motora, sada sto se tice struje i ostalih zezalica okolo me znam. Ne znam sta je. Evo malopre po ovoj zimi upali extra, prima gas kao R 1 a ne auto, motor kao sat radi ali ne moze da se zaslajfuje i nema snagu kada je nagazis. Na autoputu nagazim gas do kraja, do patosa , jeeeeedva 110-120 poklopi i to ako ima nizbrdica negde na putu

Edited by Steva081

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako je sve ok, za ovakav slucaj kao sto ti imas sam cuo samo dva problema. Zapusen izduv ili ustinuta cev za dovod goriva (ima pritisak ali nema protok, ovo kazem posto mnogi kad izmere pritisak goriva odustanu od daljeg trazenja problema u tom domenu). Drugo te ne znam posavetovati.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vidi ovako druze,pogledaj ispod zadnje klupe da nije pukao poklopac pumpe goriva(znaju da naprave malu prskotinu)ako jeste kada radi auto primetices curenje.

Ako je to ok,postoji velika verovatnoca da je neko crevo izmedju pumpe i poklopca prslo pa falsira pritisak.

Najbolje je ako si u mogusnosti i imas manometar za pritisak goriva,izmeris pritisak ali u voznji.Ako u voznji imas u svim rezimima rada oko3.5bar onda je ceo sklop pumpe ok.

Ako pritisak pada ispod 3.0 bar ili ne vala pumpa ili imas problem negde sa gore opisanim curenjem.

 

YUgisa

ne postoje termini,kompresija je geometriska velicina i ne moze se meriti......samo se racuna

a pritisak u cilindrima je fizicka velicina i ona se meri i ne moze da se racuna

Share this post


Link to post
Share on other sites

Druze nisam siguran sta se pravis pametan, nije ni jot mera za sirinu felne pa "svi" koriste taj termin. Neki termini se koriste zargonski, a isteravanje neke tehnicke tacnosti u nazivima nije ni mesto ni vreme, u jednu ruku je borba sa vetrenjacama. Covek je znao sta sam mu rekao.

Edited by YUgisa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo se trudim da uvek i na svakom mestu,koristim ispravne termine.Mislim da je to jedini nacin da ljudi koji nisu u struci vide,nauce.....sta je zapravo sta.

 

Ako se svi budemo drzali zargonskih naziva.plasim se da cemo jednog dana mesati babe i zabe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Desava se kada sipam do vrha, na pumpi da procuri gorivo, negde ispod sedista, ali napolje ispod auta. I to procuri onako mozda 2-3 mozda i 4 litra. Primetio sam da je zadnji lonac nesto varen i sl. mada majstor kaze da ga je probao bez auspuha i da isto nece da ide. 

Da se olepsa vreme skidam pumpu tj proveravam je prvo. Nema sta drugo da bude, ili je pumpa, sto kazete ili lonac zapusen....nema sta. Ja sam se sve sredio, cak zamenio i senzor polozaja volana, uzeo sve 4 wintere....utegnuta je cela, nema da zucne preko rupe ali nece da ide pa to ti je

Share this post


Link to post
Share on other sites
52 minutes ago, simonen said:

Samo se trudim da uvek i na svakom mestu,koristim ispravne termine.Mislim da je to jedini nacin da ljudi koji nisu u struci vide,nauce.....sta je zapravo sta.

 

Ako se svi budemo drzali zargonskih naziva.plasim se da cemo jednog dana mesati babe i zabe.

 

I ne vidim sta je problem u tome sta sam ja napisao, merenje kompresije odnosno pritiska u cilindru nije racunanje STEPENA kompresije tj kompresionog odnosa. Ako cemo se bas koristiti ISPRAVNE termine a ne zargone. Ne vidim zasto je merenje kompresije pogresan termin jer se meri pritisak koji se stvara pri sabijanju tj kompresiji smese u cilindru izrazeno u odgovarajucoj mernoj jedinici, kod nas najcesce izrazeno u barima. Nije stvar istine nego besmislene price. Da si hteo dokazati problematiku u mom izrazavanju, onda bi objasnio razliku umesto nekog bednog pokusaja ismevanja mog komentara. Ako "smo" tako pametni, onda bolje podelimo pamet umesto da trosimo na ismevanje, ako zaista hocemo da unapredimo internet znanje ljudi da ne mesaju babe i zabe.

 

https://www.kupujemprodajem.com/search.php?action=list&submit[search]=Traži&dummy=name&data[keywords]=manometar kompresije

 

Treba ti tako nesto.

Edited by YUgisa

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 minutes ago, Steva081 said:

Kako bih ja to sam mogao da izmerim? Neki manometar u WobyHaus da kupim i da povezem nekako?

Jedino sto ti mogu reci je da ako si blizu KG-a,dodji popravicemo

Share this post


Link to post
Share on other sites

I javi kako je resio da i drugi znaju ako budu imali slican problem :D

Edited by YUgisa

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 minutes ago, simonen said:

dodji popravicemo

e ovo je vec prava prica… :)

P.S. nazdravlje vam badnje vece!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iz Nisa sam, nacicu valjda nekog ovde ko moze da poveze i vidi sta je. Ako ne bude islo eto mene u KG pa resicemo. Napisacu sigurno sta i kako je bilo, bilo da uspem ili ne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...