Jump to content
FAS Goran
nestor

Fiat / Lancia / Alfa dijagnostika - adapteri, softver i primena (by Banetv)

Recommended Posts

Problem je sta mi vise odgovara ebay i slične stranice posto sam ja iz Hrvatske i ova cijena mi se čini prihvatljiva. Samo me zanima dal je to to il trebam nesto drugo ili dodatno uz to!?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni treba da skinem SBR i da kljuc isprogramiram, jer neradi daljinsko zakljucavanje, bateriju sam mijenjao i dalje nema života u njemu.

To cu moci preko multiecuscan 1.7 registrirane verzije?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Želim da prepravim moj KKL kabal, da ubacim dip switch. Međutim, kad sam ga otvorio, ovakav još na raznoraznim šemama nisam pronašao. Da li je neko imao iskustva sa ovim konkretnik kablom i kako se može prepraviti?

 

IMG_3689.jpg IMG_3690.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa šta je tačno problem? Skineš žicu sa 7-mog pina i staviš je na ulaz DIP prekidača i onda svaki izlaz na odgovarajući pin... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedno kratko pitanje :

Imam CantieCar multiplexer i hteo bih da porucim neki flasher [Firmware] pa mi treba pomoc za koji da se opredelim:Iskustva, mane, prednosti.....

- DigiProg OBDII Flasher
- KWP2000 Flasher
- KWP2000 PLUS Flasher
- CMD EDC16 OBDII Flasher v1236 - K-Line
- CMD EDC16 OBDII Flasher v1244 - K-Line
- CMD EDC16 OBDII Flasher v1251 - CAN
- CMD EDC16 OBDII Flasher v1255 - K-Line- Galletto v1050/1080 EOBDII Flasher
- Galletto v1245 EOBDII Flasher
- Galletto v1250 EOBDII Flasher
- Galletto v1260 EOBDII Flasher

 

 

Hvala unapred :clap:

Edited by SmallFootman

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zna tko kako programirati daljinsko na grande punto.?

Imam multiecuscan 1.7 i obd s žutim adapterom..

Ima tko kakve upute..

Hvala

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na Grande Punto mi je rečeno jednom da ne može. Može na Stilu, ali za Grande ne...

Ipak sačekaj da odgovori neko ko bolje to poznaje.

 

EDIT: Izvini, mislio sam da pričaš o kodu samog ključa, sad vidim da je problem jedino sa daljinskim komandama.

Treba ti kartica i Examiner (fabrička dijagnostika). Tako može, a da li može i sa nekom drugom dijagnostikom, sačekaj da odgovori neko ko to bolje poznaje.

Edited by neshaoct

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probao sam sa Multiecuscan i AlfaObd i nema niti jedna..

Examiner, budem vidio malo po netu sta kažu za tu dijagnostiku.

Hvala!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav ljudi. Imam problem sa mojim ELM327 koji je opisan na ovom forumu. Imam Fiat Bravo 2008. 1.9mjet pa sa hteo resetovati servisni interval. Evo u cemu je problem. Ja mogu da udjem samo u racunar motora, ne mogu da pristupim resetu servisnog intervala. E sada sam citao da otpornik 121 treba ukloniti sa plocice. Saljem sliku za one koji znaju da provere da li je to taj otpornik koji sam obelezio. Ako uklonim taj otpornik da li cu i dalje moci da pristupam i racunaru motora ili mora da se dogradi prekidac kako bi prebacivanjem na neki polozaj ukljucio taj otpornik? Jos jedno pitanje za sve a to je pri resetu servisnog intervala treba resetovati dve stvari, da li imate upustvo koje su te dve stvari zbog DPF filtera. Saljem slike i nadam se da ima ljudi koji su daleko iskusniji od mene u ovim stvarima!

Hvala svima na pomoci!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav ljudi. Imam problem sa mojim ELM327 koji je opisan na ovom forumu. Imam Fiat Bravo 2008. 1.9mjet pa sa hteo resetovati servisni interval. Evo u cemu je problem. Ja mogu da udjem samo u racunar motora, ne mogu da pristupim resetu servisnog intervala. E sada sam citao da otpornik 121 treba ukloniti sa plocice. Saljem sliku za one koji znaju da provere da li je to taj otpornik koji sam obelezio. Ako uklonim taj otpornik da li cu i dalje moci da pristupam i racunaru motora ili mora da se dogradi prekidac kako bi prebacivanjem na neki polozaj ukljucio taj otpornik? Jos jedno pitanje za sve a to je pri resetu servisnog intervala treba resetovati dve stvari, da li imate upustvo koje su te dve stvari zbog DPF filtera. Saljem slike i nadam se da ima ljudi koji su daleko iskusniji od mene u ovim stvarima!

Hvala svima na pomoci!

 

IMG_1041.jpg
 
IMG_1037.jpg
 
IMG_1039.jpg
Edited by MarkoIvkovic

Share this post


Link to post
Share on other sites

da likada se skine taj otpirnik moze da se ulazi u racunar servo volana?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja jurim dijagnostiku za mene, ne samo za servise nego cu kupovati sve novije i novije, da ne bih svaki put terao kola kod nekog rodjaka (onaj iz Jajinaca, a i glupo mi je vise) ja bih da nabavim jednu. Problem je u tome sto taj ima 2 dij. jedna je Fiat-ova u kojoj nema Ulysse-a a druga je neka univerzalna, kao jedna kutija, moze da stampa greske sama i ima jako mali displej, barata se preko olovke, nije mi to toliko bitno koliko jeste da imam da ocitam SVE greske, da mogu da resetujem servis....to je na prvom mestu, a moze i jos vise...sta predlazete?

Odmah da kazem da Fiat dijagnostika ne ide, kaci se na Peugeot/Citroën....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne treba VAG :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel je to univerzalno?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...