Jump to content
FAS Goran

Sima-Koya

Members
  • Content Count

    142
  • Joined

  • Last visited

About Sima-Koya

  • Rank
    Koya-Elektronic d.o.o
  • Birthday 08/11/1993

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Beograd

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Stilo 1.6 16V 5dr, Fiat Stilo 1.6 16V Multi Wagon

Recent Profile Visitors

2695 profile views
  1. Poštovani,

    Ne radi mi radio (tuner) na Puntu III (redizajn Eva). CD/Mp3 i Aux normalno funkcioniše. Proverio sam struju na ulazu za antenu (za pojačalo antene), nema napona. Tuner samo vrti pri pretrazi i ne zaustavlja se. Nema nikakvog tona, čak ni šuma.

    Da li je moguća popravka uređaja?

    U pitanju je Delphi.

    Puno pozdrava.

  2. To nije nista,jos uvek je nov.Ja sa mojim jos malo 100000.Kokpit mu je stvarno strava. Jel ima tvoj navigaciju ili samo multimediju?
  3. @yoxa To sto stoji da je softver tad upisan i ne mora da bude tacno,jer neki alati ne diraju to kad upisuju. Taj auto bi trebalo isflesovati sa Examinerom na fabriku pa na merenje,mislim da ce tad proci lagano emisije izduvnih gasova ako je turbina dobra.
  4. @GoranKV87 Nazalost niste naisli ni na jednog dobrog majstora od tih. Polovan ECU se ne kupuje vec se reparira postojeci. Normalno je da se svi prvo uhvate za BGA cip jer to pise na internetu. Nazalost BGA cip je mozda svega 10% resenja problema. To sto se gasi veze sa bravom nema. Ni taj drugi ECU ne valja.
  5. Servis na 15000 je oko 15000 dinara. Servis na 30000 je oko 26000 kao sto su neki clanovi pomenuli. Servis na 60000 za auto sa DSG menjacem treba izdvojiti skoro 70000. Razlika u ceni je sto se na 15000 menja samo ulje i filter za ulte. Na 30000 se menjaju jos neke dodatne 3 stvari i to poveceva cenu. Inace jako lep izbor za auto,ja vozim slican u Adventure Brown boji,sa DSGom pa pricam za cene za moj slucaj.
  6. Ako nekome zatreba,moze se napraviti sa daljinskom komandom.
  7. Za Passat B8 niko blanko nema kljuc. Jedini scenario je da naruce iz ovlascenog servisa po broju sasije pa da oni izvrse kodiranje umesto ovlascenog servisa i to je to. Ako clanu nije zurno da ceka,ja mogu nabaviti kljuc za B8 i kodirati,jedino ako ne smeta da bude R-line oznaka
  8. Kupujem neispravne Fiat Stilo i Doblo 1.6 16V računare - kompjutere - ECU-e. Prvenstveno me zanimaju neotvarani i nepopravljani računari. Otvarane isto mogu otkupiti ali uz lično preuzimanje. Kontakt na PP ili na: 065/30-86-899(Može i Viber).
  9. Rasturiti Body Computer i proveriti da li na nalepnici pise CE0678... Ukoliko pise ima,ukoliko ne pise nema.
  10. Treba uraditi dijagnostiku sa npr. MultiEcuScan... Ako Body Computer prijavljuje gresku W Line error onda je do ECU-a - opet... Ukoliko imate strpljenja i volje mozete dostaviti jedan od tih neispravnih ECU-ova do mene da vam ih proverim na mom autu,pa da iskljucimo ili potvrdimo tu opciju da ne placate dzabe dalje majstore i remont nepotrebnih delova ukoliko je do ECU-a. Pozdrav, Sima-Koya
  11. Kao sto je receno gore,nijedan Magneti Marelli ne moze preko serijskog broja.
  12. Nije Body Computer u problemu vec uredjaj. Naime,uredjaj se sastoji od dve ploce. Jedna je mozak cele operacije,a druga je izvrsna. Vremenom se dve ploce de-sinhronizuju i potreban je ponovan unos master code-a. Kod Connect Nav+ naravno sve je na jednoj ploci.
  13. Hvala,ali ne konzumiram alkohol Nijedan Magneti Marelli ne moze preko serijskog,ali to je taj model na koji sam mislio da moze da se resi. Inace taj model se pravilno zove Radio Navigator Marelli (RMN). Ugradjivala se u sva 3 branda. Dosad sam je video u 159,Breri,Mito,Cromi,Giulietti i Delti. Bravo je jako redak sa tim uredjajem.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...