Jump to content
FAS Goran
nestor

Fiat / Lancia / Alfa dijagnostika - adapteri, softver i primena (by Banetv)

Recommended Posts

Pitanje za one koji su narucivali ELM 327 iz Kine, sa koga sajta su narucivali? Ako neko moze da postavi link uredjaja koji su narucili.

Gledao sam na Alibaba.com (odnosno Aliexpress.com) i cene su ok, ali je transport nenormalan, od 32-53 dolara. A jos i koriste usluge speditera (UPS, DHL...), znaci ne ide obicnom postom.

Ja planiram da nabavim bluetooth verziju, pa me zanima ako neko ima istu, kako se pokazala.

Pre svega me zanima da li su i bluetooth i usb verzija funkcionalno iste.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobrodošao na forum. Ti si još jedan koga mrzi da pročita prethodne postove je bi pronašao sve odgovore. Imaš i linkove gde smo naručili, ako neki ne radi to je zbog promene na samom eBay-u pa otkucaj tamo ponovo ELM. Imaš navedena i iskustva sa bluetooth. Desi se nažalost da poneki interfejs ređe pravi probleme ali to važi uopšte za interfejse. Bluotooth pravi mnogo veće i češće probleme pa ti ne bih preporučio. A možda si srećne ruke , ima takvih ovde...

Edited by Banetv

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gresis, procitao sam ja celu temu, ja sam imao pitanje za kolege forumase koji su narucivali ELM 327 iz Kine. eBay nije kineska prodavnica.

Pojedini forumasi su pisali da su narucivali iz Kine, ili ja nisam dobro razumeo pa su mislili na kineske kopije na eBay-u.

Bluetooth varijanta bi mi vise odgovarala, ali imam sumnje u kvalitet i pouzdanost konekcije, pa zato i pokusavam da saznam iz prve ruke.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sta ti znaci "kineske kopije" Svi smo narucivai sa ebay-a jer je "najsigurnija" kupovina, a kablovi svi stizu iz Kine. Gledaj samo da narucis 1.3 ili 1.4 verziju. Ja sam narucio i bluetooth varijantu i nisam uspeo da je prikacim. Verujem da je ispravna i neuspeh pripisujem mom nepoznavanju racunara :)

Cene su krecu od 20-25$ za USB varijantu, a BT ELM od 25-30$ sa postarinom.

Da si procitao lepo celu temu shvatio bi ono sto sam napisao u prvoj recenici ;)

Dobrodosao na forum :welcome:

Ovo je ELM327 Usb koji sam ja narucio.

Edited by MilanLaki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stilo JTD je u pitanju, pa za servis interval ne trebaju modifikacije. Uspevam ja da resetujem interval ali ne vidim da prikazuje koliko je jos ostalo do servisa tj u meniju pod service interval stoje 3 crtice.

Prilikom davanja kontakta, Stilo ti na svakih 1000 km ili jednom mesecno, prikaze koliko jos imas do servisa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@MilanLaki

Ok da razjasnim, ja kada sam pitao da li je neko narucivao iz Kine, mislio sam da li je neko narucivao sa Kineskih ili Hongkoskih internet prodavnica.

Pitanje sam postavio jer sam video postove poput ovih od Pedje123:

Jedno pitanje za vas koji ste narucivali ELM 327 interfejs preko net-a, mislim iz Kine ili Hong Konga.

Kolika je bila cena interfejsa ojentaciono?

Upravo sada trazim da narucim, pa sam nasao kao najnizu ponudu 20$ (Hong-Kong).

Za USB VAG-COM OBD II KKL 409.1 cena 3,59 $. Narucio bih i njega. Mozda i jos neki ako nadjem kod istog prodavca nesto povoljno. Pa da salje zajedno, nadam se da mi carina nece praviti problem, ako vide 2 ili 3 interfejsa zajedno.

:question:

i odgovor Dimitrija:

elm 327 je oko 20 eur ukupno. dakle, negde oko 17$ interface, i nešto oko 6-7 dolara poštarina.

sve zajedno 22-25 dolara, što je oko 20 eur.

ako nađeš kod istog prodavca, oni to spakuju u jednu cenu poštarine, pa izađe oko 30-35 dolara, tj. oko 30 eur sve zajedno, obično napišu gift na pošti koju šalju, ovi naši na carini to moraju da otvore, ali kad vide da je to nešto sitno (kao npr kablovi) ne carine. i provereno je sve što košta manje (ako ide račun uz to) od 100 eur (oko 150 dolara) ne carine.

Ja nisam stekao utisak da su Pedja i Dimitrije govorili o eBay-u, zato sam i trazio neke linkove da vidim sa kojih prodavnica su narucivali.

Inace eBay mi ne odgovara jer nemam Paypal nalog pa se zato i raspitujem za Kineske prodavnice.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako izbrisem gresku sa FiatEcuScan-om, da li originalni Examiner moze da vidi da je neki drugi alat brisao greske i datume brisanja?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li neko zna, gde mogu da nadjem preporucene vrednosti sa kojim bi uporedio moje procitane vrednosti preko dijagnostike?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako izbrisem gresku sa FiatEcuScan-om, da li originalni Examiner moze da vidi da je neki drugi alat brisao greske i datume brisanja?

-Grešku detektuje ECU i sprema u svoj eprom. Ne memoriše datum već samo brojač koliko se puta greška pojavila. Kada obrišeš, nije važno čime si obrisao, trajno je obrisana jer se to ne smatra važnim već privremenim podatkom. Jer ako ne otkloniš uzrok greške, opet će se pojaviti.

Da li neko zna, gde mogu da nadjem preporucene vrednosti sa kojim bi uporedio moje procitane vrednosti preko dijagnostike?

- Program fiatecuscan je veoma kvalitetan i za većinu parametara ti već daje neka objašnjenja pa i vrednosti. Ipak ih ima mnogo i teško da ćeš sve naći na jednom mestu ali Google je čudo. I na ovom forumu ćeš često dobiti dobra objašnjenja od poznavalaca motoristike za sve parametre koji ti se učine čudnim. Neki priručnik se još nije pojavio osim "Haynes" koji može dosta da pomogne oko motoristike.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li ELM327 radi na Fiat Bravu 1.2 16v 2001. godiste? Gde se nalazi prikljucak? :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nasao sam neki konektor ispod osiguraca u kabini (kod volana). Samo da mi potvrdi neko da je to - to, pa da se opremim i ja za akciju. :)

konektor.jpgODB3.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Može svakom Bravo-u da se pristupi, od godišta i modela zavisi čemu i preko čega. Čemu? Vidite preko spiska iznad, pominjano već više puta. Preko čega? Obd - ako ga ima onda je na tom mestu na kom je i prikazano na slici (odmah ispod otvora za osigurače)

ODB3.jpg

ili 3-pin konektor koji je obično pod haubom ali za pristup preko njega je potreban fiatov tropinski adapter.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, procitao sam sve, od pocetka do kraja ;-)

Znaci, ako kupim ovaj OBDII CAN BUS-US, onda ce mi trebati i ovaj Fiat 3 pin OBD to OBD2 kabl da mogu obrisati gresu na airbagu?

Ili se moze u kucnoj radinosti ovaj OBD to 3 pin napraviti ili sl?

Software sam vec skinuo ;-).

I nekada prije par mjeseci sam kontaktirao ovog lika, sto proizvodi UniDiag, i rekao mi je da sve ukupno (OBD2 i 3-pinski kabl) kosta 50 eura plus 3 eura postarine.

Hvala

Edited by Luka

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^^ To kupiš i ništa uradio nisi, ne znam jesi li ti samo izvrteo strane ili si detaljno čitao? Ali očigledno da ti je puno toga promaklo.

Da bi obrisao grešku na airbagu treba ti vag com, ali prepravljen da to može da čita. Nema da se kupi prepravljen, moraš ga sam prepraviti. I druga stvar, ta greška se nije slučajno pojavila ako kvar i dalje postoji nećeš moći da je obrišeš.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma citao sam ali je sve zakompikovalo se u jednom momentu, nejvjerovatno ;-).

Elem, ma dao sam ja jednom 25eura za djagnostiku pa su mi rekli da mi kablovi nisu dobri koji idu od sjedista do centrale i da se moraju zamjeniti, a kada to uradim da opet dodjem. Tako bi ja mogao u nedogled davati po 25 eura. Kablove sam zamjenio, zato mi je ovaj nacin mnogo jednostavniji i jeftiniji.

E sad, da li takav prepravljen Vag com moze citati (pored airbaga) i abs kao i motor ili mi zato treba OBDII CAN BUS-US?

Vido sam ja da se moraju premjestiti konektori i pinovi, to nije problem. Ako bi se moglo kvalitetno uputstvo napisati za sve nas, to bi bilo extra.

Znaci, trebaju mi sledece stvari:

1. VAG COM OBDII KKL

2. Fiat 3 pin OBD to OBD2

Edited by Luka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Možda moje pitanje nije pravo za ovu temu ali ipak se problem navezuje na diagnostiku. Problem je sljedeći: odkad sam priključio svog Punta 1.3 mjet na domaću diagnostiku mi kad upalim avto svjeti ikona motora u crvenoj boji, nego u žutoj! Isprobao sam izključiti akumulator ali nije bolje. Diagnostika ne kaže nikakve probleme.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ta lampica "check engine" svetli žutom bojom. Nikad nije bila crvena to ti samo učinilo. Neki kažu da je narandžasta boja - kako ko gleda, ali nemoj se uznemiravati sve je u redu sa bojom. Naravno, upali se po kontaktu i kada startuješ motor ona se ugasi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znam, da je naranđaste/žute boje ali sada, poslije diagnostike mi svijeti u crveni boji, kad stavim u kontakt. Znam, da nije ništa narobe ali ipak brinem jer je boja drugćija.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisi razumeo, to je lampica sa samo dva kontakta (on-off) i nema mogućnost promene boje, samo radi ili ne radi. Boja je fiksna i uvek ista. Ako nemaš šemu (Autodata) staviću ti ovde.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas opet probao da nakacim ELM327 BT i uspeo. Ne znam kako nisam mogao ranije :rolleyes: . Otisao na pretragu uredjaja, nasao pod nazivom OBDII instalirao se na port25. Posle toge na FES-u sve uspeo da iscitam kao i sa USB ELM327. Probao i sa scanmasterom i isto sve radi (samo mogu motor da iscitam sa SM). Isprobao i u voznji i sljaka odlicno :thumbup: Evo neko uputstvo za povezivanje, mozda nekom zatreba.

image.jpg image.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisi razumeo, to je lampica sa samo dva kontakta (on-off) i nema mogućnost promene boje, samo radi ili ne radi. Boja je fiksna i uvek ista. Ako nemaš šemu (Autodata) staviću ti ovde.

Ne razumjemo se baš dobro. Ja mislim ovi lampicu

Teaser3.jpg

koja je na slici u žutoj boji. A od kad sam ja auto povezao sa kompjuterom mi ova lampica svjeti u crvenoj boji - ako ne vjeruješ možem napraviti sliku.

I danas se mi dogodilo nešto čudno. Izvinite ako nije primjerno za ovu temu. Vozio sam po avtoputu in stavio u 5. prestavu i oko 2000 obrata mi avto cuknio in uklopila se crvena lampica motora na armaturi. Avto nije kazao nikakvih problema... Dobio sam errorje:

- P0683 - Preheating glow plugs signal - Invalid signal

- P0520 - Oil pressure switch - Invalid signal

- P1196 - Fuel pressure temporary error - Signal high

- P1191 - Fuel pressure - Invalid signal

- P1197 - Fuel pressure test - No signal

Šta znače? Vidjet ću sutra ako se problem ponovi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

danas promenio diff. pressure senzor videcemo da li je to resenje. evo dva pdf sve o raznim bosch senzorima, kataloski brojevi, fabricke vrednosti itd...

http://rapidshare.com/files/438796333/sensors_mappressure.pdf

http://rapidshare.com/files/438796998/Sensoren_fuer_Kraftfahrzeuge_DE.pdf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stigao jutros ELM327 (1.4 firware). Hvala Dovla! :)

Prikljucio sam na moju mahinu (Bravo 1.2 16v 2001) i radi savrseno u kombinaciji sa FiatEcuScan 2.5 (preuzet odavde - hvala Banetu za linkove koje je kacio :)). Ocitao sam greske koje su me mucile. Kasnije cu da okacim skrinshotove pa da protumacimo. Zadovoljan sam i kilometrazom koju sam ocitao.

Pozdrav!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...