dellas 1556 Posted January 19, 2017 @Zunto: Ne mora da bude , kako kome lezi, ja obozavam peticu imao sam prvo trojku pa petardu pa opet trojku, jer mi vise lezi. ///M5 je preskup za odrzavanje u SAD, ali ako imas mogucnosti naravno samo napred. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sreten91 12 Posted January 19, 2017 Zunto, slazem se sa tobom. Petica je petica i duplo bolji, luksuzniji i udobniji auto. Ali, ja na ovo gledam iz drugacije perspektive. E39ku nisam ni pokusavao da prodam i slucajno mi je naisao neki blesavi matori koji je hteo da kupi jedan od mojih prethodnih kola. Provozao je, ja mu ispricao sve sto sam uradio, on se odusevio i ponudio mi 10k za njega. Ja jesam nju skroz sredio, ulozio puno para u nju i ne trazi nista vise, ubedljivo najbolji auto koji sam imao i gde sam uzivao u svakoj predjenoj milji. Veruj mi da ne zelim da je prodam. Ali, takvu ponudu nema nikad opet da dobijem. Ipak je to 15 godina star auto sa 235k kilometara, doduse verujem da ce pregaziti jos toliko. S druge strane, ne znam koliko si pratio prethodne postove, ovo nije obicna trojka, vec trojka sa Performance paketom iliti ZHP. Pravljen samo za Americko trziste i ovo je 1 od 140 primeraka u ovoj varijanti (boja, operma...). Ubacili su drugaciji motorni kompjuter i specijalne bregaste koje su podigle snagu M54 motora za 10KS, sa 228KS na 238KS. Obrtaji su podignuti za 300 i crvena linija je na 6800rpm. Takodje kraci odnos brzina i specijalni kraci diferencijal. Spolja ima M-Tech II Body Kit, crne high gloss lajsne oko prozora, spojler na gepeku. Ceo auto je spusten sa tvrdjim oprugama i tvrdjim amortizerima, specijalne viljuske sa jacim kuglama i negativnim nagibom tockova. 18" M Style 135 felne sa prednjim 225/40 R18 i 255/35 R18 zadnjim gumama. Iznutra ima Silver cube lajsne, crno nebo, volan presvucen alkantrom, alkantara oko rucice menjaca i rucne kocnince i malo drugacije cajgere, itd... Od 0 do 100km/h ubrzava za 5.6 sekundi. Platio sam ga manje nego sto cu prodati e39ku i uloziti oko 2k u njega da bude po mom ukusu i opet cu biti u plusu, a dobio sam auto sa 50k milja manje i 3 godine mladji. Ovaj primerak kad ga sredim, vredice 12-13k bilo kad. E39 M5 je i meni velika zelja, ali to nije auto koji se vozi svaki dan. Kako stvari stoje, najverovatnije se vracam za Nemacku za sad i planiram ovo cudo da povedemsa sa sobom. Bice jedinstven jer Evropa nije dobila ovakvu trojku, najbilizi je Club Sport, ali nema ZHP motor, izduv, diferencijal... Plus Kalifornijski auto bez tackice redje ispod i koji nikad nije video sneg. Planiram da mi bude skupa zanimacija. Bar tako stvari stoje za sad. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted January 19, 2017 Alal vera. Samo napred. Quote Share this post Link to post Share on other sites
silenci 2337 Posted January 20, 2017 svaka cast,znaci ova trojka je vrh samo M3 je jaci jel, pa sta ces u svabiji kad tamo u dalekoj Kaliforniji uzivas Quote Share this post Link to post Share on other sites
zunto 517 Posted January 20, 2017 Sve znam sto se trojke tice, samo cu ti reci da proveris oko homologacije jer postoje razlike za USA i EU trziste.Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
voodoons 349 Posted January 20, 2017 Za nemačku mu neće trebati homologacija...Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
stefankmn 164 Posted January 20, 2017 svaka cast,znaci ova trojka je vrh samo M3 je jaci jel, pa sta ces u svabiji kad tamo u dalekoj Kaliforniji uzivas343hp malo je jaci Sent from my SM-G935F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
m1hajlo 3 Posted February 3, 2017 Kao violina Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sreten91 12 Posted February 3, 2017 Sprema se für die Autobah. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lj_ubica 78 Posted February 3, 2017 Na poslu sam, citam, uzivam... Nisam u Srb trenutno Sent from my Lenovo A5000 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 20048 Posted February 3, 2017 13 hours ago, Sreten91 said: Muzika za usi Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sreten91 12 Posted June 24, 2017 Jedan teaser Sent from my SM-G935F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ostoja-91 0 Posted June 24, 2017 Kao što sam rekao,ovde nikad nije dosadno xD Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 799 Posted June 24, 2017 Teaser za nove gume? Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted June 24, 2017 Ja vidim M5 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 738 Posted June 24, 2017 Ofarbao covek kola i stavio stiker?Sent from my SM-A510F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted June 24, 2017 4 minutes ago, Bingodalton said: Ofarbao covek kola i stavio stiker? Sent from my SM-A510F using Tapatalk Ahahha, da, a pozadi je metnuo doboše ofarbane u crveno. Pa nije to ganci tjuning jbg. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dezurni 399 Posted June 24, 2017 Kao da mi se u odsjaju čini neki nemački krajolik.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
DraganUS 450 Posted June 24, 2017 (edited) Bas sam juce prolazio kroz Santa Barbaru, trebao sam da svratim do tebe. Jel ti radis u The Bistro at Bacara? Edited June 24, 2017 by DraganUS Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sreten91 12 Posted June 24, 2017 2 hours ago, Bingodalton said: Ofarbao covek kola i stavio stiker? Sent from my SM-A510F using Tapatalk 520i 1 hour ago, Dezurni said: Kao da mi se u odsjaju čini neki nemački krajolik.... Ubo si ga - Nürburgring, Deutschland. Evo jos koja. 47 minutes ago, DraganUS said: Bas sam juce prolazio kroz Santa Barbaru, trebao sam da svratim do tebe. Jel ti radis u The Bistro at Bacara? Nazalost, nisam vise u Murici. Skoro sam zapoceno novi posao u Berlinu. Bistro je restoran u sklopu resorta, za Bacaru sam radio, ali ne u restoranu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
DraganUS 450 Posted June 24, 2017 (edited) E jbg, daleko Amerika od Srbije. Svabija u kola i kuci si. Sta radis u Svabiji? Edited June 24, 2017 by DraganUS Quote Share this post Link to post Share on other sites
dellas 1556 Posted June 27, 2017 Ho ho ho, pravi ///M5 - kapa dole! Svaka cast, ovo je siguran sam svima nama san. A koliko si bimera promenio i kakvog dara imas za trgovinu, zasluzio si ovakvo vozilo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sreten91 12 Posted June 27, 2017 (edited) Hvala Dellas! DraganUS, nije meni udaljenost bila problem, meni je Santa Barbara raj na zemlji. Isto sto i tamo, IT odrzavanje mreza i sistema. Inace, da dam zakljucak za ZHP-a. Plan je bio, kao sto sam rekao, da ga dovedem sa sobom u Nemacku, ali se to nazalost nije desilo. Dok bi platio sve penale, dazbine i takse za uvoz auta u Nemacku iz Amerike, kostao bi me previse para tako da sam u zadnjem trenutku odustao i prodao ga. Mada, sad kad pogledam ponudu za 330Ci i generalno ostale modele u Nemackoj, vredio bi muke i para s obzirom da nalazim samo precenjene rdjave kante ovde. Za kratko vreme koliko sam ga imao, kompletno sam ga sredio jer sam planirao dugo da ga zadrzim. Pocevsi od distancera i novih Michelin PSS guma. Kompletno sam ga mehanicki istresao, nov rashladni sistem, preradjen Vanos, dihtung ventila, svi filteri, kaisevi, spaneri, svecice, silen blokovi.... Novi TSE3 Corsa auspuh, koji je ubedljivo najbolji lonac koji se moze uzeti za e46 M54 motor. Zvuk imate koji post iznad. Zatim sam otkrio da su zadnji amorti procureli i nikakvu odbojnost nisu imali, pa sam odlucio da odem korak dalje i zamenim sva 4 amortizera sa fantasticnim Koni FSD amortizerima. Reklamiraju ih kao amorte koji superiorno drze auto na putu bez da ugrozne udobnost voznje (FSD - Frequency Selective Damping). Odusevio sam se kako su transformisali auto, na autoputu je bio udoban koliko i moja e39ka, a u istovreme pruzao izuzetno drzanje u krivinama. Svaki moj sledeci auto ih mora imati! Dalje. Kako sam presao iz udobne e39ke u e46 sa sportskim sedistima bez lumbalne podrske, sedenje u kolima vise od pola sata je bio pravi problem za moj donji deo ledja. Onda mi izlete odlicna sedista iz e46 M3 po povoljnoj ceni, koja su bila elektricna sa memorijom, grejacima, lumbalnom podrskom i podesavanje bokova sedista. Milion puta udobnija od standardnih sport sedista. Bilo je tu jos dosta sitnica kao Andriod navigacija, Bosch brisaci, original gloss black performance bubrezi za haubu... I posle svog tog truda, napravio sam za sebe savrsen 330Ci koji bi mogao voziti ceo zivot i ne bi mi dosadio. Tako da sam bar malo uzivao u autu i voznji po planinskim putevima iznad Santa Barbare. Detaljno ciscenje i poliranje farbe, i slike koje su ga prodale. Srecom, manje vise sam izvukao pare koje sam ulozio i bio na nuli. Kupio ga je klinac koji je sveze izasao sa koledza i ovo mu je bio poklon od roditelja. Mislim da jos nije svestan koliko je dobar auto dobio. Ostao sam u kontaktu s njim i prezadovoljan je masinom. To je to sto se auta tice i Kalifornije, bar za sad. Novu masinu cu predstaviti u novoj temi. Edited June 27, 2017 by Sreten91 Quote Share this post Link to post Share on other sites
dellas 1556 Posted June 27, 2017 Znam kako ti je, i ja sam usrecio jednog klinca svojim bivsim 330, covek mi skoro svaki dan salje poruke klipove i sl, to je neka uteha da je u rukama nekog koga cini srecnim. A koliko god bio dobar 330i, prijatelju ti sad vozis M5 Quote Share this post Link to post Share on other sites