Jump to content
FAS Euroauto Goran
stefanan

1.4 16v TJet motor - održavanje / iskustva

Recommended Posts

Ja imam grande punta 1.4 tjet 88kw.Kod mene je 3 godine..selenia 5w40 KPI, oko 12 eura ili 25 maraka je litar ulja.

 

veliki servis u Banjaluci je oko 500maraka,svijecice su oko 16 eura komad,gume fabricke su 17-ke, 205/45/17 jedna guma je oko 150 eura-prava guma koja moze biti 5godina.auto leti ali i trosi.zamjerka sto su u kabini bučni,nedostaje mu 6 brzina a mozda i 7-ma.i eletronika im je problem,sijalice,esp pogotov kad je kisa,vlaga stalno izbaciju gresku neku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam sada uzeo GP 1.4 t -jet. Kasnije sam nasao na sajtu Petronas oil, ima spisak automobila za koja su njihova ulja preporucena. Znaci za 1.4 T-jet 5w-40 K Pure Energy ACEA C3 i stane 3.2 l a ne kao sto pise 2.6 l. Litar 1150 din

Share this post


Link to post
Share on other sites

imas u servisnoj knjizi, na haubi koje ulje,koju rashladnu tecnost,ulje za kocnice..meni uvijek stane 3 litre,i ulje mijenjam na 9000-10000km.ulje je kod vas jeftinije,to je oko 10 eura.ja ga kupujem u ovlastenom servisu FIAT.elektronika mu je cista 0.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da nije tvoj GP iz poplave? Nisam čuo da se nešto ljudi žale na elektroniku u GP. Možda nisam upućen, pošto ne pratim dešavanja oko GP. 

P. S. 

Kolika ti je potrošnja, i sa kojom prosečnom brzinom, koliko po bordu a koliko realno?

Edited by marko.jovanovic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prijatelju ja sam svog uvezao iz Italije prije 3,5 godine,izgleda nisi ti čitao forum bas,to su njihove mane,nedostatci koje se pokazuju kod GP.vjeruj mi.

Potrosnja moja procjena je 10litara po gradu,vozim ga 4 po gradu,bord nikad ne gledam jer po gradu pokazuje da trosi kao lud..isao sam na more u Hrvatsku i kroz Bosnu to je brdo,krivine,ma auto leti,ako se razumijes od Banjaluke do Bosanskog Grahova ima 180 km ja sam potrosio 14 litara,nisam mogao vjerovati.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li postoji neka druga razlika izmedju motora 1.4 90KS i 1.4 T-JET 120 KS koji ide u Bravo osim turbine?

Posto je plivajuci zamajac za t-jet i na koliko strada?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Иди в задницу, чуть со стула не упал. 

Ajmo dalje, da li je skuuupa turbina :D

I ono čuveno, to ima turbo, to troši :P

Edited by marko.jovanovic

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 7/7/2016 at 0:49 PM, Milutin-NS said:

O ooooooo, poceo napad najveceg neprijatelja u СРБА i na tjet motorima... :(

 

Kome smeta jak T-jet motor? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 7/7/2016 at 0:49 PM, Milutin-NS said:

O ooooooo, poceo napad najveceg neprijatelja u СРБА i na tjet motorima... :(

 

Uz dizne, turbinu i promaju - definitivno je plivajuci zamajac jedan od najvecih :P .

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 7/7/2016 at 0:49 PM, Milutin-NS said:

O ooooooo, poceo napad najveceg neprijatelja u СРБА i na tjet motorima... :(

 

Da nije "najveci neprijatelj" gradjana evropske unije, ne bi prodavali kola cim se primeti da je isti na izdisaju i onda ih mi kao takve kupovali ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 7/7/2016 at 1:01 PM, marko.jovanovic said:

Иди в задницу, чуть со стула не упал. 

Ajmo dalje, da li je skuuupa turbina :D

I ono čuveno, to ima turbo, to troši :P

 

Valjda bar ljudi na forumu znaju da TB trose manje od klasicnih - atmosferskih benzinaca :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 7/8/2016 at 10:05 PM, chiki said:

Da nije "najveci neprijatelj" gradjana evropske unije, ne bi prodavali kola cim se primeti da je isti na izdisaju i onda ih mi kao takve kupovali ;)

 

Za*ole njih za deo od 400 ili vise EUR, nije to za njih trosak u visini prosecne plate. Nego nakon 5 godina prebace lepo du*e u novi auto od 20K evrica :) .

A kako ko ume da odabere - moze brzo da te klepne po usima, a mozes i slatko da se navozas bez ikakvih problema. Tako da nema mnogo razloga za brigu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije to tamo trosak od 400eura vec cesto i do 2000e, jer originalni set zamajac i kvacilo ide i kod nas do 1000e, a preko je i radni sat preko 100e, tako da je ta neka cena, neisplativo na autu kojem je to dobar procenat trenutne vrednosti.

 

Recimo u nemackoj odrzavanje auta u tiptop stanju kosta dosta, a kod nas se cesto odrzava samo da se kotrlja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Apsolutno se slazem, samo sto je poenta posta bila - njih uglavnom za*ole i koliko kosta i u kakvom je stanju i koliko jos moze da tera - vecinom ionako prebacuju bu*u u novi auto nakon par godina, opet na lizing i tako u krug. A njihovi "oglodci" stizu kod nas, pa kako se kome zalomi u odabiru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Razumemo se :) moja poenta je bila da mi nismo nista ni bolji ni gori od njih - oni kalkulisu kad je bolje da prodaju auto a mi gledamo da saznamo sto vise preko foruma i kalkulisemo da kupimo sto bolji auto sa manje iznenadjenja  za manje para :D.  Ovo definitivno nije strasna stavka za t-jet ...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gledam oglase i aukcije pa naidjoh na Lanciu Deltu 1.4 MultiAir 140ks. Citam po drugim forumima da su ovi motori imali problema sa MultiAir jedinicom. Valjda se mora biti oprezan sa vrstom ulja  i skratiti interval zamene posto ova jedinica koristi ulje iz motora. Stradaju nakon 30k-60k km. Tu je i neki mali filter ulja koji uopste nije ukljucen u servisne intervale. Nova jedinica je oko 600 EUR. Nigde ne mogu da nadjem da li je u naknadnim revizijama to sredjeno?

 

  Mozda je vreme da otvorimo odvojenu temu osim ako sam bio smotan da pronadjem postojecu.

Edited by chiki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trebalo bi sledece nedelje da postanem vlasnik Fiat Bravo 1.4 T-jet 120ks uvezenog iz Svajcarske. Kad bude registrovan predstavicu ga na forumu.

Nasam sam uputstvo na srpskom ovde na forumu i tamo pise da se ulje (5w-40) i svecice menjaju na 20.000 km.  Da li je taj period za ulje predugacak ? A za svecice prekratak?

Kakva su iskustva ?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iskustva su ... takva da ih nema. Mnogi su trebali iskljucivo 1.4tjet da kupe pa nekako...nisu :D

Prati plan odrzavanja kako je fabrika propisala. Interval za ulje skrati na pola slobodno. Videces i sam kako se ponasa :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

inace, plan odrzavanja u svajcarskoj je takav da se servisi rade na 30.000 km :)

Edited by chiki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...