Jump to content
FAS Goran
Markobgd

Lancia Ypsilon 1.2 8V 44kw

Recommended Posts

Kupljen dihtung dekla i gumica razvodnika. Ceh 360 + 80dinara:lol:

IMG_20161116_152412.jpg

Takođe sam uzeo i Textar odmašćivač u spreju. Dobro se pokazao, 240din komad

Danas rešeno i svima poznato slinavljenje na ovom 1.2 motoriću. 

IMG_20161117_094145.jpgIMG_20161117_095834.jpgIMG_20161117_113645.jpgIMG_20161117_154307.jpg

Nisam slikao ništa između rasklapanja i sklapanja pošto sam se zamastio. Generalno i nema šta da se vidi. Imao sam sreću da je još uvek fabrički dihtung bio na njemu pa nisam imao šta da gulim i stružem od diht mase, sano sam prebrisao krpom

Sledeći put će biti ohoho za struganje:D

Mazao sam sa takođe Victor Reinz masom i glavu i poklopac kao i sedište gumice razvodnika. Nadam se da sam za duži vremenski period rešio predmetno.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uh poznata rabota vise puta sam menjao,ti dihtunzi su dzabalesku ali tako I traju.Nego sto je uredan motorni proctor svaka cast:thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Markobgd said:

A jbm mu mater. Skuplji nije bio da se kupi. 

Valjda će da potraje. Nije da je neki posao zameniti al jbg.

Nema skuplji trazio ja vise puta ovaj se posle nekog vremena stvrdne ko vojnicke carape.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da se ovde zahvalim kolegi @Axic na ključu za točkove koji mi je poklonio.:thumbup:

Kad sam promenio šrafove za točkove zbog alu felni (opet poklon ali od @bglion:thumbup:) ključ koji je došao uz auto 19" nije više odgovarao pa je kolega priskočio u pomoć sa 17".

 

Uzete i patosnice gumene danas u Metrou. Domaća proizvodnja model "Una" za 980din.

Deluju više nego dobro za te pare. 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mare, kad ti vec izlazis u susret kad god zatreba ovo je najmanje sto sam mog'o da uradim. :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mare, kad ti vec izlazis u susret kad god zatreba ovo je najmanje sto sam mog'o da uradim. 

Pretrg'o si se... Mogao si i jelkicom da mu se odužiš

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahahaha, kak'a ku..c jelkica.

Odveo me i Uradi sam da pogledamo nešto. Uze neku tečnost za stakla, prođe kroz kasu viče kasirki ovaj iza plaća:huh:

Dok ja namirih račun on se već otkucao u garaži, isparkirao i izašao na pravac ka Miljakovcu:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stiglo od braće nam kosookih

IMG_20161209_182036.jpg

8m za 4,6dolara. Imalo za sve četiri i ostalo da se zameni na bar dve ako se otkine/ošteti. 3M lepljiva traka sa zadnje strane koja rekao bih drži baš dobro, još kad ukrti do proleća biće tip-top! Oblikom baš prati krivinu ruba fele.:thumbup:

IMG_20161209_190705.jpgIMG_20161209_190840.jpgIMG_20161209_190825.jpg

IMG_20161210_133123.jpgIMG_20161210_133131.jpg

Sviđa mi se kako je ispalo. 

Vraćeno u magacin do proleća:thumbup:

IMG_20161210_133336.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Počeo termostat da za.ebava u zadnjih desetak dana. Greje u kabini dobro ali nikako da dobaci do radne temperature.

Uzeh Vernetov termostat za 750din i Victor Reinz pastu 680din za svaki slučaj (a i valja je imati pošto stalno nešto čačkam).

IMG_20170104_124218.jpg

Zamenih danas bez velikih muka a uz par saveta kolege @Dezurni. Hvala momče :D

Kako sam radio napolju kao i obično a prilike nisu baš za zalegati rešio sam da probam zamenu bez ispuštanja antifriza iz sistema na donjem crevu hladnjaka već sam pristupio sledećem.

Parkirao tako da mi pad auta bude na kontra stranu od termostata, poskidao akumulator i njegovo postolje, podvukao debelu zdravu kesu ispod creva na termostatu i po odvijanju šelne to malo sadržaja ispustio u istu:)

IMG_20170105_085941.jpgIMG_20170105_085946.jpgIMG_20170105_090006.jpgIMG_20170105_090020.jpg

Evo koliko je malo sadržaja isteklo napolje;)

IMG_20170105_090348.jpg

Skinuo stari termostat, očistio mesto gde naleže sa finom šmirglom, namazao tanko pomenutu pastu, takođe je namazao i na telo termostata novo i po postavljanju dihtunga namontirao i sve dobro zategao.

IMG_20170105_092224.jpgIMG_20170105_092241.jpgIMG_20170105_092255.jpg

Nasuo antifriz preko maximuma, odvio čep na hladnjaku i na crevu ka kabini, dunuo u cev za sipanje antifriza o nakon što je potekao čist na ozrakama iste zatvorio i startovao motor. Još malo po postizanju radne temp izluftirao na čepu na crevu, sačekao da uključi ventilator hladnjaka i to je to

Radna gde i treba a u kabini greje kao nenormalno.

IMG_20170105_102213.jpg

Idemo dalje!:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...