Jump to content
FAS Euroauto Goran
N.N.

Jeep Compass/Patriot

Recommended Posts

Hyundai Tucson, Škoda Qaroq, Seat Ateca, VW Tiguan... svi imaju jaki dizel u kombinaciji sa AWD pogonom. 

 

Ja bih uvijek uzeo radije tu komninaciju nego pomodni mali TB motor i hibrid. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
42 minutes ago, Elra said:

Škoda Qaroq, Seat Ateca, VW Tiguan...

...kao što znaš, sve je to 1 auto.

 

Inače, možeš lako pogledati šta su drugi u tom segmentu (gde pripada Jeep Compass) uradili, npr:

- Peugeot je iz 3008 izbacio veći dizel iz ponude (2.0 sa 180 konja) i ostala je samo jedna dizel opcija - 1.5 sa 130KS. 

- Toyota C-HR nema nijedan dizel u ponudi.

- Novi Nissan Qashqai, koji izlazi do kraja ove godine, neće imati nijedan dizel u ponudi (slobodno onda povući paralelu i sa novim Renault Kadjar).

- Volvo XC40 nema više nijedan dizel u ponudi...

 

Imajući sve ovo u vidu, u tom segmentu nemati uopšte dizel u ponudi, ili imati samo 1 dizel motor, nije nikakav poseban specijalitet Jeep-a sa svojim Compassom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bas zbog toga Compas je trebao da ima 2.0 TD sa 4x4 pogonom. To je njihov specijalitet. 

Sta bi ti prije kupio 1.3 4xe ili 2.0 TD AWD? 

 

Koliko god novinari forsirali male TB motore u kombinaciji sa hibridima racunica na kraju ispada nepovoljnija u poredjenju sa klasicnim motorima. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 minutes ago, Elra said:

Sta bi ti prije kupio 1.3 4xe ili 2.0 TD AWD? 

1.3 4xe.

U odnosu na 2.0 MJet, pogon 1.3 GSI 4xe daje više KS, više Nm, takođe pogon na svim točkovima, a za po gradu može i samo na struju da ide par desetina kilometara sigurno.

 

Pojedinačne (tvoje ili moje) preferencije su jedno...a, stvarnost je mnogo šira od nekoliko pojedinačnih primera. Očigledan je pravac kojim idu dizel motori u autoindustriji.

Jednim delom dizelaši idu tim putem i jer ih kupci više ne žele kao pre 10-20 godina.

 

 

Edited by neshaoct

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dodajem CX5, X1, GLA, Q3, Sportage, Kuga... imaju TD motor i 4x4 pogon

 

Ne bih rekao da ih ne zele vec im je uskracen izbor. 

Kod 4xe pogona i sl rjesenja ako nema struje nema ni pogona na zadnjoj osovini. 

 

El. pogon je nepraktican za vecinu kupaca jer ljudi zive u zgradama gdje nema punjaca u dvorištu. Punjenje traje dosta duze od sipanja nafte/benzina na pumpi. I nikada nece postojati energetska mreza sposobna da opsluzi domacinstva, industriju i baterije za el vozila i hibride. 

Tehnologija vodonika je nesto drugo i prvi bih kupio takvo vozilo. 

Ovako danasnja auto industrija je izgubila kompas pocetkom prosle krize (2008/09) i na silu uvodi promjene samo da se nesto promijeni. 

Naravno to je samo moje misljenje. 

 

Edited by Elra

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koja vrsta automatskog mjenjača ide u 4xe Compass? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Dok ima struje za baterije odličan 4XE pogon.

Share this post


Link to post
Share on other sites

emisijaSATyoutubelogonovi.jpg Emisija SAT: Jeep Compass

 

U svetu automobila, naročito među mnoštvom SUV modela, Jeep je nesumnjivo koji je uspeo na najbolji mogući način da iskoristi svoj identitet koji, već na prvi pogled na bilo koji od njegovih modela, stvara osećaj slobode i želju za avanturom. Vozili smo Compass, a ovaj automobil nije klasičan Amerikanac, pre svega zato što modeli namenjeni za EU se i prave u Evropi, tačnije u Italiji.

Na testu je sa novim 1.3 benzincem (4 cilindra) sa 150 konja:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

automotovisionHR.jpg Automotovision.hr: Jeep Compass

 

Novi Jeep Compass 4xe, uz model Renegade iste oznake, prvi je elektrifikovan model marke Jeep - 1.3 PHEV 240KS S 4Xe:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

mobilautotv.jpg MobilAutoTV: Jeep Compass 1.3

 

Jeep Compass je debitovao sa novim 1.3 turbo-benzinskim motorom sa dva nivoa snage (130 KS ili 150 KS), što povećava optimizaciju potrošnju goriva i obezbeđuje manje emisije štetnih gasova i povećava performanse. Prvi put Compass ima pogon na prednje točkove uparen sa automatskim Dual Dry Clutch Transmission (DDCT) menjačem, koji je bio u našem vozilu, i novim ''Sport'' režimom vožnje:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

AutoservisEmisija.jpg AutoservisEmisija: Jeep Compass 4XE

 

Jeep sve svoje hibride okiti oznakom ''4xe'' - za sada Renegade i Compass.

Osnova pogona za Compass je 1.3 turbo-benzinac koji može imati 130 ili 180 konja, plus jedan elektromotor napred, plus još jedan elektromotor pozadi između točkova, dok je baterija (11.4 kWh) ispod zadnjih sedišta. To u praksi znači da ima pogon na svim točkovima i da mu nije manji gepek (zato što je postao plug-in hibrid) jer baterije nisu u njemu. Samo na struju može da pređe do 50 kilometara, brzinom do 130 km/h. Može se puniti preko klasične kućne utičnice, ili regenerativno od energije koja se stvara kočenjem, kao i preko bržeg punjača.

 

Auto ukupno ima 190 ili 240 KS, zavisno da li je jača ili slabija varijanta benzinca kao osnova. Elektromotor daje 60 konja.

Elektromotori daju 250 Nm obrtnog momenta, a benzinac još 270 Nm. Naravno, ne možete istvoremeno imati 100% obrtnog momenta od obe vrste pogona, tako da auto nema prosti zbor obrtnog momenta koji daju njegovi motori. Koliko snage imate najbolje ipak govore njegove cifre jer Compass uhvati stotku za 7.5 sekundi i može sve do 200 km/h - drugim rečima, nećete sa ovim plug-in hibridom stvarati kolone na putu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...