neshaoct 9592 Posted July 5, 2018 Kao što reče @N.N.: Fiat 500X facelift Osim restilizovanog Jeepa Renegade koji je nedavno promovisan na sajmu u Torinu, kompanija FCA je pripremila i blago obnovljenu verziju njegovog rođaka - Fiat 500X. Restilizovani 500X se očekuje veoma brzo, što potvrđuju i ove slike nastale na placu jednog italijanskog dilera. Fotografije pokazuju izmenjeni zadnji deo (nova svetla i branik), alu točkove novog dizajna, doterani prednji deo vozila (maska, branik, kućišta svetala), kao i modernizovanu unutrašnjost (kvalitetniji materijali i revidirani infotainment sistem, uz Apple CarPlay i Android Auto). Dosadašnji 500X je inače bio dostupan u City look ili Off-Road look izdanju, sa gamom benzinskih i dizel motora, sa manuelnim i automatskim menjačima, kao i sa prednjim ili pogonom na sva četiri točka. Budući da je obnovljeni Jeep Renegade dobio i osveženu gamu motora, verovatno će to dobiti i 500X facelit. Ovo podrazumeva nove benzince, i to 1.0 litarski trocilindrični agregat sa 120KS/190 Nm, kao i 1.3 litarski četvorocilindraš dostupan u verzijama sa 150KS/270 Nm i 180KS/270 Nm. Novi benzinski motori zadovoljavaju Euro 6/D standarde i poseduju GPF filter (Gasoline Particulate Filter). Kao i kod Jeepa Renegade, i ovde se očekuju unapređeni sistem za automatsko parkiranje (Automatic park assist - park sense), unapređeni sistem za upozorenje na mogućnost čeonog sudara (Forward Collission Warning-Plus), adaptivni tempomat, sistem za nadzor mrtvog ugla (Blind-Spot Monitoring) i sistem za upozorenje od presecanja putanje otpozadi (Rear Cross Path Detection). preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
bane1321 6010 Posted July 6, 2018 @N.N. Jel su stavili one high tech donošenje pozadi, kao na Tipu?? Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted July 17, 2018 Meni ovo stvarno nije jasno. Ni press materijala nema, a već je bio media day. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dach@ 4904 Posted July 18, 2018 Šta mu znači onaj filter GDF za benzince da to nije neko biiip kao za dizele PDF Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 991 Posted July 18, 2018 jedino je biip ako auto ne izlazi iz grada a presao je vise od projektovanog broja Km. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 8, 2018 Prvi utisci: Fiat 500X City Look 1.6 Fiat je od starta modela 500L napravio dosta varijanti ovog modela baziranoj na istoj platformi. Tako se par godina nakon lansiranja modela koji se pravi kod nas u Kragujevcu, na red došao i model 500X. U eri krosovera i svih mogućih ''džipolikih'' oblika, ovo je bio sasvim očekivan i logičan potez. Fiat 500X se pravi u SATA fabrici (grad Melfi) u Italiji. U poređenju sa 500L modelima, spolja 500X najviše podseća na 500L Trekking varijantu, najviše zbog ''pojačanih'' plastičnih rubova. U stvari, na prvi pogled svi ovi modeli su kao ''jaje jajetu'', pa je potrebno pažljivo zagledati sve detalje. Možda i najbitnije, gornji deo karoserije je drugačiji i kraći nego kod 500L, pa i to daje bolju liniju. Uglavnom, sve ove varijacije doprinose da 500X izgleda primamljivije za oko. Ovo su potvrdili i vlasnici starog 500L sa kojima smo pričali, pa je prvi utisak po pitanju dizajna pozitivan. Utisak ostaje sličan i kod enterijera, jer je i ovde napravljeno dosta korekcija koje kada se saberu prave veliku razliku. Pozicija sedenja i sama sedišta su bolja, što omogućava povećanju udobnost na nešto dužim relacijama. Logično, modernizovan je info-zabavni sistem uz promenu centralne konzole i pratećih tastera. Volan je kod 500X sada mnogo bolji, jer nije previše u retro fazonu. Centralni deo je isti kao i ranije, ali je obruč moderniji, a položaj tastera na njemu prikladniji. Što se tiče pogona, 500X se nudi sa pet opcija motora. Na testu smo imali najslabiju opciju - 1.6 atmosferac sa deklarisanih 110 KS. Na nekim tržištima ovaj motor nije ni u ponudi, što nagoveštava o mogućnostima istog. Problem je dosta nepovoljnom odnosu snage i potrošnje gorive, naročito u gradskim uslovima. Tako smo nakon prvog sedanja u 500X i vožnje kroz grad zabeležili potrošnju od preko 10 litara. Model koji smo imali na testu je bio u ''Lounge'' paketu opreme, što podrazumeva dosta toga. Automatski dvozonski klima uređaj, 17'' aluminijumske točkove, podešavanja vozačkog sedišta u lumbalnom delu, fin naslon za ruku, sedišta presvučena kombinacijom tkanine i veštačke kože, pomenuti infotiment sistem sa bluetooth podrškom i tako dalje. Aktuelna promo cena za ovaj model je 14.990 evra. preuzeto sa - nacionalnaklasa.com Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 9, 2018 Najavljen Fiat 500X facelift Mada je još prošlog meseca otkriveno kako izgleda obnovljeni 500X (zahvaljujući slikama nastalim na placu jednog italijanskog dilera), Fiat kao da se na to ne obazire pa je krenuo sa zvaničnom ''teaser'' kampanjom kojom najavljuje restilizovanu verziju ovog crossovera. Za sada je pred nama jedna zatamnjena slika koja pokazuje doterani prednji deo, ali promene će obuhvatiti i zadnji deo i unutrašnjost, kao i paletu motora. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 11, 2018 Fiat 500X facelift: prve zvanične slike Osim restilizovanog Jeepa Renegade koji je promovisan na poslednjem sajmu u Torinu, kompanija FCA je pripremila i blago obnovljenu verziju njegovog rođaka - Fiat 500X. Restilizovani 500X se očekuje veoma brzo, što nagoveštavaju i ove ''procurele'' zvanične slike. Automobil je dobio izmenjeni zadnji deo (nova svetla i branik), alu točkove novog dizajna, doterani prednji deo vozila (maska, branik, kućišta svetala), kao i modernizovanu unutrašnjost (kvalitetniji materijali i revidirani infotainment sistem, uz Apple CarPlay i Android Auto). Dosadašnji 500X je inače bio dostupan u City look i Off-Road look izdanju, sa gamom benzinskih i dizel motora, sa manuelnim i automatskim menjačima, kao i sa prednjim ili pogonom na sva četiri točka. Budući da je obnovljeni Jeep Renegade dobio i osveženu gamu motora, verovatno će to važiti i za 500X facelit. Ovo potonje podrazumeva nove benzince, i to 1.0 litarski trocilindrični agregat sa 120KS/190 Nm, kao i 1.3 litarski četvorocilindraš dostupan u verzijama sa 150KS/270 Nm i 180KS/270 Nm. Novi benzinski motori zadovoljavaju Euro 6/D standarde i poseduju GPF filter (Gasoline Particulate Filter). Kao i kod Jeepa Renegade, i ovde se očekuju unapređeni sistem za automatsko parkiranje (Automatic park assist - park sense), unapređeni sistem za upozorenje na mogućnost čeonog sudara (Forward Collission Warning-Plus), adaptivni tempomat, sistem za nadzor mrtvog ugla (Blind-Spot Monitoring) i sistem za upozorenje od presecanja putanje otpozadi (Rear Cross Path Detection). preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 28, 2018 Fiat 500X facelift i zvanično Osim restilizovanog Jeepa Renegade koji je promovisan na poslednjem sajmu automobila u Torinu, kompanija FCA je pripremila i blago obnovljenu verziju njegovog rođaka - Fiat 500X. O restilizovanom 500X je u proteklom periodu već bilo dosta reči, pa ovde samo najosnovnije. Automobil je dakle dobio izmenjeni zadnji deo (nova LED svetla i branik), alu točkove novog dizajna (od 16, 17 i 18 inča), doterani prednji deo (maska, branik, LED svetla), kao i modernizovanu unutrašnjost (kvalitetniji materijali, instrument talla sa 3.5-inčnim TFT ekranom, revidirani infotainment sistem sa 7.0-inčnim ekranom osetljivim na dodir, uz Apple CarPlay i Android Auto). Treba pomenuti da će kupcima na raspolaganju stajati ukupno 14 boja, među njima i nekoliko novih (kao što su metalik boje Italia Blue i Techno Green). Obnovljeni 500X je dostupan u Urban, City Cross i Cross izdanju (poslednja dva sa dodatnim zaštitnim elementima na eksterijeru), sa gamom benzinskih i dizel motora, manuelnim i automatskim menjačima, kao i sa prednjim ili pogonom na sva četiri točka. Italijanski crossover je dobio i osveženu gamu motora, a to podrazumeva nove benzince. To su 1.0 litarski trocilindrični agregat sa 120KS/190 Nm, kao i 1.3 litarski četvorocilindraš sa 150KS/270 Nm. Tu su i 1.6 litarski E-Torq benzinac sa 110KS, kao i tri turbo-dizel agregata (1.3 litarski MultiJet II sa 95KS/200 Nm, pa 1.6 litarski MultiJet II sa120KS/320 Nm i 2.0 litarski MultiJet II sa 150KS/350 Nm). U zavisnosti od motora, ugrađuju se sledeći menjači: manuelni sa 5 i 6 stepeni, DTC automatik sa 6-stepeni i 9-stepeni automatik. Naravno, u ponudi su i brojni bezbednosni i sistemi asistencije vozaču, od adaptivnog tempomata, sistema za nadzor mrtvog ugla, sistema za prepoznavanje saobraćajnih znakova, preko sistema autonomnog kočenja, automatskog paljenja svetala i brisača, zadnje kamere pa do sistema za održavanje bezbednog odstojanja i sistema za upozorenje o napuštanju i održanju vozila u kolovoznoj traci. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted August 28, 2018 @neshaoct Dobra vijest. 2.0 MJT osim što sada ima 150 KS ima maksimalni okretni moment na 1500 o/min. Do sada bilo na 1750 o/min. 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted August 28, 2018 On 8/28/2018 at 1:20 PM, N.N. said: Dobra vijest. 2.0 MJT osim što sada ima 150 KS ima maksimalni okretni moment na 1500 o/min. Do sada bilo na 1750 o/min. Sta ti kazes na ovo @Ivan ? Ocekujem da ga spuste i na laganih 1100rpm To je ono kad se prica svodi samo na brojke... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17683 Posted August 28, 2018 Videh, ali preskocio bih tu temu da opet slucajno ne budem pogresno shvacen. Apropo brojki, ono sto meni prvo upada u oko iz Nesinog posta (a caskali smo i na temi o novim FireFly motorima) - kako su novog GSE T4 benzinca nasvirali na 270Nm obrtnog, bas lepa cifra (uz 150 KS). Koliko se secam, postoji verzija tog motora i od 180 KS. Snaga manje-vise (izvlacili su 170 KS i sa starijim motorom slicne kubikaze), ali torque je za respekt + obrtaji na kojima je dostupan, za tako mali motor. Quote Share this post Link to post Share on other sites
silenci 2337 Posted August 28, 2018 sve u svemu odlican je,opasna je ova porodica 500 Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted August 28, 2018 A u svakoj porodici ima izroda, a u ovoj je to 500L! Quote Share this post Link to post Share on other sites
GiDrA 6 Posted August 28, 2018 1 hour ago, silenci said: sve u svemu odlican je,opasna je ova porodica 500 Sta je ovo veliko i malo? Oba su 500X koliko vidim (cross i city). fotomontaza? Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted August 28, 2018 3 hours ago, Ivan said: Videh, ali preskocio bih tu temu da opet slucajno ne budem pogresno shvacen. Apropo brojki, ono sto meni prvo upada u oko iz Nesinog posta (a caskali smo i na temi o novim FireFly motorima) - kako su novog GSE T4 benzinca nasvirali na 270Nm obrtnog, bas lepa cifra (uz 150 KS). Koliko se secam, postoji verzija tog motora i od 180 KS. Snaga manje-vise (izvlacili su 170 KS i sa starijim motorom slicne kubikaze), ali torque je za respekt + obrtaji na kojima je dostupan, za tako mali motor. Da. 270 Nm na 1850 o/min za obje verzije GSE T4. To vjerojatno pokazuje kako je slabija verzija samo sa drugom mapom. Nešto što je nedostajalo 1.4 turbo MultiAir sa 170 KS. Uz to turbo MultiAir nije imao veliki tuning potencijala. T-JET ga je imao. A za ove GSE Turaka ćemo tek vidjeti. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bane1321 6010 Posted August 28, 2018 45 minutes ago, GiDrA said: Sta je ovo veliko i malo? Oba su 500X koliko vidim (cross i city). fotomontaza? Ovaj "manji" je iza "većeg"! 2 neshaoct and silenci reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted August 29, 2018 Što se tiče cijena u Italiji. Rekao bih da su opcije dobro složene i ne preskupe. Imam i cijene pojedinih motora i paketa u Italiji. U Italiji su cijene u cjeniku za sve proizvođače dosta velike. Urban 1.6 Etorq € 19.250 1.0 T3 € 20.000 1.3 Mjet € 21.000 1.6 Mjet € 23.000 City Cross 1.6 Etorq € 20.750 1.0 T3 € 21.500 1.3 Mjet € 22.500 1.6 Mjet € 24.500 1.6 Mjet Dct € 25.750 Cross 1.6 Etorq € 22.750 1.0 T3 € 23.500 1.3 Mjet € 24.500 1.6 Mjet € 26.500 1.6 Mjet Dct € 27.750 Lista opcija na talijanskom. Quote Pack City (500€) Sensori di parcheggio posteriori e frontali Videocamera posteriore Pack Comfort (300€) Appoggiabraccio anteriore Sedile guida con regolazione lombare Cargo floor Terzo appoggiatesta posteriore Tappetini Pack Full Lights (600€) Proiettori a LED Ambient light a LED Pack Leather (1000€) Pannelli posteriori rivestiti Sedili con inserti in pelle Terzo appoggiatesta posteriore Pack Lounge (1500€) Cerchi da 17'' TFT a colori Vetri oscurati DLO cromato Calotte specchi in tinta carrozzeria uConnect 7'' HD Live Predisposizione Android Auto e CarPlay 2 ingressi USB Pack Opening Urban (1000€) Cerchi da 17'' Proiettori a LED DLO cromato Calotte specchi in tinta carrozzeria Vetri oscurati uConnect 7'' HD Live Predisposizione Android Auto e CarPlay Pack Tech (600€) Keyless entry Specchietti elettrici richiudibili Puddle lights Allarme perimetrale Pack Urban Style (1000€) Cerchi da 16'' Calotte specchi in tinta carrozzeria uConnect 7'' HD Live Predisposizione Android Auto e CarPlay 2 ingressi USB Pack Visibility (500€) Climatizzatore automatico Sensore pioggia e crepuscolare Specchio elettrocromico Pack Winter (250€) Sedili anteriori riscaldabili Sensore pioggia e crepuscolare Parabrezza riscaldabile mentre per la Cross/City Cross: Pack Active Safety (600€) TFT a colori Autonomous Emergency Brake Blind Spot Detection Pack Comfort (300€) Sedile guida con regolazione lombare Cargo floor Terzo appoggiatesta posteriore Tappetini Pack Electric Comfort (750€) Power seats Appoggiabraccio anteriore Cargo floor Terzo appoggiatesta posteriore Pannelli posteriori rivestiti Pack Full Lights (600€) Proiettori a LED Ambient light a LED Pack Leather (1000€) Pannelli posteriori rivestiti Sedili con inserti in pelle Terzo appoggiatesta posteriore Pack Opening City Cross (1000€) Cerchi da 17'' Proiettori a LED DLO cromato Calotte specchi in tinta carrozzeria Vetri oscurati Skid plates specchiati Pack Tech (600€) Keyless entry Specchietti elettrici richiudibili Puddle lights Allarme perimetrale Pack Premium (750€) Sensori di parcheggio frontali Cerchi da 18'' Batticalcagno DLO cromato Sensore pioggia Specchietto elettrocromico Pack Visibility (500€) Climatizzatore automatico Sensore pioggia e crepuscolare Specchio elettrocromico Pack Winter (250€) Sedili anteriori riscaldabili Sensore pioggia e crepuscolare Parabrezza riscaldabile 1 Ivan reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
GiDrA 6 Posted August 29, 2018 Nista mi nije jasno... Da li su ovo gore osnovne cene pa onda dodajem sve pojedinacno iz liste ispod? Tako onda ispadne tipa 25000€... Ne isplati se nikako prelaziti sa starog 500X na novi, a tako lepo izgleda sa novim LED prednjim i zadnjim svetlosnim grupama. Koliko vidim nema novog 1.3 turbo benzica kao opcija. Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted August 29, 2018 Napisao sam. U Italiji su visoke cijene. To je kod njih normalno. Bilo i do sada, biti će i dalje. I nije tako samo sa 500X. Cijene za neke modele će tek biti objavljenje. Koliko vidim nema 1.3 turbo kao ni 2.0 dizel. Očekujem u budućnosti i jači 1.3 turbo isključivo uz AWD i automatik. Quote Share this post Link to post Share on other sites
GiDrA 6 Posted August 29, 2018 Ok, hvala na pojasnjenju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted August 30, 2018 Mislim da se javlja pitanje. Može li 1.0 turbak odvući kupce 1.3 i 1.6 dizela. Šteta što nema i 1.3 turba sa manualcem. Ide samo sa DCT-om. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 30, 2018 23 hours ago, N.N. said: U Italiji su cijene u cjeniku za sve proizvođače dosta velike. Da li to znači da u praksi, kada se ozbiljan kupac već odluči za kupovinu odobravaju popust, ili su česte prodajne akcije (ređaju se takoreći jedna za drugom), pa onda cena iz zvaničnog cenovnika važi npr. jedno 30 dana godišnje, a preostalih 335 dana ide neka akcijska (niža) cena, ili...? Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted August 30, 2018 @neshaoct Rijetko tko kupi automobil bez popusta. Naravno često su i neke akcije. Pogotovo na manje popularne pakete ili motore. Tako sada 500X ima akciju sa 1.6 atmosfercom. No isto je tako činjenica da proizvođači najveće popuste daje kada se auto kupi preko njihovog financiranja. Tako oni što su izgubili na mostu vrate na ćupriji. Ali uobičajeno je veći dio zapadne Europe ili veći dio EU da su automobili dosta skuplji nego kod vas u Srbiji. Pa i kod nas u Hrvatskoj su dosta skuplji. Quote Share this post Link to post Share on other sites