Jump to content
FAS Goran
Bogisha

K: putnički kombi 7+1 ili 8+1

Recommended Posts

Au ljudi, poplašiste me sad. :D Ovo je bilo vozilo OK benda, pa su oni kupili neki novi i sad ovaj menjaju. Kunu se da je kilometraža originalna i da je 90% nje napravljeno u Srbiji, na međugradski relacijama. Rekoh, ićiću sutra da ga gledam i probam, pa ćemo videti. :)

Ovaj bi mi vršio posao. Samo jednom bih išao na taj put do Ruskih manastira, a posle toga bih samo vozio Beograd - Solun, u sklopu izdavanja apartmana da ponudim i prevoz po nižim cenama od standardnih. Eto, a za to mislim da je dovoljno dobar. Plus, izgleda kao neka lux varijanta. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa i jeste lux varijanta jer je V klassa , nije obican vito. Ako si bas za mali onda stavi kuku i vuci prikolicu, mada ne verujem da ces ga cuvati samo zbog tih 5-6tura. Povuci ce te da radis a onda ti vec vozilo nije to to...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bogi, bar ces moci da se hvalis da ti je kombi ucestvovao u spotu, a Goran ga je licno vozio :) :) :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

E o ovakvom kombiju sam pisao, kao ovaj Jumper sto je. To ti je neki minimum za takav posao

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovaj Jumper ko da je razvozio od terminala do aviona na pisti i nazad i tako dobrih 13 godina. Oće juče 164 000 km.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To se vidi, radjen je ceo, nego sam mislio vise kao primer po gabaritima. Tesko je mnogo da se nadje kombi sa malom km.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I to je dobro ako je ta kilometraza,pa ne kupuje se ovo za nedeljom do pijace,to su radne masine ipak.

Ja za ove stvari bih uzeo Ducato bez razmisljanja neki JTD 2.8 i gas

Share this post


Link to post
Share on other sites

'01god. realno ti je bar 600hkm. Pa ja sam sa jednim od kraja februara do sada presao oko 20hkm, a imali smo godine kada smo nas 5 sa kombijima prelazili po 300km dnevno, 6 dana u nedelji :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma znam kolega i ja sam sa Ivecom sibao po 250-300km dnevno sad i ne toliko...

To i jeste za duze voznje za rad

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Vito mi izgleda dobro, sutra ću zvati da čujem šta ima još da mi kaže...

Citroen nikako ne bih mogao da svarim, a T4 isto izgleda dobro, ali preferiram Mečku ipak. Ali svakako ću ga zabeležiti.

Hvala vam svima što ste se malo potrudili. :)

Što se tiče OK bend kombija... Onako, mnogo je lošije uživo nego na slikama. Mislim da je komplet farban, ima dosta tačkica, na više mesta krenula rđa, i odozdo ima neke rđe ali nisam siguran na čemu tačno. Odustajem od njega iako je spustio na celih 3750e.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sto ne bi mogao da svaris? :) Vizuelno ili zbog Citroena? Ako ti je zbog marke, ne brini, odlicni su. Isti su i on i Boxer i Ducato, samo Fiat nosi svoj motor a ova dva su PS grupa, ostalo sve bukvalno isto. Tako ti je i sa Opel i Reno kombijima, samo sto su kasnije drpili nase motore :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne sviđa mi se, i sedeo sam u jednom i imam mnogo loš osećaj. Ne znam kako da objasnim, osećam se glupo, ispašće da nešto s*rem, ali osećam se loše u tom autu i eto...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Malo ću možda da offujem, ali kako se registruju ovi kombiji što su preko 2000 kubika? Da li se tretiraju kao putničko vozilo ili ima neka druga računica? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

U firmi gde sam radio imali smo putnickog Vita 2000godiste, automatski menjac je stalno pravio probleme i ostavljao nas na putu, svaki drugi mesec je u taj kombi odlazilo skoro 1000evra na popravke i odrzavanje, danas je taj kombi ceo tro, sajtne, vrata, pod... Mozda se samo zalomio takav primerak, ali udoban je za medalju, posle je kupljen jos i Vivaro sa1.9dci motorom od 80ks ili mozda jos koji konj vise, naizgled u mnogo boljem stanju nego Vito ali mnoooogo neudobnji i mnogo losije ide, turbina i eger su mu odma crkli i zamenjeni drugim, sad je turbina opet izgleda gotova, sve u svemu na oko u mnogo boljem stanju nego Vito ali mnogo velika kanta, u svakom slucaju ja sebi nikada ne bi uzeo tog Vivara a Vita verovatno bi ali ne sa automatskim menjacem.

Ovo je moje neko malo iskustvo pa ti mozda pomogne u izboru.

Sent from my HTC Desire 601 using Tapatalk 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Dovla, do 8 mesta kao putnicki auto, znaciii ... moras da znas sta radis kada ga kupujes inace si prso :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vi ste mene pobrkali sa nekim ko će dati 15000e za kombi. :D Treba mi nešto da se ne kvari, da ima 8 sedišta, a da ljudi ne budu ukočeni kad stignu u Grčku, makar da mmogu sami da izađu iz kombija. :D Eto :D 

Nama se Vito baš sviđa Kuvalja, ali oni koji valjaju su skuplji, a svi ovi po oglasima što su oko 4,5 hiljada su zgazili milionče. Ne znam, nije nam žurba, valjda ćemo da ubodemo primerak a da valja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa to ti pricam.. ili trampu da radis ili da skupis kintu pa u Nemacku i da uvezes kombi da valja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jos jedan off, sada i od mene :D oduvek me zanimala potrosnja takvih kombi vozila :) koliko trosi npr taj 2.8 jtd? Ili Mercedes Vito?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vito 115cdi (2148ccm 150ks) na voznji od oko 150km/h trosi oko 7.5l, sprinter (2.9 122ks) na 100km/h 9l, na 120-130 sa klimom 11l i naravno sa punim kombijem 9osoba i prtljag :D a za svakih 10km/h vise ide po jedan litar :D ali to su bolesni motori :D a za ducato ce MS PK da se javi :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...