Jump to content
FAS Goran
Bogisha

K: putnički kombi 7+1 ili 8+1

Recommended Posts

U potrazi sam za putničkim kombijem kao iz naslova, 7+1, a najbolje bi bilo 8+1, do nekih 4500 - 4800e. U suštini, najviše bi mi odgovarali Reno Trafik ili Mečka Vito, pošto sam ta dva vozio i koliko-toliko ih poznajem. Ako neko poznaje nekog ko prodaje takav putnički kombi, bio bih mu zahvalan ako bi me uputio, i ako mi ne bi preporučio nekog sa "dušom u nosu". :) Naravno, ako neko primeti neki kršten primerak na oglasima, neka okači link. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bucin sprinter ti je br1 ima i klimu..

Ako vec trazis samo ta dva onda trazi vito sa 8+1 i klimom obavezno, mada sam ja vise za ducato..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa dobro, sve dolazi u obzir, samo da je 8+1 ili 7+1! :)

Buco, daj neke slike ili link tvog Sprintera, da vidimo kako to izgleda, a vi ostali, dajte neke linkove ako neko ima ideju.. :)

Igore, smeta mi što su u Alfi kožna sedišta, pa se lepi za leđa.  :harhar:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Treba mi za putovanja, Beograd - Solun tokom leta, i treba mi za organizovani obilazak nekih manastira po Rusiji...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onda ti treba Sprinter srednji produzeni ili Dukato srednji produzeni minimum. Fabricka sedista moras da izbacis i da ubacis od autobusa, jedno po jedno, kao Dukato panorama sto ima fabricki. Vito ti je za to mali

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa nisu klupe dobre za duga putovanja. Svako posebno sa mogucnoscu obaranja mora da bude. Od busa, ili od kola da se stave 6 prednja, sve jedno..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Igore, smeta mi što su u Alfi kožna sedišta, pa se lepi za leđa.  :harhar:

 

Hoćeš da ti dam Astru za Alfu? Ima više mesta, sedišta su takva da kada se uvališ ne možeš da izađeš iz njih i još možeš navlaku da zadržiš  :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

To sa menjanjem sedišta mi je skupa zajebancija... Ne znam još, ako neko naleti na neki kombi, neka mi okači link. :)

Igore, Astru da vozim!? Na šta ti ja ličim!?  :harhar:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gledao sam i H1 totti, ali su mi malo skupi, budu i preko 6 hiljada, a ja bih nešto oko 5000. Ne znam, na polovniautomobili.com ne mogu ništa da nađem od tih minibuseva i toga... :thumbdown:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Do 5 soma samo trazi Dukato panoramu. 2,8jtd, ide vise nego sto pise, 110km/h je na otprilike 2200rpm, znaci mozes da ga cepas konstantno 130-40km/h na a.putu i mnogo malo trosi, a jtd je neunistiv. Bolji je od tvog :) Vito i h1 i sl su mnogo mali, nemas tu nikakvog konfora. Bolje ti je da das alfu i doplatu za neku solidnu masinu. Kombiji su skupi, copav kombi ti je 10 soma eura :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako planira putovanje do Rusije i ture do Grcke tu mu treba ozbiljna masina, nesto provereno i pouzdano ... jer do Rusije ima preko 2000km u jednom pravcu ...

Mico, na telefonu sam pa nisam u mogucnosti da trazim po oglasima, ako moze neki oglas za taj Dukato Panorama :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

I ja bih da vidim neki oglas ako može :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po meni ti je najbolje nesto ovako http://www.polovniautomobili.com/oglas4910042/fiat_ducato_28jtd/

ducato1.jpg

 

Koliko ja vidim sa slika, moguce je da je udaran od napred samo pitanje koliko. Unutra je ekstra, jer ima zasebna sedista sto je veoma bitno kod dugih putovanja (nema klasicnu klupu). Ako je u iole normalno stanju (nije teski les) ja bih probao da mu maksimalno ubijem cenu, i razliku do tih 5000 koliki ti je budzet bih ulozio i naparvio tip top masinu. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bogi evo ti moj kako izgleda, oglas jos nisam kacio nigde. Preso je 390.000 pravih. Drugi sam vlasnik, kod nas je od 2003 novembar mesec, 98god je. Ima klimu, sva stakla tonira, xenone kratka-duga, druge stopke od novijeg. Motor u odlicnom stanju, nije otvaran, servisi radjeni na 10khm. Ja sam unutra izolovao sve, u stranice tapacire stavljao tvrdopresovani stipor trojku i peticu, zbog toplote kako zimi tako i leti. Znaci mu plus stakla bas se oseti. Ima simbolicnih 122konja :D petak je u pitanju. Remontovana je pumpa u cupriji kod dragana jer je vlazila, nije komplet vec predihtovana jer nije bilo potrebe za komplet. Klima servisirana u Fresh (bese) u Krusevcu, ladi pa razbija. Ima podizace, CD. Na trapu je stegnut slobodno da sednes i da teras :D ja i otac smo ga licno vozili, niko vise, i odrzavan na vreme... Sve je radjeno za nas ukus, cak smo mu i itison dole stavljali i ukrajali sve... Evo koja slika, malo je prljav ali ne zameri ;) i da prednja sedista su presvlacena a zadnja su sva ista. Sta god te interesuje pitaj :D

vuqy3y7a.jpgu3aqy9eg.jpggebu4ejy.jpg3ygy9azy.jpgqe7ypehu.jpg9ere7eva.jpgme9e3yma.jpguza9u6yh.jpge6e9unyt.jpggemype2a.jpgajusata9.jpg

Da dodam ulje od zamene do zamene potrosi nekih ~300gr. Zamenjeni su diskovi svi, plocice, gurtne... I ima alarm centralnu... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...