Jump to content
FAS Goran
Markobgd

Nuova Delta 2.0 mjet 165hp Platinum

Recommended Posts

Na Delti nisam primetio da dize trenutnu potrosnju kad radi regeneraciju, a na Opelu mi drugar rece da se vidi.

Navikao je Mare na svastaru.

On to u stvari i voli. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sto se tice potrosnje meni je na bravu dizao potrosnju na autoputu. Npr vozim 120 kada radi trosi lupam 7l kada se zavrsi potrosnja padne na 5l. Jedino tako sam mogao znati dal je radi il ne :D

Edited by dekirs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas mi prvi put na astri (od kupovine presao sam oko 2000km) ukljucio regeneraciju  uz poruku da je dpf pun i da nastavim da vozim. Vozio sam oko 15km na 3000 obrtaja u 3 i 4 brzini. Nesto mi to jako dug proces ciscenja?

A drugo, da li sam utripovao ili je stvarno da sam danas osetio kao da astra slabije vuce posle te regeneracije. Isao sam na otvoren put do osijeka i ceo put mi astra nekako troma, takodje i kad sam se vracao. Normalno mi je ako je dpf ociscen da bi auto trebao ici bolje ali meni je osecaj suprotan. Trip ili normalna pojava da je dpf poceo da brlja. Sve mislim da nije dobro odradjena regeneracija i posle gasenja lampice i poruke. Jel neko moze da da neki savet i zapazanje?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@CrackFox prijavljivanje na tabli da mora da se izvrši regeneracija je poslednja linija odbrane pred njegovo totalno začepljenje...tj. ja sam tako shvatio iz pisanja ostalih forumaša. Nisam imao dodira sa tim da bih mogao da ti kažem kako se ponaša u tim uslovima. 

Pogledaj na dijagnostici koji je procenat zapušenosti a još bolje ako uspeš da iskontrolišeš kada se pokrene regeneracija na kom procebtu se to desi i na koliko procenata padne po završetku iste pa ćeš imati bližu sliku u kakvom stanju je DPF.

 

Elem, zamenih točkove danas. Računam da je sa hladnim danima a naročito sa snegom za ovu godinu gotovo.

Izbačene i gumene patosnice, lanci, četke i ostala operema ta sneg:)

img_1488713888713.thumb.jpg.69b3b28b5b56fc72fc5bddbcb2553408.jpg

Zimski oparani i namazani Gumaz sredstvom za impregnaciju. Jedan ubačen u gepek.

img_1488713932626.thumb.jpg.e2e4293d186fbaea83ff0e18930de059.jpgimg_1488713763802.thumb.jpg.fffd0588fc7568d22435174dcff16496.jpg

Stavljene i na ovaj set alu kapice pristigle od brače nam kineza. 12kom cirka dolar ako se ne varam:lol:

img_1488713850912.thumb.jpg.226280bdd986dbd563fafd165ee90dc2.jpg

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aluminijumske kapice su propast kad zapeknu. Sečeš i menjaš ventil, nema šanse da se skinu !

Послато са HUAWEI P7-L10

Share this post


Link to post
Share on other sites

Namazano ispod njih grafitne masti tako da računam da neće biti problema. Na zimskom setu su već par meseci a idu rukom lagano. Ako primetim da počinje da zapinje biće skidanje.

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, Markobgd said:

Namazano ispod njih grafitne masti tako da računam da neće biti problema. Na zimskom setu su već par meseci a idu rukom lagano. Ako primetim da počinje da zapinje biće skidanje.

Kada se grafitna mast slije u ventil usled temperature i vibracija, bice veselo. Pojede gumicu pa ventil ne dihtuje. Verujem da se isto desava i sa gumicom na kapici.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema šta da se slije pošto je namazano vrlo tanko na samu lozu ventila bez samog vrha istog tako da neće doći sigurno do slivanja. 

Nisam nabacio kao u homokinetički zglob;)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iskusno, spreman za sve, sad jos da vidimo sta moze da ti crkne jer si tank namazao I kako ces se odatle izvuci

Sent from my KIW-L21 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sačekaće F11 malo, sad sam sredio zadnje patosnice...:D

 

Elem, od braće nam kosookih stigoše juče klipse za pričvršćivanje patosnica.

IMG-a4694472930002311e49e96fa17b7253-V.thumb.jpg.845f6cc2baab16b92bffaa369d00422b.jpgIMG-a4600c28004980843930279f037e90b1-V.thumb.jpg.0ff60d981576f3e35f653958aad76a2f.jpgIMG-634554044710da9ee636bbbffdeb84d6-V.thumb.jpg.5607ecae06504ac181cd00191f003c05.jpg

Na prednjim imam fabričke kopče ali ne i na zadnjim. 

Kako sam bolestan po pitanju čistoće tako kad god pogledam nazad i vidim da je neko zgurao nogama patosnice ispod sedišta a svo đubre naneo na tepih poludim. 

E sad neće više biti tih problema:D

Prvo sam morao da napravim zumbu za šta mi je odlično poslužio jedan vodovodni nastavak od 1/2cola:). Naoštrio ga na tocilo i uklopilo mi se extra. Prečnik potreban za klipse je 24mm a ovo je ispalo 22mm što mi i odgovara da bi se fest navuklo a i da se posle nekog vremena ne otegne previše pa da landara patosnica u njima.

IMG_20170331_202927.thumb.jpg.fd07f937144d506eb6d7acb7ae008b80.jpgIMG_20170331_202934.thumb.jpg.87a38fc679515dd8ffc5122c87b68e64.jpg

Izbuših po dve rupe u uglovima patosnica i postavih klipse...

IMG_20170331_203016.thumb.jpg.f50dd9ed5ff8043b452cad6df4e51aac.jpgIMG_20170331_203031.thumb.jpg.6123263e567a300265de923d5b0d18ce.jpgIMG_20170331_203215.thumb.jpg.38ab1154b12f47f4d041e4a93e1f9e00.jpgIMG_20170331_203612.thumb.jpg.4acda56061d7bfe155a71c751a3fe42b.jpgIMG_20170331_203248.thumb.jpg.ab7486c2f152bcedc4386e95de47cce6.jpgIMG_20170331_211747.thumb.jpg.ff6e10278ff6d69c48e2e46f45d4dc60.jpgIMG_20170331_203321-1.thumb.jpg.90a774742871dd72a89826be1df8585f.jpgIMG_20170331_203347-1.thumb.jpg.f4c5c045ea98d74febec7cdaac47cb46.jpgIMG_20170331_203826.thumb.jpg.fc7769d05691e6d3a04bc9bdfe266639.jpg

Fiksni delovi klipsi koji idu na pod auta se postavljaju tako što se bukvalno preko šiljka koji ide horizontalno nekih 3~4cm probije patos auta.

Teško se postavljaju a još teže čupaju iz istog tako da treba dobro odmeriti gde se stavljaju.

IMG_20170331_204333.thumb.jpg.5e69d4c0e4cc394ddcd40d16c3edcb34.jpgIMG_20170331_204447.thumb.jpg.1c03b25f7635b288a4cc2e2f6d0a2982.jpgIMG_20170331_204941.thumb.jpg.3deed4b077d1d0aa1afd3824e1736863.jpgIMG_20170331_204924.thumb.jpg.5a7e5fe6f27678681faab774c4fe4fb0.jpg

Drže odlično, izgledaju više nego pristojno a što je najbitnije vrše funkciju! 

Kupio sam dovoljno da i na Y uradim isto i napred i nazad. 

Verovatno ću uzeti i za Lybru.

Cena za par je bila oko 1,5$ na nekoj akciji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Baš dobar popust. Mene je u oktobru koštala oko 38000 sa tehničkim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

meni nikada nece da naplatet tehnicki, na istom mestu registrujem godinama, a od skoro dva auta, moj i od klinca, s tim sto ce me bez tehnickog reg za moju Deltu doci 17000din...zbog moje invalidske penzije...

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 24.2.2017. at 11:18 AM, Markobgd said:

Ljudi ono što radi ne popravljam!

 

-Ne podiže mi obrtaje, ne osećam razliku u radu sem ventilatora što čujem.

-Ne opterećujem se njime samo sam sad eto bio u prilici da se prikačim dok radi da bih baš video kao se ponaša isti i posle ovoliko kilometara kod mene.

-2l da izvuče po regeneraciji nema trika ali kako nemam tačne podatke neću se upuštati u dalju polemiku oko ovoga a razmisli samo kolicko goriva može potrošiti za jednu regeneraciju kad umesto 4x on u taktu ubrizga 5x gorivo tj 1/4 goriva više od onoga što bi ubrizgao redovno za tih 10min koliko traje regeneracija. Ili može i ovako u toku regeneracije potrošnja po bordu skoči za oko 2l ali na 100km pa ti izračunaj koliko je to goriva na 10km.....

-Verujem da auto može i da hoće lepše da povlači ako skinem DPF ali ponavljam da ono što radi ne popravljam. Nisam trkač i ne zanima me 1/100 ili 10/100 sec bolje ubrzanje, ne zanima me 0,5 litara goriva na 100km što potroši više jer je to 75din ili koliko god...

-Zapušenost ide lagano i preko 100% i nikada upozorenje nisam imao da treba da radim reg.

 

I sad ja verovatno većini vas izgledam i zvučim pogrešno što se eto protivim skidanju DPF-a ali šta da vam radim, negde se i napravila fama oko njega kao i oko zamajca, dizni i turbine na dizelima a mislim da nema razloga za tim. No dobro, svako radi kako misli da treba.

Ja dok bude sve klapalo ovako kao i do sada neću ništa dirati a kad počnu problemi videću šta ću i kako ću. 

 

Razmišljao sam ozbiljno da ove ili naredne godine promenim auto ali polako od toga odustajem. Razlog zamene mi je jedino želja da pređem u nešto bolje, veće i iz premium klase ali kako bi to sem ličnog gušta sa ekonomske i iz tačke gledišta da nemam garažu a da mi takav auto stoji na ulici i da deca pikaju loptu u njega krajnje pogrešan ipak naginjem ka tome da Delta ostane u posedu i u upotrebi još nekoliko godina. 

Takođe i kilometraža koju prelazim sa njom ne opravdava uzimanje nekog još većeg auta tako da ćemo se još družiti a uz to videti sa godinama koje nailaze kako i šta će se kvariti i popravljati na lepotici:stuart:

 

 

moras da osetis razliku u radu prilikom renegeracije, nestabilniji je rad motora, samo to dodatno ubrizgavanje nafte destabilise rad... a to sto kazes da je dodatno samo 5. to ubrizgavanje po taktu to nije tacno, i sva ostala ubrizgavanja su poremecena, poremecen im je i tajming i kolicina goriva, gledao sam u mapi za regeneraciju, i pricao sa drugarima sada vec masterima masinskog faxa, smer SUS motori... Pa reci mi kako bi se podigla temperatura na PDF-u na 600 i kusur stepeni po Celzijusu ako je dodato 1/4 goriva??? a inace je na tim tackama kada ne radi regeneraciju 200 i kusur stepeni?? Nema logike zar ne?  

 

Ja sam sad zaboravio parametre, jer sam dpf izvadio pre vise od 3 godine, ali znam da regenracija traji oko 15 km ako se dobro secam u proseku ili nekih 10-12 minuta, na tih 15 ak km, trenutna potrosnja je 18 l/100 km, ako se dobro secam, pa sracunaj koliko nafte potrosi za jednu regeneraciju... ako je nekih 12 litara na 100 km veca potrosnja na 15 km to je oko 1.8 litara nafte.... kada odradi regeneraciju na leru, to je manje potrosene nafte, ali je i regeneracija losija, to jest smanjila se zapusenost sa tipa 100% na 80%, a ne na 30-40% (ako se dobro secam) koliko bi se smanjila kad bi ga vozio.... 

 

Sve u svemu posle uklanjanja DPF-a presao sam sa autom oko 80 000 km za ove 3 godine, i znam da mi je oko 1L na 100 km manja potrosnja, mozda nesto manje tipa 0.8L... a racunica je 800x100x0.8L manje oko 640 litara nafte manje, ili ti 800 e manje, taman 3 registracije manje... :D Sad ces reci da gledam kroz pare sve, ali nisu samo pare u pitanju, mene je nervirala zamisao dpf-a, i u mom slucaju to nisu bile mili sekunde i neznacajne razlike, to je osetna razlika pogotovo u nizim obrtajima, ako si bio u vojsci i nosio zastitnu masku ( da ne kazem gas masku) ne mozes mi reci da bi isto trcao sa gas maskom i bez nje, a u vojsci te teraju da puzis trcis zalezes sa njom... kao i mi sto terao nasa vozila... dacu ti brava mog da probas pa uporedi idenje sa tvojom deltom... pa vidi jesu mili sekunde :D 

 

Ne tera tebe niko da skines DPF, iz mog ugla gledanja situacija je da dpf imasvoj vek upotrebe, koji je po fabrici oko 150-200 000 km, a po meni i manje od toga, nakon toga se dpf menja... imao sam u zadnje vreme prilike da vozim automobile 2014, 2015, 2016 godiste sa dpf-om, ito je neka sasvim druga prica... ja ne zelim da dam novac za novi dpf, tako da mi je odstranjivanje istog bila najprikladnija opcija...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko ja znam, nisi ti samo skinuo dpf pa da moze da vidi realnu razliku. :D

Meni je regeneracijom na leru skidao na 15-20% zapusenosti, zavisi kako kad.

Daleko od toga da sam neka pristalica dpf-a, ali razumem Mareta sto nece da ga dira kad vec ne brljavi, a verovatno ga ni ja necu dirati na Astri.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima mnogo stvari na koje bih mogao da odgovorim ali me veruj mrzi. 

Samo ću reći da kod mene NA LERU PROCENAT ZAPUŠENOSTI PADNE NA MANJE OD 20% tako da se dolazi do zaključka da kod tebe nije sve sa DPF-om funkcionisalo kako treba jer je ostajala zapušenost u tim uslovima na 30~40% kako sam kažeš. (evo i @skile86 je potvrdio da je i kod njega tako bilo)

Znači u skladu sa tim da ti nije sve bilo kako treba očigledno su potrošnja i nepravilan rad možda išli u korak sa tim pa si došao do zaključka da to tako radi svima ali ja ti ponavljam da kod mene nije tako.

Što se tiče potrošnje od 1,8l to je u najmanju ruku netačna informacija jer meni u proseku na rezervoar uradi 3~4regeneracije a potrošnja po čep čep metodi mi ne prelazi 7l mešovite vožnje a često i manje. Koliko bi trebalo onda da mi troši auto kada skinem DPF? 5l? :D

Kažem, svako neka radi kako hoće naravno ali gotovo svi viču da je DPF govno i da auto ne radi normalno sa njim, e pa ja kažem da je kontra i dokle ima neko kontra imaćemo se o čemu razgovarati:D

E da, ja sam u vojsci vozio Bomag-ov DVV valjak od 11~12tona sa radnom brzinom od 2kmh max i transportnom brzinom od 4kmh max tako da sam se navikao na slabo povlačenje iz niskih obrtaja pa mi to ne smeta!:thumbsup:

Edited by Markobgd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja tek sad vidim da tebi nije ni ispod 80% padala zapušenost na leru:blink::o

Dobro je što si izvadio DPF:D

 

A kad moram da se ponavljam. Uglavnom se forsira sledeće:

-neće regeneracija na hladan motor

-nepravilno radi auto a najprimetnije na leru

-dimi kao furuna

-startovala regeneracija na gotovo hladan motor

-čuje li se neka nepravilnost u radu? Ja ne čujem ništa sem složenog takta

-vid čuda, dima nigde

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...