Jump to content
FAS Goran
Markobgd

Nuova Delta 2.0 mjet 165hp Platinum

Recommended Posts

@dekirs istu i ja imam. 

Koliko sam shvatio kada na već "natrpan" komp uradiš promenu broja harda znaju neki programi da zajebavaju.

Ja sa tim neću imati problema pošto je laptop prazan potpuno za sada a nakon promene broja ave što se instalira vezuje se za taj novi broj i radi normalno.

 

Možda nisam baš najbolje preneo ali to je negde to bar kako sam ja shvatio...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pih.. Nema veze. Ma da, svoj lap sam prodao imam firmin al ne bih menjao serijski tu, moze se desiti svasta :D

 

Nista, kad otvoris servis, ocekuj me :D

 

Edited by dekirs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedan hint od jutros (nisam hteo ranije da pišem dok ne potvrdim)...

Elem, posle već pomenutog odlaska kod 4~5 trapadžije da napravim trap da bude tip top mojoj igranki nije došao kraj<_<

Sve ono što je zamenjeno i urađeno je super ali....kod majstora gde sam menjao viljuške i spone mašina za centriranje NE VALJA! 

Nakon onih radova je trap centriran uz naglasak da postoje nagibi točkova koji nisu baš kako treba i da bi tu trebalo nešto preduzeti. Naravno bi mi čudno što je sa starim viljuškama nagib točka bio odličan a sad sa novim "nije dobar". Ostale stvari je naštelovao dobro...mislilo se bar do danas.

Oterao sam danas kod majatora gde centriram trap već godinama i nikada nisam imao problem sa "cepanjem" guma a i na prošloj proveri su nagibi bili dobri i identični. 

IMG_20170207_110351.jpgIMG_20170207_112146.jpg

Ustanovljeno da su nagibi točka odlični a da je ono ostalo što je štelovao van granice tako da je i to sad naštelovano u "nulu" a nema ni govora o šlicovanju amortizera što se spominjalo kao jedina opcija za ispravljanje nagiba<_<

 

Na ovu proveru me je navelo i iskustvo kolege @joshibeast koji je kod istog majstora na istoj mašini isto imao problem lošeg nagiba ali je na drugom mestu utvrdio da to nije tačno.:thumbup:

 

ZAKLJUČAK: Kod pomenutog majstora slobodno zamena delova trapa ali bez centriranja pošto samo bacate pare. Oterati negde drugde na centriranje obavezno!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tako je.
Pomenuta mašina je dosta stara (CRT monitor, matrični štampač i bez ogledala za zadnje točkove) a i pitanje je kada je kalibrisana.

Ja sam se isto uplašio, sve živo sam na trapu izmenjao i onda kažu ne valja nagib, verovatno auto lupan.
Težak smor.

Odem kod drugog majstora, kod Mede u Zemun i čovek kaže da je sve okej.

Sent from my F3311 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 2/7/2017 at 0:17 PM, joshibeast said:

Odem kod drugog majstora, kod Mede u Zemun i čovek kaže da je sve okej.

Jedan je Medo a taj nije u Zemunu znas i sam. :lol: Ne mere svako bit' Medo. :D

Edited by Axic

Share this post


Link to post
Share on other sites

I ja sam tako menjao opruge i rekao da mi odrade centriranje trapa, računam čovek radi trap, ima mašinu za centriranje. Auto vukao na desno, što mi je i rečeno u fazonu "Čini mi se da je ok ali ako osetiš da ti vuče, ti dođi da popravimo nemam gde ovde da probam, neravni putevi". Išao 3-4 puta da mi namesti i svaki put bilo dođi drugi dan sad je gužva. Na kraju presavijem tabak, kad sam bio kući, odem u Rakovicu kod momaka kod kojih sam stalno centrirao trap i srede momci. Na prednjem desnom točku amortizer bio nakrivo, auto sada ide pravo :) 

 

Gorepomenuti "majstor" nije ovaj Markov, da napomenem. Iz NS-a je i otišao sam tamo na preporuku. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 1/19/2017 at 4:53 PM, Markobgd said:

Viljuška 2800 zamena 1200, spona 1200 zamena 600....

Ok što se mene tiče. To su cene za Deltu, možda je za druge modele drugačije....ne bih znao

 

Upravo zvao isti servis u kom je Marko bio za svoj Grande Punto.

Viljuske 3000 po komadu, zamena obe 2500. Jel moguce da je za Grande skuplje ili zato sto mi je pozivni bio 021? :)

Inace da, centriranje je 1500 :)

 

Kod Tejovica direktno 2800.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa imaš Adam u Zemunu, Conig na Novosadaskom putu, Beogumu na NBGD-u...

Inače malopre gledam nešto viljuške sa Delte i sa Stila....niđe veze:huh:

Stilo Screenshot_2017-02-10-10-06-52.png

DeltaScreenshot_2017-02-10-10-08-04.png

Više liče na ovo od GP na njih

Screenshot_2017-02-10-10-07-01.png

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa delte i brava su ove masivnije a od stila ove mrsave prve, ali sam cuo da pasu, kad bi imao obe pa da ih premerim, rastojanja silena i kugle onda bi bio siguran.... bas sam sa Savom bio kad nam je lik pricao da je na svog stila stavio te od brava po preporuci prodavca delova, i kao daleko su trajnije......

Sent from my HTC One M9 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pretpostavljam da mislis na nove, posto pogotovo za Stila ima raznoraznog jeftinog bofluka u ponudi?

Opet sve sve svodi na kvalitet i izdrzljivost 3 stvari, tj. kugle i dva silena. A od njih opet obicno prvo popuste "pastetica" silen ili kugla, bar je moje iskustvo takvo.

Sto se centriranje trapa tice, takodje mogu da preporucim Adama (u ulici Prilaz), korektno do sada.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa verovatno nove, samo sam preneo tudju pricu, i ja koliko znam nikom taj mali silen nije riknuo, nego bas kao sto si i rekao prvo pasteta pa onda kugla, mada mislim da kugla moze da izdrzi sigurno 2-3 pastetice.

Sent from my HTC One M9 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bas tako, cak sam kod sebe menjao samo tu pasteticu. Kupim samo nju (bila je svojevremeno par stotina kinti "Birth"), majstor izbije staru i zameni je.

Kugle poprilicno izguraju, a sto ti kazes onaj cilindricni silen moze da tera koliko hoces :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Markobgd said:

Pa imaš Adam u Zemunu, Conig na Novosadaskom putu, Beogumu na NBGD-u...

Inače malopre gledam nešto viljuške sa Delte i sa Stila....niđe veze:huh:

Stilo Screenshot_2017-02-10-10-06-52.png

DeltaScreenshot_2017-02-10-10-08-04.png

Više liče na ovo od GP na njih

Screenshot_2017-02-10-10-07-01.png

 

 

Pa kad ti je pola auta švabo :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prolepšalo se vreme pa sam isto iskoristio da malo očistim, podmažem i razradim panoramu. 

Ponovo koristio WD silikon sprej za klizače i gume panorame. Odlično se pokazao pošto je evo od poslednjeg otvaranja krova prošlo dobrih 5~6meseci a na prvom ovogodišnjem otvaranju nije ni "štucnuo" krov. Radi glatko i bešumno:thumbsup:

 

Usput moram da napomenem i ponovim da za proces regeneracije NIJE potrebno da motor postigne radnu temperaturu, da se vozi u 3500o/min duže od 10-15min, da ste na otvorenom putu i sve ostale nebuloze koje pišu čak i na sajtovima ovlašćenih servisa.

Malopre krenem da odbacim ćeru do škole, startujem motor i nakon 30m čujem da se uključio ventilator hladnjaka, vratim se kući (prešao sam 500m koliko da ostavim ćeru) i nakačim se na dijagnostiku da baš ispratim proces do kraja....

-Regeneracija je pokrenuta na nekih 80-tak posto zapušenosti

-Trajala je 590sec

-Zapušenost nakon završetka je pala na 19,8%

-Temperatura DPF-a 609°C

-Prosek zadnjih 5 regeneracija je nekih 210km (znači da je zadnjih par puta rađena na preko 300km )

I sve ovo odrađeno maltene dok je auto bio parkiran ispred kuće.....

:clap: ništa ne skidam;)

Edited by Markobgd

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...