Jump to content
FAS Goran
daredevil011

Novo ili polovno za iste pare? / amortizacija novog auta

Recommended Posts

On 20.3.2016. at 11:54 PM, gorank82 said:

Znači teraš dok ide za 4 godine nema nikakvih ulaganja drugih...

 

Pa da, uz čuvenu rečenicu: ni dinaraaa nisam uložio.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, marko.jovanovic said:

Pa da, uz čuvenu rečenicu: ni dinaraaa nisam uložio.

 

"plocice, diskove, regler alternatora i vodenu pumpu!"

I to sve zato jer ste se prepoznali u recenici da vozite lesine i izigravate bogove tako sto pljujete nad novim autima nad kojima samo balavite

 

I da ni ja nemam za nov auto ali nisam ni kompleksas...

Edited by neshaoct

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ispada da je bolji polovan les sa placa od novog, jer naravno kako bi oni bili baje u gradu sa platom od 300e, kazem smesno a ne tuzno

 

Edited by neshaoct

Share this post


Link to post
Share on other sites

@reb0rn

 

Možeš kritikovati nečije stavove, ne možeš kritikovati (napadati) ličnosti koje stav iznose. :thumbup:

 

-------------------

Nigde nisam pročitao da je neko napisao kako je polovan leš sa placa bolji od novog automobila. Taj polovni leš nije bolji ni od onog polovnog koji je stajao pored njega na istom tom placu jer je npr. taj pored u boljem stanju. Ostaje dilema da li je bolje uzeti nov auto za npr. 10.000 evra gde jeeedva može da uđe auto B segmenta, ili za iste pare polovnjak star 3-4 godine, ali segmenta iznad, tj. C.  To i jeste suština teme na kojoj smo.

 

Zabluda je reći da sve, ili skoro sve, ili 80% (ili koji već procenat si koristio) automobila koji stignu iz uvoza dođu u stanju leša. Da, ima ih, ali na tebi kao kupcu je da gledaš pre kupovine što više možeš.

Stvari koje si navodio kao obeležje leša od automobila (''moram da menjam set kvačila, zamajac, amortizere...'') to nisu. To su potrošni delovi koji se jednostavno moraju promeniti nakon određenog broja kilometara. Predviđeni su da se menjaju. Kao i ulje, filteri, kaiševi, kočnice, itd. Nije Italijan ili Nemac lud zašto ga prodaje, nego baš zato što ne želi da uloži toliko keša (naročito sa njihovim cenama po servisima za te iste stvari), jer im je došlo vreme zamene. Ali će to vreme zamene doći i Mercedesu isto kao i drugim autima.

 

Koliko mogu da ''potraju'' kilometara današnji dizelaši...pa, pogledaj oko sebe. Pogledaj taksije u NS ili BG. Jesu li dizeli? Šta misliš, koliko je prešao npr. neki Stilo JTD koji radi kao taksi u BG? Prešao je ko zna koliko u ITA, a onda došao u SRB gde je na taksiju par godina, i prodaće ga i taksista opet nekome i taj neko će ga voziti. Ne treba ovde na forumu nikome da se otvaraju oči oko štelovanja kilometraže, sve je to odavno pisano. I kako se radi, i čime, i gde može i gde ne može, i kako proveriti iako je vraćeno (tamo gde može)...niko ovde nije u zabludi da su nam eto svi dizeli iz uvoza nekim čudom prešli oko 120k do 150k kilometara. Pa, ako je star 4 godine ima 120k, a ako je star 8 godina ima eto 150k pređenih. Znaaaaaamo da se manipuliše sa kilometražama, niko nije naivan.

 

 

On 20.3.2016. at 11:54 PM, reb0rn said:

Ja zato vozim B segment auto koji je presao 100K bele boje i ulozio sam jedino plocice/diskove, vodenu pumpu i regler aletrnatora za 4 godine

 

 

Znaš da se pumpa vode menja prilikom velikog servisa, to joj je predviđen interval. Pošto ti je već bila ''propišala'' (čim si je promenio), teško da je taj auto prešao samo 100.000 kilometara, jer mu je interval za prvi veliki servis duži od toga. Ja sam npr. na svom autu promenio regler alternatora prošle godine...kada je auto imao punih 10 godina i ko zna koliko sati rada tog alternatora. Izgleda je na tvom autu taj broj sati postignut na dosta manjem broju godina jer je alternator više radio, pa se pre ''istrošio'', došao za zamenu.

 

On 20.3.2016. at 0:04 AM, reb0rn said:

Auto sam kupio sa 80K, beo van, beli zato i ima toliko jer ih vani niko ne zali, nista drugo nisam menjao jer je sve ispravno a velik servis sa 1.3mjet ko zna kad cu raditi, sipam najbolje ulje, neke filete i to je sve

 

Auto ti je bio teretni (van)?

To je npr. stvar koja se obično izbegava kupiti. Koliko oni nisu na ceni prilikom uvoza najbolje govori činjenica da su svojevremeno vlasnici placeva masovno uvozili za male pare Van verzije, onda im pakovali ovde u SRB enterijer od putničkog, i onda kao putnički i prodavali, bez ikakve napomene budućem vlasniku o tome da je bio Van. Sve su to radili (ulagali par stotina evra po autu), i opet im se isplatilo jer je startna cena po kojoj su kupovali Van-ove bila niska. A, bila je niska jer je teeeeeško neki Italijan, vlasnik neke firme od par zaposlenih kupio Van, i onda su ga vozili par sati dnevno. Jok, vozili su ga svaki dan, ceo dan...neki Luiđi prepodne, Marko popodne, i jedan i drugi ga nisu posebno čuvali, a sam gazda ga je vozio vikendom. Komercijalni automobili po pravilu prelaze znatno više od putničkih, a i oni kod njih prelaze dosta kilometara godišnje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam pre 9 godna kupio Punta 1,3 MJ van verziju, starog godinu i po, prilicno olupanog. Sa, valjda tacnih, 150.000 km. To znaci da je prethodni vlasnik, Italijan, prelazio bar 9.000 km mesecno.

Punto sada ima 198.000 km i za sve ove godine nije bilo velikih iznenadjenja. Standardni kvarovi i odrzavanje.

Slazem se da je bolje kupiti ”normalan” auto, a ne van. Ja sam ovaj uzeo zbog male kilometraze...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znam i ja dosta ljudi koji su kupili bivšu Van verziju i jedino se poneko žalio da je pozadi malo tvrđi. Moguće je da Van verzije, zbog tereta koji su predviđeni da nose pozadi, imaju jače amortizere ili koje već prilagođavanje tome. Van se načelno izbegava isto i putnička verzija koja je bila firmin auto, kao što znamo pre svega zbog kilometraže. Prelaze svi auti tamo dosta, samo što ovi komercijalni (bili putnički ili Van svejedno), prelaze još malo više. :)

 

A, opet...ima logike i da se putničke verzije komercijalnih (firminih) auta dobro održavaju u prvih par godina, pa onda kupovina nekog službenog auta starog 2-3 godine dođe još i dobra...npr. ako je prešao jedno 150k kilometara jer realno, toliku kilometražu za 2 godine teško da je prešao samo po gradu, nego mahom na otvorenom putu...a, tu je onda takvih 150k kilometara skroooz ok. :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, ovaj van je malo tvrdji pozadi. Da, verovatno je predvidjen za malo veci tovar.

I da, posto je prelazeno oko 9.000 km mesecno, to je moguce samo voznjom po autoputu. Sto znaci: zagrejan automobil, ravnomeran rad na otprilike optimalnim obrtajima itd.

A isto tako verovatno na svaka dva meseca radjen mali servis, pa kad je doslo vreme za veliki servis - prodat...

Ja znam za slucaj uvezenog RAV4 sa 80.000km, sa neispravnim motorom.

Kada su ga otvorili - majstori su zakljucili da izgleda nikada nije menjano ulje u njemu.

 

Svaki polovan automobil je prica za sebe.

Otvoriti cetvoro ociju i imati srece...

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, reb0rn said:

 

"plocice, diskove, regler alternatora i vodenu pumpu!"

I to sve zato jer ste se prepoznali u recenici da vozite lesine i izigravate bogove tako sto pljujete nad novim autima nad kojima samo balavite

 

I da ni ja nemam za nov auto ali nisam ni kompleksas...

 

 

ti izgleda nemaš ni za polovan :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sma samo naglasio da je lakse naci segment B sa manjom kilometrazom sa realnom cenom nego onaj u C, pogotovo ako se uvoze na kilo... jednostavno vani svako vozilo sa 100K sa servsiom knjizicom u C + segmentu ima da se proda bez problema za 60% cene novog

Zato i tvrdim da i 80% vozila na placevima u istim segmentima imaju 250-400K, a ostali su bili havarisani, poplavljeni ili ko zna sta vec ne

Protiv van-va nemam nista protiv jer znas sta da ocekujes (sa svim svojim minusima i mogucom velikom kilometrazom), cena je niza, ta vozila niko nece ni stapom napolji i ako su presli 80K, ja sam na primer moj kupio star 4 godine sa tom kilometrazom, bilo ih je na bescarinskoj zoni masa i vecina su bili sa 200K+ svi su bili sa ogrebanim plasticnim branicima i ruzni pre sredjivanja

Gledao sam i "normalna" vozila i bar u NS ama bas ni jedan nije bio sa ispod 180K za 4 godine starosti i jedino zato sam se odlicio za prepravljen van

 

inace zamenu vodene pumpa i prednjih diskova/plocica ne racunam na problem jer sam ocekivao, regler takodje nije skroz otkazao ali je nazalost proizveden od krs fabrike zvana marelli, ali kazem nije moj auto u problemu, u problemu su oni sto kupe lesine u C segmentu kao sto sam naveo pa godisnje na opravke ulazu 1000-1500e i tako svake godine

Neki uporno izdvajaju delove mojih ranijih postova van koneksta i to se nastavlja! sustina mog slucaja, mog zeta, druga je da sam ja prosao dobro jer sam birao manje vredan auto, a oni sto su se zaletali na opremu, C segment itd, pojeli g...

 

Naravno po oglasima sam i vidjao vozila u odlicnom stanju, kupljena nova ovde, ali masa im je cena 75-80% novog a stari su ~3 godine sa  ~100K, takve ni ne zelim da gledam, pre svega zbog totalno nerealne cene

Edited by reb0rn

Share this post


Link to post
Share on other sites

Reborn, ajd nam kazi ime tog placa gde pokupi sve te negativne vibracije da znaju ljudi da ne idu tamo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 3/20/2016 at 0:04 AM, reb0rn said:

Auto sam kupio sa 80K, beo van, beli zato i ima toliko jer ih vani niko ne zali

 

Generalno, prednost kod firminih auta je sto moraju da se redovno odrzavaju i to je sve.

A da se krse mnogo vise nego privatna vozila, krse se, mada ima i picajzli sto sacuvaju auto.

 

Ali mene bas interesuje koja je firma kupila auto da s njim predje 80k km :-)

Edited by srdjos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Raspala.

Gledam kako voze te Vanove i to ne bi kupio ni u ludilu. Znači to je iživljavanje i stalno kreni stani gasi / pali kreni stani ........

Znači dnevno bezbroj takvih ciklusa i koliko sam čuo to je jako dobro za motor i karike.

I to je kao dobar izbor ?

Nađe se po neki izuzetak.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, srdjos said:

 

Generalno, prednost kod firminih auta je sto moraju da se redovno odrzavaju i to je sve.

A da se krse mnogo vise nego privatna vozila, krse se, mada ima i picajzli sto sacuvaju auto.

 

Ali mene bas interesuje koja je firma kupila auto da s njim predje 80k km :-)

 

 

sta znaci prednost da se redovno odrzava? Pa ko ne odrzava redovno...kad crkne.

u firmama samo auto koji vozi jedan covek je vredan necega , ako se tu menja i kurta i micha nema leba od tog auta..

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Zhorz said:

 

sta znaci prednost da se redovno odrzava? Pa ko ne odrzava redovno...kad crkne.

u firmama samo auto koji vozi jedan covek je vredan necega , ako se tu menja i kurta i micha nema leba od tog auta..

 

 

Vec vidim u oglasima "sluzbeni auto, vozio ga jedan vozac"  :D :D :D :D :D :D :D 

Kakve veze ima ko ga je vozio ako je auto u dobrom stanju?

 

Kad kupujes flotna vozila, redovno odrzavanje je obavezno. Sta god da se desi! A to je ipak bolje od neredovnog.

A pojava krseva je moguca svuda, vozio jedan vozac ili vise

 

2 hours ago, ivan.ik said:

Gledam kako voze te Vanove i to ne bi kupio ni u ludilu. Znači to je iživljavanje i stalno kreni stani gasi / pali kreni stani ........

I to je kao dobar izbor ?

 

Jel tako voze i po Nemackoj ili Francuskoj kao po BG-u?

I ko je rekao da je to dobar izbor? 

 

Ja pricam o odrzavanju, pa 90% ovih Astri J i Scenica na oglasima su sluzbena vozila i vanovi i kako vam izgledaju?

 

Edited by srdjos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rekao si da kad su firmina onda mora redovno odrzavanje? Pa svi koji kupimo novo redovno odrzavamo tako da tu nema razlike

I ti mislis da ako se redovno odrzava nema veze da li ga akaju 4 coveka ili 1? Ili ne vozis sluzbena ili ih odrzavas ..ne znam...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koji auto može 150km/h po makadamu?

 

 

 

 

 

 

Službeni!

 

Mislim da ova više nego istinita "fora" govoti dovoljno.

Daj bože da 5% vozača koja teraju bilo koji službeni auto vode računa o njemu. Svi ostali to voze kao tuđe...što i jeste;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kazem , znam ljude iz telenora koji vode racuna ali zato sto im posle par godina Telenor ponudi ako hoce da kupe taj auto, prvo onom ko je zaduzio pa onda ostalima, u drugim slucajevima samo ćeraj

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa što da ga pazi. Što pre uništi dobiće pre novi. Uvek bilo i biće.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zašto, eto recimo znam 2-3 firme gde je praksa da po isteku lizing peroda od 5-6 god ili 160 000 km, šta pre nastupi, zaposleni imaju preče pravo otkupa od firme po daleko nižoj ceni od tržišne

 

23 minutes ago, Zhorz said:

Rekao si da kad su firmina onda mora redovno odrzavanje? Pa svi koji kupimo novo redovno odrzavamo tako da tu nema razlike

I ti mislis da ako se redovno odrzava nema veze da li ga akaju 4 coveka ili 1? Ili ne vozis sluzbena ili ih odrzavas ..ne znam...

 

Pre nego što tvrdiš tako nešto, ne tvrdi na osnovu lovačkih priča nego na osnovu realnih iskustava.

Kod flotne prodaje, automobili se moraju održavati u garatnom roku jer to lizing kuće zahtevaju od njih. Samo je pitanje izbora servisa. U stranim zemljama je to još rigoroznije.

 

Ili hoćeš da te upoznam sa mojom komšinicom i njenim (ne)održavanjem ličnog auta pa da vidiš šta je krš? A auto vozi jedna osoba :)

 

36 minutes ago, srdjos said:

Ja pricam o odrzavanju, pa 90% ovih Astri J i Scenica na oglasima su sluzbena vozila i vanovi i kako vam izgledaju?

 

Niste mi odgovorili na ovo?

Edited by srdjos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pre par dana komšija kupio megana karavana 1.5 dci, 2013.god. 160 000 pređenih. Platio ga 7300€. Ja šokiran. Nov auto, malo plaćen, tolika kilometraža??!! Da mi je samo da vidim tog čoveka koji je za to vreme prešao toliko km, pa da li je on izlazio iz auta?

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, srdjos said:

Zašto, eto recimo znam 2-3 firme gde je praksa da po isteku lizing peroda od 5-6 god ili 160 000 km, šta pre nastupi, zaposleni imaju preče pravo otkupa od firme po daleko nižoj ceni od tržišne

 

 

Pre nego što tvrdiš tako nešto, ne tvrdi na osnovu lovačkih priča nego na osnovu realnih iskustava.

Kod flotne prodaje, automobili se moraju održavati u garatnom roku jer to lizing kuće zahtevaju od njih. Samo je pitanje izbora servisa. U stranim zemljama je to još rigoroznije.

 

Ili hoćeš da te upoznam sa mojom komšinicom i njenim (ne)održavanjem ličnog auta pa da vidiš šta je krš? A auto vozi jedna osoba :)

 

 

Niste mi odgovorili na ovo?

 

Ovo je apsolutno tacno sto Srdjos kaze.Kod mene u preduzece vazi ovo pravilo 160k ili 5 godina i onda se vozilo prodaje.Nas trojica vozimo jedan auto i presli smo za 4god. 180k,posle ga otkupio nas kolega iz firme na nasu preporuku.Od nas niko nije hteo jer je teretni auto.Vozen vise na otvorenom ,redovno menjano ulje i sve ostalo sto pripada po servisnoj knjizici, to zahteva lizing kuca.Nismo ga zalili ali nije ni hajcen.E sad ima kod mene kretena koji svoj sl. auto natovare da zapinje po zemlji a pice ko da su ga ukrali.Tako da kupovina od firme moze biti dobra kupovina a moze i da te zapadne mucenik kome je dusa u nosu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...