Jump to content
FAS Goran

reb0rn

Members
  • Content Count

    34
  • Joined

  • Last visited

About reb0rn

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Location
    NS

Recent Profile Visitors

906 profile views
  1. Pukao je klasicno spolja odmah iznad navoja i sad se tu gde vara kljuc (to je deo odma ispod kljuca gde vata ka motoru vidim da svi bas tu pucaju) taj deo vrti u krug a srediste (telo grejaca) stoji celo 19 sek na video bas ovde je pukao.... identicno, takodje takav je grejac isti https://www.youtube.com/watch?v=x4JMKZNd3j0
  2. Mjet 1.3 promenio sam 3 grejaca ali mi se treci odlomio kod navoja, samo se vrti u krug, kontam da ga ne menjam jer je na 1 grejac palio na 1-2C pa sa 3 nece biti problema, jedino se pitam dal moze kompresija da izbaci taj ulozak grejaca sad kad je deo tela kod navoja pukao? (kontam da ne moze jer dosta njih voze sa odlomljenim grejacima)
  3. U novom Sadu je svugde 4800din tehnicki, ako neko nadje jeftiniji nek javi, inace nemam na zadnjim sedistima one zakacaljke za pojaseve pa to jurim, sta mi jos fali nemam pojma, ranije sam prolazio ok sad vise nemam pojma Auto nisam prao 4 meseca i necu nek ga ribaju krpom ako im je prljav Ako mi pukne film ima i ja da im ga zapalim kad vec ova stoka od naroda napravi ovakvu teroristicku zemlju govana
  4. 1.3 Mjet 2008 (preso 120k) kad je bio ovaj sneg i mraz, poceo odjednom turbo da pisti kad se ubrzava iznad 1500rpm, i dalje odlicno vuce i nema problema samo sto se cuje i dalje to pistanje pri ubrzanju https://www.youtube.com/watch?v=VwQXSxzBm6Y
  5. ebo ti taj auto kojem treba punjac... neka oni lepo projektuju elektroniku alternatora za kratke relacije.... da vukljam aku do stana ne pada mi na pamet pre cu ga razbiti o beton
  6. Interesuje me najslabiji akomulator po Ah specifikaciji a da mu je udarna struja iznad 500A mozda Fiamm Titanium plus seriju jer ima 50Ah, 520A? U pitanju je 1.3mjet sa krsh marelli aletrnatorom (90A) i samo gardckom voznjom, pa je dosadasnji aku uvek napunjen na 30-40%, tek kad se vise isprazni alternator "puni jace" verovatno nizi napon akua pa vise mu struja dodaje, sto ubija aku na kracim relacijama iako evo sa led dnevnim svetlima energizer plus traje vec 3-cu godinu realno za grad mi treba sto slabiji da se brzo puni i da jace opetereti alternator kako bi ga brze dopunio nakon paljenja a ne da mi stoji uvek na 30% napunjenosti kao sad sa ovim, osim kad nemam duzih relacija od +100km PS: svaki alternator se drukcije ponasa zavisno od proizvodjaca pre ovog sam imao astru 1.7tds i ona je nakon 3-4min rada dopunjavala akomulator do 100% iako je alternator bio slabiji 75A ali hitachi elektronika a kod ovog djubreta nema sanse
  7. Koliko kompleksa, mada moj post je i imao za cilj da razbije tabu teme, samo dokaz koliko sam u pravu
  8. Nemam ja takav stav o odrzavanju auta, moji primeri su bili ekstremni (zato sam i naveo ekstrene slucajeve sto po meni nema logike raditi) usled stanja na domacim placevima gde je vecini vozila vracena kilometraza, to ne znaci da vecina prolazi lose, a sto se tice B i C segmenta moj utisak je da je lakse naci auto u B segmenta sa manjom kilometrazom ili daleko manje napucanom od onog iz C Ja generalno nemam nista protiv polovnjaka i sam ih vozim, imam protiv ljudi niskog morala koji drze placeve, iskren cu biti nisam puno placeva obisao ali na svakom je vlasnik bio tezak covek, a kupci nazalost pre zele da ih neko slaze oko kilometraze nego da znaju istinu. Da sam vani polovnjake bi itekako preporucivao pod uslovom i da tamo ne krenu masovno da muljaju
  9. Samo iznosim iskustva ljudi bliskih meni kojima verujem 1000% Ja sam samo izneo iskustva ljudi koji su veoma lose prosli sa lesinama, da ste vi sa vasima toliko srecni pa sta se onda IKO od vas imalo nervira, pa vi prelazite svi 500 000km sa lesinom sa domaceg placa od nekog cige koji vas laze...
  10. Da propustio si da generalizujes moj odgovor! Obrazlozio sam zasto je u C segmentu za relano cenu kod nas veoma tesko naci auto u odlicnom stanju, sad ako neko kupi neki sa 130 000 a realno ima 260 000 pa laze sebe i sve oko sebe, ok super nemam sa da mu dodam....... Ja licno ne vidim poentu kupovine auta sa blizu 300 000 pa posle svake godine da ulazem 1000+ eura na kvarove samo da bi nekom pricao kako imam para a u frizideru samo salama Isto kao oni sto na sto stavljaju iphone a deca kuci jedu samo parizere a sve ostalo sanjaju, nazalost takvih ima sve vise E sad ako neko mesecima obilazi placeve i prati oglase, pa uspe da kupi odlicno odrzavan i dobar auto po lepoj ceni, onda svaka cast, ali to nije za svakog niti vecina ima vremena da mesecima trazi auto niti se razume dovoljno da moze da proceni dobro Jer realnost znamo da je vecini vozila kod nas spustena kilometraza! da nije i da su serviske knjizice original onda bi i kupovina polovnjaka bila VEOMA jednostavna!
  11. Izmisljotine??? A vase lovacke price u atomobilima polovnim koji ladni guraju do 500K pa jos renault u pitanju........ ok nigde nije kometarisano koliko je ulozeno da izgura tih 350 000 nakon kupovine pa necu iznosit svoje misljenje BX su starije generacija automobila i limarije da se krpi povremeno je bilo sasvim normalno, generalka je itekako skupa kad se radi u full-u sto nikako ne znaci da ce takav motor raditi u full-u, zato danas vecina se trudi da maksimalno izbegne generalku!, mozes ti izmenjat sve delove u motoru pa on da zariba jer je uljnaa pumpa na primer turska... ili je neki sraf losije dotegnut ili dotrajao navoj tako da ti ventil otpadne i razbije deo motora nakon 10-20 sati rada (desilo se caletu na traktoru) Ja sam naveo iskustva nekih mojih poznanika gde znam tacno sta je radejno, moj licno slucaj ne navodim jer prelazim manje kilometraze i nisam NIKAD imao vecih problema sa polovnjacima ali zato sam vec rekao, kupovao sam automobile koliko mogu da platim a da bude u ekstra stanju a ne da kupujem ono sto zelim a nemam para za to pa dobijem lesinu I da 90-tij i moji su imali lesinu, golf 2 sa 250 000 predjenih, ali jednostavno auto bio prost, ja sam sam izmenjao pola delova od podizaca prozora, ventilatora kabine koji sam ubacio od starog reno-a 4 itd, ali je i vozen ko lesina Sad na 1.3mjet motoru iskreno nemogu skoro nista radit ja vec sve mora servis zato i nisam uzeo neku zver pa psole da placam na cupriji ako sam ustedeo na mostu!
  12. Bilo davno kad je isti polovan bio 2500+ eura... radjena je kompletna generalka od 1300+ eura, hidraulika delimicno pa se to krpilo vise puta, kocioni sistem, vesanje, dobar deo limarije vise puta, u cenu su se vodili i redovni servisi kao i 2 ili 3 kvacila za 100K predjenih pa je opet radjena polu generalka, dizne, glava... dok na kraju nije prolupao jer je otkazala mislim vodena pumpa Problem kome auto treba za posao, ako nesto otkaze ti tu nema vremena da se pitas kako ces jeftinije proci, vec slusas majstara. Eto zet iako kupuje verovatno uskoro nov auto, skripele zadnje kocnice i blokirala mu rucna jednom na sceniku, oderali ga preko 300e, menjali celjusti zadnje, cilindre etc... Ja mu kazem ili vozi taj dok ga sad ne sahranis, izmenjao si skoro pola auta (presao je blizu 100K za nepune 3 godine i ulozio 2000e), ali kome se takva lesina ne bi smucila, sve je radjeno u ovlascenom servisu, nigde nije stedjeno i eto kvarovi se samo nizu, ni jedan nije njegovom greskom, vec kaze majstor dotrajalo, jos mu bezobrazno ponudili full generalku za 2000e i kao da mu traje automobil jos 200 000km, sta dalje reci i to sve jer trosi nesto malo ulja
  13. Jednostavno sluzbena vozila se uglavnom kupuju grupno, tu bude sad lupam 30% istih sa malom kilometrazom i u odlicnom stanju, ali zato bude i 50% lesina, vece firme uglavnom iste prodaju na osnovu godista a ne stanja/kilometraze, neki su presli do 100K a neki do 300K, isti kao i kod nas sluzbenik negde rade 3 smene u vecem gradu a neko u malom mestu radi 3x manje po autu Ovo vec za skuplje segmente vozila sa opremom ne vazi, ako hoces jeftin vani da kupis a to svaki preprodavac jedino gleda, onda mora nesto da nije u redu, realno najbolje da je manje havarisan jer tako kad se limarije sredi mozes dobiti odlicno vozilo, ali vecina su sa velikom kilometrazom ili nekim vecim problemom, jer kao sto znamo dobar auto sa opremom i u skupljem segmentu itekako kosta vani dosta I da ovi sto su se opekli neki kupili sa placa vec su druga ruka, mozda ima i veze sa modelom vozila jedno je bio citroen bx dok je bio aktuelan, u isti je ulozeno preko 6k eura za 5-6 godina (predjeno sa njim od kupovine nesto vise od 100K), a drugi reno grande scenic 2007 kao sto sma rekao za nepune 3 godine preko 3k eura (predjeno blizu 100K) a i dalje motor nije sredjen skroz
  14. Ja sma samo naglasio da je lakse naci segment B sa manjom kilometrazom sa realnom cenom nego onaj u C, pogotovo ako se uvoze na kilo... jednostavno vani svako vozilo sa 100K sa servsiom knjizicom u C + segmentu ima da se proda bez problema za 60% cene novog Zato i tvrdim da i 80% vozila na placevima u istim segmentima imaju 250-400K, a ostali su bili havarisani, poplavljeni ili ko zna sta vec ne Protiv van-va nemam nista protiv jer znas sta da ocekujes (sa svim svojim minusima i mogucom velikom kilometrazom), cena je niza, ta vozila niko nece ni stapom napolji i ako su presli 80K, ja sam na primer moj kupio star 4 godine sa tom kilometrazom, bilo ih je na bescarinskoj zoni masa i vecina su bili sa 200K+ svi su bili sa ogrebanim plasticnim branicima i ruzni pre sredjivanja Gledao sam i "normalna" vozila i bar u NS ama bas ni jedan nije bio sa ispod 180K za 4 godine starosti i jedino zato sam se odlicio za prepravljen van inace zamenu vodene pumpa i prednjih diskova/plocica ne racunam na problem jer sam ocekivao, regler takodje nije skroz otkazao ali je nazalost proizveden od krs fabrike zvana marelli, ali kazem nije moj auto u problemu, u problemu su oni sto kupe lesine u C segmentu kao sto sam naveo pa godisnje na opravke ulazu 1000-1500e i tako svake godine Neki uporno izdvajaju delove mojih ranijih postova van koneksta i to se nastavlja! sustina mog slucaja, mog zeta, druga je da sam ja prosao dobro jer sam birao manje vredan auto, a oni sto su se zaletali na opremu, C segment itd, pojeli g... Naravno po oglasima sam i vidjao vozila u odlicnom stanju, kupljena nova ovde, ali masa im je cena 75-80% novog a stari su ~3 godine sa ~100K, takve ni ne zelim da gledam, pre svega zbog totalno nerealne cene
  15. Ispada da je bolji polovan les sa placa od novog, jer naravno kako bi oni bili baje u gradu sa platom od 300e, kazem smesno a ne tuzno

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...