Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

 

...U čemu se razlikuju BRC i Landi Renzo od Zavoli uređaja? Inače se fabrički LPG ugrađuje u ovaj motor na Alfi Mito.

Ali da sam znao da 1.3mj troši koliko ovde ljudi pišu da troši uzeo bih njega jer ta razlika u ceni na 6 godina se prebija sa gorivom. Samo mi ne ide u glavu da 300 kila teži fiat500l 1.3mj troši manje od punta 1.3mj.

 

i ja isto ne mogu da verujem da toliko malo trosi, ali uzmi to sa rezervom, jer za sada ovde samo jedan covek  "reklamira" 1.3mj, a mislim da on malo "preteruje" sa ekonomicnom voznjom :secret:

Edited by bojan dimitrijevic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko god racunicu izvodili, ipak ce se jeftinje voziti na plin... Koliko sam cuo (a cuo sam od ljudi koji se razumeju u temu), u najskorijem vremenskom intervalu, FAS ce dozvoliti ugradnju plina u garantnom roku. Ne znam da li ce se to odnositi na one koji su vec plin ugradili, ali verujem da ce tako biti. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo malo srpskog posla. Odvezao sam jutros automobil u servis AK Kole na podešavanje plinskog uređaja i da reklamiram parking senzore. Rade do 17h, a na moj poziv u 16:30 mi kažu da će mi auto biti gotov sutra posle 12! Uz to, ne znaju da mi kažu ništa o parking senzorima.

Izmerio sam potrošnju prvog rezervoara plina na 10,3l/100km, a bord je pokazivao 8,2. To je ogromna razlika, ali i to će valjda doći u neke realne okvire uskoro.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plin ti trosi u proseku 10 do 20 % vise u odnosu na benzin,dakle 8 litra b enzina,racunaj 8.8 do 9.6 l tng-a na 100 km

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posto se osecam prozvanim za potrosnju - da preterano ekonomicno vozim... vozim kao I svi ostali oko mene. U prvih 1.000 km jesam lakse vozio, ali izgleda da se potrosnja malo smanjila vremenom a ja poceo malo ostrije da vozim oko 2.000 km pa smo skoro opet na istom, prosecna potrosnja 5.2 litara sa prosecnom brzinom od 31 km/h. To je po bordu, ali da napomenem da prosecna brzina nije realna, jer kad se koristi start-stop ona je veca nego bez njega, tj. ne racuna se u prosecnu brzinu vreme stajanja na semaforu kada se motor ugasi. Eco drive mi kaze da je usteda oko 3%. 50% grad, 5.7 litara, uglavnom Novi Sad, kroz centar Beograda za oko litru vise.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Što bi računao potrošnju kada je motor ugašen, kad je nema? :-) Tj, šta tu nije realno, nije mi jasno?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motori sa start - stop sistemom pokazuju vece prosecne brzine od istih koji nemaju start - stop.

 

Ako stojis minut na semaforu sa motorom koji radi - za to vreme ti je prosecna brzina 0 km/h, 5 min vozis sa prosecnom 30 km/h, a onda ti taj jedan minut pokvari prosek i smanji prosecnu brzinu na 25 km/h. To kazem jer se neko vec bunio da bi i on imao takvu potrosnju sa 31 km/h.

 

Doduse, u poslednje vreme sam iskljucio start-stop jer kad je ukljucen klima ne radi... pre 10-tak dana sam 15-20 min stojao u mestu sa ukljucenom klimom, pa mi je to spustilo prosecnu brzinu sa 32 na 31 km/h i povecalo potrosnju sa 5.1 na 5.2.

 

Za neverne tome - u nastavku kacim dve slike - ukupno rastojanje do sada i jedan segment otvorenog puta izvan naselja (nije autoput).

 

ukupna_potrosnja_2000km.jpg

 

potrosnja_van_grada.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

ata RESPECT!

 

zanima me može li springboy sa lpg-om da ti parira, ali kada sredi parking senzore i malo razradi mašinu ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve za start-stop sistem i merenje je tacno receno, pratio sam ga malo kako radi u sluzbenoj Mazdi CX-5 (kod njih je sistem nazvan "i-stop").

Drugo, ne znam zasto bi se sumnjalo u ove cifre koje covek navodi, ako se zna da je 1.3 Multijet motorcic prilicno stedljiv i ako vlasnik kaze da racionalno vozi. Koliko se secam, po fabrickoj specifikaciji u kombinovanoj voznji trosi 4,2 l/100 km. A kod njega je 5,2 l za zadnjih 2000 km. Pa matori 1.9 Unijet u Stilu od oko 1300kg mi trosi prosecno oko 6,5 l sa 70% BG voznje, a i kad izadjem na otvoreno vozim opet malo agresivnije.

Takodje i ova parcijalna potrosnja je na uzorku od 85km, gde se po prosecnoj brzini od 53km/h moze zakljuciti da je auto vozen verovatno u onom rezimu u kom je najniza potrosnja. Ja bih samo ovo jos proverio cep-cep metodom, ali kao sto rekoh, uopste ne sumnjam u podatke koje covek navodi.

 

Mozda ce ti biti interesantna ova tabela potrosnje za 1.3 Multijet 85 KS, doduse na simulatoru, pri idealnim uslovima (konstantna brzina bez ubrzavanja i kocenja, ravna podloga, bez vetra, menjac u najvisem stepenu prenosa):

 

wykres_fuel_php.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne mogu još da tvrdim bilo šta, tek sam potrošio prvi rezervoar plina. Potrošnja je bila 10,3l i od 270 pređenih kilometara oko 150 je bilo po autoputu. Vozio sam ga do 155km/h, a po gradu ga vozim na 2500-3000rpm.

Plin je danas podešen u servisu (plinske dizne su mu premeštene na drugo neko mesto!?)

Moram reći da ja ne mogu biti neki reper po pitanju potrošnje, jer sam prilično teške noge :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Test Fiat 500 L 1.3 16v Multijet 2 Popstar cena 19350 e

motor 1248 ccm 85 ks

max 165.6 km/h pri 3900 o/min

130 km/h pri 3050 o/min

potrošnja

90 km/h - 4,29 l

100 km/h - 5,00 l

130 km/h - 7,40 l

140 km/h - 8,40 l

grad - 6,17 l

otvoreno - 5,92 l

autoput - 7,24 l

ubrzanje

0- 60 km/h - 5,9 s

0-100 km/h - 14,5 s

0-130 km/h - 27,4 s

elastičnost V brzina

70- 90 km/h - 6,5 s

70-100 km/h - 10,2 s

70-120 km/h - 18,8 s

kočnice

100 km/h-0 - 43,2 m

krug na stazi

1 min 39, 20 (Hyundai Ix20 CRDI 1.39, 62)

gume

205/55 R16

masa 1315 kg

H 167 cm

Po meni bolje da su ubacili 1,6 Mj sa 105 ks ili čak 120 ks, ipak prazan preko 1300 kg a kad se optereti bliži se 1,5 t.

 

Potrošnje na testu list Quattroroute

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po ovome - grad 6,17l, otvoren put (bez autoputa) 5,92l.

Sto kazu Hercegovci: "Nidje veze" :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fuel consumption (http://www.automobile-catalog.com)

 

extra-urban / city / highway / average combined:

(city cycle is based on typical European traffic)

 

l/100km:

3.5-4.5 / 5-6.3 / 4.9-5.9 / 4.6

 

Koliko vidim ja sam oko sredine, znaci moze i bolje...  ako se zainatim trosicu i manje  :harhar:

Da li na ovom forumu ima jos nekog ko ima 1.3 da se oglasi i da me podrzi? :animier: Jer ovo pocinje da lici na '99 godinu... sam protiv svih  :zorro::2guns:

 

p.s. ima li koga iz NS ovde?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ajd´ da se ne bavimo samo potrošnjom, barem u mojoj temi  :lol: . Ja prvi nisam lik koji o tome nešto vodi računa, a i uzeo sam automobil sa plinom da o aspektu potrošnja ne razmišljam uopšte. 

Stoga evo vesti o parking senzorima koje sam reklamirao. Zujalicu će mi premestiti ispod B stuba sa vozačeve strane, a intenzitet zvuka je moguće podesiti, tako da mi sad ne budu preglasni. Na žalost, zbog obima posla koji trenutno imaju, moći će to da urade tek krajem sledeće nedelje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

. Ja prvi nisam lik koji o tome nešto vodi računa, a i uzeo sam automobil sa plinom da o aspektu potrošnja ne razmišljam uopšte.  

 

:cheers:

ja to odavno rekoh ali sta ces.....nego kada cemo svi da se nadjemo u nedelju kod Interkonta?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juče sam imao intiman dodir sa Nissan Pathfinder-om na Jurija Gagarina koji je ostavio traga na mom simpatičnom malom automobilu.Poželeli smo u istu traku u istom momentu a obojica smo bili ubeđenja da nema nikog bržeg na ulici. Moram da kažem da nije bilo ogrebotina već samo prenosa boje tako da nije bilo teško ukloniti oštećenja. Možda neko ko nema iskustva vidi kako je lako rešiti te plitke ogrebotinice i farbu koju pokupimo na parkinzima.

 

image.jpg   image.jpg

Plastika retrovizora je šmirglana vodenom šmirglom gradacije 2500 pa polirana.

image.jpg   image.jpg   image.jpg

 

Dva minuta kružnih pokreta pritiskom srednjeg do jakog intenziteta.

image.jpg

Polish utrljavajte dok vam ne dosadi.

I evo rezultata:

image.jpg   image.jpg   image.jpg

Edited by springboy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobro si prošo, ako neka na tome ostane... ;)

Lepo si ga uglancao. Šta misliš, dal bi mi taj poliš pomogao za moju ogrebotinu na unutrašnjoj plastici? De si kupio opremu i pošto te je izašlo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...