Jump to content
FAS Euroauto Goran
Ivan

Opel Insignia

Recommended Posts

Opel Insignia i sa 1.6 litarskim turbo-benzincem sa 200KS

 

Opel-Insignia-Grand-Sport-304540_1.jpg

 

Opel od početka avgusta nudi u svojoj popularnoj limuzini Insigniji novi benzinski motor koji je stavljen ispod GSi verzije. U pitanju je 1.6 litarski Direct Injection Turbo, sa partikularnim filterom koji omogućava da isprati Euro 6d-TEMP standarde emisije zračenja. Novi turbo-benzinac ima 200KS i 280 Nm obrtnog momenta, a može biti uparen sa šestostepenim manuelnim ili automatskim menjačem. Opel tvrdi da Insignia Grand Sport sa ovim agregatom ubrzava 0-100 km/h ua 7.7 sekundi, uz maksimalnu brzinu od 235 km/h, uz prosečnu potrošnju od 6.3 l/100 km.

 

Opel-Insignia-Country-Tourer-500781_1.jpg

 

Osim u Grand Sportu, novi motor je dostupan i u Sports Tourer verziji Insignije. Početna cena Opel Insignije sa 1.6 Direct Injection Turbo od 200KS je 35.195 evra u Nemačkoj.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opel proizveo 1.111.111-ti primerak Insignije

 

opel 111 insignia.jpg

 

U pitanju je karavanska Insignia Sports Tourer Business Edition, 2.0 litarskim turbo-dizelašem sa 125 kW/170KS, u paru sa 6-stepenim manuelnim menjačem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

AAuE7mAOtaR2a8h2dcQqtGzJFKxQmfwqNTVVF4jH TestAutomobila video: Opel Insignia 2.0 CDTi 140 KS

 

2015. Opel Insignia 2.0 dizel sa 140 KS, restajling verzija:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI Innovation na testu Auto magazina

 

p025.jpg

 

Limuzine se drže! Tačno je da je krosovera i SUV modela sve više ali ni jedan od njih ne može da zameni udoban način sedenja i vozne karakteristike limuzine. Nije šala, na prste možemo da izbrojimo limuzine srednje klase koje su se zadržale u ponudi na tržištu. Najubedljivije su među modelima premium proizvođača, pa i ne čudi što drugi brendovi vode računa da im priđu u pogledu kvaliteta, konstrukcije i ukupne sofisticiranosti. Moramo da priznamo da smo od nove Opel Insignije očekivali mnogo, ali smo se iznenadili što je ona naša očekivanja nadmašila. Ovo je definitivno jedan od najboljih Opela u poslednje vreme, a svoju superiornost izražava potpuno nenametljivo.

 

p024.jpg

 

Počevši od kvaliteta završne obrade koji prvo percipiramo, preko kvalitetnog inženjeringa u smislu ponašanja na putu, načina na koji se vozi, kako ubrzava i skreće, pa do bezbednosnih sistema koji su svi do jednog priređeni u Insigniji. Jednostavno, teško je naći manu ovom automobilu, s obzirom da je evidentno da je uloženo mnogo napora i pažnje svakom detalju i sitnici.

 

p023.jpg

 

Mana je, preciznije rečeno, problem je što sve ovo mora da košta, ali zaista vredi. Po aktuelnom akcijskom cenovniku, Opel Insignia može da se nabavi od 20.780 evra sa 1.5 turbo-benzincem od 140 KS, dok je dizel verzija sa 1.6 motorom od 136 konja 1.470 evra skuplja. Nova Opel Insignia više nema sedan verziju, već samo ''liftbek'' i karavan. Ponuda motora je zaista dobra, sa rasponom snage koji odgovara većini vozača.

 

p022.jpg

 

Benzinci imaju od 140, 165 i 260 konja, a dizelaši 110, 136, 170 i 210 konjskih snaga. Na raspolaganju su verzije sa automatskim menjačem ali i sa 4×4 pogonom. Predstavništvo Opela u našoj zemlji za nas je pripremilo Insigniju sa drugim od najvišeg paketa opreme Innovation i dvolitarskim dizelašem od 170 KS. Po akcijskom cenovniku može da se nabavi za prilično povoljnih 24.500 evra.

 

p021.jpg

 

Odmah po ulasku u auto stiče se utisak kvaliteta. Masivna vrata imaju vrlo precizne distancere. Nameštamo sedište koje ima posebno podešavanje nagiba donjeg dela, kao i izvlačenje prednjeg kraja, čime se podešava dužina tako da prija i najvišim putnicima.

 

p020.jpg

 

Najniža pozicija sedišta je previše niska za osobe prosečne visine, pa je potrebno podići ga. Lumbalna podrška ima podešavanje i po visini. Jednostavnost i elegancija komandne table zaista pleni. Opel je prošao dug put, od gomile dugmića na prvoj fazi stare Insignije, do toga da je broj tastera sada sveden na minimum, a opet sve je tu.

 

p019.jpg

 

Zapravo, mnogo je više funkcija nego ranije. Ideja je da se sva podešavanja jednom i posle toga nema više opterećivanja brojnim funkcijama. Čak ni grejačima sedišta! Da, Insignia automatski uključuje grejače sedišta kada uđete u auto, i postepeno im smanjuje intenzitet kako se kabina zagreva, do potpunog isključivanja.

 

p018.jpg

 

Naravno, ovu funkciju možete da isključite, kao i mogućnost automatskog odmagljivanja prednjeg i zadnjeg stakla. Kada smo već kod toga, vetrobransko staklo ima posebne grejače, koji ga odmrzavaju za manje od minuta, pa nije potrebno struganje. Naravno, tu su i čuveni grejači volana, pa je vožnja Insignije zimi pravo uživanje.

 

p017.jpg

 

Moramo da pohvalimo kvalitet materijala za oblaganje enterijera. Površine meke na dodir su svuda, a tvrde plastike gotovo da i nema. Luksuzni detalji u vidu imitacije štepa su postavljeni i na gornjem delu komandne table. Kvalitet završne obrade je na vrlo visokom nivou, skoro kao u premium modelima.

 

p016.jpg

 

Ono što ne može da se postigne u SUV modelima je vrlo zavaljen položaj putnika, sa praktično potpuno ispruženim nogama. Volan se dosta izvlači po dubini, pa je pozicija vozača potpuno prirodna i relaksirajuća, baš kako treba na dugim vožnjama.

 

p015.jpg

 

Pri svemu tome, nova Insignia je donela mnogo više prostora i putnicima na zadnjim sedištima, koji je sada u samom vrhu klase i praktično na nivou standardnih verzija top limuzina premium proizvođača. Sa 490 litara zapremine, prtljažnik nije među najvećima ali ostavlja utisak ogromnog prostora, mnogo većeg nego što kažu cifre na papiru.

 

p014.jpg

 

Recimo, nije lako dohvatiti predmete koji su se otkotrljali u dubinu gepeka. S obzirom da je test auto opremljen opcionim Bose ozvučenjem, umesto rezervnog točka je ugrađen sabvufer. Procesor zvuka je vrlo umeren u veštačkom pojačavanju niskih frekvencija, tako da su potrebni kvalitetni mp3 fajlovi da bi ugođaj bio potpun.

 

p013.jpg

 

Nema izobličenja čak ni kada se ozbiljno ''odvrne''. Za prijatnu atmosferu u kabini pobrinulo se i ambijentalno osvetljenje u vidu suptilnih LED traka u vratima i na komandnoj tabli. Ugrađeno je i osvetljenje za noge za putnike i na prednjim i na zadnjim sedištima.

 

p012.jpg

 

U toku je opšti trend ugradnje digitalnih instrumenata. Da ne mora baš sve da bude veštački i ''bez duše'', Opel je dokazao tako što je iskombinovao analogno i digitalno na lep i kreativan način. Analogni su obrtomer i pokazivači količine goriva i temperature rashladne tečnosti, dok su digitalni brzinomer i pokazivači temperature ulja i voltmetar.

 

p011.jpg

 

Unutar brzinomera može da se menja prikaz putnog kompjutera ili mape navigacije. Sa mapom nije baš zgodno rešenje jer je prilično mali krug unutar brzinomera pa nije dovoljno pregledno ali bar izgleda atraktivno. Zato je tu ''hed-ap'' displej, koji čitljivo i efikasno prikazuje podatke o sledećem skretanju. Osim toga, može da se podesi da uz trenutnu brzinu i informacije o radio stanicama pokazuje i obrtaje, što je prilično retko.

 

p010.jpg

 

Opel Insignia je poslednji model konstruisan pod patronatom ''Dženeral Motorsa'', što znači da na njoj nema primesa tehnologije PSA grupacije. Dvolitarski dizelaš u najslabijoj verziji sada ima 170 konja. Vrlo je uglađen u radu i to na mnogim frontovima. Za početak, toliko je elastičan da se ne buni da odlučno povuče i sa hiljadu obrtaja, bez ikakvih povišenih vibracija.

 

p009.jpg

 

Turbo-rupe gotovo da i nema, jednostavno možete da ga vozite u kom god hoćete režimu. Za ''vrtenjem'' uopšte nema potrebe, dovoljno je da nagazite na gas pa da vas iznenadi snažnim zakucavanjem za sedišta. Naravno, nije Ferrari, ali pedalu stisnutu uz pod nije pametno držati duže od par sekundi, osim ako ste na autobanu.

 

p008.jpg

 

Iznenađujuće je koliko snage ima čak i pri vrlo visokim brzinama. Vozite 150 km/h, stisnete gas do kraja bez vraćanja u niži stepen prenosa i Insignia jednostavno poleti. Ubrzanja su veoma snažna sve do 180 km/h, kada polako posustaje. Lepo je što ovakve performanse prati i niska potrošnja; pri 130 km/h troši oko šest, a po gradu treba računati na oko osam litara dizela. U vožnji je prava lađa. Preko neravnina vrlo brzo umiri karoseriju, nema ''plivanja'' u stilu stare škole.

 

p007.jpg

 

Šta više, Insignia je postala prilično sportska, odlično leži u krivinama, sa minimalnim naginjanjem za jednu limuzinu. Upravljač je direktan ali komforan. Podešen je da ne bude izrazito sportski, pa u tom smislu neutrališe informacije sa podloge.

 

p006.jpg

 

Ogibljenje je relativno tvrdo, što je i razumljivo ako se ima u vidu da je krajnji cilj bila dobra stabilnost pri naglim promenama pravca. Ovo je još jedna stavka koju SUV modeli teško mogu da dostignu. Bila je potrebna velika hrabrost i ogroman rad da se koncept limuzine još jednom pokaže i dokaže kao vrlo specifična kategorija koja jednostavno nema zamenu.

 

p005.jpg

 

Posle vožnje ovakvog automobila, SUV jednostavno nema mnogo praktičnih prednosti, izuzev povišenog odstojanja od tla. Pogon na sva četiri točka ima i Insignia, a i dalje je u ponudi Country Tourer verzija sa klirensom povišenim za 25 milimetara i prtljažnikom većim za 70 litara u odnosu na liftbek. Opel je za Insigniju isprojektovao poseban sistem bežičnog punjenja telefona, gde sam mobilni nije položen već se postavlja uspravno u odgovarajuću pregradu ispod prednjeg naslona za ruke.

 

p004.jpg

 

Kada uđete u auto po hladnom vremenu, automatski se aktivira grejanje sedišta, koje se postepeno smanjuje do potpunog isključivanja kako se povećava temperatura u kabini. Nema brige ni oko odmagljivanja stakala, Insignija sama pali grejače zadnjeg stakla i kompresor klime po potrebi.

 

p003.jpg

 

Testirani auto je opremljen vozačevim sedištem koje ima mogućnost podešavanja ne samo dužine sedišta, već i nagiba. Uz doplatu se dobija potpuno električno podešavanje sa memorijom i masažerima.

 

p002.jpg

 

Opel je dugo potencirao specijalne LED farove na Astri, a ovde su sada potpuno uobičajena priča. Kada nema uličnog osvetljenja, Insignija stalno ima aktivirana duga svetla; a ako se približite drugom vozilu ili neko naiđe u susret, snop svetla ''preskače'' to vozilo, maksimalno osvetljavajući put oko njega.

 

p001.jpg

 

preuzeto sa - magazinauto.com

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snimljena 2020. Opel Insignia

 

opel-insignia-.jpg

 

Aktuelna Opel Insignia uskoro će dobiti unapređenu varijantu, koja neće biti drastično različita od trenutnog modela.

 

opel-insignia 11.jpg

 

Insignia na slikama ima tanku kamuflažu, uprkos kojoj se vidi da će imati neznatne izmene na prednjem delu, kao i osvežen dizajn.

 

opel-insignia 111.jpg

 

Aktuelna Insignia predstavljena je u decembru 2016. godine, a samo godinu ipo dana kasnije, prvi put je uočen prototip osveženog modela. Još uvek nije poznato kad će osveženi model debitovati, a smatra se da bi on mogao dobiti i nekoliko novih motora.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Irmscher Opel Insignia GSi

 

192782-irmscher 1.jpg

 

I najsnažnija verzija Opel Insignije je prošla kroz kompletan Irmscherov tretman. Ovaj specijalista za Opelov program je za sportsku Insigniju GSi pripremio karakteristični saćasti prednji gril, par elemenata od ugljeničnih vlakana, komplet novih alu točkova od 20 inča, modifikovano oslanjanje (auto je niži za 30 mm), kao i doterani enterijer (sportska kožna sedišta, elementi od nerđajućeg čelika i ugljeničnih vlakana).

 

192783-irmscher 11.jpg

 

Osim toga, u pripremi je i kit za pojačanje 2.0 litarskog turbo benzinskog motora (+20 KS), koji inače dolazi u kombinaciji sa 8-stepenim automatskim menjačem.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snimljena Opel Insignia facelift

 

Obnovljena Insignia je snimljena tokom testova na Nirburgringu, dok se zvanična promocija očekuje u septembru na sajmu automobila u Frankfurtu. Uz manje vizuelne promene (prednja svetla, maska i branik) očekuje se i doterivanje unutrašnjosti, kao i osvežena paleta motora (nedavno obnovljena Opel Astra je dobila i 1.5 litarski dizelaš sa novim 9-stepenim automatikom pa ostaje da se vidi da li će Insignia takođe dobiti ovaj menjač). Neki izvori pominju i Insigniju sa plug-in hybrid pogonom, ali zakva verzija sada nije zvanično potvrđena...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nova Opel Insignia za 2022. godinu

 

5d5309663cdda_opelinsignia2022.jpg.5fb89df040f1cee55d6fbc1de1259050.jpg

 

Uverljiva transformacija Opela, iz GM-ovog u PSA portfelj, nakon novog modela Corsa najavljuje sledeće nove faze: šestu generaciju kompakta Astra (2021.) i treću generaciju limuzine D-segmenta Insignia. Nema tu puno 'filozofiranja', niz je logičan i uverljiv, jer je reč o nemačkim izvedenicama (dorađenim i unapređenim) Peugeota 208, 308 i 508. Za podsećanje, Insignia prve generacije je 2008. zamenila ne previše uspešnu Vectru treće generacije i osvojila je titulu ‘Evropskog automobila 2009. godine’. Ipak, solidna i lepo oblikovana Opelova limuzina dugačka 483 cm, uz vrline pokazala je i mane. Prva: komfor pozadi je najmanji u klasi. Model druge generacije je stigao 2017., nije to neki super hit ali se korektno prodaje. Opel Insignia treće generacije se očekuje 2022. a biće napravljena na novoj koncernskoj platformi EMP2, uz velik udeo visokočvrstih čelika, pa će, uz čvrstoću povećanu za trećinu, omogućiti smanjenje mase za, prosečno, 80 kg.

 

Prioritet je i dizajn, koji do sada nije bio Opelov adut, a koji bi konačno mogao da bude ‘wow’, kako pokazuje video koji je objavio Autobild. U Riselshajmu, na bazi dobrih uspeha, podižu lestvicu i planiraju iskorak u premium segment, gde su Audi A4, BMW Serije 3.  Koristiće sve adute PSA-ove tehnologije, pre svega turbo benzinac 1.6 sa 180 i 225 KS, oplemenjen 48-voltnom tehnologijom, čije adute je već pokazao Peugeot 508. Opel Insignia imaće i unapređene dizelaše, prilagođene normama Euro 6d - 1.5 Turbo D sa 130 KS i 2.0 Turbo D sa 160 i 180 KS. Najavljuje se i snažnija verzija, bi-turbo s više od 200 KS. Pored ručnog menjača sa 6 stepeni imaće i automatski 8-stepeni.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

2020. Buick Regal

 

5daa518044fac_197220-buickregal1.jpg.90d7d521014ac7efb8db12c6a0acaf7c.jpg

 

Nakon dve i po godine na tržištu, Buick je za kinesko tržište pripremio obnovljenu verziju limuzine Regal (u Evropi kao Opel Insignia). Prve slike pokazuju da je 2020. Buick Regal pre svega dobio izmenjeni prednji deo (svetla po uzoru na novu Corsu), doterene branike i novu grafiku zadnjih svetala. Takođe, tu su i alu točkovi od 16, 17 i 18 inča.

 

5daa51aa42b50_197221-buickregal11.jpg.1c498f99dfd9bb0f626aa75af6b614c4.jpg

 

Ostaje da se vidi da li će biti nekih promena u unutrašnjosti. Kinezima će 2020 Regal biti dostupan sa turbo benzinskim motorima 1.3T sa 158KS i 2.0T sa 230KS. 2020. Regal je dugačak 4913 mm, širok 1863 mm, visok 1462 mm i ima međuosovinsko rastojanje od 2829 mm. Na kraju, za proizvodnju u Kini će i dalje biti zadužen tamošnji GM-SAIC.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Test: Opel Insignia Country Tourer 2.0 CDTI 8A 4x4

 

insig 010.jpg

 

Na testu smo imali vrhunsku verziju modela Opel Insignia koja pažnju privlači svojim off-road izgledom, prostranim enterijerom i vrhunskom tehnikom. Insignia Country Tourer je idealan izbor za sve ljubitelje zimskih sportova i prirode.

 

insig 009.jpg

 

Opel Insignia Country Tourer je automobil i za one koji preferiraju izgled sa puno individualizma. Testirani primerak izgleda moćno iz svih uglova - pravi masivni porodični karavan. Da nije sve ostalo na vizuelnim promenama, govori i činjenica da je Country Tourer povišen i da je od tla dalji za 25 milimetara. Dužina automobila iznosi 4.99 metara, a zbog nešto dužih prevesa (1002 mm napred i 1 173 mm pozadi) izgleda još moćnije. Plastične obloge na blatobranima i specijalno dizajnirani bočni pragovi, dodatno ističu širinu vozila, kao i njegovu ''čežnju'' za prirodom. Pored toga, Insignia Country Tourer se nije odrekla svog sportskog i dinamičnog izgleda, o čemu svedoči niska silueta automobila. Sve pohvale Opel zaslužuje i za mogućnosti individualizacije automobila, pa tako u okviru programa Opel Exclusive omogućava neograničen izbog boja karoserije i još neke personizacije. ''Naš'' automobil se mogao pohvaliti belom bojom sa perla efektom, koja uživo zaista izgleda fantastično.

 

insig 008.jpg

 

Opel Insignia nije velika samo spolja. Osećaj robosnog i velikog automobila stiče se i kada se smestimo u automobil. Naš testirani automobil nije imao kompletno elektrifikovano podešavanje sedišta, pa je apstinencija elektromotora obezbedila da vozač može sedeti veoma nisko. Opel Insignia Country Tourer vas prosto proguta kada sedate za volan. Osećaj je odličan. Pronalaženje optimalne pozicije sedenja je veoma brzo, nezavisno od toga da li imate dugačke noge. Čak i vozač visine 196 centimetara (naš webmaster Aleksandar) može se udobno smestiti u automobil, a njegova kolena neće dodirivati bilo koji deo u automobilu. Kada se smestite u automobil i zatvorite vrata, kompletan spoljni svet ostaje negde vani. Zvučna izolacija je odlična i može se uporediti sa automobilima visoke klase. To je rezultat odličnog rada inženjera, koji su osmislili dvostruko prednje vetrobransko staklo, koji pruža bolju izolaciju nego kod ''običnih'' verzija. Vrhunsku izolaciju obezbeđuju i konstrukcija vrata sa velikom količinom izolacionih materijala. Sedišta poseduju AGR sertifikat (Aktion Gesunder Rücken - kampanja za zdrava leđa) pružaju vrhunsku udobnost na dužim putovanjima, što smo isprobali i u praksi. Insignia Coutry Tourer je pravi pravcati gutač kilometara. Ni posle pređenih 800 kilometara za jedan dan, iz automobila sam izašao odmoran i fit, bez jedne jedine tegobe. Automobil vas prosto poziva na vožnju. Udobnost i komfor automobila zalužuju palac nagore!

 

insig 007.jpg

 

Sve komande unutra su pozicionirane logično i njihovo korišćenje je krajnje jednostavno, što smo i očekivali od jednog pravog Opela. Ispred vozača na instrument tabli, pokazivači su delom analogni a delom se nalaze na velikom TFT displeju. Moramo da pohvalimo i mogućnost podešavanja head-up displeja preko dugmića koji se nalaze levo od volana. Kod nemačkih premium marki, za podešavanje head-up displeja morati ući duboko u meni informacionog sistema, što za neke vozače može biti dosadno i zamorno. Broj dugmića na središnjoj konzoli je minimalizovan u skladu sa aktuelnim trendovima, ali najvažnije komande su ostale na dohvat ruke.

 

insig 006.jpg

 

Opel je na visini zadatka i u oblasti multimedije. Infotaimant sistem IntelliLink je vrhunski uređen i preko njega možemo kontrolisati audio sistem, telefon, vrhunski navigacioni sistem, podešavanja automobila, klima uređaja... Displej je osetljiv na dodir i nudi veliku mogućnost manipulacije navigacionim sistemom. Preko funkcije Android Auto, preko USB konekcije smo se povezali sa mobilnim telefonom i onda smo koristili Google Maps, čija mapa se reprodukuje na displeju automobila. Jednostavnom komandom na displeju, moguće je prebacivati sa telefonskom moda na funkcije automobila, kao i prevlačenje mape telefona na mapu integrisanu u sistem automobila. Sve funkcioniše zaista jednostavno, brzo i bez ikakvih problema.

Na zadnjim sedištima, putnici takođe uživaju u vrhunskom komforu. Čak ni oni natprosečno visoki neće imati problem sa se smeste na zadnja sedišta, a ispred njih će ostati i vrhunska rezerva ispred nogu i imaće sasvim dovoljno prostora iznad glave. Za sve pohbale je i činjenica da su i zadnja sedišta opremljena sa grejačima. Ako nešto možemo kritikovati, to je nepostojanje mogućnosti da Insignia Country Tourer bude opremljena sa trozonskom klimatizacijom. Putnici na zadnjim sedištima mogu podešavati otvore ventilacije na centralnom tunelu, ali ne mogu separatno podesiti temperaturu.

 

insig 005.jpg

 

Opel Insignia Country Tourer je karavan, koji svojim putnicima nudi dovoljno prtljažnog prostora. Kažemo dovoljno, jer to nije najbolja vrednost u klasi, ali njegovih 560 litara je sasvim dovoljno za potrebe jedne porodice. Nasloni zadnjih sedišta su deljivi u razmeri 40:20:40 i moguće ih je preklopiti preko električnih komandi u prtljažnom prostoru, čime se zapremina povećava na velikih 1.665 litara. Ako prtljažnik nije najveći, on je verovatno od jedan od praktičnijih u klasi, sa ivicom prtljažnika koja se nalazi na visini od 630 milimetara. Za električnu manipulaciju vratima prtljažnika potrebno je doplatiti.

 

insig 004.jpg

 

Insigniju Country Tourer možete kupiti sa jednim od tri ponuđena motora. Bazni agregat je benzinski 1.6 Turbo, koji razvija 147 kW (200 KS) i koji je dostupan sa manuelnim šestostepenim menjačem. Manuelni menjač može biti uparen i sa dizelskim 2.0 D (170 KS), koji može biti opremljen sa sistemom 4x4 pogona ili samo prednjim pogonom. Na našem testu je bila snažnija dizelska verzija 2.0 Bi-Turbo Diesel, koji razvija maksimalnu snagu od 210 konjskih snaga, uparen sa osmostepenim menjačem i sistemom pogona na sve točkove. 2.0-litarski bi-turbo dizel razvija maksimalnu snagu od 154 kW (210 KS) pri 4.000 o/min i maksimalni obrtni moment od 480 Nm pri 1.500 o/min. Za sistem pogona na sve točkove zadužena je kompanija GKN i opremljena je sa dve nezavisne spojnice. Sistem obezbeđuje bolju distribuciju obrtnog momenta na klizavim podlogama. U standardnoj opremi modela Opel Insignia Country Tourer sa pogonom na sve točkove, nalazi se i sistem adaptivnog oslanjanja Flex Ride. Ovde želimo da se zadržimo...

 

insig 003.jpg

 

Oslanjanje funkcioniše savršeno i inženjerima Opela posebno čestitamo za ovu oblast. Kao što smo istakli, visina vozila od tla povećana je za 25 milimetara, ali mogućnost podešavanja oslanjanja značajno utiče na voznu dinamiku. Vozač može izabrati jedan od tri režima vožnje - Tour, Normal i Sport i zaista smo iznenađeni koliko su velike razlike između ponuđenih režima vožnje. Za razliku od nekih konkurentskih modela, ovo nikako nije marketinški trik! Ovo je odlično osmišljena tehnika. U Sport modu Insignia CT postaje pravi sportski automobil - oslanjanje je tvrdo kao kamen, volan postaje direktniji i vozač oseća i najmanju neravninu na putu. Na drugu stranu, u Tour režimu, automobil je vrhunski udoban i osećaj je kao da automobil lebdi. Čak i kada prelazimo preko oštrih rupa, do putnika ne dolazi apsolutno ništa, a na neravninama se oseća samo blago ljuljanje.

 

insig 002.jpg

 

Motor raspolaže sa velikom ''porcijom'' obrtnog momenta, koji obezbeđuje odličnu elastičnost, a spremnost za naglo ubrzanje obezbeđuje dobro podešen 8-stepeni menjač. Tokom lagane vožnje, potrošnja ovog agregata iznosi oko 6 litara ''crnog zlata'' na 100 pređenih kilometara, ali nešto oštrija vožnja rezultira povećanjem potrošnje. U otvorenom saobraćaju, na dužim relacijama, uključujući i vožnju na autoputu, putni kompjuter je pokazivao potrošnju od 7l/100 km. Možda ovo neće impresionirate one kojima je štednja na prvom mestu, ali ne zaboravimo činjenicu da je ovo automobil koji je težak 1.7 tona, sa automatskim menjačem i pogonom na sve točkove.

 

U vožnji su poseban utisak ostavili sistemi asistencije, a posebno ističemo adaptivni tempomat, koji uverljivo vrši monitoring saobraćaja ispred automobila, ubrzava ili usporava automobil. Ovaj sistem predstavlja i deo sistema poluautomaizovane vožnje, koji smo isprobali u praksi i u drugim verzijama modela Insignia. Sve pohvale zaslužuju i IntelliLux LED Matrix svetla, koja automatski regulišu svetlosni snop, u zavisnosti od saobraćaja. Aktuelnu generaciju modela Insignia mnogi nazivaju poslednjim pravim Opelom, koji je nastao pre nego što je PSA grupacija kupila ovaj svetski brend. Ako ste mislili da ima nešto zajedničkom za nekim Peugeotom, grešite. Ovo je pravi pravcati Opel. Insignia Country Tourer nudi veliki unutrašnji prostor, odličnu poziciju za volanom, vrhunsko oslanjanje i premium sveukupni kvalitet, koji se može uporediti sa bavarskom trojkom. Naravno, njegov off-road karakter je više vizuelni, ali je ovo automobil koji se definitivno ne plaši izleta u planinu ili na snežne ski centre.

 

Cena? Početna cena za model Opel Insignia Coutry Tourer počinje od 30.769 evra.

 

insig 001.jpg

 

Fotografije: Milomir Bošković

Tekst: Automagazin.rs

 

preuzeto sa - automagazin.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obnovljena Opel Insignia

 

opel ins 01.jpg

 

Aktuelna, druga generacija Opelove Insignie je predstavljena u decembru 2016. godine, pa je pravo vreme za manje promene. Tačnije, Insignia facelift će premijeru imati na sajmu automobila u Briselu koji će se održati od 10. do 19. januara 2020.

 

opel ins 02.jpg

 

Kao i ranije, u ponudi ostaju dve karoserijske verzije (Grand Sport i Sports Tourer), pri čemu su obe prošle kroz manje vizuelne doterivanje.

 

opel ins 03.jpg

 

Ovo se pre svega odnosi na prednji deo gde se primećuju šira maska sa hromiranim okvirom, izmenjeni branik kao i adaptivna IntelliLux LED svetla.

 

opel ins 04.jpg

 

Za unutrašnjost su predviđeni novo bežično punjenje za smartphone, kao i unapređena grafika navigacionog sistema (ovde i napomena da zvaničnih slika unutrašnjosti još nema).

 

opel ins 05.jpg

 

U kratkom fabričkom saopštenju se ne pominju izmene u gami motora, ali se očekuje da Insignia tokom 2020. dobije neke nove pogonske agregate (između ostalog i novi 1.4 trocilindrični turbo).

 

opel ins 06.jpg

 

Tu su i sistem Forward Collision Alert sa automatskim kočenjem i prepoznavanjem pešaka, pa održavanje vozila u kolovoznij traci, sistem za nadgledanje mrtvog ugla, adaptivni tempomat, prepoznavanje saobraćajnih znakova, sistem za pomoć pri parkiranju, head-up displej...

 

opel ins 07.jpgopel ins 08.jpg

 

Više informacija o obnovljenoj Insigniji tek sledi, a one se očekuju i pre pomenutog sajma u Briselu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nova Opel Insignia za 2022. u formi crossovera

 

vauxhall insignia 002.jpg

 

Opel je nedavno blago obnovio Insigniju za modelsku godinu 2020., dok će potpuno nova generacija proći kroz radikalnije promene. Tačnije, prema pisanju britanskog magazina Auto Express nova Insignia za 2022. godinu će u cilju poboljšanaj prodaje dobiti formu crossovera. Britanci navode da će nova Insignia biti negde između SUV-a i MPV vozila, ali i da to automatski ne znači da će imati sedam sedišta. U svakom slučaju, očekuje se povišeni model sa prostranim enterijerom.

 

vauxhall insignia 001.jpg

 

Budući da je Opel/Vauxhall deo PSA grupe, nova Insignia će takođe dobiti njihovu EMP2 platformu, a odlikovaće se i manjom težinom i potrošnjom kao i najnovijim infotainment sistemom i sistemima asistencije vozaču. Što se dužine tiče, nova Insignia će po svemu sudeći biti duža od bratskog Peugeota 508 od koga bi trebalo da ima i duže međuosovinsko rastojanje. Uz benzinske i dizel motore (između ostalog 1.6L PureTech 1.5L dizelaš), u ponudi će se naći i bar jedna plug-in hybrid verzija.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opel Insignia GSi facelift

 

insignia f001.jpg

 

Opel je prvo početkom decembra objavio slike standardnih verzija obnovljene Insignije, dok je sada pred nama i doterana Insignia GSi. Kompletna gama obnovljene Insignije (uključujući dakle i ovaj GSi) će premijeru imati na sajmu automobila u Briselu koji će se održati od 10. do 19. januara.

 

insignia f002.jpg

 

Kao i običnih verzija Insignije i GSi varijanta je prošla kroz manje vizuelno doterivanje.

 

insignia f003.jpg

 

Ovo se prvenstveno odnosi na prednji deo gde se primećuju šira maska sa hromiranim okvirom, izmenjeni branik kao i adaptivna IntelliLux LED svetla.

 

insignia f004.jpg

 

Za unutrašnjost su predviđeni novo bežično punjenje za smartphone, kao i unapređena grafika navigacionog sistema (Insignia GSi na sve to dodaje i sportska sedišta sa GSi logom, kožni volan sa zaravnjenim donjim delom i sportske pedale). Tu su i sistem Forward Collision Alert sa automatskim kočenjem i prepoznavanjem pešaka, pa održavanje vozila u kolovoznij traci, sistem za nadgledanje mrtvog ugla, adaptivni tempomat, prepoznavanje saobraćajnih znakova, sistem za pomoć pri parkiranju, head-up displej...

 

insignia f005.jpg

 

Insigniju GSi odlikuju i atraktivniji aero body kit, veći alu točkovi, adaptivno FlexRide oslanjanje, Brembo kočnice, pogon na sva četiri točka, novi 2.0 turbo benzinski motor sa 230KS kao i 9-stepeni automatski menjač. Standardne verzije obnovljene Insignije inače u ponudi imaju 1.4 i 2.0 turbo benzince sa 145KS podnosno 200KS, kao i 1.5 dizelaš sa 122KS.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

autogefuhl.jpg Autogefuhl Test 2021. Opel Insignia

 

Prošla je kroz restajling, pogledajte koje su izmene spolja i unutra....na testu je Grand Sport GSI, i karavan (Sports Tourer) varijanta:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Početak proizvodnje: Nova Opel Insignia izlazi sa proizvodne linije u Russelsheimu

 

Opel-Insignia 2021 02.jpg

 

Proizvodnja nove Opelove perjanice zvanično je započela. Uz prisustvo gradonačelnika Russelsheima Udoa Bauscha i Opelovog izvršnog direktora Michael Lohschellera, prva nova Insignia - Sports Tourer u satenskoj metalik sivoj boji - sišla je sa proizvodne trake u sedištu kompanije.

 

''Ovo je odličan dan za Russelsheim. Radujemo se novoj Insigniji. Pružiće nam novi zamah zahvaljujući izvanrednim tehnologijama i efikasnim motorima. Zahvaljujući novoj Insigniji i budućim modelima koje ćemo doneti u Russelsheim, fabrika se može nadati dobroj budućnosti kako za proizvodnju ultramodernih vozila efikasnim motorima sa unutrašnjim sagorevanjem, tako i sa elektrifikovanim pogonom'', rekao je Opelov izvršni direktor Michael Lohscheller. Kao što je već najavljeno, fabrika u Russelsheimu će pored Opel Insignije od 2021. godine proizvoditi novu Opel Astru i model za PSA grupu DS Automobiles. I sledeća generacija Astre i model DS Automobiles biće zasnovani na modernoj i električnoj platformi grupe PSA, EMP2.

 

''Zadovoljni smo što će se vrhunska Opelova perjanica i dalje proizvoditi ovde. Ovo poboljšava korisnost postrojenja i pomaže u obezbeđivanju visokokvalifikovanih poslova u Russelsheimu. Uspeh transformacije ka elektromobilnosti biće presudan za budućnost. Želeli bismo da nastavimo da podržavamo kompaniju svom snagom'', rekao je Udo Bausch, gradonačelnik Russelsheim am Main.

 

Opel-Insignia 2021 01.jpg

 

Nova Opel Insignia je modernija, dinamičnija i efikasnija nego ikad ranije i dostupna je za naručivanje u Grand Sport, Sports Tourer i GSi (230ks, NEDC potrošnja goriva Grand Sport1: gradska 9.1 l / 100 km, na otvorenom 5.8 l / 100 km, kombinovano 7.0 l / 100 km, 161 g / km CO2) od marta. Za početnu cenu od 29.965 evra, Grand Sport limuzina u opremi Business Edition već nudi funkcije kao što su udobna sedišta, klima uređaj i Apple CarPlay i Android Auto, kompatibilna Multimedia Navi sa 7-inčnim ekranom osetljivim na dodir. Inače, LED farovi osiguravaju optimalan vid u mraku. Nova Insignia je prvi Opelov model koji nudi samo potpuno LED sisteme. Sistemi pomoći kao što su upozorenje na prednji sudar sa detekcijom pešaka i automatskim kočenjem u nuždi i sistemom za zadržavanje traka dodatno povećavaju bezbednost putnika i učesnika u saobraćaju.

Postava pogona započinje sa 1.5 turbo dizelom od 122 KS (potrošnja goriva, petoro vrata, NEDC1: 5.0-4.5 l / 100 km u gradu; 4.0-3.3 l / 100 km van grada; 4.4-3.8 l / 100km, 115-99 g / km CO2 u kombinaciji). Cene za Sports Tourer u opremi Business Edition sa identičnom opremom iznose 30.940 evra. Nova, posebno efikasna paleta motora smanjuje emisiju CO2. Kupci Insignije takođe mogu dodatno smanjiti račun za gorivo.

 

PR Saopštenje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...