Jump to content
FAS Goran
Ivan

Opel Insignia

Recommended Posts

autobuildyoutubelogo.jpg AutoBild najava - nova Opel Insignia

 

Planira se da nova Insignia stigne u prodajne salone već 2024. godine, i to sa potpuno novim dizajnom. Kako bi Opelov najveći model mogao da izgleda, Auto Bild nam pokazuje u videu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nova Opel Insignia na krilima Peugeota 508

 

221270-Opel Insignia 2022.jpg

 

Opel nastavlja tržišnu ofanzivu na koncepciji PSA, što je u koncernu Stellantis dobilo novi zamah.

Novi model Opel Astra se tek zahuktava, a iz Russelsheima stiže najava treće generacije limuzine srednje klase - Opel Insignia.

 

Opel Insignia prve generacije je 2008. zamenila ne previše uspešni model Opel Vectra treće generacije i kad je osvojila titulu ''Evropskog automobila 2009. godine'', pomislili smo: u Russelsheimu su konačno otkrili formula uspeha u klasi Passata. Međutim, solidna i lepo oblikovana Opelova limuzina dugačka 483 cm, uz vrline pokazala je i mane, prvenstveno pozadi, a bila je preteška i premalo dinamična. Većinu grešaka je ispravio još uvek aktuelni model Opel Insignia druge generacije iz 2017. koji ozbiljnije konkuriše lideru iz Wolfsburga. Sada je došlo vreme za model treće generacije, koji nastaje na tehnološkom konceptu uspešnog novog modela Peugeot 508.

 

Opel Insignia C, u limuzinskoj i karavanskoj varijanti Sports Tourer, nastaje na zajedničkoj koncernskoj platformi EMP2, a osnovni motor će biti provereni 1.6 turbo-benzinac sa direktnim ubrizgavanjem.

U blagohibridnoj verziji sa 177 KS, i kao plug-in-hibrid sa elektromotornom podrškom pozadi, za pogon 4×4 sa 225 i 360 KS, kao i do dometom samo na struju od 70 km. Razmatra se i osnovna blagohibridna 3-cilindarska turbobenzinska verzija 1.2 sa 131 KS. Prezentacija se očekuje krajem 2022. a prve isporuke početkom 2023. godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naslednik Insignije u formi velikog krosovera

 

opel insignia nova02.jpg

 

Buick Regal nije više dostupan u Americi, ali ovaj model je i dalje prisutan u drugim delovima sveta. Pretprošle, 2020. godine je osvežen za kinesko tržište, a evropska verzija pod Opel Insignia oznakom, takođe je restilizovana. To znači da će ostati u prodaji još najmanje tri godine, ali kada bude penzionisana, popularnu Insigniju će zameniti potpuno novo vozilo.

 

Nova generacija Opelove perjanice neće pristići pre 2024. ali neke detalje već sada znamo. Po najnovijim izveštajima, Insignia će se transformisati u automobil koji će po karoserijskoj konfiguraciji biti nešto između SUV-a i monovolumena. Kroz sličnu metamorfozu je prošao Citroen C5, a isto se očekuje i u slučaju Ford Mondea. Dakle, Opelov potez ima smisla. Nova Insignia obećava pružanje više prostora unutar kabine, kao i veći prtljažnik, uz naravno višu poziciju sedenja. Novajlija bi mogao da bude zasnovan na eVMP arhitekturi, koju će deliti sa budućim naslednicima Peugeota 3008 i 5008. Ukoliko se ova pretpostavka pokaže tačnom, to bi značilo da će nova Insignia dobiti i čisto električnu verziju sa različitim baterijskim opcijama i dometom između 402 i 645 kilometara. Što se snage tiče, ona bi trebalo da bude u rasponu od 135 do 335 konja.

 

opel insignia nova01.jpg

 

Budući da se radi o temeljno revidiranoj verziji EMP2 platforme, ova nova arhitektura će takođe omogućiti Opelu da svojim kupcima ponudi i motore sa unutrašnjim sagorevanjem. Doduše, ne očekujemo čisto tradicionalan pogonski sklop, već u kombinaciji sa elektromotorima u okviru ''plug-in'' hibridnog sistema. Aktuelna porodica turbobenzinskih i turbodizel motora će biti zamenjena novim blago hibridnim jedinicama, razvijenim u kooperaciji sa belgijskom inženjerskom firmom Punch Powertrain. S obzirom na to da Opel više nije pod GM-ovim krovom, ne treba očekivati da će nova Insignija deliti bilo šta sa naslednikom Buick Regala.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vauxhall Insignia se više ne nudi, Opel Insignia ostaje u ponudi

 

158833-holden c01.jpg

 

Vauxhall je na tržištu Velike Britanije prestao da prodaje Insigniju, pri čemu u kompaniji ne planiraju naslednika, bar u nekoj bližoj budućnosti. Sa druge strane, Opel će nastaviti da proizvodi Insigniju za Evropu i druga tržišta, bar nekoliko narednih godina sve dok naslednik ne stigne na tržište, i to najverovatnije u crossover obliku.

 

Prema zvaničnoj izjavi Vauxhalla, odluka o prekidu prodaje modela Insignia je doneta u skladu sa trendovima tržišta u Velikoj Britaniji i fokusiranje kompanije na elektrifikaciju. Brend želi da se u potpunosti elektrifikuje do 2024. godine, pre prelaska na potpuno električna vozila do 2028. godine. Treba napomenuti da je Vauxhall prestao da prima nove narudžbine za Insigniju, ali da će se njena proizvodnja nastaviti do jeseni 2022. godine kako bi se realizovale postojeće narudžbine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

autobildyoutube.jpg AutoBild najava: 2024. Opel Insignia

 

Prvobitno, Opel je najavio da bi Insignia trebalo da se proizvodi do 2024. godine. Ipak, sada je jasno da kraj dolazi mnogo ranije: Insignia će biti povučena do kraja 2022!

Ali, Opel već planira naslednika:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Električna zamena za Opel Insigniju stiže posle 2025. godine

 

opel ex insignia01.jpg

 

Nova generacija Opel/Vauxhall Insignije će biti potpuno drugačiji automobil od svog prethodnika.

 

Florijan Huetl iz Opela je na sajmu automobila u Minhenu najavio da je kompanija ''prilično napredovala u konceptualnom radu na zameni'' i da će stići posle 2025. godine kao potpuno električni automobil. ''To neće biti klasičan automobil D-segmenta kao što je bila stara Insignija'', rekao je Huetl. ''Razvijaćemo ga dalje kako se tržište bude razvijalo. Automobili D segmenta koje smo pravili dugi niz godina poprimiće drugačiji oblik koji će biti aerodinamičan. On će ponuditi svestranost i kapacitet punjenja koji nam je potreban.'' Zamena za Insigniju bi trebalo da bude krosover, koji će biti viši od stare limuzine, ali ne i pravi SUV. Zato će verovatno biti sličan konceptu kao Stellantisovi rođaci Peugeot 408 i Citroen C5 X.

 

U osnovi novog modela (malo je verovatno da će naslediti ime Insignia) biće Stellantisova nova STLA Medium arhitektura. Ovo će biti jedna od dve EV arhitekture za buduće modele, pored nove STLA Small. Huetl je rekao da će ove arhitekture omogućiti domet do 700 km za EV, 25-minutno punjenje sa 20%-80% kapaciteta baterije, smanjenu težinu, pogon na sva četiri točka i niže troškove. Takođe, dok će se Corsa i dalje zvati Corsa, zamene za Crossland i Grandland možda neće zadržati ta imena. Što se tiče Experimental concepta (na slici) koji je imao premijeru na sajmu: ''To je model koji postavlja put ka novoj generaciji Opela'', navodi Huetl. ''Da li ćemo napraviti automobil koji je blizu tome? Videćete mnogo toga što smo prikazali na njemu.''

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...