neshaoct 9591 Posted March 15, 2016 Polovna Opel Insignia, pouzdana lepotica Limuzina pravljena za džep domaćih vozača, tako bi se mogla opisati Opel Inisgnia. Njeno vreme dominacija na tržištu polovnih automobila polako dolazi. Evo kojoj su joj vrline a koje (retke) mane. Polovni automobili u Srbiji čine ogromnu većinu prometa vozila. Popularni su karavani, hečbek i naravno limuzine. Jedna takva Nemcia mogla bi uskoro do ispolji dominaciju. U pitanju je Opel Insignia, limuzina niže srednje klase koja za sada ima nešto jaču cenu od oko 8 000 evra, ali bi uskoro mogla biti dostupna i za manje para. Svakako je najpopularnija u limuzina varijanti ali dosta reči hvale trebalo bi uputiti na račun karavana koji nudi očigledne prednosti: više mesta na zadnjoj klupi, bolju udobnost i preglednost kao i veći prtljažnik koji je kod limuzina varijante nešto manji u odnosu na konkurente iz klase, pre svega Volkswagen Passat. Ono u čemu Insignia ima prednost jeste generalna pouzdanost i niže cene delova u odnosu na konkurente, čak i na one iz svoje firme. Ogibljenje je veoma dobro, prednja i zadnja osovina su izdržljive, ramena su čvrsta pa dobro odoleva domaćim putevima. Izduvni sistem je veoma kvalitetan i dugotrajan ali ukoliko primetite tragove ulja na crevu za dovod vazduha ne bi trebalo da vas brinu jer su samo estetski problem. Kada su agregati u pitanju ponuda je bogata. Od varijanti koje se mogu naći na domaćem tržištu imamo pre svih dvolitarske dizelaše snage 110 i 195 konja, dok najsnažnija dvolitarska verzija sa 220 konja snage daje svu potrebnu snagu uz prihvatljivu potrošnju od 12 litara ali dosta često dolazi sa šestostepenim automatskim menjačem. Kod benzinaca ponuda je još veća. Sve počinje sa turbo agregatom zapremine 1.4 litara koji daje 140 konja snage i veoma je redak na tržištu polovnjaka. Zatim sledi motor zapremine 1.6 litara koji se proizvodi u verziji sa 115 konja i gotovo da ga nema na lokalnom tržištu i u verziji sa 180 konja koji se pokazao kao pouzdan, a samim time i popularan pogotovo zbog potrošnje od 11 litara. Možda i najrasprostranjeniji jeste benzinac zapremine 1.8 litara koji isporučuje 140 konja i nudi balans između performansi i potrošnje. Za one kojima ne smeta da pri plaćanju registracije pređu u crvenu zonu tu je OPC V6 dizel agregat zapremine 2.8 litara koji je i najsnažniji u ponudi i daje 325 konja snage uz pogon na svim točkovima i prosečnu potrošnju od 14 litara. Da ne bude da samo hvalimo evo i par mana jer zaista Insignia ih samo toliko i ima. Kod modela starijih od 2013. centralna konzola dolazi sa gomilom tastera koji će za neke biti zamarajući, dizelaši iz 2008. i 2009. imaju problema sa vrtložnim ventilom koji je pucao pa su parčići upadali u motor i dešavalo se da dođe do ozbiljnih havarija; agregati konstruisani nakon 2010. ovaj problem nemaju. Takođe, modeli stariji od 2010. imali su softversku grešku koja je dovodila do potpunog pražnjenja akumulatora, ali je servisnom akcijom ta mana uklonjena. Kod primeraka koji su prošli velike kilometraže može doći do otkaza gumice hladnjaka EGR ventila što uzrokuje izlivanje ulja. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted April 18, 2016 Nova Opel Insignia pred vratima Budući da nas od dolaska nove generacije Opel Insignije deli manje od godinu dana pravo je vreme da pogledamo ideju za novi dizajn. RM Design ima odličan predlog koji će sigurno naići na pozitivne kritike Opelovih fanova. Moderan izgled je inspirisan novim dizajnerskim rečnikom začetim na konceptu Monza iz 2013. godine. Opel Insignia je trenutno najstariji model u ponudi nemačkog proizvođača, pa je stoga logično da sledeća novost iz Riselshajma bude upravo nova generacija modela. U Opelu se navodno veoma trude da ponude konkurentan model, kako u dizajnerskom smislu tako i kada govorimo o performansama. Ključ uspeha vide u redukciji mase, pa bi Opelov top model u novom izdanju mogao da bude i do 200 kg lakši od prethodnika. Istovremeno se očekuje rast gabarita, posebno u dužinu koja će uz 9 cm veće rastojanje između osovina zabeležiti plus od čak 15 cm. Ponuda motora predstavljaće mešavinu aktuelnih i novih jedinica uključujući potpuno novi biturbo dizelaš sa 118 kW/160KS. Kao i u slučaju Mondea, osnovna ponuda se verovatno spušta na nivo jednolitarskog motora, a dobra vest je i najava novog automatskog menjača. Realno je očekivati premijeru već na jesen u Parizu na tamošnjem salonu automobila, dok bi prve isporuke usledile početkom sledeće godine. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted July 23, 2016 Opel Insignia stiže do kraja sledeće godine Prema najnovijim vestima, sledeća generacije Opelove limuzine, odnosno modela Insignia bi na tržištu trebalo da se pojavi do kraja sledeće godine. Tačnije, dok neki najavljuju njenu premijeru već ove jesni u Parizu, verovatnije je da će se ona održati za godinu dana na sledećem frankfurtskom auto salonu. Koliko je za sada poznato, nova generacija će dimenzijama biti nešto veći automobil, ali ujedno i značajno lakši. Tačnije, očekuje se da će nova Insignija svojim dimenzijama biti nešto bliža Škodinom Superbu, odnosno međuosovinsko rastojanje će narasti za otprilike desetak cm što će se veoma pozitivno odraziti na ponudu prostora unutar vozila. Veliki iskorak će biti učinjen i kod zapremine prtljažnog prostora. Izvori javljaju da će nova Insignia uprkos rastu dimenzija biti i do 200 kilograma lakša od sadašnjeg modela. Pored nove platforme, većeg učešća lakših materijala i naprednijih načina izrade, za smanjenje mase će biti zaslužna i nova manja motorizacija. Naime, očekuje se da će ponudu otvoriti 1.0 litarski 3-cilindrični turbo benzinski motor, a inače motorizaciju će činiti nova porodica pogonskih agregata u kojoj će se naći i bi-turbo dizel snage oko 160KS. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted October 21, 2016 Samo što nije: Opel Insignia Sports Tourer Po svoj prilici, Opel za mart 2017., oddnosno za sajam automobila u Ženevi priprema veliku premijeru - potpuno novu Opel Insigniju za koju je već spremna i karavan verzija. Posle osam godina provedenih na tržištu, red je bio da se Opel Insignija obnovi kako bi ravnopravno mogla da se bori sa novim rivalima u klasi. Sudeći po špijunskim snimcima koji su se ovih dana pojavili na internetu, uskoro možemo da očekujemo premijeru potpuno nove Insignije i to u karavan verziji. Dobro obavešteni izvori tvrde da će druga generacija biti dosta veća u odnosu na prethodnika, kao i da će biti lakša za oko 200 kilograma. Ukupna dužina bi trebalo da bude povećana za 15 centimetara, od čega bi na produženje međuosovinskog rastojanja moglo da ode 10 centimetara. To znači da će Insignija imati više mesta za putnike na zadnjim sedištima a pretpostavljamo da će biti povećan i prtljažnik koji je do sada imao zapreminu od 540 litara. Dizajn je, naravno, potpuno nov i trebalo bi da sadrži dosta elemenata i ideja sa prototipa Opel Monca Koncept iz 2013. godine. Motori bi dobrim delom trebao da budu preuzeti iz Astre, uključujući i trocilindrični turbo-benzinac zapremine 1.0 litra ali i 1.6 bi-turbo dizel sa 160 konjskih snaga. Šuška se i da Opel uveliko radi na novom šestocilindričnom motoru koji bi trebalo da pokreće OPC verziju. Cilj je da se iz ovog motora izvuče oko 400 konja. Nova Insignija će biti svetski auto a GM će je prodavati i pod drugim svojim brendovima. U Velikoj Britaniji to će bit Vauxhall, u Americi će se prodavati kao Buick Regal, a u Australiji kao Holden Commodore. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted November 5, 2016 U završnoj fazi razvoja potpuno nova Opel Insignia Nova Opel Insignia Grand Sport je trenutno u završnoj fazi razvoja. Uprkos tome što nova generacija Opelove perjanice krije svoju eleganciju od radoznalih očiju uz pomoć temeljne kamuflaže, veličanstvenost sedana sa petoro vrata se jasno izdvaja. Opel Insignia Grand Sport je bazirana na potpuno novoj arhitekturi, sa znatno dužim međuosovinskim rastojanjem i kraćim prednjim i zadnjim prepustima. U poređenju sa aktuelnom Insignijom, takođe je 5.5 centimetara duža, centimetar šira i tri centimetra niža. Ove izmenjene proporcije novoj generaciji Opelove perjanice daruju upečatljiviju i više atletsku pojavu nego ikada ranije. Efikasnost prostora i ušteda na masi su bile prioritet inženjera: upotrebom lakih materijala, uspeli su da skinu do 175 kilograma kod nove generacije. Naziv Opel Insignia ''Grand Sport'' sve govori. On reflektuje efikasnu dinamiku Monza koncepta, kao i naš ponos u vidu veličanstvenih Opelovih klasika, Kapitäna, Admirala i Diplomata - kaže šef Opel grupe, dr Karl-Tomas Nojman. ''Naša buduća perjanica predstavlja jednu novu dimenziju - eleganciju, malu masu i sportski aspekt sjedinjene u cilju kreiranja ekstremno atraktivne kombinacije.'' Sa novom Insignijom Grand Sport, kompanija započinje novo poglavlje u istoriji svojih perjanica unutar proizvodnog portfolija. Prethodnik je 2008. utemeljio novu Opelovu eru u smislu razvoja i dizajna, i bio je veliki hit na automobilskom tržištu: do danas, preko 900.000 Insignija je prodato, uz osvajanje naslova za ''Automobil godine 2009.'' Na IAA 2013. Insignia Grand Sport je veća od aktuelne Insignije, kako spolja tako i iznutra, što je stavlja u višu ligu u smislu veličine, prostranosti i komfora. Čak i uz činjenicu da inovativne tehnologije podvlače ambiciozne standarde nove Opelove perjanice, kompanija ostaje dosledna svojoj filozofiji: napredna dostignuća moraju ostati priuštiva i pristupačna za široku publiku. Insignia Grand Sport na taj način predstavlja ''šik'' alternativu značajno skupljim automobilima. Zvanična svetska premijera Opel Insignije Grand Sport je zakazana za mart 2017. godine na Salonu automobila u Ženevi. PR saopštenje - Opel preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted November 26, 2016 Opel Insignia karavan za 2017. Opel je nedavno najavio novu generaciju modela Insignia, a sada smo u prilici da vidimo i prve fotografije prototipa karavan verzije koja će poneti oznaku Sports Tourer. Nemački proizvođač predstaviće u 2017. godini nekoliko novih vozila. Među njima će biti i familija Insignia modela, koja pored standardne limuzinske verzije sa 5 vrata uključuje i karavan, kao i ''kros'' karavan varijantu Country Tourer. Opel se prilikom konstruisanja karavana fokusirao na povećanje prostora u kabini, ali i u gepeku. Još uvek nije poznato koliko će nova Insignia Sports Tourer biti duža od prethodnog karavana, ali zna se da je klasična Inisignia za 2017. produžena za 5.5 cm u poređenju sa aktuelnim modelom. O dizajnu spoljašnjosti se za sada samo spekuliše, s obzirom da je Sports Tourer prototip prekriven "kamuflažnom" folijom, ali Opel je najavio da je nova Insignia oblikovana po ugledu na koncept Monza iz 2013. Prednji deo karavana biće identičan kao kod verzije sa 5 vrata, a biće zanimljivo videti kako su dizajneri rešili zadnji deo automobila. Očekuje se da bi određeni stilski elementi mogli da budu pozajmljeni od nove Astre karavan, poput hromirane lajsne koja se prostire po bočnoj strani vozila. U svakom slučaju, oblik automobila koji se vidi na fotografijama treba uzeti sa rezervom, jer proizvođači često pokušavaju da zavaraju posmatrače ubacujući razne dodatke zbog kojih je karoserija prototipa izobličena. Iako testirani automobil ima halogene farove, Opel je već najavio da će u ponudi biti opcioni IntelliLux LED farovi nove generacije sa 32 svetlosna elementa. Opel Insignia sa 5 vrata biće najverovatnije predstavljena do kraja 2016. godine, a karavan verzija očekuje se nekoliko meseci kasnije. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted December 7, 2016 Nova Opel Insignia: zvanične slike Kao što je bilo i najavljivano, Opel je danas objavio prve zvanične fotografije nove generacije Insignije, i to u više karoserijskih verzija, uključujući karavan izdanje (Insignia Sports Tourer). Treba podsetiti da je Insignia do sada prodata u više od 900.000 primeraka, a kao i do sada, i novi model će se proizvoditi u Riselshajmu i Nemačkoj. Što se tiče nove Insignije Sports Tourer, Opel najavljuje da u poređenju sa prethodnikom ima znatno povećan unutrašnji prostor, posebno kada je reč o zadnjoj klupi i prtljažniku. Takođe, ponovo će u ponudi biti i Insignia Country Tourer, najavljena kao avanturista sa pogonom na sve točkove i „off-road“ atributima, kao pravi izbor za ljubitelje zimskih sportova, prirode, i sve one koji znaju da cene individualnost. Automobil će se inače prodavati i kao Vauxhall Insignia, a u Austaliji kao Holden Commodore. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted December 31, 2016 Ovako bi mogla da izgleda Opel Insignia Country Tourer i Insignia Grand Limousine Opel je 7. decembra objavio prve detalje i zvanične slike o novoj generaciji Insignije, koja će se i dalje nuditi u nekoliko karoserijskih verzija, uključujući tu i karavan izdanje (Insignia Sports Tourer). Opel najavljuje da će u poređenju sa prethodnikom imati znatno povećan unutrašnji prostor, posebno kada je reč o zadnjoj klupi. Takođe, ponovo će u ponudi biti i Insignia Country Tourer, napravljena upravo na bazi pomenute Insignije Sports Tourer. Insignia Country Tourer se najavljuje kao avanturista sa pogonom na sve točkove i ''off-road'' atributima (povišeni klirens, dodatni zaštitni elementi...), kao pravi izbor za ljubitelje zimskih sportova, prirode i sve one koji znaju da cene individualnost. Eventualni izgled te (pro)terenske Insignije je prikazan na oovm renderu koji je uradio nemački magazin Auto Bild. Sem što je duža od prethodnice, nova Insignia je inače i šira, niža i lakša (i to do 175 kg manje), dok međuosovinsko rastojanje iznosi 2829 mm (+ 92 mm). Paleta motora nove Insignije za sada nije zvanično saopštena, ali ranije informacije govore da će u paleti biti i novi 1.5 litarski benzinac sa 163KS i 250 Nm, pa 2.0 litarski benzinski agregat sa 247KS, kao i 1.6 i 2.0 litarski dizelaši. Najavljuju se i novi osmostepeni automatski menjač, Head-up displej, kao i sistemi Adaptive Cruise Control (ACC), Lane Keep Assist, Lane Departure Warning i Rear Cross Traffic Alert. Takođe, tu je i jedan nezvanični render eventualne Insignije Grand Limousine. Ovako produžena Insignia bi bila namenjena VIP osobama kojima bi na raspolaganju stajalo više mesta u zadnjem delu vozila i luksuznija oprema, ali kako stavri sada stoje sve će i ostati samo na renderu. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted January 14, 2017 Opel Insignia Grand Sport i sa AWD pogonom Mesec dana nakon premijernog predstavljanja, u Opelu su za kupce svoje uzdanice u D segmentu pripremili i verziju sa pogonom preko obe osovine (AWD - All Wheel Drive). Opel će naime uskoro proširiti ponudu za svoj model Insignia Grand Sport verzijom koja će obrtni moment motora optimalno raspoređivati na obe osovine, čime je VW Passat, koji u nazivu sadrži dodatak 4Motion, dobio ozbiljnu konkurenciju. Rešenje priključivog pogona preko obe osovine (Twinster), iza kojeg stoji britanska kompanija GKN Driveline, u ovom slučaju čak omogućava i različit obrtni moment na zadnjem paru točkova, o čemu se, u zavisnosti od situacije, brzine i uslova na putu brinu dva hidraulična kvačila u kućištu iznad zadnje osovine i gomila sofisticirane elektronike. Sličan sistem distribucije snage na podlogu, kojim je anulirana potreba za korišćenjem klasičnog diferencijala, u svojim automobilima koristi Ford (Focus RS) i Range Rover (Evoque), a verovatno će biti standardno ponuđen i u najsnažnijoj Insigniji OPC čiji je razvoj u završnoj fazi. Opel će Insigniju Grand Sport s priključivim pogonom preko obe osovine, jer se u normalnim okolnostima sav obrtni moment distribuira na prednju osovinu, premijerno predstaviti na Sajmu automobila u Ženevi, a isti sistem pogona će nešto kasnije ponuditi i uz karavansku karoserijsku verziju. U oba slučaja za prenos snage je zadužen 8-stepeni automatski menjač. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted February 6, 2017 Novi Opel Insignia Sports Tourer i zvanično Opel je početkom decembra objavio prve detalje i zvanične slike o novoj generaciji Insignije, koja će se i dalje nuditi u nekoliko karoserijskih verzija. Nakon regularne Insignije Grand Sport sada je pred nama i karavan izdanje (Insignia Sports Tourer), čija promocija je zakazana za početak marta i sajam automobila u Ženevi. Sem što je duža od prethodnice (sada 4986 mm), nova Insignia Sports Tourer je i lakša (i to do 200 kg manje), dok je međuosovinsko rastojanje duže za 92 mm. Opel zato najavljuje da nova Insignia Sports Tourer u poređenju sa prethodnikom ima znatno povećan unutrašnji prostor, posebno kada je reč o zadnjoj klupi. Što se prtljažnika tiče, zapremina mu iznosi 520 litara, odnosno 1638 litara sa oborenim zadnjim sedištima (za 110 litara više nego ranije). Paleta motora nove Insignije Sports Tourer za sada nije zvanično saopštena, ali bi u gami trebalo da budu i novi 1.5 litarski benzinac sa 163KS i 250 Nm, pa 2.0 litarski benzinski agregat sa 247KS, kao i 1.6 i 2.0 litarski dizelaši. Najavljuju se i šestostepeni manuelni menjač, novi osmostepeni automatik, pogon na sva četiri točka, LED Matrix svetla, Head-up displej, kao i sistemi Adaptive Cruise Control (ACC), IntelliLink sistem sa ekranom osetljivim na dodir, Lane Keep Assist, Lane Departure Warning i Rear Cross Traffic Alert. Takođe, još ranije su neki mediji najavili da će ponovo u ponudi biti i Insignia Country Tourer, napravljena upravo na bazi Insignije Sports Tourer. Insignia Country Tourer se najavljuje kao avanturista sa pogonom na sve točkove i ''off-road'' atributima (povišeni klirens, dodatni zaštitni elementi...), kao pravi izbor za ljubitelje zimskih sportova, prirode i sve one koji znaju da cene individualnost. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted February 17, 2017 Opel objavio početne cene za novu Insigniju Početna cena druge generacije Opelovog automobila D segmenta u Nemačkoj iznosi 25.940 evra. Ubrzo nakon predstavljanja i karavanske verzije Insignije druge generacije (Sports Tourer), koja se priključila modelu Insignia Grand Sport, nemačka filijala General Motorsa objavila je početne cene automobila na domaćem tržištu, od koga u Opelu očekuju mnogo. Za osnovni model nove Insignije kupac će morati da izdvoji 25.940 evra, a bazna karavanska verzija će koštati 26.940 evra. U odnosu na prethodnu generaciju, a zahvaljujući korišćenju lakših materijala, nova Insignija Grand Sport je ''smršala'' 175 kilograma, a njena karavanska verzija lakša je čak 200 kilograma. Opel će na početku prodaje kupcima ponuditi nekoliko benzinskih i dizelskih motora, a kao osnovni benzinac u ponudi je novi 1.5 litarski četvorocilindarski turbo motor koji će biti ponuđen u verzijama sa 140 i 166KS. Trenutno najsnažniji benzinac u ponudi je dvolitarski četvorocilindarski turbo motor koji raspolaže sa 260KS, a nudiće se u kombinaciji sa 8-stepenim automatskim menjačem i pogonom preko obe osovine. Slabiji dizelski 1.6 litarski četvorocilindarski dizelski motor nudi 110KS, a u ponudi je i dvolitarski četvorocilindarski dizelski motor koji raspolaže sa 170KS. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted March 7, 2017 Opel / Vauxhall Insignia Grand Sport na sajmu u Ženevi 2017. Quote Share this post Link to post Share on other sites
putinac 2 Posted March 7, 2017 Prelepa je insignija. Hteo sam da je pazarim ali me je mehaničar inče moj prijatelj preklinjao da nuzimam opela uopšte posebno ne insigniju dizel. Kaže da se nekad kleo u opela a sad kad nosi blok motora na mašinsku obradu kod cubike u ns žutom kredom na mnogima piše insignia ili astra j. Svi znamo da se tamo ti veci automobili izvozaju po autobanu za par godina a sad mi treba da ih generališemo. Jel neko može da potvrdi njegovu priču. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted March 25, 2017 Počela proizvodnja nove Opel Insignije Opel je počeo proizvodnju jednog od svojih poslednjih modela koji su razvijeni pod okriljem General Motorsa. Uz prigodnu svečanost koja je upriličena u fabrici u Riselshajmu (Nemačka), Opel je počeo proizvodnju druge generacije modela Insignia, od kojeg nemačka automobilska kompanija, sada u vlasništvu francuske grupacije PSA, ima velika očekivanja. U fabrička postrojenja iz kojih će izlaziti dve karoserijske verzije Opelovog automobila D segmenta investirano je više od 500 miliona evra, a čast da bude prvi proizvedeni automobil pripala je modelu Insignia Grand Sport koji pokreće dvolitarski turbo-dizelski motor sa 170KS. U Opelu očekuju da će nova Insignia nadmašiti prodajne rezultate prethodne generacije koja je 2009. godine izabrana za Evropski automobil godine i pronašla put do 940.000 kupaca. Veća, prostranija, ali i znatno lakša od prethodne, nova Insignia trenutno se nudi u dva karoserijska oblika (Grand Sport i Sports Tourer), a do kraja godine ponuda će biti proširena i crossover izdanjem Country Tourer. Na vrhu ponude očekuje se sportsko izdanje s poznatom oznakom OPC (Opel Performance Center). Do tada, cena osnovnog modela Insignije Grand Sport u Nemačkoj iznosi 25.590 evra, što je 1.160 evra manje od cene najjeftinijeg Volkswagen Passata koji u Opelu u ovom slučaju smatraju glavnim rivalom. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted March 30, 2017 Autogefühl video: Test Opel Insignia Grand Sport Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted March 31, 2017 CarBuyer video: Test Vauxhall Insignia Grand Sport Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted April 7, 2017 Novi Opel Insignia Country Tourer Opel je početkom decembra prošle godine objavio prve detalje i zvanične slike o novoj generaciji Insignije, koja će se i dalje nuditi u nekoliko karoserijskih verzija. Nakon regularne Insignije Grand Sport stiglo je i karavan izdanje (Insignia Sports Tourer), a sada i (pro)terenska Insignia Country Tourer. Sem što je duža od prethodnice (sada 4986 mm), nova Insignia Sports Tourer je i lakša, dok je međuosovinsko rastojanje duže za 92 mm. Opel zato najavljuje da nova Insignia Sports Tourer u poređenju sa prethodnikom ima znatno povećan unutrašnji prostor, posebno kada je reč o zadnjoj klupi. Najavljuju se i LED Matrix svetla, Head-up displej, kao i sistemi Adaptive Cruise Control (ACC), IntelliLink sistem sa ekranom osetljivim na dodir, Lane Keep Assist, Lane Departure Warning i Rear Cross Traffic Alert. Na kraju, tu je i nova Insignia Country Tourer, napravljena upravo na bazi Insignije Sports Tourer. Insignia Country Tourer se najavljuje kao avanturista sa pogonom na sve točkove i ''off-road'' atributima (za 20 mm povišeni klirens, dodatni zaštitni elementi...), kao pravi izbor za ljubitelje zimskih sportova, prirode i sve one koji znaju da cene individualnost. Što se prtljažnika tiče, zapremina mu iznosi do 1665 litara sa oborenim zadnjim sedištima (za 130 litara više nego ranije). Nova Insignia Country Tourer će u gami imati 1.5 i 2.0 litarske benzince (sa 165KS odnosno 260KS) i 2.0 litarski dizelaš sa 170KS (kasnije stiže i Biturbo sa 200KS). preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted April 7, 2017 Emisija SAT: Opel Insignia Druga generacija Opelovog modela Insignia donosi više sportskog stila, zahvaljujući novoj liniji u maniru kupea, zbog čega se ovaj automobil zvanično zove ''insignija grand sport''. U odnosu na svog prethodnika nova je porasla - dugačka je 4.89 m, što znači da je u porasla za 5.5 centimetara. I međuosovinsko rastojanje je veće, pa je sa dva metra i 83, za devet duže nego što je na prvobitnom modelu. Novost je i prilagodljiva kontrola brzine sa automatskim kočenjem u iznenadnim situacijama, a osim verzije sa petora vrata, predstavljen je i karavan čiji prtljažnik raspolaže sa 560 litara. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted April 23, 2017 Novi Buick Regal: Opel Insignia sedan za Kinu Opel je prošlog meseca na sajmu automobila u Ženevi široj javnosti i zvanično predstavio novu Insigniju (uključujući i karavan izdanje), dok će kasnije ove godine ovaj automobil moći da kupe i Kinezi. Ali pod drugim imenom... Ovaj automobil će se naime u Kini prodavati kao Buick Regal, i to od od druge polovine godine. Kinezima će se po ranijim najavama nuditi tri verzije, a to su 1.5L turbo sa 163KS, 2.0L turbo sa 254KS i hibridna verzija koja će kombinovati 1.8L benzinac sa 123KS i elektromotor (za sada nije poznata njegova snaga). Novi Regal je dugačak 4902 mm, širok 1863 mm, visok 1456 mm i ima međuosovinsko rastojanje od 2829 mm. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted April 23, 2017 Auto Express video: Test Vauxhall/Opel Insignia Grand Sport Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted May 23, 2017 TestAutomobila video: Opel Insignia A 140KS Na testu Opel Insignia A iz 2010-e sa motorom 1.8 EcoTec benzinac, snage 140KS: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted June 7, 2017 Automarket.hr video: Test Opel Insignia Grand Sport Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted June 8, 2017 Opel Insignia staje na crtu BMW-u! Od ovog meseca kreće prodaja nove Opel Insignie, a prilično ambiciozno u Opelu najavljuju da će konkurisati ne samo VW Passatu, Ford Mondeu i Škodi Superb, nego da će pokušati da preotme i deo kupaca BMW-a, Mercedesa i Audija. Ovakve ambicije su u poslovnom svetu sasvim opravdane, ali nekako, ne možemo a da se ne prisetimo sličnih ambicija koje su išle svojevremeno uz model Omega i nisu se dobro završile po Opel. Da se razumemo, ambicije Opela nisu bez osnova. Nova Insignija sjajno izgleda, a glavne argumente za osvajanje kupaca koji su svoje poverenje poklanjali drugim markama, nalazi u činjenici da će nova limuzina biti prepuna opreme koja se pojedinačno može naći kod drugih, ali ne i u zajedničkom paketu, a po ceni za trećinu nižoj od konkurencije sa nekim od pomenutih luksuznih amblema. Insignia je između ostalog dobila head-up display, osmostepeni automatski menjač, sve najnaprednije asistencije za vožnju pa i vektorisanje obrtnih momenata za bolju upravljivost. U drugoj generaciji Insignije korigovane su greške prve verzije. Smanjena je masa vozila, prerađen je zbunjujući korisnički interfejs. Iako ima međuosovinski razmak špovećan za 92mm, limuzina je lakša za čitavih 175kg u odnosu na prethodnu. Pored vozne dinamike, dijeta bi trebala da se odrazi i na potrošnju, koja je po fabričkim podacima za 1.6 verziju manja 10%. Među brojnim opcijama naćiće se dugačka lista elektronskih bezbednosnih asistencija za vožnju, ali i novi pogon na svim točkovima koji je razvio GKN, sa mogućnošću vektorisanja obrtnog momenta i njgegovog usmeravanja na točak sa najboljim kontaktom sa podlogom. Sistemski, važan podatak po kupce je da uz povećan međuosovinski razmak Insignia ima i značajno povećanu ponudu prostora. Da li su ambicije bile opravdane, saznaćemo veoma brzo, a Insignia u evropske salone stiže tokom juna meseca. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted June 21, 2017 Ako su dobro izmjerili ne nudi baš nešto puno prostora za tu veličinu ali se zato dosta dobro vozi, bar na toj stazi. Ne sjećam se točno ali čini mi se bolje vrijeme od A4 sa 190 KS i DSG-om. Quote Share this post Link to post Share on other sites