neshaoct 9443 Posted February 7, 2018 @Elra To što si rekao (kao što se i Alfa bori na USA tržištu sa duplo ili tri puta manjim brojem dilera/servisa od ostalih), a možda i to što nema neke ultra mega giga napucane sportske verzije. SUV kome onaj deo S nije baš posebno izražen (u odnosu na to koliko može da bude). Al' opet...nikada i ne može biti jer se mora ostaviti prostora za budući Ferrari SUV, on mora biti brži od Maseratija. Koliko god su sa dosta jeftinijim Stelviom išli na dokazivanje tog sportskog (trenutni rekord na Nirburgringu), sa Levanteom nisu. Onda ostaje luksuz kao karta na koju se igra, ali kako na to kada je u toj ligi i Bentley sa svojim modelom. I ne samo on koji igra na tu kartu. Možda da se igra na offroad kartu...ali kako kada je tu brend iz kuće tu, tj. Jeep sa svojim modelom koji baš na to tradicionalno računa. I sad...ne možeš na kartu brzine jer to ostaje rezervisao kao karta za Ferrari SUV koji dolazi. Ne možeš ni na ostale karte...i onda se napravi eto tako pomalo od svega...al' pomalo. Takva onda bude i prodaja - pomalo. Plus, ne znam ni da li se uopšte prodaje u Kini. Generalno, i nije katastrofalno prošao kada se sve to ima u vidu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elra 196 Posted February 8, 2018 Ja imam osjecaj da su zadnji Maseratijevi modeli napravljeni takoreci navrat/nanos - QP, Ghibli i Levante. Nisu uspjeli da steknu status kakav su na trzistu imali prethodni QP, ili Coupe model. Dodatno su ih kaznili mediji, podmecuci staru MB platformu. Kad se sve to doda ispada da Meserati najvise trpi u FCA grupi. Levante je trebao da ide na megdan Cayenu, veci i skuplji od Stelvia, a dolazeci Ferari SUV na megdan Bentajgi i Urusu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted February 8, 2018 On 2/7/2018 at 10:21 AM, Elra said: Ne znam sta je tacan razlog, ali cinjenica je da nije uspio da se probije pored Cayena ili Range Rover modela. Moguce je da kupci traze bolju/cescu servisnu mrezu, npr. Levante se dobro prodaje. FCA sada samo koristi jednu pogodnost, a to je nastavak na smanjenju proizvodnju još od ranije. To je pogodnost da država plaća radnike na čekanju. Jako efikasno za FCA. One dane kada im trebaju dobiju radnika koji je već uhodan u posao. Ne vidim da zadnjih mjeseci pada potražnja za Levanteom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Irena HGT 2136 Posted February 13, 2018 Snimljen Maserati Levante GTS Maserati će još tokom ove godine lansirati i GTS varijantu SUV modela Levante, i to sa Ferrarijevim V8 motorom. Ovaj Maseratijev rival Porscheu Cayenne Turbo i Range Roveru Sport SVR će verovatno pokretati 3.8 litarski twin-turbo V8 agregat sa oko 530KS i 710 Nm, a dobiće i modifikovano oslanjanje, revidirani kočioni i izduvni sistem, kao i agresivniji eksterijer, veće alu točkove i doterani enterijer sa elementima od ugljeničnih vlakana. Budući da sadašnji Levante V6 S GranSport u Velikoj Britaniji košta 76.995 funti, novi Levante GTS će startovati sa cenom višom od 80.000 funti. Takođe, Maserati po nekim ranijim informacijama planira i Levante sa hibridnim pogonom, i to sa kombinacijom V6 benzinca i elektromotora, a ponudiće i oko 50 km vožnje samo na struju. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9443 Posted February 21, 2018 Za Ginisa: Vozio preko 150 km/h na snoubordu Jamie Barrow je poznat kao najbrži britanski snouborder, a sada je ušao i u Ginisovu knjigu rekorda. U obaranju rekorda mu je pomogao Maseratijev SUV model Levante, koji je Barrowa vukao po snegu brzinom većom od 150 km/h. U prvom prolazu je vozio 151.57 km/h, a u povratku je išao ''tek'' 147.72 km/h što daje prosek od 149.65 km/h. Radi se o drastičnom poboljšanju dosadašnjih rekorda. ''Presrećan sam što sam oborio svoj prethodni rekord. Znao sam da je moguće ići brže u pravim uslovima i sa pravim autom'', rekao je Barrow. Pokretan 3.0 V6 twin-turbo benzincem od 350KS i 500 Nm, Levante je na snegu bio opremljen Pirellijevim gumama. Dok je bio ambasador Mitsubishija, Barrowa je vukao Lancer, a snegom je vozio 99.87 km/h. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9443 Posted February 27, 2018 MotoringAustralia video: Test 2018. Maserati Levante S Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9443 Posted March 27, 2018 Uskoro i Maserati Levante GTS Maserati će još tokom ove nedelje na sajmu automobila u Njujorku prikazati i GTS varijantu SUV modela Levante, i to sa Ferrarijevim V8 motorom. Ovaj Maseratijev rival Porscheu Cayenne Turbo i Range Roveru Sport SVR će verovatno pokretati 3,8 litarski twin-turbo V8 agregat sa oko 530KS i 710 Nm, a dobiće i modifikovano oslanjanje, revidirani kočioni i izduvni sistem, kao i agresivniji eksterijer, veće alu točkove i doterani enterijer sa elementima od ugljeničnih vlakana. Budući da sadašnji Levante V6 S GranSport u Velikoj Britaniji košta 76.995 funti, novi Levante GTS će startovati sa cenom višom od 80.000 funti. Takođe, Maserati planira i Levante sa hibridnim pogonom, i to sa kombinacijom V6 benzinca i elektromotora, a ponudiće i oko 50 km vožnje samo na struju. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9443 Posted March 29, 2018 Maserati Levante Trofeo Kao što je i najavio pre nekoliko dana sa jednom teaser slikom, Maserati je na sajmu automobila u Njujorku promovisao novu, Trofeo varijantu SUV modela Levante. Ovaj Maseratijev rival Porscheu Cayenne Turbo i Range Roveru Sport SVR pokreće 3.8 litarski twin-turbo V8 agregat sa 590KS i 730 Nm (proizvodi se u Ferrari fabrici u Maranelu), a to je 156KS po litri zapremine. Tu je i pogon na sva četiri točka (Q4 Intelligent All-Wheel Drive System), a ističu se i raspored težine 50:50 kao i nisko težište. Fabrika navodi da Levante Trofeo od 0 do 100 km/h ubrzava za 3.9 sekundi i da može do maksimalnih 300 km/h. Levante Trofeo je sem snažnog motora dobio i modifikovano oslanjanje, revidirani kočioni sistem (sa 100 km/h se zaustavlja za 34.5 metra), sportski izduvni sistem sa četiri izduvne cevi, kao i izmenjene branike, detalje od ugljeničnih vlakana, Full Matrix LED prednja svetla, doterani prednji gril, 21 ili 22-inčne alu točkove (dostupne i u mat izdanju) ''Saetta'' Trofeo oznake i doterani enterijer (sportska sedišta presvučena "Pieno Fiore" kožom, kontrastni šavovi, detalji od ugljeničnih vlakana, nove patosnice, Maserati sat...). Treba pomenuti i standardni Bowers & Wilkins surround sound audio sistem od 1280 vati i sa 17 zvučnika. Na kraju, Maserati će Levante Trofeo početi da proizvodi ovog leta, i to fabrici Mirafiori u Italiji. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9443 Posted March 31, 2018 MotorTrend video: Maserati Levante Off-Road Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9443 Posted April 5, 2018 Larte Design Maserati Levante Shtorm Vlasnicima Maseratijevog luksuznog crossovera Levante na raspolaganju stoji i ponuda iz tjuning kuće Larte Design. U njihovom Shtorm paketu se nalazi aero kit od 17 elemenata napravljenih od ugljeničnih vlakana (prednji spojler, otvori za vazduh na prednjem braiku, otvori na haubi, pragovi, zadnji spojler, zadnji difuzor...), kao i više kompleta alu točkova i modifikovani izduvni sistem (sa opcionim završecima od ugljeničnih vlakana). Na slikama je inače Levante S sa 3.0 litarskim twin-turbo V6 motorom koji razvija 430KS. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9443 Posted April 28, 2018 On 2/7/2018 at 10:21 AM, Elra said: Ne znam sta je tacan razlog, ali cinjenica je da nije uspio da se probije pored Cayena ili Range Rover modela. Moguce je da kupci traze bolju/cescu servisnu mrezu, npr. On 2/8/2018 at 12:41 AM, neshaoct said: ...možda i to što nema neke ultra mega giga napucane sportske verzije. SUV kome onaj deo S nije baš posebno izražen (u odnosu na to koliko može da bude). Al' opet...nikada i ne može biti jer se mora ostaviti prostora za budući Ferrari SUV, on mora biti brži od Maseratija... Imajući u vidu koliko sada KS (700) najavljuju za najjači Levante, a već su podigli na 590KS sa verzijom Trofeo, to samo znači da će budući Ferrari SUV biti još jači od toga: Marchionne - ''uprskali'' smo Levante u startu Prvi čovek FCA izjavio je da je lansiranje Levantea od samog starta ''uprskano'' i da je zbog toga podbacio. Sergio Marchionne ''big boss'' FCA priznao je javno da se prvi SUV iz Maseratija muči od samog početka 2016. i da je to posledica samog starta na tržištu koji nije dobro izveden. Proizvodnja luksuznog SUV-a obustavljana je dva puta, i smanjena za čitavih 59% u odnosu na ambiciozan plan. U prošlog godini prodato je samo 5.485 komada, od plana koji je bio oko 10.000 komada. Marchionne kaže da su muke Levantea posledica loše izvedenog starta prodaje, što je i dovelo do smene Reida Biglanda koji je bio globalni šef za marke Alfa Romeo i Maserati, a kojeg je nasledio Tim Kuniskis. Premijera Levantea Trofeo (na slici) na salonu u Njujorku je pokušaj ''restarta'' ovog modela, koji je nakon manje od dve godine prošao kroz izvesnu restilizaciju, i dobio biturbo 3.8 litarski V8 motor od 590 KS iz Ferrarija, uz koji je postao Maserati sa najvećom litarskom snagom ikada. A i performanse nisu izostale. Levante Trofeo do 100 km/h ubrzava za 3.9 sekundi. Proizvodnja ovog unapređenog Levantea počinje na leto, ali za sada nema informacija da li će i osnovni modeli biti malo osveženi. Međutim, neslužbeno, postoje indicije da Maserati radi na još jačoj verziji, i to mnogo jačoj. Mogla bi se zvati Levante GTS, preuzeti pogon iz Quattroporte GTS, što bi značilo V8 iste zapremine od 3.8 litara, ali sa blizu 700 KS. Možda ova dva modela ipak privuku ekskluzivnu publiku, koja je očigledno tražila mnogo više nego što je Levate u startu ponudio. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted April 28, 2018 Nešto ne valja da gornjim prodajnim brojkama. Moguće da samo prevode američki tekst. Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13140 Posted May 5, 2018 On 8.2.2018. at 2:54 PM, N.N. said: Levante se dobro prodaje. Ma i više nego dobro. Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted May 5, 2018 Pa da, preko 20k prošle godine. Donio je dosta profita Maseratiu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13140 Posted May 5, 2018 U tom slučaju, prvi čovek FCA priča gluposti, jel da? 2 bglion and Markobgd reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted May 5, 2018 Evo točno transkripta. Da ne bude rekla kazala. Quote Patrick Hummel - UBS AG Okay. Thank you. My second question is on Maserati. You've managed to protect obviously the margin and pricing, but volume wise it looks like the Levante is already softening quite a bit. Is there any reason why there was a particularly weak Q1 and we should see this recovering in the next few quarters or is that more structural question for the brand for June 1? Sergio Marchionne - Fiat Chrysler Automobiles NV Very poor execution. To be perfectly honest, I think we sucked at the launch of the Levante. I think it's potentially a phenomenally successful product, but I think it was poorly handled on launch. I think the launch of the Trofeo, which we did in New York about four or five weeks ago, was a reset for the U.S. market. I think I expect a lot more out of the U.S. market for 2018 and 2019. It will be part of the plan that we pitch on June 1, so you'll be able to see it. Patrick Hummel - UBS AG Okay. But irrespective of the more strategic plan then you would expect a recovery of Maserati sales in the coming quarters... Sergio Marchionne - Fiat Chrysler Automobiles NV Yes. Link:https://seekingalpha.com/article/4166283-fiat-chrysler-automobiles-nv-fcau-q1-2018-results-earnings-call-transcript?part=single Mislim da je jasno kako se u razgovoru cilja na američko tržište. Nitko ne spominje brojke. Opet kažem, lani je prodano preko 20 000 Levantea. Najgore tržište je američko. I ja mislim da su tamo podbacili. Sergio kaže da bi to V8 trebao promijeniti. Vidjet ćemo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13140 Posted May 5, 2018 (edited) On 5/5/2018 at 2:38 PM, N.N. said: Pa da, preko 20k prošle godine. Donio je dosta profita Maseratiu. Gde nađe 20.000 komada? Evo Evropa i USA Edited January 5, 2021 by neshaoct prebacio slike na FLCS server Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted May 5, 2018 @totti Nisu potpuni podatci iz Južne Koreje, te nema svih podataka sa Bliskog istoka. Izvor zaposlenik BMW-a u Münchenu. ACEA dijeli brojke između sebe. Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13140 Posted May 6, 2018 Izvini, ali meni je jako teško da poverujem u ovakve izvore informacija, kao i da Južna Koreja i Arapi prodaju isto kao cela Evropa i USA. Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted May 6, 2018 Trebala ti je cijela noć da smisliš odgovor. Vidim da opet voliš izvrtati. Kažem da u tih 23000 i nešto Levantea nema cijele Južne Koreje i nedostaje Bliski istok. Tu je Kina koje je za Levante uvjerljivo najveće tržište. Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13140 Posted May 6, 2018 Obavesti Serđa da je u zabludi On 5/6/2018 at 8:01 AM, N.N. said: Trebala ti je cijela noć da smisliš odgovor. I tebi je trebalo par sati da napraviš tu tabelu iz "BMW-a" Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted May 6, 2018 Ispracak netočnog navoda. Tablica je od ACEA-e. Podatcima raspolaže svaka članica ACEA-e. Davao sam ovakve tablice i u prošlosti. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Irena HGT 2136 Posted June 7, 2018 GTBOARD.com video: Maserati Levante S (430KS) vs BMW X5M (575KS) Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9443 Posted July 2, 2018 Maserati Levante Trofeo Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9443 Posted July 11, 2018 Maserati Levante vs Alfa Romeo Stelvio Quote Share this post Link to post Share on other sites