Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Prognoziram veliki uspeh ovoga modela. Lepo je videti da se među učmalom SUV premium klasom, pojavi neko da ušareni sliku i malo uzdrma konkurenciju. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maserati Levante

 

145777-maserati%20l%201.jpg

 

Iz Maseratija su još u septembru prošle godine i zvanično potvrdili da će premijera njihovog dugo očekivanog crossovera Levante biti održana u martu 2016. godine, na sajmu automobila u Ženevi.

 

145778-maserati%20l%2011.jpg

 

Kao što je i najavljeno, premijera je i održana u Ženevi, mada iznenađenja oko izgleda nije bilo jer su se slike ovog noviteta već ranije pojavile u javnosti.

 

maserati%20l%201111.jpgmaserati%20l%2011111.jpg

 

Levante je inače najavljen još septembra 2011. godine, i to konceptom Kubang koji je tada prikazan javnosti na sajmu automobila u Frankfurtu.

 

maserati-levante%20111.jpg

 

Levante će biti dostupan samo sa 4x4 pogonom i 8-stepenim automatskim menjačem, dok će se u ponudi motora naći biturbo benzinac 3.0L V6 sa 350KS (ova entry-level verzija do 100 km/h stiže za 6 sekundi, najveća brzina je 250 km/h), sledi benzinska varijanta sa 3.0L V6 motorom i sa 430KS (do 100 km/h za 5.2 sekunde, može do 264 km/h), kao i 3.0L V6 turbo-dizel agregat koji raspolaže sa 275KS (6.9 sekundi do stotke, može do maksimalnih 230 km/h).

 

maserati-levante%201.jpgmaserati-levante%2011.jpg

 

Levante ima i Bi-Xenon prednja svetla, alu točkove od 18 do 21 inča, kožna sedišta, aliminijumske i hromirane detalje, analogni sat, dvozonski klima uređaj, audio sistem sa 8 zvučnika, infotainment sistem sa 8.4-inčnim ekranom, el. podesivo vozačevo sedište...

 

maserati%20l%209999.jpgmaserati%20l%20999.jpg

 

Biće dostupna i prednja sedišta sa grejanjem i ventilcijom, panoramski stakleni krov, kao i Harman Kardon audio sistem.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dužina 5003
Širina (sa ogledalima) 2158
Širina (bez ogledala) 1968
Visina (Normal mod) 1679
Međuosovinski razmak 3004
Prednji trag kotača 1624
Stražnji trag kotača 1676
Prednji prevjes 966
Stražnji prevjes 1033
Prtljažnik 580l 
Spremnik za gorivo 80 l
Masa vozila 2109 kg (2205 kg dizel)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

MOTOR     
Broj cilindara i dispozicije    V6 60 °
zapremina    2987 cm³
prečnik    83 mm
hod    92 mm
stepen kompresije    16.5: 1
maksimalna snaga    202 kW (275 KS)
maksimalna snaga    4000 okretaja u minuti
maksimalni okretni moment    600 Nm pri  2000-2600 rpm


Transmisija
8-stepeni automatski
Pogon na sve točkove ATC (Active Transfer Case)    od 0/100 do 50/50

maksimalna brzina    230 km / h * - 225 km / h **
Ubrzanje od 0 do 100 km / h    S * 6,9 - 7,3 ** 
zaustavljanje  od 100 do 0 km / h    36 m
* 275 HP verzija     
** Verzija 250 HP     

POTROŠNJA & EMISIJE     
Potrošnja (kombinovani ciklus) l / 100 km    7.2
Potrošnja goriva (urbani ciklus) l / 100 km    8.2
Potrošnja (extra-urban ciklus) l / 100 km    6.6
Emisija CO2 (kombi) g / km    189
Emisija CO2 (urbani ciklus) g / km    216
Emisija CO2 (extra-urban ciklusu) g / km    174


MOTOR     
Broj cilindara i dispozicije    V6 60 °
zapremina   2979 cm³
prečnik    86,5 mm
hod    84,5 mm
 kompresija    9.7: 1
maksimalna snaga    316 kW (430 KS) pri 5750 o/min
maksimalni obrtni moment    580 Nm pri 5000-4500 o/min
   
 
Transmisija  
8-stepenii automatski
Pogon na sve točkove ATC (Active Transfer Case)    od 0/100 do 50/50
maksimalna brzina    264 km / h
Ubrzanje od 0 do 100 km / h    5,2 s (0-100 km / h)
zaustavljanje od 100 do 0 km / h    34.5 m

POTROŠNJA & EMISIJE     
Potrošnja (kombinovani ciklus) l / 100 km    10.9
Potrošnja goriva (urbani ciklus) l / 100 km    15
Potrošnja (extra-urban ciklus) l / 100 km    8.5
Emisija CO2 (kombi) g / km    253
Emisija CO2 (urbani ciklus) g / km    348
Emisija CO2 (extra-urban ciklusu) g / km    199


MOTOR     
Broj cilindara i dispozicije    V6 60 °
premještanje    2979 cm³
prečnik    86,5 mm
hod    84,5 mm
kompresija    9.7: 1
maksimalna snaga    257 kW (350 KS) pri  5750 okretaja u minuti
maksimalni okretni moment    500 Nm pri 5000-4500 rpm
 
Transmisija 
8-stepeni automatski
Pogon na sve točkove ATC (Active Transfer Case)    od 0/100 do 50/50
maksimalna brzina    251 km / h
Ubrzanje od 0 do 100 km / h    6,0 s (0-100 km / h)
zaustavljanje  od 100 do 0 km / h    36 m

POTROŠNJA & EMISIJE     
Potrošnja (kombinovani ciklus) l / 100 km    10.7
Potrošnja goriva (urbani ciklus) l / 100 km    14,8
Potrošnja (extra-urban ciklus) l / 100 km    8.3
Emisija CO2 (kombi) g / km    249
Emisija CO2 (urbani ciklus) g / km    343
Emisija CO2 (extra-urban ciklusu) g / km    194
 

lvnt01.jpg lvnt02.jpg lvnt03.jpg lvnt04.jpg

 

 

Edited by neshaoct
prebacio slike na FLCS server

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cene za Maserati Levante u Italiji

 

145778-maserati%20l%2011.jpg

 

Nakon prošlonedelje promocije Levantea na sajmu automobila u Ženevi, Maserati je objavio i njegove cene. Tačnije, saopšteno je da će Levante sa 3.0 litarskim dizelašem od 275KS u Italiji startovati po ceni od 72.300 evra, a Levante sa V6 turbo benzincem sa 430KS će koštati 90.200 evra. Za sada nije poznata cena V6 benzinca koji raspolaže sa 350KS. Treba napomenuti da prodaja Levantea u Evropi počinje u maju, od jula će biti dostupan kineskim kupcima, a od oktobra i američkim.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maserati Levante i sa V8 motorom

 

maserati%20v8.jpg

 

Maseratijev SUV je baziran na platformi koju koriste Ghibli i Quattroporte. Ovaj poslednji ima pogon V8 sa 523KS najveće snage, što znači da je platforma sposobna da nosi V8. Za Levante su najavili dva V6 motora, oba od 3.0L ali različitih najvećih snaga. Šef programa vozila kod Maseratija, gospodin Davide Danesin je rekao da oni već imaju prototip automobila ispod čije haube je V8, dakle oni koji žele Levante moći će izgleda da odaberu i V8 motor. I to u kombinaciji i sa sva četiri pogonska točka.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kada se oslanjanje podesi na najnižu vrednost, nekako više deluje kao neki sportski karavan nego kao SUV. Auto je perverzija. Opet kažem, pored Levantea ostale konkurente u klasi ne bih ni pogledao. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiat-Chrysler najavio povećanje proizvodnje Maseratija Levante

 

maserati%20l%2011111.jpg

 

Fiat-Chrysler Automobiles je najavio da će uvesti drugu smenu u fabrici u Italiji kako bi povećao proizvodnju Maseratija Levante. Kompanija je potvrdila da će se oko 550 radnika vratiti u fabriku Mirafiori nakon što su završili obuku za proizvodnju Levantea. U postrojenju je trenutno oko 500 radnika, a treba podsetiti da je proizvodnja ovog SUV-a startovala u februaru. Povećanje proizvodnje Levantea se planira od ponedeljka, pri čemu će u fabrici pomagati oko 150 radnika iz fabrike Grugliasco u Torinu koji već imaju iskustvo u proizvodnji Maseratijevih modela Quattroporte i Ghibli. Levante se u evropskim prodajnim salonima pojavio ovog proleća, dok će u SAD stići krajem leta. Vest o povećanju proizvodnje Levantea inače stiže dva dana nakon što je Reid Bigland postavljen za šefa Maseratija i Alfa Romea, umesto Haralda Westera.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije bilo šanse. U vožnji, telefon u džepu... a i brzo smo se rastali, skrenuo.

A i prošlo je vremena dok sam ukapirao šta je u pitanju

Mislio sam prvo da je Macan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...