Jump to content
FAS Goran
neshaoct

F1: Ferrari

Recommended Posts

Drago mi je videti da forma Ferarija polako raste, i bitno je samo da nastave uzlaznom putanjom. Ovih dana je u toku selidba u novi kompleks, koji sadrži svu novu tehnologiju koja im je bila prekopotrebna, a koju nisu imali u starom postrojenju starom gotovo 60 godina. Nadam se da sama selidba neće mnogo uticati na rad tima. 

Evo jednog interesantnog i jednostavnog objašnjenja Ferarijevog prednjeg oslanjanja u poređenju sa prošlom godinom. 

 

https://www.youtube.com/watch?v=EQzMrbDtndE

Share this post


Link to post
Share on other sites

Raikonen: Ferari može da uhvati Mercedes

 

129612-f1%20ferrari.jpg

 
Kako prenosi Beta, Kimi Raikonen ocenio je da njegova ekipa može da dostigne Mercedes, uprkos porazu u trci Formule 1 za Veliku nagradu Kine u Šangaju. Vozač Mercedesa Luis Hamilton pobedio je u trci u Šangaju, drugi je bio njegov klupski kolega Niko Rozberg, a treće i četvrto mesto zauzeli su vozači Ferarija Sebastijan Fetel i Kimi Raikonen.
''Možemo da ih uhvatimo. Imamo dobre planove i već smo stekli neke prednosti u odnosu na prošlu sezonu. Svaka ekipa napreduje, rezultati zavise i od protivnika, ali verujemo načinu rada Ferarija'', rekao je Raikonen, preneli su britanski mediji. ''To pokazuje da idemo pravim putem i da radimo prave stvari, ali potrebno je vreme - čuda se ne dešavaju preko noći'', dodao je finski vozač. ''Fetel je pokazao da možemo da pobeđujemo, ali to zavisi. Jedna staza može biti dobra jednoj ekipi, a druga staza može biti potpuno druga priča... Ali moramo da budemo u vrhu. Kada se nešto dogodi Mercedesu ili ako se promene uslovi, mi moramo da budemo u vrhu. Moramo da pokušavamo da ih pobeđujemo na svakoj stazi, u svim uslovima, ali potrebno nam je još vremena'', rekao je on. Naredna trka u šampionatu na programu je sutra od 17 časova u Manami, za Veliku nagradu Bahreina. Svetski šampion iz 2007. godine Raikonen rekao je da želi da popravi svoj nastup kroz treninge i kvalifikacije, posle niza grešaka u prve tri trke. ''Pokušaćemo da pružimo maksimum. Ne vidim da će se nešto mnogo promeniti, ali ko zna? Novi vikend, nova staza, daćemo sve od sebe'', rekao je Raikonen.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fetel: Rezultati su fenomenalni

 

fetel%202.jpg

 
Kako prenosi Sport klub, Sebastijan Fetel je priznao da nije očekivao da će već na samom početku boravka u Ferariju biti u konkurenciji za najviša mesta. ''Sve je sjajno, ne znam šta prvo da počnem da hvalim. Atmosfera je sjajna, a kada imate dobru atmosferu, onda je sve ostalo otvoreno.'' Fetel, ipak, veruje da će, kako vreme odmiče, sve biti još bolje. ''Svi su srećni i želimo da uhvatimo Mercedes iako to zvuči veoma ambiciozno. Ali, kako možete da napredujete ako niste ambiciozni. Ja uvek želim najviše ciljeve'', rekao je Fetel.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nagoveštaj: Botas budućnost Ferarija

 

botas%20ferrari.jpg

 
Nekako je logična kombinacija, italijanski adrenalin i strast u motoru, a za volanom ledeni Finac. Tako je Mauricio Arivabene nagovestio da bi Valteri Botas mogao da zameni Kimija Raikonena u čuvenom bolidu kada ovaj odluči da se povuče. Mnogi mediji spekulišu da će to biti Luis Hamilton, koji nikako da potpiše novi ugovor sa Mercedesom, ali kako bi funkcionisao tim sa dve superzvezde kao što su Fetel i Hamilton? ''Šta će mi Hamilton kada već imam vozača teške kategorije kao što je Sebastijan. Logičnije bi bilo da to bude neko mlad i talentovan. Sviđa mi se kako vozi Valteri Botas iz Vilijamsa'', nagovestio je Arivabene. To bi se sve desilo početkom 2017. godine.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Raikonen: Svake godine me šaljete u penziju

 

ferrari%202015%2012111.jpg

 
Kako prenosi Sport klub, Kimi Raikonen po ko zna koji put je odbacio spekulacije da mu je ovo poslednja sezona u Ferariju i u F1. ''Svake godine me šaljete u penziju, kada dođe ovaj deo sezone, počnete da pišete o tome kako odlazim i ko će me zameniti. Sledeće pitanje.'' Najviše se priča o tome da bi Valteri Botas mogao da zameni zemljaka u Ferariju, ali Raikonen se fokusirao na dešavanja u kneževini. ''Očekuje nas zanimljiva trka. Ako me pitate šta očekujem, ne očekujem ništa, ako me pitate čemu se nadam, nadam se plasmanu na podijum'', u svom stilu je izjavio Finac.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Raikonen: Neke stvari pod hitno moraju da se poprave

 

132107-raikonen.jpg

 
Kako prenosi Sport klub, Kimi Raikonen u konikurenciji vozača trenutno zauzima četvrto mesto iza vodećeg Luisa Hamiltona, Nika Rozberga i Sebastjana Fetela, ipak, Finac kaže da postoje stvari koje pod hitno mora da popravi. Tu pre svega misli na vožnju u kvalifikacijama kako bi na dan trke bio konkurentniji. Iako je Raikonen sa Ferarijem ove sezone prilično napredovao, on se, nalazi u senci novog timskog kolege Fetela, jer Nemac zauzima bolje startne pozicije u prvom ili drugom redu.
 
Direktor Ferarija Mauricio Arivabene rekao je da je zadovoljan izdanjima Raikonena u ovoj sezoni, ali te reči ne ohrabruju previše Finca. On je u 2015. godini samo jednom krenuo iz drugog reda i naglašava da ima mnogo prostora za napredak. Iskusni vozač je istakao da bolid treba da radi bolje i da u kvalifikacijama ekipa mora da bude konkurentnija, jer sigurna vožnja tokom trke ne znači previše ukoliko se krene sa slabe pozicije. Upitan da odgovori šta tim konkretno treba da popravi, Raikonen kaže: ''Moram da budem siguran da gume funkcionišu veoma dobro. Mislim da u subotu tokom kvalifikacija dolazi do velikog broja grešaka, a ja sam ubeđen da možemo i moramo mnogo bolje''.
Raikonen je iz prvog reda startovao samo jednom otkako se 2012. vratio na stazu. Poslednju pol poziciju je zauzeo 2008. kada se vozila Velika nagrada Francuske. Ukoliko Finac u drugom delu sezone ne ostvari neki zapaženiji rezultat, pitanje je da li će i sledeće biti deo Ferarija. Naredni trka vozi se u Kanadi 7. juna, i možete je pratiti na Sport klubu 1 od 20h.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masa: Kimi nije ledeni Finac

 

133908-f1%20ferrari.jpg

 
Kako piše Sport klub, već godinama, Kimi Raikonen važi za ledenog Finca, uvek krajnje posvećenog svom poslu, na neki način arogantnog i nepristupačnog. Ali, Felipe Masa, vozač Vilijamsa, ne slaže se baš sa tim stereotipima. ''Mislim da on nije baš ledeni Finac. To se vidi u njegovim rezultatima u poslednje vreme, vidi se da je pod pritiskom, vidi se da ga pogađaju glasine da bi mogao da bude zamenjen u Ferariju'', rekao je Brazilac. Priča se da bi Danijel Rikardo ili zemljak Valteri Botas mogli da zamene Raikonena u Ferariju.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Botas potpisao za Ferrari?

 

134725-botas.jpg

 
Kako prenosi Sport klub, finski vozač Valteri Botas zameniće zemljaka Kimija Raikonena u Ferariju u naredne sezone, prenose mnogi mediji. Po pisanju Korijere Delo Sporta, Ferrari će platiti Vilijamsu čak 10 miliona evra za finskog vozača. Pored Botasa, konstantne su glasine i da bi Danijel Rikardo mogao u Ferari. Sa druge strane, to bi značilo i kraj karijere Kimija Raikonena. Što se tiče Vilijamsa, navodno bi Botasa zamenio Niko Hilkenberg, što sve izgleda kao prilično realan scenario.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema ultimatima Raikonenu

 

kimi%20raikkonen%20ferrari.jpg

 
Kako piše Sport klub, uprava Ferarija rekla je da nema nikakvih ultimatuma Kimiju Raikonenu. ''Interesantno je, jer vi postavljate pitanja koja ni ja sam sebi postavio. Kakav ultimatum? Nema nikakvih vremenskih odrednica, odlučićemo zajedno sa Kimijem kada dođe vreme'', rekao je Mauricio Arivabene. Odlazak Raikonena iz Ferarija mogao bi da pokrene pravu lavinu transfera vozača. Prvi favorit da ga zameni je zemljak Valteri Botas iz Vilijamsa, a pominje se i Danijel Rikardo iz Red Bula. Arivabene je dodao i to da tokom letnje pauze, ''ljudi se obično odmaraju, zato se i zoveo odmor''.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, čuh i ja juče u prenosu.

Šta znam...moooožda i nije trebalo...izgleda nema od onog Kimija kojeg svi znamo i volimo dosta toga više. Ok, imao je više pehova ove sezone koji nikako nisu bili do njega, ali i par svojih loših stvari.

Ima mlađih, ambicioznijih, ali možda su i hteli da izbegnu nekog takvog kako bi Fetel ipak imao mirniju situaciju u timu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po meni je u redu što je Kimi ostao. Kada se napravi prava mašina, neće ni kod Kimija izostati uspeh. To kažem zato što imamo jednog Rozberga koji je ušao u istoriju po pobedama u Monaku, a kao vozač je po meni jedan suvi prosek i ništa više, a čak se bori i za šampionsku titulu. 

 

Ferariju treba da se poklopi još dosta kockica da bi uspeo konstantno da se bori za najviše mesto na podijumu. Sve u svemu ova sezona nije loša, s obzirom kakva je bila prošla. Ja se nadam da je ova sezona samo jedan stepenik ka vrhu, i da ćemo sledeće sezone gledati još jači Ferrari.

 

Mercedesu stvarno mora da se skine kapa dole, jer su oni tim koji deluje tako samouvereno, snažno, dominantno, profesionalno... Da ne diskutujemo kako se njihova vozila ponašaju na stazi, nego kako ceo tim funkcioniše kao jedna nepoderiva mašina, gotovo bez mana. 

 

Arivabene je uspeo da popravi situaciju u timu, da uspostavi dosta bolji red od onoga koji je vladao prošle sezone. James Allison je uradio dobar posao. Motori su ove sezone dosta jači, i treba da se nastavi u tom duhu dalje. Međutim, to još uvek nije dovoljno da bi se bilo na nivou Mercedesa, i smatram da se ništa značajno neće dogoditi do kraja sezone. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da sam ferrari uzeo bih Kyata odmah

A za mercedes kad nije na prvom mestu mislim da se pogube, ni pit ne odrade, hami zbunjen ,gresi....bile bi i bice lepih trka kad ojacaju ostaji

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kimi je još uvek odličan i jedan od najboljih vozača na gridu,
početni paket je bio super, ali su ga maleri koštali boljih pozicija kao što je bilo u Bahreinu,
dok je posle Kanade sa novim motorom koji zadaje i Vetelu problem sa overboostom, obratite pažnju koliko gube na izlazima iz krivine (u Mađarskoj su vozli prethodni motor koji je upeglaniji pa su zato bili brzi i u sporim i brzim krivinama).

Realno čeka se 2016. i prava borba sa Mercedesom za titulu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kimi je usporio još pre par godina kao i Alonso. 

Treba sveža mlada i brza krv.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I Mercedesu se potkrade poneka greška, to niko ne spori, i to je normalno. U Monaku im se dogodila jedna značajnija.

Posle toga, čini mi se na Silverstonu kada su gubili od Wiliamsa, odradili su perfektno posao za oba vozača, dok je Ferari isto odradio dobar posao, ali samo kada je reč o Fetelu, dok su kod Kimija skroz zakazali. E to je između ostalog jedna od bitnijih razlika između Ferarija i Mercedesa. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa od ove sezone se više nije ni moglo očekivati. Ostvarili su i više nego što su bile prognoze, tako da moraju biti zadovoljni. 

 

Malo ću da ofujem. Ono što meni generalno smeta kod F1 je to beskrajno igranje sa pravilima, i smišljanje novih gluposti koje unuštavaju ovaj sport. Po meni nije smelo da se dozvoli da promena tehničkih pravila bude toliko drastična, a da se pritom onemogući razvoj. Zaista ne mogu da razumem pravilo koje ograničava razvoj bilo kog elementa na bolidu. Mercedes koji je imao nelegalne testove za koje nije kažnjen, i koji je bio veliki zagovornik današnjih pravila(praktično su ih oni formirali), ima velike šanse i da sledeće godine ponovi ove uspehe.

 

Po meni ona drtina matora treba da se sklanja iz priče o F1 i da dobijemo sport kakav treba da bude. U kalendar se uvode neke glupave staze, u zemljama koje nemaju veze sa ovim sportom niti će ikada imati, a izbaciju tradicionalne čuvene staze. Proizvode se bolidi koji su ne samo sporiji od nekadašnjih, nego i onemogućavaju bilo kakvu borbu između vozača. Sve borbe su se svele na pit stop... Ukoliko se ovako nastavi, i klasa Yugo mali N će biti gledanija od F1.

Share this post


Link to post
Share on other sites

WTCC  Citroen C Elysse. Ista priča kao sa Mercedesom, a što se tiče takmičenja, uvek su niže klase bile zanimljivije i izjednačenije, bilo da su u pitanju moto ili auto trke.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...