Jump to content
FAS Goran
neshaoct

F1: Ferrari

Recommended Posts

Sad me zvao, kaze da je svadba bila brutalna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Šef Ferarija u pritvoru zbog opuška cigarete

 

155173-arivabene.jpg

 

Kako prenosi Sport klub, šef ekipe Ferarija u Formuli 1 Mauricio Arivabene proveo je šest sati u pritvoru, pošto je bacio opušak cigarete na ulicu u Singapuru. Ono što je posebno zanimljivo u Arivabeneovoj priči jeste činjenica da je on na čelo italijanskog tima došao iz duvanske kompanije ''Filip Moris''. Arivabene je zbog tog prestupa morao da plati 1.000 singapurskih dolara, odnosno 730.91 američkih. Singapur je proteklog vikenda bio domaćin trke u šampionatu Formule 1, a poznat je kao mesto sa izuzetno oštrim zakonima. To se vidi po hapšenju Arivabenea zbog opuška cigarete, ali i prošle godine, kada je jedan od navijača izleteo na stazu, a potom mu je po hitnom postupku izrečena zatvorska kazna. Arivabene je na čelo Ferarija došao pošto je prethodno kroz sponzorstvo ''Filipa Morisa'' sarađivao sa italijanskim timom. Tadašnji šef tima Mario Matijači nije obavljao dovoljno dobar posao, po mišljenju čelnika automobilskog giganta, pa je Arivabene doveden da bi od Ferarija ponovo napravio šampionski tim.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fetel: Ferari ne može biti ponosan na 2016. godinu

 

fetel%20k.jpg

 

Kako piše Sport klub, vozač Ferarija Sebastijan Fetel nije zadovoljan učinjenim u ovoj sezoni, u kojoj njegov tim nije uspeo da zabeleži nijedan trijumf. Nemac je prošle godine trijumfovao na tri Gran Prija i bio najbliži konkurent vodećem dvojcu Mercedesa, međutim nije uspeo da ponovi dobre rezultate u 2016. godini. ''Naporno radimo, veoma smo posvećeni. Ove godine smo želeli nešto drugo, ali iz mnogo razloga to se nije dogodilo. Naš bolid je za klasu bolji od prošlog, naši nastupi su uvek bili bolji nego što pokazuju rezultati, ali okolnosti nisu uvek bile najbolje. Ne možemo biti ponosni na ovu godinu, jer smo na početku sezone očekivali borbu za titulu. Cilj za narednu godinu je jasan. Veliki je izazov za sve timove da spreme svoje bolide, jer ima toliko novih stvari u Formuli 1'', rekao je Fetel.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eklston: Fetel u Mercedesu? On neće u tim sa Hamiltonom

 

bernie%20vettel.jpg

 

Generalni direktor Formule 1 Berni Eklston ne isključuje mogućnost da vozač Meklarena Fernando Alosno u bolidu Mercedesa zameni Nemca Niku Rozberga. Aktuelni šampion ''najbržeg cirkusa'' je odlučio da se povuče posle osvajanja titule, a fanovi Formule 1 uveliko spekulišu ko bi mogao da bude novi klupski kolega Britancu Luisu Hamiltonu. ''Sasvim je moguće da Alonso zameni Rozberga'', rekao je Eklston. ''U Meklarenu su sada novi rukovodioci i možda oni ne žele preterano Fernanda da imaju u timu'': Fetel u Mercedesu? ''Mislim da to nije moguće. Po mom mišljenu Sebastijan ne želi da bude u istom timu sa Hamiltonom? Ferstapen? Odgovor je, očigledno, široko rasprostranjen. Sve su to spekulacije'', naveo je Eklston.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ferari prvi objavio kada predstavlja bolid

 

PAPhoto4srl_567301.jpg

 

Ekipa Ferarija prva je objavila kada će predstaviti bolid za naredni šampionat Formule 1. Italijanski tim je na božićnom koktelu u Maranelu objavio da će to učiniti 24. februara na stazi ''Fjorano'', kada će Sebastijan Fetel i Kimi Raikonen voziti bolid za potrebe snimanja marketinškog materijala. To ujedno znači da će se novi bolid Ferarija prvi put naći na stazi tri dana pre početka zimskih testiranja na stazi ''Katalunja''. Za sada se ne zna kako će se zvati model Ferarija, ali je ime projekta ''668''. Ferari je takođe objavio da će ovogodišnji vicešampion GP2 serije Antonio Đovinaci biti treći vozač tima naredne godine. Mladi Italijan, koji je poražen u borbi za titulu od člana Red Bulovog programa Pjera Gaslija, već je ranije ove godine bio u simulatoru italijanskog tima. Iako će Đovinaci tek objaviti svoje planove za 2017. godinu, prvi čovek Ferarija Serđo Markjone je objavio da će 22-godišnji Italijan početi sa radom sa timom naredne sezone. ''Mogu da potvrdim da će nam Antonio biti treći vozač. Izabrali smo ga jer je sjajan vozač, a zadovoljan sam i što je Italijan'', rekao je Markjone. Šef ekipe Ferarija Mauricio Arivabene je istakao da će Đovinaci u januaru početi sa programom u simulatoru, a očekuje se da će se naći za volanom bolida Ferarija tokom testiranja u toku sezone.

 

Markione: Ne žurimo sa Fetelom i Raikonenom

Predsednik Ferarija Serđo Markione priznao je da nije siguran da će Sebastijan Fetel i Kimi Raikonen ostati u tom timu posle sezone 2017. ''Ono što sam video je Kimi u najboljem svetlu 2016. Sve što je mogao da izvuče, izvukao je, ali ne mogu da vam ja kažem gde će biti posle 2017. i da li će uopšte negde biti''. Markione je dodao da se ne žuri ni sa nemačim vozačem. ''Što se tiče Fetela, još je prerano za bilo kakve pregovore. U ovom trenutku, važno je da mu se svidi bolid za sledeću godinu i da se oseća udobno u njemu'', jasan je Markione.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Markione: Fetel mora da se smiri

 

1110075.jpg

 

Prvi čovek Ferarija rekao je da njegov tim razmatra opcije za vozače posle naredne sezone, kao i da želi da Sebastijan Fetel bude mnogo smireniji sledeće godine. Četvorostrukom svetskom šampionu ugovor sa italijanskim timom ističe na kraju sledeće sezone, a ovogodišnji šampionat bio je izuzetno težak za njega, pošto nije zabeležio nijednu pobedu. ''Što se tiče Fetela, nema smisla da sada pričamo o nastavku saradnje. Moramo da shvatimo da li će mu biti prijatno u našem timu naredne sezone. Moramo da mu damo pobednički bolid, u suprotnom je priča o budućnosti bez osnova. Znamo da Fetel želi da osvoji titulu sa nama. Da li mi možemo to da garantujemo? Zauzvrat, mora da vozi koncentrisano, smireno, bez nervoze'', rekao je Markione. Onse na taj način osvrnuo na nervozu koju je Fetel ispoljio nekoliko puta tokom trkačkih vikenda ove godine. Posebno je to bilo jasno tokom Velike nagrade Meksika, kada je preko radija posle okršaja sa Maksom Ferstapenom izvređao trkačkog direktora Čarlija Vajtinga.

Fetelovom timskom kolegi Kimiju Raikonenu ugovor takođe ističe naredne sezone. Posle lošeg starta ovogodišnjeg šampionata, šampion sveta iz 2007. godine je uspeo da se probudi i čak nadmaši Fetela u kvalifikacijama sa 11-10. ''Imamo dvojicu svetskih šampiona i na nama je da im damo pobednički bolid. Onda ćemo videti šta će se desiti posle 2017. godine'', rekao je Markione i priznao da njegov tim prati i vožnje ostalih vozača. U svakom slučaju, ukoliko Ferari odluči da ne zadrži Fetela, teško će naći vozača istog profila. Trostrukom svetskom šampionu Luisu Hamiltonu ugovor sa Mercedesom ističe 2018. godine, isto kao i Danijelu Rikardu iz Red Bula, dok će Ferstapen godinu dana duže biti veran austrijskom timu. Jedini vozač u kategoriji velikih zvezda kojem takođe ističe ugovor sledeće godine je Fernando Alonso, koji je napustio Ferari 2014. godine i tada najavio da će se teško ikada vratiti.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ferrari ostaje bez sigurnih 100 miliona godišnje?

 

scuderia_ferrari_team_logo_07.jpg

 

Liberti media, većinski vlasnik Formule 1, nagovestila je da će ubuduće postojati ograničenja nagradnih fondova koje timovi dobijaju na kraju svake sezone. Ograničenje će se posebno odnositi na nagradni fond od oko 100 miliona dolara koji dobija Ferari. Ferari je jedini tim koji se u Formuli 1 takmiči od 1950. i prvog šampionata i zbog toga su bonusi koje dobijaju značajno veći od onih koji ''ležu'' na račune ostalih timova. Bonus za Ferari uključuje i zagarantovanih 100 miliona, ali čini se da to više neće biti tako. U želji da bar donekle izjednači finansijska sredstva kojim timovi raspolažu, Liberti media predlaže da se ''Ferarijevih'' 100 miliona rasporedi ostalim timovima.

''Ako ste Ferari, ogromna sredstva dobijate od sponzorskih ugovora. Ako uspemo da ujednačimo timove, trke će biti bolje i spektakularnije, a samim tim će timovi dobijati i bolje sponzorske ugovore, tako da Ferari tu ne bi izgubio. To bi svakako trebalo da razumeju i ljudi i Ferariju. Zanimljivije trke poboljšale bi i sponzorske ugovore Formule 1 čiji deo dobijaju timovi, tako da je to na obostranu korist'', izjavio je Greg Mafei izvršni direktor Libertija. Nije jasno za koliko bi Ferarijev bonus bio smanjen, ali se očekuje da Formula 1 novi sistem podele novca počne da primenjuje krajem 2020. godine. Ostaje, svakako, i da se vidi kakva će biti reakcija Ferarija iz koga su još prošlog meseca nagovestili da uvođenje finansijskih ograničenja uroditi plodom i dati željene rezultate.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Di Montecemolo zna zašto Mercedes dominira u F1

 

F1+Grand+Prix+Italy+Qualifying+bTbFSUFkh

 

Od uvođenja hibridnih motora u Formulu 1 2014. godine jedan tim nema konkurenciju. Mercedes je slavio na 51 od 59 trka. Luis Hamilton je osvojio dve, a Niko Rozberg jednu titulu u tom periodu, a nastavak dominacije ''srebrnih strela'' se očekuje i u 2017, uprkos povlačenju Nemca iz F1. Razlog dominacije Mercedesa poslednjih godina otkrio je bivši čelnik Ferarija Luka di Montecemolo, kojem se poverio direktor nemačkog tima Niki Lauda.

''Lauda mi je nedavno priznao da Mercedes radi na hibridnim motorima od 2007. godine, zbog toga su bili tako fleksibilni pri pregovorima u vezi sa novim pravilima. Napravili smo grešku što smo pristali. Ali osećao sam da Ferari ne može da se protivi razvoju. Ferari koji se boji ne može biti moj Ferari'', rekao je Di Montecemolo. Adut konkurencije da će smanjiti jaz u 2017. su nova pravila koja će omogućiti vrhunskim inženjerima aerodinamike da smanje jaz. Nova F1 sezona počinje 26. marta u Melburnu trkom za Veliku nagradu Australije.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fetel se zabio u zid, Ferari prekinuo testiranja

 

 

Vozač Ferarija Sebastijan Fetel doživeo je udes prilikom testiranja novih Pirelijevih guma na stazi Fiorano u četvrtak. Četvorostruki šampion sveta je vozio oko 40 krugova, a nezgodu je doživeo posle pauze prilikom jedne krivine u levo. Izgubio je kontrolu nad modifikovanim bolidom iz 2015. i zakucao se u zaštitni zid sa desne strane staze. Iz Ferarija su javili da je Fetel prošao bez povreda, ali da su zbog oštećenja bolida morali da prekinu testiranja. Pireli je testirao nove smeše i šare za gume za sezonu 2018, a Fetel je vozio na četiri stepena celzijusa, što je oko deset stepeni niže od najmanje temperature na kojoj se voze trke Formule 1. Nova sezona F1 počinje 26. marta u Australiji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Što reče @silenci ;

 

Predstavljen Ferrari SF70H

 

ferrari-sf70h%2011.jpg

 

Bolid nosi ime povodom 70. godisnjice postojanja Ferrari S.p.A.

Nov bolid Ferarija pomalo podseća izgledom na prošlogodišnji jer nos bolida deluje gotovo nepromenjeno. Kao Sauber i Reno, ajkulino pero prisutno je na poklopcu motora, ali je oblik bočnih usisnika zaista neobičan. Međutim, Ferari na kraju ajkulinog pera ima zanimljivo rešenje u vidu dva pera.

 

ferrari-sf70h%201.jpg

 

Primetno je da je Ferarijev periskop usisnik manji nego kod Zaubera što sugeriše da nov Ferarijev motor ima verovatno bolje rešeno halđenje.

 

ferrari-sf70h%20111.jpg

 

Bolidom dominira crvena boja tzv. jubilarna crvena povodom jubileja 70. godišnjice, ali sada nema više crne boje na zadnjem delu već je više bele boje, pa je tako zadnje krilo belo kao i ajkulino pero.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da ne ureknemo, Ferrari na današnjim testiranjima odličan! Vetel izvezao 128 krugova, ima drugo najbolje vreme, ali sa napomenom da je koristio tvrđu komponentu od Mercedesa. 

Ako se po jutru dan poznaje, ovo može biti jako ozbiljan Ferrari.

Tu je dosta aerodinamičkih komponenti koje se dosta razlikuju od ostalih timova, što znači da su u Ferrariju odlučili da naprave korak napred.

 Sviđa mi se što ćute, ništa ne objavljuju, i pune krugove bez nepredviđenih problema i kvarova, što može da sugeriše da su predani poslu do maksimuma. 

Nadam se da će se nastaviti u ovakvom ritmu. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@banjo1990

 

Hamilton je pun sebe posle testiranja, ali ipak raduje razlika između Mercedesa i Ferrarija (i uopšte ostalih), koja je nikada manja. Možda baš zbog toga Hamilton pokušava sebe da hrabri sa lupetanjima kako je njihov bolid 1000 puta bolji od ostalih... :D  

Share this post


Link to post
Share on other sites

jede govna ko baba ratluk

http://f1-serbia.com/marchionne-napravili-smo-veliki-korak-napred/

kad je marchione zadovoljan onda je to sigurno dobar posao za pocetak

http://www.gpupdate.net/en/testresults/1810/formula-1-test-at-circuit-de-catalunya-1-march-2017/

danasnja testiranja,odlicni Botas,voleo bi da bude konstantno brzi uvek od timskog kolege,a i Vetel je valjda proradio

Share this post


Link to post
Share on other sites

Raikonen odveo Ferari na vrh u Barseloni

 

162347-ferrari%20f1.jpg

 

Vozač Ferarija Kimi Raikonen završio je drugi dan prvih predsezonskih testiranja na stazi Katalunja na vrhu. Finac je u borbi za najbolje vreme za 23 hiljaditinke nadmašio Luisa Hamiltona u Mercedesu. Raikonen je najbrži krug u Montmelu upisao u vremenu od 1:20.960 minuta tokom popodneva i tako je nadmašio Hamiltona, koji je držao prvu poziciju pred popodnevnu pauzu. Šampion sveta iz 2007. godine je najbolje vreme postavio na mekim pneumaticima, dok je Hamilton svoj najbrži krug ostvario na supermekim. Iako je posle pauze Valteri Botas preuzeo bolid Mercedesa, Hamilton je ostao na drugom mestu. Finac se tokom drugog dana akcije koncentrisao na simulaciju trke, a najbrži krug doneo mu je sedmo mesto u generalnom poretku. Botas je imao jedno izletanje, ali je kompletirao 102 kruga u novom bolidu od ukupno 168 za Mercedes u utorak.

 

Treće vreme imao je vozač Red Bula Maks Ferstapen i bio je četiri hiljaditinke ispred Kevina Magnusena u bolidu Hasa. Danac je upisao 119 krugova, što je najviše od svih vozača koji su se našli za volanom drugog dana. Esteban Okon je imao peto vreme u bolidu Fors Indije, ispred vozača ekipe Toro Roso Danila Kvjata i Džoliona Palmera u Renou. Antonio Đovinaci, koji menja povređenog Paskala Verlajna u Zauberu, bio je deveti, a pored Lensa Strola, koji posle udesa tokom jutra nije ni izlazio na stazu, najsporiji je bio Stofel Vandorne u Meklarenu. Britanski tim je ponovo imao velike probleme na Katalunji, a mladi Belgijanac se na stazi pojavio tek dva sata pre kraja akcije. Mehaničari Meklarena su veći deo dana proveli u menjaju motora u bolidu MCL32, ali je Vandorne kompletirao ukupno 40 krugova.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Raikonen najbrži po kiši, Mercedes ''istegao'' mišić

 

zza9631.jpg

 

Luis Hamilton se šalio kada je rekao da će verovatno ''istegnuti'' mišić kako ne bi vozio po mokroj stazi Katalunje u četvrtak, ali ga ipak nije bilo. Britanac nije vozio svoj Mercedes u simulaciji kišnih uslova zbog, kako je saopšteno, problema sa elektronikom na bolidu. Na vlažnoj stazi u Barseloni najbrže vreme u jutarnjem programu ostvario je Kimi Raikonen u Ferariju, sa 1:22,305 minuta, a izvezao je 45 krugova. Pratio ga je Roman Grožan u Hasu, a treće vreme je imao Stofel Vandorn u Meklarenu, ispred Red Bulove uzdanice Maksa Ferstapena. Organizatori su potopili Katalunju u četvrtak kako bi Ferari testirao nove pneumatike za vlažne uslove, na koje su se prošle sezone vozači mnogo žalili. Zbog tri udesa u dva dana Lensa Strola, Vilijams nije nastupio u četvrtak zbog problema na šasiji bolida.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni se generalno sviđa što Ferrari ne daje glamurozne izjave o tome kako je sve vrh, i kako očekuju da će biti u samom vrhu i ostale stvari na koje smo navikli.

Čak mi se dopalo što je Serđo pre testiranja izjavio da Ferrari neće moći još uvek 2017 da se bori s Mercedesom, što je sasvim fer.

Takođe mi se dopalo što ovaj put u Mercedesu daju pompezne izjave, dok je prethodnih godina bilo potpuno suprotno. Čak su ranije hvalili Ferari, a znajući da su daleko ispred.

Sad je situacija malo drugačija, jer u Ferrariju ćute, ništa ne obećavaju, a odradili su jako dobra testiranja. 

Tokom testiranja mogla su se pročitati razna mišljenja bitnijih ljudi koji su bili prisutni na stazi, gde se neratko pominjalo da Mercedesi imaju poteškoća sa podupravljanjem i nestabilnim izlascima iz krivine, dok je Ferrari na istim mestima bio kao zalepljen za podlogu. Samo se nadam da u tim navodima ima nešto, i da nećemo ponovo dobiti hladan tuš kada se stigne u Australiju. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Raikonen: Sve funkcioniše podmazanije nego 2016.

 

162545-raikonen.jpg

 

Vozači Ferarija istakli su se kao dostojni rivali Mercedesu na prvim testovima pred početak nove sezone u Formuli 1. Posebno se istakao Kimi Raikonen koji je bio najbrži na dva od četiri dana testiranja u Katalunji, dok su preostala dva pripala Luisu Hamiltonu i Valteriju Botasu, dakle Mercedesima. ''Ako uporedimo sa prošlom godinom, sve ide mnogo podmazanije. To je dobar početak. Dobro osećam bolid, sve dobro funkcioniše, nismo imali problema, ne možemo mnogo da se žalimo. I dalje je dosta posla ispred nas. Imamo još jednu nedelju pre prve trke'', rekao je Raikonen. ''Još ne znamo da li ćemo biti dovoljno brzi. Učili smo iz prošlih grešaka, za sada sve dobro izgleda, a to je trenutno najvažnije. Ne gledam Mercedes ili Red Bul posebno. Posmatram njihovo vreme kao i od svakog drugog tima'', dodao je Finac. Sledeći testovi su na programu 7-10. marta, takođe u Barseloni, a prva trka na programu je 26. marta u Melburnu, za Veliku nagradu Australije.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fetel: Mercedes je i dalje favorit

 

Sebastijan-Fetel.jpg

 

Kako prenosi Sport klub, vozač Ferarija Sebastijan Fetel izjavio je da mu je bolid bolji u odnosu na prošlu godinu, ali da Mercedes i dalje ima najveće šanse da osvoji šampionat. Na poslednjem testiranju četvorostruki šampion Formule 1 postavio je najbolje vreme u 2017. godini. ''Bolji smo nego prošle godine, ali još je rano govoriti. Ako pogledate koja je vremena pravio Mercedes u prošlosti na testiranjima, a kakva na trkama, jasno je zašto su favoriti'', rekao je Fetel. Da podsetimo, vozač Mercedesa Britanac Luis Hamilton je posle testova u Barseloni pre dva dana izjavio. ''Ferari je možda favorit. Ne možemo poreći da rade sjajan posao. I Red Bul izgleda brže nego pre. Biće sigurno neizvesno'', rekao je nekadašnji šampion. Nova sezona Formule 1 počinje 26. marta Velikom nagradom Australije u Melburnu.

 

Treći dan testiranja: Fetel najbrži i najduže na stazi

Vozač Ferarija Sebastija Fetel ostvario je najbolje vreme trećeg dana testiranja u Barseloni. Četvrorostruki šampion Formule 1 je izvozao 156 krugova, a najbrže ostvareno vreme bilo je 1:19:024 minuta. Drugo mesto zauzeo je Luis Hamilton iz Mercedesa. Britanac je na stazi proveo 42 kruga i za Nemcom je zaostajao +0.328 sekundi. Treći je bio Esteban Okon (Fors Indija, 137 krugova), a u pet najboljih našli su se još Danil Kvjat (Toro Roso, 94) i Kevin Magnusen (Has, 119).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dominacija Kimija za kraj

 

163026-kimi%20r.jpg

 

U poslednjem predsezonskom testu u Barseloni najbrži je bio Kimi Raikonen, čime je potvrdio dobru formu Ferarija pred start sezone u Melburnu 26. marta, pošto je dan ranije slavio i drugi ''crni konjić'' Sebastijan Fetel. Raikonen je jedini odvezao krug ispod 1:19 (1:18.634). Ovo je ujedno novi rekord staze Katalunja. Drugi je bio Maks Ferštapen sa 796 hiljaditih delova sekunde zaostatka. Treći je bio Karlos Sainc (Toro Roso) sa više od sekund zaostatka za vodećim Raikonenom. Aktuelni šampion Luis Hamilton u Mercedesu bio je peti sa 1:19.850, dok je za nijansu brži bio njegov timski kolega Valteri Botas sa 1:19.845. Testiranje je obeležio novi peh Fernanda Alonsa, koji je morao ranije da završi zbog problema sa elektronikom. Tu nije bio jedini problem za Meklaren, čiji navijači nemaju previše razloga za optimizam pred početak sezone, koji je na programu 26. marta u Melburnu. Sve trke, kao i slobodne treninge i kvalifikacije i u novoj sezoni možete pratiti u direktnim prenosima na kanalima Sport kluba.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fetel: Dobro smo zamaskirali promene

 

ferrari-arrivabene-scuderia-raikkonen-ve

 

Ferari je postizao odlične rezultate na završnim testiranjima u Barseloni, a četvorostruki svetski šampion Sebastijan Fetel ističe da su u timu sa promenama počeli još prošle sezone. ''Ove godine smo se bolje pripremili, jer smo odradili veći broj izlazaka na pistu. Tim je u boljoj formi, ali i naučili smo puno iz sezone 2016. Ako pogledate rezultate tada, može se reći da nismo imali uspeha... Ono što se dešavalo u pozadini nam je bilo veoma značajno. Sada nam ostaje da čekamo prvu trku u Malburnu kako bi sve to i potvrdili'' - rekao je Fetel. Za razliku od njegove prve sezone u Ferariju, kada je uspevao da dođe do pobeda, prošle sezone ''crni konjić'' bio je u dubokoj senci prvenstveno Mercedesa, a čak i kada je ''Srebrna strela'' kiksirala italijanska ekipa gubila je bitku sa Red Bulom. ''Naučili smo veliki broj lekcija na polju organizacije, gde smo svi napravili određene pomake. Eto, 2015. ja sam lično imao dobru godinu jer sam počeo ponovo da pobeđujem. Već 2016. nismo ostvarili rezulate koje smo želeli. Sada smo se unapredili na više bitnih tačaka.''

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ferari dobio bonus od 100.000.000 zbog ostanka u F1

 

ferrari-sf70h%201.jpg

 

Ekipa Ferarija dobila je bonus od 100 miliona dolara zbog toga što je jedini tim koji je u Formuli 1 od samog početka šampionata. Novac koji je italijanski tim dobio kao bonus za prošlu godinu dvostruko je veći od sume koju je Manor dobio od svoje prve do poslednje sezone u Formuli 1. Nekadašnji prvi čovek Formule 1 Berni Eklston stao je u odbranu odluke da Ferari dobije toliki bonus samo zbog toga što je toliko dugo ostao u sportu. Eklston je pre dva meseca napustio čelo sporta koje je držao tokom četiri decenije, a novi vlasnik kompanija ''Liberti medija'' najavila je da bi mogla da prestane sa isplatom bonusa na kraju svake sezone. Timovi već godinama dobijaju bonuse na osnovu poretka u konkurenciji konstruktora, s tim što je Ferari praktično svake sezone dobija veću sumu bez obzira na mesto koje osvoji.

''Zbog čega se to uopšte desilo? Veoma je jednostavno. CVC je u to vreme želeo da proda Formulu 1. Želeli smo da se postaramo da pre toga možemo da garantujemo da će svi timovi biti tu. Pogledali smo spisak timova koji mogu da garantuju da će ostati do 2020. godine, mnogi su rekli da će potpisati, što su i uradili, ali su nestali sledeće nedelje. Imamo posvećenost velikih kompanija i zato ih je trebalo nagraditi zbog toga. Timovi su rekli da žele nešto zauzvrat, u pravu su i to se i desilo'', istakao je Eklston. Upitan da li smatra da bi Ferari napustio sport da nije bonusa, Eklston je istakao da ništa ne traje večno. ''Neko mi je pre neki dan rekao da smo od početka Formule 1 imali više od 70 timova, nisam mogao da poverujem. Ali, sigurno je istina, zbog osobe koja mi je to rekla. Ništa ne traje večno. Ako neko naljuti Ferari, mogli bi da napuste Formuli 1. Verovatno će Mercedes osvojiti još nekoliko titula i onda će možda reći: videli smo to, uradili smo to, idemo'', naglasio je Eklston.

Ovogodišnji šampionat Formule 1 startuje Velikom nagradom Australije na stazi ''Albert park'' 26. marta, a moći ćete da ga pratite direktno i ekskluzivno na Sport klubu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Raikonen: Rezultati samo pitanje vremena

 

imgkimi-raikkonen.jpg

 

Vozač Ferarija Kimi Raikonen rekao je da je uvek verovao u ''crnog konja'' i da su dobri rezultati samo pitanje vremena. ;;Naravno da sam verovao. Tu su isti ljudi, pouzdani ljudi, koji znaju šta rade. Naravno, promene ne dolaze same od sebe, mora da prođe malo vremena za korenite promene''. Finski pilot veruje i da je pobeda Sebastijana Fetela u Australiji bila samo najava dobrih rezultata. ''Verujem u ono što smo uradili i kako shvatamo stvari i kako se odnosimo prema problemima. Siguran sam u ovaj pristup i siguran sam da će doneti rezultate u veoma skoroj budućnosti'', zaključio je Raikonen.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...