vicent 1291 Posted October 20, 2015 Uuuu, što bih ja ovo vozio, testirao ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zhorz 104 Posted October 20, 2015 voli samo miris benzina Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted October 20, 2015 Voli ona Wolff-a.Valjda. Quote Share this post Link to post Share on other sites
silenci 2644 Posted October 20, 2015 koliko ona brzo razvija,jel turbo ,pa banjo pare vrti gde burgija nece,grade se staze gde ima para i ko daje pare da njihova zemlja bude u kalendaru u F1,sve su to sad nove miki maus staze,al se zato vrte ogromne pareElem o ferarriju ovde godine je i Kimi proradio,nasparam prosle godine,vetel,iako ga negotivim,pokazao sta zna,5 titula imaju njih dvojica,sledece godine ima da budu jos bolji,a i sam Kimi je izjavio da ce pomoci vetelu da se bori ove godine za titulu,ako je to ikako moguce Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zhorz 104 Posted October 20, 2015 dva vozaca nisam voleo od kada pratim F1, i sve sam morao da ih zavolim jer dodjose u Ferrari.....sad mi dodje da zamrzim i Borkovica Quote Share this post Link to post Share on other sites
banjo1990 265 Posted October 22, 2015 WTCC Citroen C Elysse. Ista priča kao sa Mercedesom, a što se tiče takmičenja, uvek su niže klase bile zanimljivije i izjednačenije, bilo da su u pitanju moto ili auto trke.Tačno, ali pogledaj Moto GP, eto najjača je klasa... Svaku trku ti proradi adrenalin kao gledaocu, i do poslednjeg kruga ništa se ne zna. Poslednju trku tri tima su se žestoko borila za pobedu tokom cele trke... silenci...slažem se, ali to sve vodi ka propasti sporta. Quote Share this post Link to post Share on other sites
silenci 2644 Posted October 22, 2015 jeste lose je po formulu,al sta je tu je deda Berni zato ima milijarde,al valjda ce da se skorije to promeni,iako je svake godine koliko toliko zanimljiva F1,iako zadnjih godina samo jedna ekipa ima dominaciju par godina,prvo je RedBul imao 4 godine potpunu dominaciju u sampionatu,sad Mercedes,nema izjednacenih ekipa Quote Share this post Link to post Share on other sites
banjo1990 265 Posted October 23, 2015 Pa to kad je Red Bull dominirao, opet je bilo neke borbe, nisu nikad postizale neke surove razlike u odnosu na Ferrari. 2012 je čak Alonso mogao da uzme titulu lagano, ali jbg... A sada imamo situaciju da su toliko sve ograničili da je izgubilo svaku moguću meru. Još samo da kažu, mora se zaključati setup pre sezone, i nema nikakvih više podešavanja...još samo to fali. A zašto volim Ferrari? Volim ih zato što su dosledni sebi od samih početaka takmičenja, pa do dan danas. To je jedini pravi fabrički tim koji po tom pitanju nije odstupio 65 godina... Ne postoji takav tim u Formuli 1. Evo sada Renault kupuje Lotus, i oni će se zvati Renault... Pa kakav je to Renault?Mercedes je ustvari Brawn GP, kakve srebrne strele kakve p.... m.... Svi su pozicionirani u Britaniji, a kao su nemački tim. Ferrari je ime koje predstavlja Italiju i svoje ljude, i uvek će tako biti. Oni su neko ko uspeva u ovom svetu globalizacije, kada će svi još malo znati da prave super automobile, da se istaknu i pokažu da su sa drugog sveta. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted October 23, 2015 Treba ugraditi prskalice uz stazu i praviti uzbuđenje.Drugo, redukovati aerodinamiku i površinu spoilera tj omogućiti firung.Dalje kao u DTM-u ubaciti dve trke obrnut redosled startovanja + balaste. Quote Share this post Link to post Share on other sites
silenci 2644 Posted October 23, 2015 ma neka ostane ovako i sledece zezone,a ne da svake godine uvode nova pravila,smorilo vise,sigurno je da ce fereri sledece godine biti jos bolji,eto cak i novi HAS F1 tim ce imati ferarijeve motore,doduse iz ove godine,reno ce se sigurno poboljsati,a nadam se i Honda,bilo bi mi drago da i Honda prasi malo na stazi,pa cak i spori Manor sledece godine uzima mercedesove motore pa tako da nece biti bas slabe ekipe Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted October 23, 2015 Brown GP =Honda Racing F1 https://www.youtube.com/watch?v=zJYQQSbmdwA Quote Share this post Link to post Share on other sites
silenci 2644 Posted November 3, 2015 http://www.f1-serbia.com/najnovije/arrivabene-dotakli-smo-dno-u-meksikue bas su dotakli dno,porazavajuca trka za Ferarri,prvo je Kimi imao duel sa Botasom,gde mu je stradalo zadnje vesanje i tako odustao,a vetel je imao dosta gresaka,sve dok nije udario u zastitni zid,ovu trku tim Ferarri sto pre da zaboravi Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zhorz 104 Posted November 3, 2015 ebga...nadamo se uspesnijoj 2016.god....... Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted November 3, 2015 Što ne uzimaju ramena od Tejovića. Botas ga pokrivi kao da su od drški za metle. Quote Share this post Link to post Share on other sites
silenci 2644 Posted November 3, 2015 https://www.youtube.com/watch?v=jVD_K4JSTHs kako ga je zemljak sjebao ,ode vesanje ,pa tocak klampara li,klampara,ni cigansksom sokocalu tako ne klampara tocak Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9728 Posted November 10, 2015 Fetel: Biće Ferrari još jači sledeće sezone Kako piše Sport klub, Sebastijan Fetel je imao solidnu prvu sezonu u Ferariju, maksimalno je koristio ono što mu je bolid pružao. Nemac je pred poslednje dve trke u sezoni pričao otvoreno pričao o bolidu. ''Postoji tu mnogo mesta za poboljšanje, svima je jasno da bolid nije tu gde bismo želeli da bude. AKo želite da izdvojim jedan problem, onda je to prijanjanje''. Fetel je najavio da će, kao nekada Mihael Šumaher sa kojim ga upoređuju, on imati mnogo veću ulogu u set apu i sastavljanju bolida. ''Da, imaću veću ulogu, u to nema sumnje, mislim da uvek četiri oka bolje vide od dva, a i ako nešto ne bude valjalo, želim da ja budem kriv, ne smeta mi taj pritisak'', objasnio je Fetel. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9728 Posted November 16, 2015 Šumaherov sin Mik posetio Ferari Kako piše Tanjug, sin legendarnog vozača Formule 1 Mihaela Šumahera, 16-godišnji Mik, posetio je sedište Ferarija u Maranelu, prenosi ruski Sport ekspres. Mik je u Ferariju razgovarao sa prijateljima njegovog oca, među kojima je bio i bivši inženjer ekipe Luka Baldizeri. On je iskoristio dolazak u Italiju gde će testirati bolid uoči početka nove sezone u Formuli 4.Njegov otac Mihael, sedmostruki šampion Formule 1, i dalje se nalazi u teškom, ali stabilnom stanju od povrede glave, koju je zadobio krajem 2013. godine tokom skijanja u francuskim Alpima. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9728 Posted December 8, 2015 Fetel: Možemo da pobedimo Mercedes Kako prenosi Sport klub, vozač Ferarija Sebastijan Fetel uveren je da njegov tim naredne sezone može da bude bar ravnopravan sa Mercedesom. ''Ako pogledamo sve zajedno, ako pogledamo odakle smo počeli ove zime, mislim da je ova sezona čudo. Nismo mogli da im se dostojno suprotstavimo baš na svim trkama, ali smo bili generalno dobri''. Baš zato, Nemac veruje da sledeće sezone može biti još više radosti. ''Mislim da možemo ravnopravno da se nosimo sa Mercedesom, ako ne i da ih pobedimo. Ono što treba da radimo je da se fokusiramo na svoj bolid i svoja vremena'', zaključio je Fetel. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9728 Posted December 14, 2015 Ferrari se distancirao od Hojla Kako prenosi Sport klub, ekipa Ferarija distancirala se od inženjera Bendžamina Hojla koji je optužen za prenošenje podataka iz Mercedesa u njihove redove. ''Ferrari je razgovarao sa Hojlom, ali uopšte nije tačno da je on potpisao ugovor sa nama niti da nam je slao bilo kakve podatke'', bila je izjava Ferarija. ''Ako je zaista izdao Mercedes, onda im želimo pravdu, ali Ferari nema nikakve veze sa tim, to je Mercedesov unutrašnji problem'', dodato je u zvaničnom saopštenju iz Maranela. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9728 Posted December 20, 2015 Ozbiljne pretnje: Ferrari napušta Formulu 1? Kako prenosi Sport klub, šefovi Ferarija upozorili su čelnike Formule 1 da nemaju nameru da nastave takmičenje ako se uvedu nova pravila o pogonskim jedinicama.''Bila bi velika sramota da napustimo Formulu, ali Ferari ne možete saterati u ćošak da kleči na kolenima i ćuti'', rekao je predsednik italijanskog giganta Serđo Markione objašnjavajući da je sasvim moguće da Ferari napusti ''oktanski cirkus''. Ova izjava posledica je najave vlasnika F1 Bernija Eklstona i predsednika FIA Žana Toda da se razmatra mogućnost uvođenja standardizovanih motora za sve ekipe i smanjivanja troškova. Ovim predlogom Markione nije oduševljen:''Ferari može da nađe druge načine da pokaže svoju sposobnost trkanja i pobeđivanja. Verujemo da bi regulacija razvoja trebalo da bude umerena, a imamo i podršku Mercedesa i Renoa. Trošimo stotine miliona evra na razvoj i to su odluke koje ne bi trebalo da budu donesene olako'', dodao je Markione i naglasio da mu je poznato da manje ekipe trenutno imaju problema, ali da to nije problem koji bi trebalo da rešava Ferari. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9728 Posted December 22, 2015 Predsednik Ferarija smatra da je Fetel više učinio za tim od Alonsa Kako prenosi Sport klub, predsednik Ferarija, Serđo Markijone istakao je da smatra da je Sebastijan Fetel uradio više u italijanskom timu za jednu sezonu, nego što je to učinio Fernando Alonso za pet godina. Fetel je jedini uz dvojac Mercedesa, Luisa Hamiltona i Nika Rozberga, uspeo da se upiše među pobednike tokom ovogodišnjeg šampionata Formule 1 pošto je ostvario tri trijumfa i još deset puta se našao na podijumu. ''Alonso je bio ovde pet godina i bio je manji Ferarista od Fetela posle jedne sezone kada se pogleda identitet i poistovećivanje sa timom'', rekao je Markijone,''Imali smo godišnje okupljanje sa svim tehničarima, mehaničarima, sponzorima i vozačima ranije ovog meseca. Bilo je 1.200 ljudi i Sebastijan je održao govor u potpunosti na italijanskom. Naravno da ga je naučio napamet, ali je to bilo savršeno i neverovatno. Fenomenalno ga je pripremio. Uradio je to iskreno jer je takav momak, sjajnog srca i veoma privržen. Izgleda kao momak koji je oduvek bio Ferarijev''. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9728 Posted January 21, 2016 Ferrari uključuje navijače u prezentaciju bolida za 2016. Sve su oči bile uprte u zvaničan Ferrarijev sajt na kome smo trebali da vidimo nešto ekskluzivno, dok su neki čak nagađali i da će novi bolid ugledati svetlost dana. Međutim, italijanski tim je samo lansirao novi medijski projekat s ciljem uključivanja navijača u celu priču oko predstavljanja bolida za 2016. Ime kampanje je #ReadySetRed, a uključuje aktivno delovanje navijača na Facebooku, Twitteru i Instagramu. Naime, njima će se dodeljivati bodovi za određenu aktivnost na društvenim mrežama, a 10 navijača s najviše bodova imaće priliku da budu deo onlajn lansiranja novog bolida pod kodnim imenom ''667''. Projekat završava 7. februara, pa će dobitnici putem Skypea učestvovati u celokupnoj prezentaciji koja bi trebalo da bude nekoliko dana pre prvih predsezonskih testiranja u Barseloni 22. februara.Više detalja OVDE. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9728 Posted February 18, 2016 Marchionne: 10 godina bez titule bi bila tragedija... Ferrari je prošle godine značajno popravio svoju formu, a ove sezone se nadaju ravnopravnoj borbi sa aktuelnim svetskim šampionima. Poslednju vozačku titulu za tim iz Maranella je osvojio Kimi Raikkonen 2007. godine, dok je konstruktorska titula poslednji put osvojena 2008. Predsednik Sergio Marchionne je za Gazzettu dello Sport komentarisao uticaj koji bi na njegov brend imalo osvajanje titule u Formuli 1. ''Kada bi mogli da nanižemo pobede u Formuli 1, to bi imalo pozitivan uticaj na naš brend. Razgovarao sam sa jednim od naših zastupnika za prodaju automobila i složili smo se da su rezultati iz 2015. brendu pomogli da vrati kredibilitet. Ako ne bi uspeli da osvojimo titulu u vremenskom periodu od 10 godina, to bi bila tragedija'', rekao je Marchionne. Ferrarijev predsednik je imao veliku ulogu u restrukturiranju tima koje je počelo krajem 2014. Na pitanje koji je bio najteži period, Marchionne kaže: ''Prvi mesec. Kada sam otišao da vidim kako stojimo u celokupnom programu Formule 1, shvatio sam da nismo bili kompetitivni. Počistili smo svoje redove. Pobedili smo jer smo se ponovno fokusirali i počeli da radimo stvari koje su stvarno važne. Dolazak Maurizija Arrivabenea je puno pomogao. On je odličan u stvaranju atmosfere u timu. Zna kako da sastavi ekipu tako da svi rade zajedno.''Najduži period bez konstruktorske titule za tim iz Maranella je bio onaj od 1983. do 1999., odnosno od 1979. do 2000. bez vozačke titule. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites