goranar 0 Posted May 6, 2013 Ne mogu da nadjem u dokumentaciji podatak koji se odnosi na maksimalan pritisak u usisnoj grani za motor 2.4 jtd 10v 110 kW. Da li neko zna? Unapred hvala. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9692 Posted May 6, 2013 A, to ti treba zbog?Pitam jer ako misliš da nešto čipuješ, ne ide to tako što saznaš na koliko možeš ''sigurno'' da ''odvrneš turbinu'', pa onda kao ae da je odvrnemo na toliko, ima auto bolje da ide... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted May 6, 2013 Fabricki pri maksimalnom opetrecenju u pikovima stize i do 1,4 bara, ali ga odmah elektronika izregulise na mozda oko 1- 1,2 bar. Quote Share this post Link to post Share on other sites
goranar 0 Posted May 6, 2013 Hvala na interesovanju. Ne nameravam da cipujem, nego imam problem da mi u voznji booster pritisak dodje do 2540 mBar kada potopim gas i ECU izbaci gresku P0235. Vrednost je tacna, jer sam umesto senzora stavljao indudtrijski loger pritiska i isto pokazuje. Za maksimalnu vrednost booster pritiska pitam iz razloga sto ako je na mom autu vrednost veca, verovatno je protok vazduha smanjen a video sam da ima prljavstine u usisnoj grani kada sam skidao snezor. To povezujem sa cinjenicom da je od kako sam kupio auto kolicina vazduha manja od trazene 3-5 puta. Quote Share this post Link to post Share on other sites
brdaus 28 Posted May 15, 2013 Nisam siguran da tu nesto nije u redu. I meni su bile te vrednosti bile pre cipovanja. Mislim na kolicinu usisanog vazduha. A i kod drugih JTD motora koje sam citao vrednosti su bile slicne. Quote Share this post Link to post Share on other sites
goranar 0 Posted May 15, 2013 Pokusao sam da pomeram karakteristiku turbine gore-dole i vidi se razlika na dijagramu, ali se problem ne resava. I dalje booster pritisak prelazi vrednost od 2400 mbar i tada motor uopste ne prima gas. Takodje sam otisao kod majstora, skinuli su usisnu granu i sve lepo oprali, auto je zivlji na manjem broju obrtaja ali opet se javlja problem kada patosiram gas. Moze li da bude problem do izduva, mozda katalizator? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lancia Delta 2.0mjtd 14 Posted December 31, 2022 (edited) Evo ovih dana sam odlučio i ovo raskopati. ( Na sinovoj lybri (2,4 jtd 150ks) se povremeno palila check engine kada bi ga stisnuo iznaa 2500 okretaja. Auto ide i išao bi ko lud i nije upadao u safe mode. Uglavnom, prefilavala je. Turbina ičišćena, vračena i proba pokazala isto. Kad se stisne pritisak bude iznad 25000 mb i pojavila se opet poruka. Iako sam bio uvjeren da sam sve dobro složio, provjerom poluge sa gljive vidio da se isto ne miče nikao. Ponovo turbina dolje. sve (ispušni dio) van ponovno unutra, zatvorio i onda (ovaj puta) sa špricom probao vakom na gljivi da li povlači polugu. Namontirao ju gore i ponovno provjerio da radi pa ću sada na "starogodišnju" probnu vožnju da vidim je li sam prvi puta što krivo napravio ili će ponovno zaštekati. Ako imo o slično skustvo voljan sam čuti i koji je maksimalan pritisak koji ta turbina daje ukoliko je regulator u redu. Edited December 31, 2022 by Lancia Delta 2.0mjtd 1 werp690 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lancia Delta 2.0mjtd 14 Posted January 1, 2023 (edited) Sretna Nova! Evo me ponovo ovdje jer se nakon testiranja ustanovilo da je ponovno pritisak prevelik. Nakon što sam ponovno složio turbinu i provjerio sa špricom na ono crijevo od gljive da kad povuče vakum štangica radi pomak na turbini, odosmo na probnu vožnju i slika grafa je u prilogu. Vidim da i EGR divlja i mislim ga blindirat ali me sad muči uzrok prevelikog pritiska. MAP sam očistio ali nije bilo nešto strašno (za razliku kod moje Delte), crijeva promijenjena i sad ima još zamjena MAP-a novim ili pretvornika tlak. Koje bi prvo? Edited January 1, 2023 by Lancia Delta 2.0mjtd Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 8104 Posted January 2, 2023 Da li overbust ventil moze da ima veze sa tim?Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lancia Delta 2.0mjtd 14 Posted January 2, 2023 Naručio elektro ventil ili pretvornik tlaka ili kak se već zove jer je bivši majstor potrgao jedan izlaz (prema gljivi-ventilu) i samo zagrijan komad uloška od kemijske ubacio da drži crijevo. Vjerojatno tu nije dobro dihtalo. Sad je do kraja otpalo pa do sutra se tak vozi. Danas sam i blindirao EGR i na prvo paljenje mi javio chek engine. U errorima je izbacio neispravnost njega ali i nedostatak overboost signala koji je upalio lampicu. Obrisao grešku i više se nije pojavljivala. Danas sam se prvi puta malo više poigrao i stavio na svoju Deltu MES da vidim kak bi trebalo izgledati kad je sve OK i sad baš ne vidim neku razliku. Moja 2.0 jtd isto kad se pričepi ide preko 2 bara tak da mi je sad još manje jasno. Sutra kad dođe dio i promjenim idem na probu i snimim sa MESom situaciju Lybre i stavim graf ili bar tablicu (tek sad skužio da ih sprema jer do sada mi nije trebalo). Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lancia Delta 2.0mjtd 14 Posted January 4, 2023 (edited) Evo rezime. Stigao pretvarač tlaka (najjeftiniji za probu), zamijenjen, spojen MES i sve radi odlično, što je vidljivo grafa u prilogu. Probali samo samo po gradu jer nije bilo vremena ali to bi trebalo biti to pa možda nekome u budućnosti pomogne. I sada napokon sve radi ispravno jedino ostali podizači za srediti kad nađem gdje kupiti plastike/žabice u Zgb. Lijepi pozdrav svima. Edited January 4, 2023 by Lancia Delta 2.0mjtd 1 totti reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 8104 Posted January 4, 2023 To je znaci Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites