Jump to content

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

FAS Euroauto Goran Vlada

brdaus

Members
  • Content count

    150
  • Joined

  • Last visited

About brdaus

  • Rank
    Regolari

Contact Methods

  • Skype
    brdabrdaus

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Rača
  • Interests
    auto-moto sport

Previous Fields

  • Garage
    Ex Lancia Lybra 2.4 JTD LX chiped by FantomX, sada Alfa MiTo 1.6 Jtdm i Alfa 159 1.9 JTDm 16v
  1. Fiat servis ''Goran''

    Pozdrav, imam cudan problem na alfi 159 SW iz 2008. godine. Ne mogu da zakljucam zadnja vrata ni daljinski ni na kljuc. Ne mogu da otvorim prozore na zadnjim vratima komandom na vozackim vratima, a sada ne mogu ni na zadnjim vratima, a to je bilo moguce do prkjuce. Dijagnostikom ne mogu da pristupim zadnjim vratima, dok sam ranije to maoga i tada sam podesavanjima uspevao da ove probleme otklonim. Znam da je sve to vezano na CAN magistralu, ne mogu da odradim proxy alighment jer mi je crko kabal a delphi to ne moze ili ja to ne znam sa njime da uradim. Imas li kakav savet ?
  2. Pozdrav, veceras probah da ocitam drugarev Stilo 1.9 JTD iz 2004. i naidjoh na more problema. Prikacio sam delphi i uspeo da ocitam i obrisem greska za abs, tablu, i servis ali nece da ocita motor i air beg. Isto to nece sa MES i KKL i elm327 . Sta bi moglo da bude ? Proveravao sam osigurace u autu i svi su ok.
  3. K: potreban motor za Scudo

    Kupujem dobar motor za skudo, sa sve diznama, 2.0 JTD 16v 80 kw. Ponude ovde ili na tel. 0604939201.
  4. Ja sam na mojoj 159ki skinuo flapsove. Grana je tzv plasticna a flapsovi su u mentanom delu . Malo ih je tesko izbiti zbog silne garazi koje pravi egr ali je izvodljivo. Rupe koje nastaju se zatvore stafcicima sa navojem m8. Ovo nije isto kao na metalnoj grani. Posao je veliki, pa predlazem da se to uradi zajedno sa velikim servisom. Skida se i pumpa i svasta nesto jos. Nije posao za sam svoj majstor. Po montazi ne prijavljuje nikakve greske na bordu. Ne primecujem neko odsustvo snage na nizim obrtajima.
  5. Menjati plasticni granu sa metalnom nema svrhe ako na ovoj drugoj nisu skinuti flaps-ovi. Moze grana od 156ice, metalna, jer one nikada nisu imale flaps-ove. Ona nije ni skupa, pa mozda treba razmisljati u tom pravcu. Ja cu danas to da vidim, jer bi najzad trebao majstor da mi uzme auto u rad. Slikacu i objasniti detalje.
  6. Ne vide se. Mozes da proveris da li postoje i rade tako sto u Multiecuscan odes na FIAT croma 05 i na aktuatore i tamo izabers leptir modifikacije protoka i pokrenes proveru. Onda ces da cujes da li rade ili ih je neko vec skinuo. Ovo ovako radi i za Alfu 159. Isprobano.
  7. Ako nije tajna, koliko ti je Goran naplatio operaciju ? Moze i odgovor na pp.
  8. Kad budem skinuo, videcu koje je resenje. Misljenja sam da samo skinem prohromske leptire koji i mogu da naprave veliku stetu, a sve ostalo ostavim. Tako da posle nema potrebe za softverskim gasenjima i prepravkama.
  9. Posto sam skoro posatao vlasnik 159ke 1.9 16v, upoznat sam sa problemima sa klapnama na usisu. Mada sam to bio upoznat i od ranije. Ovako stoje stvari. Na 159kama postoje 2 vrste usisa. Metalni, Pirburg i plasticni Magneti Marelli. Kod metalnog mogu da se vide cuveni svirkl flaps tj poluga koja ih pokrece, gde su klapne plasticne, dok kod plasticnog to nije moguce bez skidanja plasticnog dela, a gde su klapne od prohroma. Generalni savet je da se te klapnice skinu. Svi motori 1.9 JTDm 16v ih imaju i ne postoji poboljsani model koji te probleme nema. Savet je da se menja usis posle 150.000 km, novim ili da se klapne eliminisu. Samo alfa 156 sa 150 ks nema te klapne. Sve ostale alfe i Fiati ih imaju. Moze da se stavi usis iz 156ice koje te klapne nikada nije imao i mozda je to najbolje i najjeftinije resenje. Remap nije neophodan, ali je pozeljan posto se savetuje fizicko i softversko gasenje egr ventila i eventualno dpf-a. I jos nesto vazno. Velicina rupa koje ostaju posle uklanjanja leptira nije ista kod metalne i plasticne grane, a na netu nisam video ponudu kita za zatvaranje rupa kod plasticnih grana. Fiksiranje leptira u otvorenom polozaju nije resenje problema jer leptiri otpadaju zbog garezi od egr koja unisti plastiku koja drzi leptire.
  10. Hteo bih da kupim ovo: https://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/12211077/lancia-delta-16-mjtd ...pa rekoh da vise ociju i glava nije na odmet. Auto nisam gledao, samo ovako na oglas. Cena je veoma primamljiva ali ... Slusam vas.
  11. Mom prijatelju se stalno javalja fatalna greska koja prouzrokuje odlazak u safe mod. P0235. Dijagnostikom sam ustanovio da mu je pritisak u turbu na leru 1.3 bara a zeljeni je 1.02 bara.Izbrisem gresku ali se ona odmah javi ponovo. Sta moze da bude problem ? Overboost ventil ?
  12. U petak krenuh za Bec i negde kod V.Plane mi se auto (alfa GT JTD) baci u safe mod. Izbrisem gresku, krenem dalje i kod Bubnja opet isto. Pozovem Fiat servis Goran - Zemun, Altina, i ljudi mi kazu da dodjem, Nisam cekao ni sekund., majstori prikacise dijagnostiku, krenuse na probnu voznju i saopstise mi da mi auto previse napreze turbo i da ga prepunjava te da zato ide u safe mod, te da predlazu da se vrati fabricka mapa i da ce to resiti sve probleme. Tako i bi. Ja vratim na fabricki fajl, odemo na test voznju i sve bi kako treba. Naravno , na moje pitanje koliko kosta usluga, odgovor je bio: tu smo da pomognemo. Nisam zapamtio ime majstora i zato mu se izvinjavam, ali svaka mu cast. Odoh ja, i vratih se iz Beca bez problema.
  13. Put u Grčku preko Makedonije / Bugarske

    Pozar je bio kod Masutis trgovine, nekih 5 km od Marmarasa ka Porto Karasu. Bili su ugrozeni i oni u Porto Karasu, ali ih je ogromni parking spasao. Nije bilo bezazleno. 4 kanadera i jedan helikopter, uz more vatrogasaca, su juce ceo dan gasili pozar. Svemu tome je kumovao neverovatno jak vetar koji je stalno raspaljivao vartu. Sada je sve ok. Vetra vise nema, ima po koji oblacak ali je veoma prijatno i osvezavajuce za razliku od predhodnih dana kada je stalno bilo 40 stepeni, a mozda i po koji stepen preko.
  14. Put u Grčku preko Makedonije / Bugarske

    Ja sam sad u Neosu. Nama se svidja i ovo je peta godina za redom da smo ovde. Doduse uvek na Paradiso plazi, preko Sabre. Neos je veoma brdovit, ali tamo gde si ti je ravno. More je neverovatno cisto i providno i ako nema vetra, uzivaces. Predlazem paradiso, logumandra i Las Bandidas plazu. To ti je sve blizu i nemo potrebe da se ide preko puta nekih 50 km do orange. Predlazem da ides preko Dojrana, jer sam ja pre 7 dana bio sam na granici, dok je na Gevgeliji bilo 4 kolone. Cene disela u MK 0.81 cent ili 50 denara. Benzin je slicna cena, a plin je podosta jeftiniji nego kod nas. Ovde je sve skuplje za 20 % nego prosle godine, ali je podnosljivo. Na gradskoj plazi moras nesto da popijes da bi uzeo suncobran i lezaljke i to ce da te kosta 5-6 evra, s tim da moras da poranis da zauzmes mesto. Ima i luksuznijih varijanti sa ljuljaskama i baldehinima ali to ima svoju cenu, i mora da se rezervise u napred. Inace sve ulice u Marmarasu, osim glavne, su toliko strme da koze pasu pod rucnom. Moras da imas vrhunsko kvacilo za to planinarenje. Predlazem i odlazak u selo Partenonas, iznad Neos Marmarasa jedno 7 km uz brdo, kroz maslinjake. Predivno staro selo, sa odlicnim kafanama i kaficima, sa velicanstvenim pogledom na zaliv i Kasandru.
×