Welcome to Fiat-Lancia Club Serbia Forum

fb nalog 02.jpg

Za pisanje u bilo kojoj temi na Forumu neophodno je da se ulogujete. Ili tako što napravite svoj korisnički nalog na Forumu (klik na Sign Up i popunite polja), ili još lakše tako što se povežete sa Vašim Facebook nalogom.

Opet klik na ''Sign Up'', onda izaberite ''Sign In with Facebook'', izaberite da li želite na Forumu da koristite ime sa Facebook-a ili želite neko drugo ime, i to je to. Sve ovo klikćete samo prvi put, svaki sledeći put Forum je to automatski upamtio.

 

Povezivanjem na Forum dobijate mogućnost da učestvujete u diskusijama, postavljate slike, video klipove, dobijate notifikacije kroz Browser (da, isto kao na FB-u :) ), šaljete/primate privatne poruke, ''tagujete'' druge ljude kako bi odmah videli Vaš upis... Kao da ste postali deo jedne veeeeelike FB grupe sa trenutno preko 15.000 ljudi sa kojima razmenjujete stavove. :) 

goranar

Lancia Lybra 2.4 JTD - maksimalni pritisak turbine?

Ne mogu da nadjem u dokumentaciji podatak koji se odnosi na maksimalan pritisak u usisnoj grani za motor 2.4 jtd 10v 110 kW. Da li neko zna? Unapred hvala.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A, to ti treba zbog?

Pitam jer ako misliš da nešto čipuješ, ne ide to tako što saznaš na koliko možeš ''sigurno'' da ''odvrneš turbinu'', pa onda kao ae da je odvrnemo na toliko, ima auto bolje da ide...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fabricki pri maksimalnom opetrecenju  u pikovima stize i do 1,4 bara, ali ga odmah elektronika izregulise na mozda oko 1- 1,2 bar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala na interesovanju. Ne nameravam da cipujem, nego imam problem da mi u voznji booster pritisak dodje do 2540 mBar kada potopim gas i ECU izbaci gresku P0235. Vrednost je tacna, jer sam umesto senzora stavljao indudtrijski loger pritiska i isto pokazuje. Za maksimalnu vrednost booster pritiska pitam iz razloga sto ako je na mom autu vrednost veca, verovatno je protok vazduha smanjen a video sam da ima prljavstine u usisnoj grani kada sam skidao snezor. To povezujem sa cinjenicom da je od kako sam kupio auto kolicina vazduha manja od trazene 3-5 puta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam siguran da tu nesto nije u redu. I meni su bile te  vrednosti bile pre cipovanja. Mislim na kolicinu usisanog vazduha. A i kod drugih JTD motora koje sam citao vrednosti su bile slicne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

     Pokusao sam da pomeram karakteristiku turbine gore-dole i vidi se razlika na dijagramu, ali se problem ne resava. I dalje booster pritisak prelazi vrednost od 2400 mbar i tada motor uopste ne prima gas. Takodje sam otisao kod majstora, skinuli su usisnu granu i sve lepo oprali, auto je zivlji na manjem broju obrtaja ali opet se javlja problem kada patosiram gas. Moze li da bude problem do izduva, mozda katalizator?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now