Jump to content
pliver

Ovlašćen servis u BiH - zanimljivo...

Recommended Posts

Danas sam isao da kupim novo motorno ulje i filter. Dođem u jednu prodavnicu auto dijelova a ispred mene radnik (i sin vlasnika servisa) ovlastenog Fijatovog serviisa ''Krule'', Sije bb Tesanj, Bosna i Hercegovina, kupuje filter ulja, placa novcanicom 50KM, i isti nosi vjerovatno da ugradi nekome u ovlastenom servisu.

Eto vidite sta se sve moze desiti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nista neobicno. Taj se moze smatrati Srecan sto ce uopste dobiti novo ulje i filter. Znam jedan ovlasceni servis (nije bitno koji, bez brige, nije FIAT) u kome ulje i filter majstor zadrzi za sebe, pa ga kasnije proda van servisa, a Vlasnik vozila u garanciji, nastavi da vozi sa starim uljem, misleci da je u motoru novo ulje.

Edited by FIAT Lancia

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nista neobicno. Taj se moze smatrati Srecan sto ce uopste dobiti novo ulje i filter. Znam jedan ovlasceni servis (nije bitno koji, bez brige, nije FIAT) u kome ulje i filter majstor zadrzi za sebe, pa ga kasnije proda van servisa, a Vlasnik vozila u garanciji, nastavi da vozi sa starim uljem, misleci da je u motoru novo ulje.

Najbolja zastita od ove vrste kradje je da se sve sto je zamenjeno spakuje u kesu i ponudi vlasniku da ponese sa sobom. Bar se tako vlasnici tih servisa stite od kradje svojih majstora.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najbolja zaštita da sa majstorom zajedno stojiš i gledaš.

Onaj prvi verovatno ulje i filtere naplaćuje po zvaničnom cenovniku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa sta je tu cudno?

Kod nas su ovlas. servisi skratili servisne intervale na polovinu, tako da bez brige mogu preskociti zamenu ulja. :thumbdown:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sto se tice tog skracenja intervala, u potpunosti ih podrzavam, kako tebi da neko garantuje na nesto pored ovakvog goriva i ovakvih puteva. Ali servisni interval zamene ulja je skracen iskljucivo zbog goriva, to ces dobiti kao odgovor, bilo koju auto kucu da pitas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sto se tice tog skracenja intervala, u potpunosti ih podrzavam, kako tebi da neko garantuje na nesto pored ovakvog goriva i ovakvih puteva. Ali servisni interval zamene ulja je skracen iskljucivo zbog goriva, to ces dobiti kao odgovor, bilo koju auto kucu da pitas.

A kako onda objasniti u pola skracen interval zamene remena alternatora i slicnih stvari bez obzira na godine starosti auta?

Odgovor sam dobio "Paaa... znate nase gorivo je jako lose a i putevi su puni rupa...!" Smesno i zaista zalosno jer nisu mogli nista bolje da smisle!

Ukoliko je kod nas sve tako lose (naravno da jeste) onda bi fabrika trebala da na nase trziste ne pusta odredjene modele svojih vozila na koje ne moze da da garanciju zbog toga i toga!

U Hrvatskoj se nisu mogli kupiti auti pojedinih proizvodjaca sa modernim motorima sve dok kvalitet goriva nisu doveli na Evropski nivo! Davnih dana su sredili dizel a pre 2 godine i benzin. Veliku galamu oko kvaliteta goriva podigli su upravo uvoznici ali stara navika skracivanja servisnih intervala unatoc odlicnom gorivu je naravno ostala!

Skratiti interval zamene ulja za 25% zbog loseg goriva, to je neka razumna granica a sve preko toga je pljacka ! Naravno tko se stalno voza po gradu to se ne smatra pod uobicajenom explatacijom auta i takvi bi trebali puno cesce menjati ulje a to je i napisano u servisnom prirucniku vozila.

Zanimljivo mi je kada sam trazio pismenu preporuku proizvodjaca kojom on (proizvodjac-FIAT) preporucuje skracenje propisanih servisnih intervala u Srbiji bledo su me gledali i rekli da to nemaju nego su oni sami (uvoznici -Serviseri) to preporucili sve u cilju zastite kupaca....

:thumbdown::rant:

Edited by Zvezdo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Postuj knjizicu i nema problema. Pusti sta vacarosi po servisima i salonima pricaju. A ako dodje do havarije motora u garanciji, tu je Sud da presudi. Bitno je da se ispostuje knjizica.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zanimljivo mi je kada sam trazio pismenu preporuku proizvodjaca kojom on (proizvodjac-FIAT) preporucuje skracenje propisanih servisnih intervala u Srbiji bledo su me gledali i rekli da to nemaju nego su oni sami (uvoznici -Serviseri) to preporucili sve u cilju zastite kupaca...

Garancija obično i ide o trošku uvoznika.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nista neobicno. Taj se moze smatrati Srecan sto ce uopste dobiti novo ulje i filter. Znam jedan ovlasceni servis (nije bitno koji, bez brige, nije FIAT) u kome ulje i filter majstor zadrzi za sebe, pa ga kasnije proda van servisa, a Vlasnik vozila u garanciji, nastavi da vozi sa starim uljem, misleci da je u motoru novo ulje.

Evo ja cu da ga imenujem iz licnog iskustva,Mercedes Benz na Novom Beogradu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najbolje da ne ides u servis u koji nemas poverenja.

Cesto u garanciji nema puno izbora sto se tice ovlascenih, a gde ima puno servisera veca je i verovatnoca za mahinacije.

Ovo gore sto je napisao bratsaja se u nekom trenutku desavalo verovatno u svakom ovlascenom servisu u Srbiji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×