Welcome to Fiat-Lancia Club Serbia Forum

fb nalog 02.jpg

Za pisanje u bilo kojoj temi na Forumu neophodno je da se ulogujete. Ili tako što napravite svoj korisnički nalog na Forumu (klik na Sign Up i popunite polja), ili još lakše tako što se povežete sa Vašim Facebook nalogom.

Opet klik na ''Sign Up'', onda izaberite ''Sign In with Facebook'', izaberite da li želite na Forumu da koristite ime sa Facebook-a ili želite neko drugo ime, i to je to. Sve ovo klikćete samo prvi put, svaki sledeći put Forum je to automatski upamtio.

 

Povezivanjem na Forum dobijate mogućnost da učestvujete u diskusijama, postavljate slike, video klipove, dobijate notifikacije kroz Browser (da, isto kao na FB-u :) ), šaljete/primate privatne poruke, ''tagujete'' druge ljude kako bi odmah videli Vaš upis... Kao da ste postali deo jedne veeeeelike FB grupe sa trenutno preko 15.000 ljudi sa kojima razmenjujete stavove. :) 

Sign in to follow this  
Followers 0
obradovich

Ford Fokus 1.8 TDCi

Prodao sa Multiplu i sada vozim Fokusa iz 2003.tdci sa 115 ks. Mogu da kažem da je auto upravljiv strašno,stvarno veoma dobro leži na putu pri većim brzinama pogotovo ( 150+) i mislim da nisam pogrešio u izboru auta. Održavanje ne verujem da je skuplje od Fiata,ali već znam da sam registraciju platio jeftinije.

Motor na leru i u vožnji je primetno tiši nego kod Jtd kojeg sam vozio ali moja Multipla možda i nije bila dobar reper za upoređivanje jer je mene sa njom strefilo skoro sve od zamena,protokomer,amortizeri,šolje,reparacija viljuški itd.

Na Foksu imam i xenone 15 e je jedna sijalica. Mogu reći da je set za veliki servis jeftiniji nego za Jtd tj.recimo da samo kaiš i španer za Fokusa tdci koštaju 4000 din, a za Jtd to isto košta 6500 din...

Ujedno,mislim da nije loše da svako s vremena na vreme malo promeni marku auta....pozz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neka je sa srecom kupovina, ne znam da li si se raspitivao pre kupovine, taj auto ima veoma problematicno Delphi ubrizgavanje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala,pa to za Delphy sam čuo-ne znam koliko je učestalo, međutim računam da svaka marka ima neku boljku i da će mene da zaobiđe ova, mada kažu da je p.zamajac ustvari najveći problem,ali će pre biti da je najveća boljka kilometraža,mi mislimo da su prešli 150 a oni nisu ispod 350 000 km,nijedan koji se uvozi u Srbiju...ujedno,pošto je Fiat forum sasvim ok,ja ga s vremena na vreme rado posetim i pogledam šta ima nuovo Veliki pozz..

Edited by MULTUPRAKTIK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uživaj u Focus-u to je dobar autić.

Otima se kao jarac. Plivajući nije za njega posebno skup tako da se ne uzbuđuj posebno.

Edited by ivan.ik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dok sam ja vozio Forda, plivajuci za TDCi i TDDi je bio jezivo skup (800 evra). Verovatno cene nisu tako jake kao ranije, ali je sigurno skuplji od JTD poprilicno. Inace, Focus je odlican auto. 1.8 TDCi ide priblizno kao 1.9 JTD, Sipaj gorivo na MOL-u ako mozes.

Edited by Dragon

Share this post


Link to post
Share on other sites

Set kvačila + plivajući za Focus 1,8 TDCi je oko 450 € (info sa Ford foruma).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Čestitam na kupovini :turned: Mnogo je dobar taj Focus i mislim da možda i malo bolje povlači od Stila, bar takav utisak imam u vožnji. Ja sam ga imao u razmatranju kada sam uzimao auto i presudila je potrošnja koja kod Focusa kažu da ne može ispod 6l nikako (info sa Fordovog foruma)..Ostalo je zaista sjajno na kolima. Daj neke slike i da uživaš u vožnji :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa meni je Stio mnogo lepsi, cak i unutra, bez obzira sto je enterijer Focusa nesto kvalitetniji. Ja nikako ne mogu da svarim dizajn kokpita Focusa Mk1.

Set kvačila + plivajući za Focus 1,8 TDCi je oko 450 € (info sa Ford foruma).

To je vec podnosljivije.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prosle godine kada smo supruga i ja razgledali neke od karavana-kandidata za novi-polovni auto probali smo Stilo, Megane Mk2 i Focus Mk2. Obojma nam je Stilo izgledao ozbiljniji kao auto (i ovo ne kazem zasto sto je ovo FIAT forum, nego mi je zaista utisak takav) od Focusa (doduse jednake udobnosti, tacnije neudobnost sedista), a Megan je nudio najvise prostora na zadnjim sedistima i poveliki gepek (subjektivni dozivljaj), ali i stitnike za sunce na zadnjim staklima :) Fokus mi je delovao nekako, tako da kazem, "neprijateljski" za vozaca :)

Mislim, ovo gore nisu neke vozacke impresije, ali imajte u vidu da je zena bila sa mnom :)

Inace, @Multipraktik: uzivaj u novom autu. Sto manje da te kosta a sto vise kvalitetnih kilometara da predjes ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

I meni je focus TDCI bio jedan od kandidata za kupovinu, ali uzeo sam stila zato što bolje ide, manje troši, jeftiniji je za održavanje, ima lepšu unutrašnjost, savremeniju opremu (bord, tempomat, automatsku klimu) i nekako mi je tehnološki generaciju ispred focusa.

Naravno, ima focus prednosti, u zavisnosti od afiniteta neko će reći da je sveukupno bolji auto, a ja mislim da je kvalitetniji i čvršći na trapu, bolje leži i lepši je spolja..

Sve u svemu, MULTIPRAKTIK, nisi pogrešio, i voleo bih da predstaviš auto i pišeš povremeno kako si zadovoljan :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Takođe čestitam na kupovini, mislim da se nisi zeznuo. Imao sam priliku da vozim takav auto na duže staze i šta da kažem osim da sam oduševljen. Motor zaista prede kao da nije dizel, a poteže nenormalno kao da ima preko 140ks. i što je zanimljivo koliko god da ga cepaš uvek može još. Udoban je stabilan a nije tako skup za održavanje. Moj tetak ga ima zato imam priliku da ga često vozam. O ubrizgavanju ne znam ali znam da je ovaj Fokus pojeo lož ulja za 5 000 km. i nije bilo problema čak ni razlike u odnosu na euro naftu.

I što neko napisa, dobro je promeniti marku vozila.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Polovan ford je danas dobar izbor. I na engleskom forumu Multiplista na temu "Šta posle multiple?" većina se opredeljuje za ford. Ali za ford c-max! Slicna koncepcija - veliki prostor (kompaktni miniven), povišeno sedenje, a skoro sportsko uparavljanje (direktni volan).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0