chela 2 Posted November 9, 2011 Kvacilo ne valja, kad se zagreje kliza. Sinoc kad sam probao auto, uopste nije proklizavalo a i kako bi proklizavalo kad auto u 3. i 4. ne ide. U 5. nisam stigo da presaltam jer realno nije bilo dovoljno pravca ni 4. da napuni. Prva i druga su bolesne, stvarno vri, ide... ali posle dve brzine sledi razocaranje :question: Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vule 795 Posted November 9, 2011 (edited) Savet?Znam da ti neće mnogo pomoći ali... Rekoh ti ja da kupiš moj auto, nisi hteo @ nsgaghy Uhvaćen sam Edited November 9, 2011 by Vule Quote Share this post Link to post Share on other sites
FantomX 5 Posted November 10, 2011 Vracena sinoc fabricka mapa, auto ne proklizava (logicno?!?) jer nema vise torka koliko je imalo...Sinoc sam drndao uzbrdo nizbrdo kola, nijednom nije proklizalo kvacilo, sta god mu radio. Koji gremlini. Moram sada odigrati pametno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 621 Posted November 10, 2011 Možda ti curka na radilici. Meni je curkalo, zato sam menjao drugo kvačilo na treće posle plafon 10k km. Prosto nisam hteo da vraćam staro, jer je tada ceo set koštao oko 7-8 hiljada dinara u AP Sportu. Sad je to malkice poskupelo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
FantomX 5 Posted November 10, 2011 Ma curka iz novcanika svakako Salu na stranu, nem' pojma, videcu sta i kako, pomalo je smesno voziti autom sa fabrickom mapom, smejao sam se sinoc ko ponoci sam sebi po Zvezdari.Inace, set kvacila je 7500din + ruke 7500din Quote Share this post Link to post Share on other sites
FantomX 5 Posted November 10, 2011 Zvao sam Malinica, cene su sledece, za sledece stvari da se odrade:nitovanje lamele - 1200 dinaraojacavanje korpe - 1500 dinarabrusenje zamajca - 1200 dinaraRuke za mog majstora su 5000 dinara, znaci cifra ispada - 8900 dinara. U gradu niko ne radi ispod 7000 set kvacila, a isti je 7500 dinara.Treba mi informacija i predlog na koliko bar-a ojacati korpu, dakle da moze da izdrzi HC mapu, od stvarnih 30% poboljsanja? Da kazemo 135ks i 280nM torka, koliko treba ojacati korpu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vule 795 Posted November 11, 2011 koliko treba ojacati korpu?Koliko god može, jer se sigurno nećeš zadržati na planiranoj snazi, tu nema planiranja i nema kraja. Šta god da radiš, do patosa teraj Quote Share this post Link to post Share on other sites
FantomX 5 Posted November 11, 2011 Pa ne znam koliko bara pritisak je po default-u, korpa moze da se ojaca donekle, tj. koliko mesta za pojacanje ima u barima?Nije problem raditi najjace sto moze, ali treba zadrzati kvacilo na nivou za svakodnevnu upotrebu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted November 11, 2011 Da kazemo 135ks i 280nM torka, koliko treba ojacati korpu?Kako god, ali to fabrički ispravan set treba da nosi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vule 795 Posted November 11, 2011 Nosiće, ali zbog načina vožnje i većeg opterećenja, ne dugo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
FantomX 5 Posted November 11, 2011 Ok, dakle kole ti cenis da je bolje odraditi fabricki set i ne cimati se previse sa doradjivanjem i reperacijom postojeceg seta na kolima?Dakle, da ponovim jos jednom, sa fabrikom je stvar normalna, sa bilo kojim remapom (3 mape) je ista stvar, naravno sa najjacom i proklizava najvise. Fabricki set cenis da moze da nosi ovaj remap koji sam naveo?Iz minuta u minut mi se cini da moze da ispadne opasno drndanje sa repariranim setom, a znam i primer gde je reparirana korpa od Malinica pocela da trese posle 4kkm...Hvala na odgovoru. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vule 795 Posted November 11, 2011 Moram onako iz srca da ti kažem da si totalno prso :*Repariraj set, ojačaj sve što može, obradi sve što može i spakuj to i teraj, mani se fabričkog. Quote Share this post Link to post Share on other sites
FantomX 5 Posted November 11, 2011 Sacekacu jos par odgovora, ne zuri mi se...Crvena Ibiza vozi drugu korpu po redu od Malinica, 32bara, i druga je pocela da trese i raspada posle 4kkm... Vlasnik mi je i rekao da za snagu mog automobila idem sa NOVIM fabrickim setom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted November 11, 2011 Nisam ni neki majstor ni neki tjuner, ali bih ti predlozio fabricki set od proizvodjaca MecArm. Od svih proizvodjaca koje sam ja video, imaju najbolji kvalitet, lamela ima opiljke sintera a korpe imaju kovana peraja i veliki pritisak... Barem je ovakva situacija za Yuga i za Punta 1 GT sa 1.4T motorom Quote Share this post Link to post Share on other sites
FantomX 5 Posted November 11, 2011 Mmmmm, to se ceni, sto vise komentara. Iskreno, prvi put cujem za iste, jel' moze neki link do radnje / prodavnice, ko ih vec radi? Hvala Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted November 11, 2011 (edited) Pa idi samo u neku prodavnicu koja se bavi autodelovima pa probaj da porucis za svoj auto Firma je ako se ja nevaram Italijanska, i cena moze da prevari na prvi pogled posto nije velika u odnosu na neke poznatije marke ali je prilicno kvalitetna marka iako ne mnogo poznata... U mojoj temi imas slike korpe za Yugo i korpe za Punto:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=47171&st=0Ja inace koristim MecArm korpe sa sinter lamelom i korpa izdrzava to bez problema i jedini razlog zasto prelazim sa fabrickog 180mm kvacila na 215mm kvacilo od Punta je to da mogu da koristim sinter sa vise krakova koji se nadam da ce da potraje duze od fabrickog precnika, trokrakog sintera Inace ta jedna korpa evo tera vec trecu sinter lamelu Mozda mi Yugic nema neku veliku snagu ali trpi jako tesku nogu na gasu i divljacko menjanje brzina... Edited November 11, 2011 by YUgisa Quote Share this post Link to post Share on other sites
FantomX 5 Posted November 11, 2011 Uzeto u razmatranje, videcu jos sta i kako, da li moze neko da ih poruci, koja je prica oko garancije... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dr cosworth 5 Posted November 12, 2011 Sacekacu jos par odgovora, ne zuri mi se...Crvena Ibiza vozi drugu korpu po redu od Malinica, 32bara, i druga je pocela da trese i raspada posle 4kkm... Vlasnik mi je i rekao da za snagu mog automobila idem sa NOVIM fabrickim setom. Kakva bre 32 bara, a svaka korpa ce da trese kad se spali. Quote Share this post Link to post Share on other sites
FantomX 5 Posted November 12, 2011 Samo pricam ono sto cujem, ne poznajem previse tematiku, zato i otvaram teme, raspitujem se i tako...Ne treba mi ojacana korpa koja ce da se spali posle 4kkm, Ibiza nije bas najzdraviji primer, ali dobro, sta da se radi. Najverovatnije cu kupiti nov set kako stvari stoje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dr cosworth 5 Posted November 12, 2011 Nemoj da pricas to sto cujes jer kad nemas proverenu informaciju.Korpa od Audija RS4 koji je 2.7 biturbo i ima kvatro pogon je 24bar sto ce reci da tvoja korpa nema vise od 12 a ivanov auto se vozi na 17 i ima drugaciji prenos od tvog pa ne mozes da uzmes njegov auto za primer pogotovo sto taj auto stalno ima slikove a kad guma ne kliza trpe ostali sklopovi Quote Share this post Link to post Share on other sites
FantomX 5 Posted November 12, 2011 Otkud znam, nisam ni znao da se to meri u barima Svakako, idem na novi set, zamajac ce skinuti moj majstor i proveriti da li ima lufta, obraditi ga po potrebi i upakovati. skinuce i menjac, pasce provera kad se vec sve radi. Utepacemo i onu deklu izmedju menjaca i motora sto je vlazna na svakom JTD-u....I tako, videcemo nakon svega kako ce da ide. Da, dobice i novu dozu od 2L Tutele da se podmazuje fino. P.S. Ako ugradim plin, onda ce se napraviti jos malo prostora za 20ks+, pa cemo onda mozda pojacati. Quote Share this post Link to post Share on other sites
FantomX 5 Posted November 16, 2011 Majstori i drage kolege - stavljen novi set kvacila VALEOSve radi i mekano je - ali i dalje proklizava. Imam 5 mapa, jedna ne proklizava, ta je najslabija, danas odradjena jos jedna , sa njom takodje ne proklizava.Ostale tri mape sa turbinom navijenom od 1.3 do 1.4bar-a klizaju. Treca ponekad, 4ta sa 2000rpm patos - ne masi da prokliza.Predlozi, sugestije, sta jos moze da bude? Ako je zamajac OK, sta jos moze da ne prenosi dobro snagu na tockove? Poluosovine, nesto trece? Gremlini, Boki, Chelic? Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 621 Posted November 16, 2011 Treslo bi ti se to ko nenormalno da ti zamajac nije okej. Sigurno se ne stavljaju džabe specijalne lamele i korpe na trkačke automobile, koje ne proklizavaju skoro uopšte, ali nije moguće lagano krenuti sa njima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted November 16, 2011 Majstori i drage kolege - stavljen novi set kvacila VALEOSve radi i mekano je - ali i dalje proklizava. Nešto ipak tu nije uredu. Novi set ne sme da prokliyavana 270Nm. Eto ti Vule kao živi primer da fabričko kvačilo izdržava i više. Quote Share this post Link to post Share on other sites
FantomX 5 Posted November 16, 2011 ^^^ Zbog ovoga bas ne mogu da verujem sta me snaslo / snalazi.Jedino da predjem xxx kilometara dok ne "legne" sve lepo, zaista nemam ideju sta moze da bude. Marea 2.4JTD sa 13x konjica ima isti set kao 1.9JTD, a gura 265nm torka...Ne znam vise, umire mi entuzijazam nacisto Quote Share this post Link to post Share on other sites