Jump to content
FAS Goran
FantomX

Pre i/ili posle povećanja snage motora (Chip tuning i uzročni kvarovi?)

Recommended Posts

Tj bitno je da ne "čipuješ" mozak ako si čipovao auto. Mislim ja se stvarno trudim da olabavim nogu na gasu, a sam sam zaradio za auto, imam porodicu... Sada vozim lagano, ali kada treba patosiram ga. Uvek pretičem sa patos gasom, i ne razumem debile koji pretiču po pola minuta, rizikujući svoj i tuđe živote. Ja stvarno ne viidm lošu stranu čipovanja ako je mapa dobra. Ja sam primetio poboljšanje performansi i smanjenje potrošnje (uvek sipam pun rezervoar i računam potrošnju). Naravno, kao "poklon" uz čipovanje sam dobio dimnu zavesu kada patosiram gas :D, taman da dekocentrišem "protivnika" na drumu :p

Share this post


Link to post
Share on other sites

kao "poklon" uz čipovanje sam dobio dimnu zavesu kada patosiram gas :D, taman da dekocentrišem "protivnika" na drumu :p

Ja nisam dobio poklon.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^^ Ma ne mogu više da se sekiram, ide dobro i troši malo, šta da mu radim. Koliko sam primetio dimi većina dizelaša po gradu, ne znam da li su čipovani ili ne. Doduše, pre čipovanja moj nije dimio uopšte. Znam da nekim članovima foruma kola dime kao lokomotive, i teraju tako.

Šta ti misliš, da li mu šteti to što dimi? Da li je to višak nafte ili nešto drugo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hajde da uporedimo ko ima koju (ciju) mapu i koliko kosta?

Kole-

Marko-

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hajde da uporedimo ko ima koju (ciju) mapu i koliko kosta?

Kole-

Marko-

Hardvet ih sve tuče ima Garmin :thumbdown:

Ide logika više para-manje dima i obrnuto,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedno pitanje, sta bi trebao pripremit, kao neki stage 1, kao priprema za chipovanje na JTD 105?

blokiranje EGR, ciscenje usisa, MAFa, intercoolera i cijevi usisa, skidanje katalizatora, itd itd? sta bi trebalo a sta ne?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa diskutabilno je da li EGR treba blokirati,sve ovo ostalo mozes a i ne moras(bolje ce biti ako uradis)samo kvalitetna mapa...

Tapatalk

Edited by Boki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hajde da uporedimo ko ima koju (ciju) mapu i koliko kosta?

Kole-

Marko-

Hardvet ih sve tuče ima Garmin :thumbdown:

Ide logika više para-manje dima i obrnuto,

Da to je ta logika jer ni jedna mapa renomirane tunerske kuce nema dim kao nuspojavu. Te mape ne kostaju 250-1000e za dzabe jer su to valjano testirane mape koje su ubacene na par desetina hiljada tih motora. To sto dimi znaci da ima visak goriva ili da na nekom crevu pusta vazduh. U 1. slucaju je losa mapa jer ima neiskoriscenog goriva. To ne znaci da ce se nesto desiti motoru vec znaci da su je radili indijanci i da su odokativnom metodom odredili kolicinu goriva, ciji visak u vidu crnog dima izadje kroz auspuh. Druga je stvar to sto neko zeli da mu auto dimi iz meni nepoznatih razloga(osim ako nema potrebu za tim zbog dodatnog sagorevanja u vidu Azot suboksida) jer svaka pojava dima redukuje snagu motora... u prevodu dim u zavisnosti od kolicine nesto malo smanjuje snagu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mapu mi je upucao Fantom, verovatno je radio Gumetina. Cena - imate sajt novaspeed pa se informišite. EGR sam blokirao radi preventive, iako je ispravan, Goran mi je to uradio, i mislim da ima logike da ne bi prljao usis. Nemam pojma koliko mi konja ima mapa, odokativnom metodom sam izmerio međuubrzanje od 80 do 120 za sigurno manje od 7 sec (preko video snimka). Biće recimo da je 6.5 ali neka bude 7. Okačiću klip na youtube kada stignem.Inače isto ide i 4-om i 3-om brzinom. 0-100 nisam merio, nisam stigao (žena, dete... :guitar: ).

@chelic: kako bre dim smanjuje snagu? Ja sam primetio porast snage a ne smanjenje. Pa Vuletu auto dimi pa ide za manje od 8 sec do 100. I vozi ga tako ko zna koliko. Tebi kao auto ne dimi kada patosiraš gas sa 2000rpm?

Edited by marko.jovanovic

Share this post


Link to post
Share on other sites

@chelic: kako bre dim smanjuje snagu? Ja sam primetio porast snage a ne smanjenje.

Jedno je subjektivni osecaj drugo je snaga

Tapatalk

Edited by Boki

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^^ Pa i ja o tome. Međuubrzanje u 4-o i 3-oj 80-120km/h za 7 sec sigurno nešto govori. Nije nešto, ali je na primer bolje nego za stila od 115ks za koga je fabrički 10 i kusur ako se dobro sećam. Nisam merio nažalost sa fabričkom mapom, niti sam našao podatke za brava 1.9JTD 100.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dyno jedino govori,znaci merenje pre chipa merenje posle cipa i razliku koju dobijes to je to...sve ostalo....

Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slažem se, ali ako recimo sa fabričkom mapom ide 10sec, a posle 7sec, znači da imam više snage i obrtnog momenta. Koliko više - naravno da ne znam. Voleo bi da znam, ali trenutno ne stižem da odem na dyno. Šta ti misliš, koliko imam konja sa ovim međuubrzanjima (osim jednog u kabini za volanom :D)?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Revochip na oba Stila, jtd i mjet, ni jedan ne dimi.

Na prvom zatvoren EGR, na drugom ne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mapu mi je upucao Fantom, verovatno je radio Gumetina. Cena - imate sajt novaspeed pa se informišite. EGR sam blokirao radi preventive, iako je ispravan, Goran mi je to uradio, i mislim da ima logike da ne bi prljao usis. Nemam pojma koliko mi konja ima mapa, odokativnom metodom sam izmerio međuubrzanje od 80 do 120 za sigurno manje od 7 sec (preko video snimka). Biće recimo da je 6.5 ali neka bude 7. Okačiću klip na youtube kada stignem.Inače isto ide i 4-om i 3-om brzinom. 0-100 nisam merio, nisam stigao (žena, dete... :guitar: ).

@chelic: kako bre dim smanjuje snagu? Ja sam primetio porast snage a ne smanjenje. Pa Vuletu auto dimi pa ide za manje od 8 sec do 100. I vozi ga tako ko zna koliko. Tebi kao auto ne dimi kada patosiraš gas sa 2000rpm?

Meni je isao 7.54 do 100 a sad i nize, sa 100ks izmerenih na tocku, tako da to nije nikakav reper. Auto nikad nije izbacio ni trunku dima sa HS mapom iako je od izduva ostala samo cevka a o katalizatoru da ne pricam. Ako ide do 100 za 8 sec. bez dima bi dobio malo bolje rezultate ;)

Ne ulazim u to koja ti je mapa i da li je problem u njoj ili ti negde fula vazduh, samo kazem da proveris creva, map, protokomer i intercooler, mozda je tu problem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Škoda nam dimi ko furgon otkad je imamo, kada je patosiram. :-) Auto je praktično nov, 2009, manje od 30k na satu. Nije čipovana.

Nego, otkud znaš da ne dimi ništa? Ja iza kojeg god dizela da sam bio ili vozio, bilo je malo dima kada ga gazda stisne sa neke male brzine. Na većoj je teško primetno već.

Naravno, mnogo je lakše videti koliko dimi kada si iza kola, a ne za volanom. :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svi dizeli kao i ostali SUS motori dime, nije neka nauka. Dizelu je u prirodi da zadimi kad se stisne gas, pitanje veličine oblaka zavisi od stanja motora, dizni i svega ostalog. Fabričke mape su kompromis snage ,potrošnje i emisije izduvnih gasova. I možda politike fabrike da ne izbacuje sve adute odjednom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da se drugačije izrazim. Dobar remap, na oko, ne dimi više nego fabrička mapa na ispravnom motoru.

To je moje iskustvo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo klipa gde se vidi koliko dimi auto sa chipom od 350e na punom gasu. Tek na 3:30sec. moze se primetiti dim jer je ta mapa radjena za nitro, i to treba da dimi po malo. Slobodno prosudite sami koja kolicina dima treba da bude na kolima sa chipom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...