Jump to content
FAS Euroauto Goran
FantomX

Pre i/ili posle povećanja snage motora (Chip tuning i uzročni kvarovi?)

Recommended Posts

Kvacilo ne valja, kad se zagreje kliza. Sinoc kad sam probao auto, uopste nije proklizavalo a i kako bi proklizavalo kad auto u 3. i 4. ne ide. U 5. nisam stigo da presaltam jer realno nije bilo dovoljno pravca ni 4. da napuni. Prva i druga su bolesne, stvarno vri, ide... ali posle dve brzine sledi razocaranje :question: :question: :question:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Savet?

Znam da ti neće mnogo pomoći ali... Rekoh ti ja da kupiš moj auto, nisi hteo :D

@ nsgaghy

Uhvaćen sam :thumbup:

Edited by Vule

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vracena sinoc fabricka mapa, auto ne proklizava (logicno?!?) jer nema vise torka koliko je imalo...

Sinoc sam drndao uzbrdo nizbrdo kola, nijednom nije proklizalo kvacilo, sta god mu radio. Koji gremlini. :thumbup:

Moram sada odigrati pametno. :harhar:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Možda ti curka na radilici. Meni je curkalo, zato sam menjao drugo kvačilo na treće posle plafon 10k km. Prosto nisam hteo da vraćam staro, jer je tada ceo set koštao oko 7-8 hiljada dinara u AP Sportu. Sad je to malkice poskupelo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma curka iz novcanika svakako :thumbup:

Salu na stranu, nem' pojma, videcu sta i kako, pomalo je smesno voziti autom sa fabrickom mapom, smejao sam se sinoc ko ponoci sam sebi po Zvezdari.

Inace, set kvacila je 7500din + ruke 7500din :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zvao sam Malinica, cene su sledece, za sledece stvari da se odrade:

nitovanje lamele - 1200 dinara

ojacavanje korpe - 1500 dinara

brusenje zamajca - 1200 dinara

Ruke za mog majstora su 5000 dinara, znaci cifra ispada - 8900 dinara. U gradu niko ne radi ispod 7000 set kvacila, a isti je 7500 dinara.

Treba mi informacija i predlog na koliko bar-a ojacati korpu, dakle da moze da izdrzi HC mapu, od stvarnih 30% poboljsanja?

Da kazemo 135ks i 280nM torka, koliko treba ojacati korpu?

Share this post


Link to post
Share on other sites
koliko treba ojacati korpu?

Koliko god može, jer se sigurno nećeš zadržati na planiranoj snazi, tu nema planiranja i nema kraja. Šta god da radiš, do patosa teraj :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa ne znam koliko bara pritisak je po default-u, korpa moze da se ojaca donekle, tj. koliko mesta za pojacanje ima u barima?

Nije problem raditi najjace sto moze, ali treba zadrzati kvacilo na nivou za svakodnevnu upotrebu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da kazemo 135ks i 280nM torka, koliko treba ojacati korpu?

Kako god, ali to fabrički ispravan set treba da nosi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, dakle kole ti cenis da je bolje odraditi fabricki set i ne cimati se previse sa doradjivanjem i reperacijom postojeceg seta na kolima?

Dakle, da ponovim jos jednom, sa fabrikom je stvar normalna, sa bilo kojim remapom (3 mape) je ista stvar, naravno sa najjacom i proklizava najvise. Fabricki set cenis da moze da nosi ovaj remap koji sam naveo?

Iz minuta u minut mi se cini da moze da ispadne opasno drndanje sa repariranim setom, a znam i primer gde je reparirana korpa od Malinica pocela da trese posle 4kkm...

Hvala na odgovoru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moram onako iz srca da ti kažem da si totalno prso :*

Repariraj set, ojačaj sve što može, obradi sve što može i spakuj to i teraj, mani se fabričkog.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sacekacu jos par odgovora, ne zuri mi se...

Crvena Ibiza vozi drugu korpu po redu od Malinica, 32bara, i druga je pocela da trese i raspada posle 4kkm... Vlasnik mi je i rekao da za snagu mog automobila idem sa NOVIM fabrickim setom. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam ni neki majstor ni neki tjuner, ali bih ti predlozio fabricki set od proizvodjaca MecArm. Od svih proizvodjaca koje sam ja video, imaju najbolji kvalitet, lamela ima opiljke sintera a korpe imaju kovana peraja i veliki pritisak... Barem je ovakva situacija za Yuga i za Punta 1 GT sa 1.4T motorom ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mmmmm, to se ceni, sto vise komentara. :)

Iskreno, prvi put cujem za iste, jel' moze neki link do radnje / prodavnice, ko ih vec radi?

Hvala :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa idi samo u neku prodavnicu koja se bavi autodelovima pa probaj da porucis za svoj auto ;) Firma je ako se ja nevaram Italijanska, i cena moze da prevari na prvi pogled posto nije velika u odnosu na neke poznatije marke ali je prilicno kvalitetna marka iako ne mnogo poznata...

U mojoj temi imas slike korpe za Yugo i korpe za Punto:

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=47171&st=0

Ja inace koristim MecArm korpe sa sinter lamelom i korpa izdrzava to bez problema i jedini razlog zasto prelazim sa fabrickog 180mm kvacila na 215mm kvacilo od Punta je to da mogu da koristim sinter sa vise krakova koji se nadam da ce da potraje duze od fabrickog precnika, trokrakog sintera ;) Inace ta jedna korpa evo tera vec trecu sinter lamelu ;) Mozda mi Yugic nema neku veliku snagu ali trpi jako tesku nogu na gasu i divljacko menjanje brzina... ;)

Edited by YUgisa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uzeto u razmatranje, videcu jos sta i kako, da li moze neko da ih poruci, koja je prica oko garancije...

:welcome:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sacekacu jos par odgovora, ne zuri mi se...

Crvena Ibiza vozi drugu korpu po redu od Malinica, 32bara, i druga je pocela da trese i raspada posle 4kkm... Vlasnik mi je i rekao da za snagu mog automobila idem sa NOVIM fabrickim setom. ;)

Kakva bre 32 bara, a svaka korpa ce da trese kad se spali.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo pricam ono sto cujem, ne poznajem previse tematiku, zato i otvaram teme, raspitujem se i tako...

Ne treba mi ojacana korpa koja ce da se spali posle 4kkm, Ibiza nije bas najzdraviji primer, ali dobro, sta da se radi.

Najverovatnije cu kupiti nov set kako stvari stoje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemoj da pricas to sto cujes jer kad nemas proverenu informaciju.

Korpa od Audija RS4 koji je 2.7 biturbo i ima kvatro pogon je 24bar sto ce reci da tvoja korpa nema vise od 12 a ivanov auto se vozi na 17 i ima drugaciji prenos od tvog pa ne mozes da uzmes njegov auto za primer pogotovo sto taj auto stalno ima slikove a kad guma ne kliza trpe ostali sklopovi :coffee:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Otkud znam, nisam ni znao da se to meri u barima :harhar:

Svakako, idem na novi set, zamajac ce skinuti moj majstor i proveriti da li ima lufta, obraditi ga po potrebi i upakovati. skinuce i menjac, pasce provera kad se vec sve radi. Utepacemo i onu deklu izmedju menjaca i motora sto je vlazna na svakom JTD-u....

I tako, videcemo nakon svega kako ce da ide. Da, dobice i novu dozu od 2L Tutele da se podmazuje fino.

P.S. Ako ugradim plin, onda ce se napraviti jos malo prostora za 20ks+, pa cemo onda mozda pojacati. :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Majstori i drage kolege - stavljen novi set kvacila VALEO

Sve radi i mekano je - ali i dalje proklizava. :D

Imam 5 mapa, jedna ne proklizava, ta je najslabija, danas odradjena jos jedna , sa njom takodje ne proklizava.

Ostale tri mape sa turbinom navijenom od 1.3 do 1.4bar-a klizaju. Treca ponekad, 4ta sa 2000rpm patos - ne masi da prokliza.

Predlozi, sugestije, sta jos moze da bude? Ako je zamajac OK, sta jos moze da ne prenosi dobro snagu na tockove? Poluosovine, nesto trece? Gremlini, Boki, Chelic?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Treslo bi ti se to ko nenormalno da ti zamajac nije okej.

Sigurno se ne stavljaju džabe specijalne lamele i korpe na trkačke automobile, koje ne proklizavaju skoro uopšte, ali nije moguće lagano krenuti sa njima.

clutch02.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Majstori i drage kolege - stavljen novi set kvacila VALEO

Sve radi i mekano je - ali i dalje proklizava. :D

Nešto ipak tu nije uredu. Novi set ne sme da prokliyavana 270Nm.

Eto ti Vule kao živi primer da fabričko kvačilo izdržava i više.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^^ Zbog ovoga bas ne mogu da verujem sta me snaslo / snalazi.

Jedino da predjem xxx kilometara dok ne "legne" sve lepo, zaista nemam ideju sta moze da bude. Marea 2.4JTD sa 13x konjica ima isti set kao 1.9JTD, a gura 265nm torka...

Ne znam vise, umire mi entuzijazam nacisto :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...