oktopod 283 Posted November 18, 2011 Ma Valeo iz Ap Sporta ili Kit komerca, isti đavo... Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted November 18, 2011 Iz mog iskustva na Yugu nije isto Na MecArm jedva da ima traga habanja na korpi Quote Share this post Link to post Share on other sites
FantomX 5 Posted November 18, 2011 Ma sta god da je, glupo je uradjeno i cini mi se nekvalitetno.Ne znam zasto, ali u Delti su ti isti delovi nekoliko puta skuplji. Mozda zato sto su "original"...A ti Vule, ne sviraj frulu previse, jeeeeeedva cekam da ti zamenis kvacilo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
chela 2 Posted November 18, 2011 Zamenska kvacila su lutrija izgleda kao i svi ostali delovi iz Turske, Bugarske...Kina je jos i najbolja, rade ko zmajevi nonstop pa imaju svasta.No, odosmo u off. U nedelju idem kod majstora, skidamo zamajac, ceo set kvacila i radimo ponovo proveru svega. Zamajac se prilicno lako centrira i moze odmah da se vidi da li je neravan i da li ima putanju koju ne bi trebalo.Prelako se potezu reci zamajac i ostale skupocene sklopke bez preterano puno sigurnosti u neispravnost istih. Naglasio sam majstoru da pogleda zamajac koji je skinuo kada je menjao kvacilo - dobio sam feedback da je zamajac ziv i zdrav i da je sve lepo leglo.No, da bih bio siguran u celu pricu i sve vezano za tvrdnje o obradi zamajca i sve ostalo, uradicu to ponovo. Znanje mora da se plati, kao i svaka druga skola.Razumes li ti sebe i druge? Quote Share this post Link to post Share on other sites
FantomX 5 Posted November 18, 2011 Chelicusve ce biti skinuto i odneto kod majstora koji ce sve da centrira i obradi po potrebi. Moje pare, moji delovi, sve ce biti skinuto i odneto na obradu / proveru. Ukompletu sa zamajcem.Nakon toga cu napisati sta se desava i to je to. Ako nov fabricki deo ne moze da izdrzi sve ovo - necu pojacavati nista. Eto, nedokazan sam, ali hocu da mi sa fabrickim setom radi sve kako treba. Kao Koletu, tebi, Bokiju, kapiras li ti mene?Necu budzene korpe i cudesa! Quote Share this post Link to post Share on other sites
chela 2 Posted November 18, 2011 Sve vreme ti pricam o zamajcu a ne o korpama i lamelama a ti i dalje teras neku pricu da korpe i lamele ne valjaju. Majstor ti je proverio luft u zamajcu jer je to jedino mogao!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
FantomX 5 Posted November 18, 2011 Ok, ako nakon centriranja svega problem ostane, sta cemo onda?Kome cemo pesmu da pevamo? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanLaki 0 Posted November 18, 2011 (edited) ako i dalje bude isto onda vrati fabricku mapu i voooziiiii Edited November 18, 2011 by MilanLaki Quote Share this post Link to post Share on other sites
FantomX 5 Posted November 18, 2011 Pa naravno, to je uvek resenje Nece da se overklokuje, odbija saradnju...Sta bih sirotan da nisam kupio spravu pa mogu da vratim mapu. Koliko bih jos cevapa bilo nepojedeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted November 18, 2011 Provozah danas Xepoj-sku mardžu. Generalno ne znam kako inače ide JTD u Marei jer nisam imao prilike da probam, ali znam da ova u drugoj proklizava kada se zabode po gasu. Prvo sam je "vozikao" i onako... fino je delovala... međutim kaže Xepoj (onaj novopečeni Androidaš ) "šta je maziš pritisni taj gas jeb'o te on" i stvarno onako iz lagane vožnje u drugoj nabodem do kraja kad ono poče nešto da cvili... oslušnemo da nije slučajno lamela međutim nije... to su bile samo gume Quote Share this post Link to post Share on other sites
FantomX 5 Posted November 18, 2011 (edited) Heroj je obecao da nece promeniti stil voznje Da chelic nije malo dosolio mapu nista od skripanja guma ne bi bilo!!! Edited November 18, 2011 by FantomX Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 617 Posted November 18, 2011 Jesi li siguran da ti lamela nije masna bila sa jedne strane?Mislim da sam to već pitao. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted November 18, 2011 Koliko se secam ti si Maritni vozio 2.4JTD sve do trenutka kada je ista prokuvala na lezecem policajcu, te si iz tog razloga presao na benzinac? Izgleda da ipak nije vozena sa povecanjem snage bez problema?Setih se Lybre iz teme dizeli vs benzinci.... Slava joj.Lybra je prolupala na autoputu. Ona nije imala nikakvih vibracija, cipovana je dosla jer je isla 250. Vibracije je imala Kappa 2,4jtd koja je bila "cipovana" na moj nacin Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dr cosworth 5 Posted November 19, 2011 Ok, ako nakon centriranja svega problem ostane, sta cemo onda?Kome cemo pesmu da pevamo? Ako nije zamajac uvek mozes da ga oteras na otpad u zelezniku za to nikad nije kasno Quote Share this post Link to post Share on other sites
FantomX 5 Posted November 19, 2011 Nikad nije kasno da se kupi nesto drugo, Bravo uvek moze zence da vozi Quote Share this post Link to post Share on other sites
FantomX 5 Posted November 21, 2011 Opravilo se kvacilo !!!Provereno sve i centrirano, nije bilo nepravilnosti, zamajac u odlicnom stanju!Vozio sam fabricku mapu nakon zamene, tj. nakon zamene i probe sa par mapa. Od tada sam presao 400km sa fabrickom mapom i danas sam ubacio jacu mapu i proklizavanja nema. Ipak ima smisla kada kazu majstor da to treba da legne, sta god podrazumevali pod tim.Jos jedna stvar, onaj izvadjeni Valeo set je kvalitetniji od vog sto sam kupio, drugacije je meso na lameli sto se moze primetiti uzivo. Toliko o delovima sto stizu kod nas. Quote Share this post Link to post Share on other sites
FlamingO 1 Posted November 21, 2011 Jedno licno iskustvo, Chipovan Punto u SM chiptuningu, na mapu 120 hp, desavalo se sledece, naime promjenjen set kvacila 4 brzina oko 2000 - 2200 trese auto lagano podrhtavalo ( puno momenta po rijecima strucnjaka ) 5 brzina istoi onda smo dosli do zakljucka da je u pitanju zamajac, e sada da nebude suplja prica oko toga, nemalo nakon toga imao udes i razbio auto, kupim sebi isti punto, prebacim motor iz starog i naravno iz ovog novog zamajacauto vise ne trza nikako vec normalno vuce Ipak je bilo do zamajca Pozdrav svima Quote Share this post Link to post Share on other sites
chela 2 Posted November 22, 2011 Zamajac bio debalansiran Quote Share this post Link to post Share on other sites
banjo1990 264 Posted November 22, 2011 Meni je auto pre promene seta kvačila, uvek pomalo proklizavao pri naglim promenama stepena prenosa. Nije onako odlučno hvatao, nego mu je trebalo malo više da obrtaji padnu. Takođe vibracije su bile izražene pri jačem gasu. Kada je kvačilo počelo da proklizava skroz nevezano za promenu prenosa, stavio sam novi set. Zamajac je obrađen, ali vibracije su ostale! Isto tako ni sa novim setom prilikom npr. starta sa semafora neće baš lako da potpiše kad ga prebacim u drugu, dakle opet nema to odlučno ''spajanje''. Što se tiče vibracija, ne mora uvek da bude zbog debalansa zamajca, može da bude zbog debalansa nekih drugih obrtnih delova kao što su poluvratila, zglobovi...što je najverovatnije slučaj i kod mene.I Čeliću ne potenciraj toliko na zamajcu, jednostavno ne možemo da se pomirimo sa činjenicom da ne valja zamajac . Quote Share this post Link to post Share on other sites
FantomX 5 Posted November 22, 2011 Evo primer kako sam editovao tork limiter, nakon kog mapa ne pravi problem, bilo koja... Slaba, srednja, jaka, najjaca....Na slici se vide "rizicni obrtaji", tj. zona od 1700rpm, tik pre paljenja turbine i "kick"-ovanja momenta. Odatle je blago razvucen u zonu gde se moze potopiti gas bez ikakvih anomalija, klizanja kvacila ili neceg sto steti celom sklopu.Ti obrtaji su najrizicniji za svaki JTD/TDI, svi klizaju tamo gde je najveci moment, logicno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
FlamingO 1 Posted November 22, 2011 Zamajac bio debalansiran Upravo tak, kada je skinut, prijasnji vlasnik je radio nitovanje lamele, i radio je neki tokar tako lose da je na zamajcu bilo urezano od nitni 3 koluta na lameli napravilo, pa je taj bio debalans Quote Share this post Link to post Share on other sites
Drago Croma 0 Posted August 9, 2012 (edited) Pozdrav,Sa nekoliko strana kod profi majstora i trkaca sam cuo informaciju da se sa cipovanjem auta dobija osim zadovoljstva i glavobolja sa kvarovima.Pri tome navode da se javljaju problemi sa DPF filterom i sa EGR-om.Da li neko ima iskustva oko ovoga?Hvala Edited August 10, 2012 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted August 9, 2012 Kakav chip takvi i problemi.Dobar remap, problema nema, još malo pa 3 god.Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 981 Posted August 10, 2012 Sa DPFom i EGRom ima problema bio chipovan ili ne, isto tako i sa turbom, kocnicama ovjesom i motorom!Ako mislis chipovati neki grob sa 300 i kusur hiljada Km postoji veoma velika verovatnoca da ce ga to sahraniti. Ako chipujes dobar auto koji nema greske kod proverenog majstora i vozis ga kao i do sada nikakvih problema nece biti. Ako pocnes divljati sa autom bio on chipovan ili ne normalno je da ce se javljati veci ili mani kvarovi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
srkiv 1 Posted August 10, 2012 Sta ti smatras pod divljanjem? Quote Share this post Link to post Share on other sites