Jump to content
FAS Euroauto Goran
maky985

Fiat Punto mk.2 1.2 8v / 1.2 16v - neka tečnost curi / ulje curi

Recommended Posts

Meni je svud bilo masno ali napominjem da su mi u servisu Goran pokazali i video sam svojim ocima da se ulje sliva sa tog zadnjeg semeringa do menjaca. Cak je tad i kapnulo ulje dok je auto bio podignut i motor radio. Mene su pitali hocete li to da odradimo i ja sam normalno rekao da hocu. To je odradjeno, auto sam vozio, dosao kuci, parkirao u garazu odmah se sagao ispod upalio lampu nisam nigde video da je nesto masno. Obavezno prstima malo opipam bez obzira sto je sve vruce i za razliku od pre kad su mi prsti bili masni od ulja sad nista. suvo. E sad ja sutra idem na kontrolni pregled kod Gorana pa ce oni to bolje i strucnije pregledati ali za sad je ok. I mom kolegi koji ima punta starog 2.god. vlazi kod tod dole zupcanika tako da ja ne znam sto je to i zbog cega, jer ja imam keca 7.god. starog ja sam ga kupio 2006.god. pa mu nikad nista nije ni kapljalo ni curilo ali to ne znaci da je kec bolji od punta nije sigurno bez obzira sto sam ja emotivno vezan za keca.

Edited by SOCHIN

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav ljudi, vec neko vreme teram sebe da ovo napisem ali sve nekako odlazem, prestace da curi, ali ne. Uglavnom, kako stoje stvari, sa vremena na vreme mi ispod kola nesto curi, inace je Punto MK2 1.2 16v, e sad, ja sam ranije mislio da je ulje ali mi nekako ipak deluje da nije. Bio sam kod majstora i objasnio da mi nesto curi. on je zamenio ulje i neki dihtung, rekao bih da to nije resilo taj problem ali mi je sada motor znato manje uprljan od ulja (slabo se stvarno razumem u kola), par dana nakon toga je i dalje curelo, i onda je stalo, i par meseci nije curelo i danas pogledam kad ono opet ima nesto. Ne umem da opisem tu mrlju, moguce je da je recimo od antifriza, pojma nemam. Plasim se da nije nesto ozbiljnije, kociona tecnost, hladnjak, ne znam.

 

Uglavnom to curi u pravcu prednjih tockova negde na sredini otprilike.

Kao sto rekoh, zaista se slabo razumem i cenim bilo kakvu pomoc, hvala.

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

@MiguelAngel verovatno možeš i sam da vidiš da li je ulje ili antifriz. Protrljaj kroz prste tu mrlju što je ispod auta pa vidi sta je od ta dva. Ako je antifriz onda prati da li nivo tečnosti na čantri opada od MAX ka MIN da barem znaš od čega je mrlja. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav,
ja taj "problem" imam nekih 10-tak godina..Isti auto, isti motor.
Prvi put kad sam primetio, menjao sam dihtung glave kod Gorana, ali se ubrzo vratilo. Balavi sa strane do akumulatora.
Gde god sam posle išao svi su mi rekli da je to normalna boljka za taj motor, i od tada samo dolivam tečnost za hlađenje tj. antifriz - otprilike od max do min. da padne mu treba 2 meseca..
Shvatio sam to kao prednost da ne moram da menjam antifriz pred zimu, uvek je svež :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni ne, kaplje konstantno.. ja klimu nisam nikad uključivao, slab motor - za kratke relacije po gradu ni ne stigne da nešto rashladi, a na malo dužim relacijama sam uvek natovaren..
OP neka odgovori za svoj slučaj

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moras da pogledas na dizalici, ako ostavlja mrlju na asfaltu onda curi negde po malo. Moze da vlazi na vise mesta ali posto kazes da je na sredini negde mozda vlazi na nekom spoju creva od rashladne tecnosti, mozda je los neki čep na bloku motora. Moze da bude i kao kod kolege na dihtungu glave motora a moze da se sliva i sa poklopca. Moguce je i da ti vlazi i ulje iz menjaca cak.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 hours ago, MiguelAngel said:

Znaci, ukoliko je antifriz, ne bi trebalo mnogo da me brine? Realno ipak je auto star 20 godina, uvek ce nesto da fali.

Nije baš da ne treba da te brine ali ipak vidi za početak šta je i odakle curi. Možda je negde hladnjak bušan pa iz njega malo procuri, možda iz vodene pumpe, može svašta da bude. 

A ovo sto kaze kolega @mladj da 16v slinavi oko akumulatora ne znam da je boljka jer imam Punta sa  istim motorom  7 godina i od prvog dana je motor suv, nigde ništa ne pušta. Kod 8v motora je "normalno" da im curi oko glave motora, retko koji 8v ima da mu je motor i prostor oko njega suv. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo ovo sam uslikao sad u 15h, ovo je iscurelo od sinoc od 21h do sada do 15h, ono sto je dobro je da nije ulje u to sam siguran, nije mi ostala ni fleka na prstima, a nema ni neki specifican miris, makar ja nisam primetio.

 

IMG_20200523_145515.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...