Jump to content
FAS Goran

SOCHIN

Members
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

About SOCHIN

  • Rank
    Il Nuovo
  • Birthday 07/10/1959

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Lazarevac
  • Interests
    Biciklizam, Karate...
  1. 1. Sale nacionale 2. Sale nacionale - ortak 3. Multijet forever 4. acikota 5. erdelja 6. Sale Fiat Stilo 1.9jtd 7. kolega.Jankovic 8. matdjo 9. beli_Punto (ako ide Jankovic i ako imam kes) 10. Klint 11. majstormica 12. Stilisa 13. Sedla 14. Martini 15. i kolega 16. neshaoct 17. Zunto 18. Dovla 19. Mijailović P. 20. mmilos19 21. mmilos19 kolega 22. mmilos19 kolega2 23. Limkom 24. Fanste 25. SOCHIN 26. 27. 28. 29. 30.
  2. Ulje na Puntu je procurelo i na dihtungu kartera, 18.09.2013., popravka je izvrsena u Fiat servisu Goran.
  3. 1. Neša 2. sale nacionale 3. sale nacionale ortak 4. acikota 5. erdelja 5. Čavka 6. Čavka drugar 7. Servis Goran 1 8. Servis Goran 2 9. Servis Goran 3 10. Sale Fiat Stilo 1.9jtd (ako pocnem da vozim kola do tada,zbog noge) 11. SOCHIN 12. SOCHIN ortak 13. 14. 15. . . .
  4. Kontrolni pregled je obavljen u servisu Goran, ulje vise ne curi.
  5. Meni je svud bilo masno ali napominjem da su mi u servisu Goran pokazali i video sam svojim ocima da se ulje sliva sa tog zadnjeg semeringa do menjaca. Cak je tad i kapnulo ulje dok je auto bio podignut i motor radio. Mene su pitali hocete li to da odradimo i ja sam normalno rekao da hocu. To je odradjeno, auto sam vozio, dosao kuci, parkirao u garazu odmah se sagao ispod upalio lampu nisam nigde video da je nesto masno. Obavezno prstima malo opipam bez obzira sto je sve vruce i za razliku od pre kad su mi prsti bili masni od ulja sad nista. suvo. E sad ja sutra idem na kontrolni pregled kod Gorana pa ce oni to bolje i strucnije pregledati ali za sad je ok. I mom kolegi koji ima punta starog 2.god. vlazi kod tod dole zupcanika tako da ja ne znam sto je to i zbog cega, jer ja imam keca 7.god. starog ja sam ga kupio 2006.god. pa mu nikad nista nije ni kapljalo ni curilo ali to ne znaci da je kec bolji od punta nije sigurno bez obzira sto sam ja emotivno vezan za keca.
  6. Otisao sam 20. avgusta kad mi je zakazan pregled za auto u fiat servisu Goran zbog problema curenja ulja. Po prijemu vozila dijagnostikovano je da ulje curi sa zadnjeg semeringa radilice. Kvar je saniran, to je potrajalo nesto vise od tri sata, izdata mi je servisna knjizica fiat servisa Goran i receno mi je da posle par dana dovezem auto na kontrolni pregled. Kada sam dosao kuci, nakon predjenih 80km voznje nisam primetio da bilo sta curi i to me je iskreno obradovalo. Izuzetno sam zadovoljan tretmanom i ponasanjem osoblja u servisu Goran, za razliku od iskustva kakva sam imao u ovlascenim servisima u Obrenovcu i Rakovici, takodje sam zadovoljan i cenom za obavljen rad, a ujedno sam ostvario popust kao clan fiat-lancia kluba.
  7. Sad odmah odoh u garazu da vidim da li imam dovoljno prostora da manervisem sa kljucem za filter. Nikada do sad mi nije palo na pamet da to pokusam. A imam dva automobila punta 2011. godiste i zastavu 101 2006. godiste.
  8. Ovaj vas nacin menjanja ulja mi je zanimljiv, ali moram da vam postavim vazno pitanje, pre nego sto se odlucim na ovakav korak. Kada dizalicom podignem auto da li prilikom odvijanja cepa na karteru i skidanja filtera imam dovoljno mesta da se podvucem ispod kola i cinjenica je da treba odredjena sila da bi se odvrnuo cep i filter, tu moze da dodje do iskliznuca dizalice i pada automobila, sto bas nije nikako zgodno, kakva su vasa iskustva sto se toga tice? Kakav je ustvari detaljan postupak takvog menjanja ulja? A sto se tice menjanja ulja u servisima oni nemaju vremena da sacekaju da se svo ulje iscedi. Tako da je princip "uradi sam" najbolji. Samo je ipak bezbednost na prvom mestu.
  9. Postovani prijatelji, 28. avgusta 2012. na prvom servisu na koji sam otisao u ovlasceni Fiatov servis "Vesic" u Obrenovcu zamenio sam ulje i sipao umesto Selenia 20K Selenia Multipower Gas 5W-40, s obzirom da imam i pogon na gas, tada mi je majstor sipao u motor umesto 2,8 litara, koliki je maximum, preko 3 litre ulja, s obrazlozenjem da kada se ulje izvadi tim tkz. usisivacem staje i preko 3 litre ulja. Ja tad i nisam nesto obracao paznju na to sto mi je on tako obrazlozio. Medjutim, kasnije kada sam video prilikom provere nivoa ulja, a iskreno ne znam koliko sam kilometara presao do tad, primetio sam da ulje moram da dosipam. Kada sam pre neki dan ponovo zamenio ulje i skinuo sus pleh video sam da mi ulje curi od zupcastog kaisa pa se sliva niz karter, medjutim cinjenica je da su masni neki kablovi i da se na dihtungu kartera primecuje ulje i da je ulje kapljalo na sus pleh. Bio sam kod nekih majstora u Lazarevcu i niko nije znao tacno da mi kaze odakle to ulje curi. U ovlasene servise ne bih isao posle ovakvog iskustva sa njihovim obajsnjenjem koliko ulja staje u punta. Ne razumem se u motore, interesuje me odakle to moze da curi, a jos mi je vaznije da odem u neki servis gde ce posteno da dijagnostikuju kvar i da isti poprave. Video sam na internetu Fiatov servis Goran u Zemunu i deluje mi sasvim OK. Najvise me iskreno zanima preporuka za neku dobru servisnu radionicu. Unapred zahvalan na savetima!

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...