Jump to content
FAS Euroauto Goran
maky985

Fiat Punto mk.2 1.2 8v / 1.2 16v - neka tečnost curi / ulje curi

Recommended Posts

danas sam primetio da mi nesto curi,do sada to nisam video jer mi auto uvek stoji na istom mestu a danas ostavio par fleka.mislim da je ulje ali nisam siguran.bas sam se zabrinuo kad sam video a ne mogu da odredim tacno odakle curi...

 

IMG023.jpg

 

vidi se fleka na betonu(slikano sa telefonom).

 

 

Edited by neshaoct
update naslova teme

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rekao bih iz menjaca...oterj ga na kanal ili dizalicu pa ces videti...ovo ako ti je ostavio preko noci nije za zanemariti...

Share this post


Link to post
Share on other sites

nije preko noci ostalo,nego od jutros kad sam isao do radnje i kad sam ga parkirao vidim par fleka i onda sam ga upalio pa ugasio i video da kapa...nema mi onako jak miris kao menjacko ulje nego vise kao rashladna tecnost.juce sam menjao svecice i nista kod majstora nije primecno da kapa.sutra idem menjati antifriz jer sam samo nadosipao litru koju je potrosio za skoro godinu dana.pipam rukom taj pleh i vlazan je,ne znam videcemo sutra kod majstora sta se desava...

Share this post


Link to post
Share on other sites

i ja sam to pomislio ali isao da vidim (spojio svetlo) i video kao da se sliva niz blok motora pa onda na taj crni pleh ili mi se samo cini...citao sam svasta o puknutoj glavi i takvim stvarim da me glava zabolela...ali opet kazem za godinu dana mni potrosio litru antifriza i super vuce i pali...nadam se da je samo do te selne problem...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ti rece mislis da je ulje a i meni je na slici licilo na ulje...

Sto se selni tice one hoce da popuste vremenom nije to nista strasno ako su fabricke one se kidaju ako su na sraf dotegni ih....

Share this post


Link to post
Share on other sites

licilo mi je na ulje ali sam pomirsao pa nije imalo onako jak miris,a kontam da menjacko ulje ima jaci miris...a sto se tice selni verovatno nisu menjane,bar ih ja za ovih godinu i nesto nisam menjao...a kazem pipam taj crni pleh i vlazan je ali ne i crn kao od ulja.valjda ce mi majstor sutra videti kad mi bude antifriz menjao...

Edited by Djomla85

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam menjao moje fabricke selne pre odlazka na ohrid kod gorana u servisu mislim da me je kostalo 500 kinti...procedura je prosta pokidaju stare selne antifriz se izpusti u neki pleh stave se nove vrati se tecnost i poroveri za svaki slucaj dal sve fukcionise u sistemu hladjenja...tj dal pali ventilator...ako nisi nikad menjao antifriz mozda ne bi bilo lose lose da sipas nov odnos 1:1 to je do -25C

Edited by Mateo

Share this post


Link to post
Share on other sites

nisam ga menjao nego prosle godine sam ispustio malo i nadosipao i vozio godinu dana i nekidan sam nadosipao litru destilovane (mislim da cak nije ni cela litra). ko zna kada je menjano...

Isao sam na more i presao preko 1500km da mi nije kazaljku od temperature pomerio i do sada nije bilo nikakvih problema. Samo da nije problem sa glavom i takvim ozboljnim stvarima. Majstor kada je skinuo svecice sve su bile jednako zaprljane, pa kontam da je to dobro...redovno pali ventilator i grejanje-hladjenje radi normalno...

Share this post


Link to post
Share on other sites

motor koj ti imas imam i ja u grande puntu jedino sto mogu da ti kazem da mi za ove 3 godine koliko ga vozim nije potrosio ni decilitar antifriza...tako da nisam bas sigran da je normalo da za godinu dana potrosi litar u kao u tvom slucaju...

Share this post


Link to post
Share on other sites

onda ne znam stvarno ja sam za godinu dana presao 25000km...a na satu imam 141000km...a do sada nisam video da curi negde...videcu sutra o cemu se radi

Edited by Djomla85

Share this post


Link to post
Share on other sites

evo auto stajao celu noc i napravio malu fleku i cim sam ga upalio i otisao do radnje pocelo da kapa...idem sada kod majstora da vidim o cemu se radi pa javljam...

Share this post


Link to post
Share on other sites

evo ovako antifriz promenjen,2l antifriza i 2l dest.vode.jutros mi je malo curkalo i prestalo,dignemo kola na dizalicu oko menjaca ima prljavstine(ulja,prasine...) i bilo je 2 kapi zutog ulja,verovatno je to menjacko ulje a kod tog pleha je majstor gledao sat vremena i nista se ne vidi,selne su dobre,nije ih promenio iako sam rekao da promeni...nesto je bio rekao kao da tamo ima neki cep koji istrune pa tamo curka antifriz ili sta vec,uopste mi lik nije objasnio o cemu se radi.kaze imas grejanje-hladjenje,dobro vuce lepo radi vozi kaze i cuti...e sad videcemo dal ce poceti da curka kad se ohladi...hvala svima na savetima

Share this post


Link to post
Share on other sites

Djomla auto ne bi smeo da ispusta nikakvu iz sitema pogotovo kad ne radi......kada radi pa pusti malo necega to nije toliko strasno zato sto je tada sve pod pritiskom pa je mormalno i veca sansa da negde curne...ali ako auto stoji a pusta to ne valja...

moj ti je savet da stavis neki papir ispod menjaca i tih crva preko noci i stavi neko kamenje na njih da ih ne oduva vetar...tako ces najbolje vuideti dal je ulje ili voda...

a majstora koj je u fazonu "samo da ide" gledaj da zaobidjes sl put :)

Edited by Mateo

Share this post


Link to post
Share on other sites

isao sam da vidim i nije nista kapalo sada je suvo...videcu do ujutro.a samo da kazem da je taj majstor zaposlen u peugeot servisu,tamo sam navika jer sam radio tamo i poznajem ih sve ali sada se vidi strucnost njihova...hvala za savet uradicu tako pa cemo videti...

Edited by Djomla85

Share this post


Link to post
Share on other sites

e vako,stavio sam beli papir ispod auta sinoc i jutros vidim par plavih fleka,definitivno antifriz...danas osao u suboticu sve normalno radi,kasnije nije nista curkalo,gledam na bocu nije pomerio nivo tecnosti...kako to da kad je vruc motor ne kaplje nista a onda kada odstoji preko noci nadjem par fleka?a bilo je situcija da cim ga ujutro upalim krene par kapi i onda stane...cudna situacija

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad se motor i ostali elementi ohlade poveca se zazor izmedju spojeva pa pocne da curi, verovatno je selna na crevu ili crevo u pitanju . . .

Share this post


Link to post
Share on other sites

neverovatno juce odem do mitrovice i nazad i spusti za vise od prsta ispod max...a bilo je malkice vise od max kad sam krenuo,sve je normalno radilo,uz iriski venac u guzvi nije dizao temperaturu...a kad je masjstor gledao kaze da su creva dobra i da na njima ne pusta,cak da su i selne dobre pa ih zato nije promenio...sta raditi povodom ovog problema?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Postovani prijatelji,

28. avgusta 2012. na prvom servisu na koji sam otisao u ovlasceni Fiatov servis "Vesic" u Obrenovcu zamenio sam ulje i sipao umesto Selenia 20K Selenia Multipower Gas 5W-40, s obzirom da imam i pogon na gas, tada mi je majstor sipao u motor umesto 2,8 litara, koliki je maximum, preko 3 litre ulja, s obrazlozenjem da kada se ulje izvadi tim tkz. usisivacem staje i preko 3 litre ulja. Ja tad i nisam nesto obracao paznju na to sto mi je on tako obrazlozio. Medjutim, kasnije kada sam video prilikom provere nivoa ulja, a iskreno ne znam koliko sam kilometara presao do tad, primetio sam da ulje moram da dosipam. Kada sam pre neki dan ponovo zamenio ulje i skinuo sus pleh video sam da mi ulje curi od zupcastog kaisa pa se sliva niz karter, medjutim cinjenica je da su masni neki kablovi i da se na dihtungu kartera primecuje ulje i da je ulje kapljalo na sus pleh.

 

Bio sam kod nekih majstora u Lazarevcu i niko nije znao tacno da mi kaze odakle to ulje curi. U ovlasene servise ne bih isao posle ovakvog iskustva sa njihovim obajsnjenjem koliko ulja staje u punta. Ne razumem se u motore, interesuje me odakle to moze da curi, a jos mi je vaznije da odem u neki servis gde ce posteno da dijagnostikuju kvar i da isti poprave. Video sam na internetu Fiatov servis Goran u Zemunu i deluje mi sasvim OK.

Najvise me iskreno zanima preporuka za neku dobru servisnu radionicu.     :help:           

Unapred zahvalan na savetima! 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Otisao sam 20. avgusta kad mi je zakazan pregled za auto u fiat servisu Goran zbog problema curenja ulja. Po prijemu vozila dijagnostikovano je da ulje curi sa zadnjeg semeringa radilice. Kvar je saniran, to je potrajalo nesto vise od tri sata, izdata mi je servisna knjizica fiat servisa Goran i receno mi je da posle par dana dovezem auto na kontrolni pregled. Kada sam dosao kuci, nakon predjenih 80km voznje nisam primetio da bilo sta curi i to me je iskreno obradovalo. Izuzetno sam zadovoljan tretmanom i ponasanjem osoblja u servisu Goran, za razliku od iskustva kakva sam imao u ovlascenim servisima u Obrenovcu i Rakovici, takodje sam zadovoljan i cenom za obavljen rad, a ujedno sam ostvario popust kao clan fiat-lancia kluba.  :clap:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Curi ti napred sa semeringa radilice. Isti slučaj i kod mene, s tim da kod mene vlaži tek malo, i to krene odmah posle zamene ulja, a kasnije prestane (kako se lagano spušta nivo ulja). Rešenje je zamena pomenutog semeringa.

Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...