Jump to content
FAS Euroauto Goran

Recommended Posts

Pozdrav svima. Odavno pratim ovaj forum ali se tek sad učlanio. I to sa razlogom. Vozio Alfu 146 međutim slupao je i sad bih da kupim auto za oko 1000e kolike su mi trenutne mogućnosti. I mislim da je najbolji izbor Punto. mk.1 naravno za te novce. Koji bi kad ja kupim Alfu 156 ( što će se sigurno desiti) ostao mojoj dragoj gospođi. :) U sustini znam osnovne vrline i mane ali me interesuje gradska potrošnja modela 1.2 54Kw ili ti Punto 75 ako ne griješim? Naravno ni ostali savjeti oko motora ,održavanja itd. nisu na odmetu. A zašto pitam baš za taj model je jer sam naišao čini mi se na dobar primjerak : http://www.autodiler.me/auto_oglasi_auto/357751#

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moj je mono point i troši oko 9l plina po gradu, ovaj bi trebalo da troši manje i to solidno manje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mene zanima koja je zadnja godina proizvodnje mk1 modela? Koliko znam to je 1999. ali naidjoh na jednom portalu za prodaju (ne znam smijem li reklamirati) na punto iz 2000. godine, po izgledu je definitivno mk1, lijepo izgleda, navodno malo presao, ima full opremu (klima, abs, servo, airbag) , motor 1.2 44kw 60ks i jos pise da ima fabricki prikljucak za plin (nemam pojma sta to znaci).

 

Molio bih poznavaoce da me upute o cemu se ovdje radi, jel ovo neka "vanredna" serija, treba li izbjegavati ili ne ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Traži mu broj šasije pa proveri kroz e-Per. Tamo ćeš videti tačno u kom mesecu i koje godine je proizveden. Ako je auto iz Italije onda je možda "stvarno" 2000. godište jerbo oni upisuju često godište od dana kad je auto prvi put registrovan, a ne kad je proizveden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa Punto mk2 je poceo proizvodnju 99 a mk1 prekinuo 99,to bi trebao proveriti kao sto ti je kolega iznad napisao!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svim ljubiteljima italijanskih vozila...

Došlo se do nekih parica,pa bih kupio puntića pa mi treba po koji savet od iskusnijih. Malo sam dalje od  BG a ovaj autić mi je zapao za oko, prodavac kaze da prvi i jedini vlasnik. Par saveta mi treba,

hvala unapred

 

zza5001.jpg

http://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/8967309/fiat-punto-12-sx

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Chivas

 

Kad sam video da piše Puntić već sam pomislio da ću ga sigurno znati jer poslednjih dana gledam nekog Punta benzinca za oca, pa sam ih obišao onako solidan broj... :D al' onda videh da je ipak Punto kec.

Šta znam...ako ikako imaš mogućnosti možda je bolje dodati još 300-500 evra i gledati neki Punto mk.2

Ovaj sa slika...sa izuzetkom vozačevog sedišta izgleda bolje unutra od većine Puntića mk.2 sa oglasa... :) ...dobra mu je boja, iako bi bilo realno očekivati da je ponegde matirala, kod ovog se sa slika to ne vidi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam pogledao oko 15-20 primeraka u zadnjih mesec dana,svi su bili mk2.Mozda sam lud ali ono sto sam video je apokalipsa:D

Naravno,gledao sam one do 1500-1600 evra jer toliko imam novca,idem danas da pogledam tog mk1 pa javljam rezultat.

Ovaj je jos veci optimistahttp://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/8728286/fiat-punto-55

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima

Kao sto naslov teme kaze, zanima me vase misljenje za kupovinu Punta Mk1 1.2 16v Sporting.

Trenutno vozim Punta Mk1 1.1 Fire motor. Izleteo mi je jedan Mk1 Sporting sa 1.2 16v motorom, pa se dvoumim da li da ga kupim. Naravno, 1.1 ostaje u porodici, ne prodajem ga.

Sporting ima klimu, servo, ABS, alu felne sa letnjim gumama i celicne sa zimskim. Cist benzin, bez plina, godinu dana registrovan.

Ako neko moze da mi kaze nesto vise o tom motoru u Mk1 Puntu, kakav je za odrzavanje, kvarovi i slicno.

Za 1.2 16v u Puntu Mk2 sam cuo i procitao samo reci hvale, ali za ovaj u Puntu Mk1 ne znam mnogo. Ne znam koliko se razlikuju (ako se uopste razlikuju) osim u tih 6 ks.

 

Hvala svima unapred!

Screenshot_20180702-081137.png

Screenshot_20180702-081213.png

Screenshot_20180702-081151.png

Screenshot_20180702-081159.png

 

 

Edited by Ivan
Spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima li neko iskustva sa automatskim menjačima na ovom modelu?
U pitanju je motor od 60 konja, 98 godište. 
Rečeno mi je da kada se ubaci u rikverc neće da krene u nazad, nego mora 2-3 puta nazad u ler pa opet u rikverc i onda ide. Sve ostalo bi trebalo da radi bez problema. Ulje menjača nemam pojma kada je menjano, pa planiram odmah da zamenim, jedino ne znam šta može biti uzrok ovog problema i da li je isplativo popravljati?

 

Mogu da dobijem auto za džabe, jedino što moram da platim registraciju koja je istekla pre 10ak dana, šlep do mene 50-100e (koliko mi uopšte mogu naplatiti šlep iz mesta udaljenog 50km ?) i da rešim taj problem sa menjačem ukoliko je isplativo.
Veliki plus mu je što je auto od 2004 kod starije žene koja mi je rodbina, znam da je garažiran i kako je korišten.

 

 

Edited by neshaoct
pismo Foruma

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa kako je koristen kad se tako vozi ko zna odkad i kad nemate pojma dal je ulje nekad zamenjeno
Kako ti se ne isplati kad auto dobijas dzabe? Reg ~150e i vozi, toliko te kosta. Taj problem probaj da resis ali ne da bi placao sad neke cifre, ako traze puno para a pored zamene ulja ne valja i dalje, vozi tako dok ne crkne i ubaci manuelni menjac za male pare i gas
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 2/19/2020 at 2:19 PM, radosav said:

Ima li neko iskustva sa automatskim menjačima na ovom modelu?
U pitanju je motor od 60 konja, 98 godište. 
Rečeno mi je da kada se ubaci u rikverc neće da krene u nazad, nego mora 2-3 puta nazad u ler pa opet u rikverc i onda ide. Sve ostalo bi trebalo da radi bez problema. Ulje menjača nemam pojma kada je menjano, pa planiram odmah da zamenim, jedino ne znam šta može biti uzrok ovog problema i da li je isplativo popravljati?

 

Mogu da dobijem auto za džabe, jedino što moram da platim registraciju koja je istekla pre 10ak dana, šlep do mene 50-100e (koliko mi uopšte mogu naplatiti šlep iz mesta udaljenog 50km ?) i da rešim taj problem sa menjačem ukoliko je isplativo.
Veliki plus mu je što je auto od 2004 kod starije žene koja mi je rodbina, znam da je garažiran i kako je korišten.

Ako zameniš ulje u tom menjaču sada može da se skroz pokvari. Automtaski menjač pokreće ulje koje je unjemu, tačnjije trenje ulja. Pošto to godinama nije menjano tu se stvaraju razne prljavštine i čestice i onda te čestice vrše funkciju pošto je došlo do propadanja mehanizma. Ako bi ispustio to ulje dobre su šanse da bi novo ulje bilo previše retko da pokrene sve to.

 

 

Edited by neshaoct
pismo Foruma

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...